Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Kijk meiden dit is hem, alleen moet je dan ff stoere blauwe muren er achter denken, hihi!!

x

@Romaty, wauw, ziet er cool uit hoor! Ik wil ook, hahahaha!!

Ja, het is echt rustig hier de laatste tijd dat vind ik ook! Iedereen druk aan de klus en daardoor zo moe, haha?????

x

Romaty, gaaf hoor die kamer! Heerlijk lijkt me dat om twee kamers onder handen te nemen. Tegen de tijd dat ik zwanger ben moet ik maar eens kijken wat ik ga doen. De vorige keer had ik de kamer en heel veel andere spulletjes van mijn vriendin geleend. Maar ja, nu is zij zwanger.....

Ik vind het ook leuk als er meer geschreven wordt. Moet ik zelf natuurlijk ook doen maar heb niet altijd de inspiratie. Op het gebied van zwanger worden is het voor mij nu vooral klussen en wachten......

Liefs, mama 1977.

ik vind het ook gezelliger als er meer gekletst wordt, maar zelf vind ik het nog wel eens lastig want ik wil jullie allemaal niet voor het zere been stoten met fantastische verhalen, terwijl jullie nog zwanger moeten worden.....
Dus ik probeer daar altijd een beetje een goede middenweg in te vinden...

En ik moet toegeven dat ik het soms lastig vind om iedereen zijn klusdagen en nod dagen te volgen, maar ik doe mijn best!!

x

Hey dames,

Ja hier is het ook zo hoor,ik vergeet nogal snel en dan weet ik niet meer op wie ik wat moest antwoorden,daar sta ik dan :)

En romaty,je moet hier alles blijven vertellen he!!!Vind het juist leuk om te horen dat het daar zo goed gaat,en daarbij ooit mogen wij dat ook eens meemaken hoor dus alles zeker blijven vertellen:)

Hier zijn de klusdagen voorbij,veel is er niet geklust,zaterdag en zondag viel ik int slaap in de zetel,dan maandag hebben we geklust,gisteren was dan normaal mijn eisprong maar zat ik met een soort griep denk ik,nu voel ik mij weer helemaal normaal,weet niet wat het was,ik kon niet anders dan blijven liggen,als ik mij toch probeerde recht te zetten draaide ik en ging ik percies van mijn sus draaien,mijn vriend heeft zelf gekookt zo erg was het en daar lag ik dan in de zetel:)

Liefs orchi

@Orchie, dat heb ik ook! Ik lees altijd alles, maar weet dan al gelijk niet meer wie wat heeft gezegd! Daarom open ik altijd 2 vensters, dan kan ik (probeer ik) tegen iedereen wat te zeggen!

@Romaty, gewoon alles blijven zeggen hoor! Ik vind het juist leuk om te horen waar je mee bezig bent en wat je doet! Als wij zwanger zijn, willen we het toch ook vertellen! Daar is toch juist z'on forum voor!

x

Heey meiden!

hihi vandaag komen er dan ineens een boel berichtjes achter elkaar...

@ Yessie: Gefeliciteerd met Darren!!! Nu gaat hij ook naar school zeker? Spannend hoor. 4 jaar is dan ook weer een mijlpaal.

@ mama1977: Ik herken dat zo!! Mijn beste vriendin is dus ook zwanger. Uitgerekend op 10 augustus. Vind het zo leuk voor haar, maar het is net of mijn eierstokken daardoor steeds harder gaan rammelen...

@ Romaty: Niets overslaan hoor! Ik wil alles weten over hoe goed het gaat en hoe je geniet en hoe leuk je het vindt en of je hem (of haar) al kan voelen enz. Ik denk dat wij net zo benieuwd zijn als jij hihihi. En ik vind het kamertje ook erg mooi. Kan niet wachten tot wij ook een tweede kamertje gaan toveren. Toveren ja, want weet nog niet hoe we dat precies gaan doen...

@ Jansske: Duimen voor ons dat 9 april goed uitpakt. Dat moet wel als we met zijn tweeën onze duimen eraf draaien hihi
Ik zal ook eens kijken of ik knutseljuffie kan verwijderen. Ze schrijft idd niet meer mee. Las bij nod in maart dat ze waarschijnlijk ook alweer zwanger is. Maar dat was nog even spannend begreep ik.

Groetjes, Daniëlle

Ja Romaty! Blijf alsjeblieft veel vertellen hier. Ook ik vind dat leuk. Ik begrijp helemaal dat je dat soms   moeilijk vindt voor de niet-zwangeren maar wij worden ook wel weer een keer zwanger hoor.

Orchie. je schreef dat je je ei gister had en dat de klusdagen nu voorbij zijn. Maar volgens mij ben je na je ei ook nog 1 of 2 dagen vruchtbaar hoor. Dus niet gaan zitten wachten op je ongi nu. Nog ff doorklussen jij!

Terug
Bovenaan