Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Overmorgen is mn eisprong en ik voel me nu al BLEEEH, irri hoor, had gehoopt dt k me lekker fit zou voelen, maar k heb hoofdpijn, licht misselijk, moe en gespannen...Maargoed,alles voor t goede doel.
Overigens, Predictor.nl is een leuke site met veel info over je cyclus...

k Ga zo maar s de was ophangen en Jette's kleertjes uitzoeken.Ze is weer gegroeid en dus kan er weer wat ouds weg en nieuws in de kast.Een leuk werkje vind ik.

Groetjes XXX JIG

ook maar ff wat glitters voor ons allemaal
********** ************ ************* **************** *****************************

Heey meiden!

@ Romaty: Jaaaaaa jij bent de volgende!!! Nog even en dan is Tygo ook 1... Heb je al een beetje de bibbers? Ik was soms echt even emotioneel hoor. Dacht ik bij mezelf: Nu is mijn kleine meisje geen baby'tje meer... Pfff maffe mama die ik ben

Voor de rest geen goed nieuws. Ben vandaag echt ongi geworden. Had nog even hoop dat het duimen geholpen zou hebben, maar helaas. Deze maand toch die ovu testen even volhouden. Zit vandaag op dag 33, voor mijn doen nog steeds netjes, maar was nu te vroeg gestopt met testen. En van maar wat aanrotzooien word ik niet zwanger natuurlijk  hihihi

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
4  
28
7 maart    

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

hoi meiden,
hier even een bericht vanuit friesland.
alles hier oke.

@mama1977 ik voel me nu goed, klinkt raar. fijn dat je er naar vraagt wetende dat je het zelf ook hebt meegemaakt. hoe is het nu met jou?

@daniellexx, beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter, de tijd gaat snel hé.
weet het nog als gister toen djurre 1 werd, nog 5 maand dan word ie 2.
en jammer dat je ongi bent geworden.

@wendy-merle, fijn voor jullie dat de steen zo mooi is geworden, en dat je er een tuintje kunt aanleggen.
en wel lekker dat je nu duidelijkheid hebt betreft je ongi.

hier gaan we ook elke week zwemmen, noemen ze hier guppy zwemmen.is wel lekker en daarna mag je vrijzwemmen met ze.

@jansske als nog gefeliciteerd met je verjaardag, las dat je een leuke dag hebt gehad.

@berg-driel, Gelukkig is de punctie goed gegaan.je moet alleen zo lang wachten op de definitieve uitslag.

@romaty, fijn dat je goedkoper een kamertje hebt kunnen aanschaffen en bedankt voor het duimen.

veel klusplezier voor ons allen.

groetjes marianne

Goede morgen!

We zijn hard aan het klussen deze ronde. Hihi. We wilden natuurlijk al graag een tweede kindje maar nu mijn vriendin zwanger is hoop ik het ook snel te zijn. Die vriendin is bij de geboorte van mijn dochter geweest en ze wil heel graag dat ik bij de bevalling van haar kleintje ben. Ik ben heel benieuwd. Ben nog nooit bij een bevalling geweest. Als ik in deze ronde zwanger word, sta ik wel hoogzwanger bij haar bevalling. Dat zal wel pittig zijn.....

@Djurresmama. Met mij gaat het goed hoor. Dank je.

@Romaty. Wat fijn dat je de babykamer voor zoveel minder hebt kunnen vinden. De vorige kamer heb je natuurlijk nog nodig voor je zoon, of niet?

@Yessie. Gefeliciteerd met Darren! Maak er een leuke dag van. Hoe gaat het met je? Ben je al weer aan het opknappen?

Liefs, mama 1977.

Goedemorgen,

@Wendy, is het allemaal gelukt op het grafje! Fijn hoor dat de steen nog mooier is dan je verwacht had!

@Daniellie, balen dat je ongi bent geworden!! Leuke foto's trouwens haha!! Echt een meisje, lief. Zie dat wij gelijk onze NOD hebben, hopelijk brengt dat geluk!!!

@Romaty, heerlijk lijkt me dat, weer allemaal spulletjes kopen! Wat voor soort babykamer heb je besteld? Ik ben natuurlijk weer nieuwsgierig! Weet niet of iemand het al gevraagd heeft, maar als je de 20 weken echo gaat doen, wil je dan weten wat het wordt?

@Yessie, lees bij mama1977, dat Darren jarig is!! Van harte!!

@mama1977, als iemand van dichtbij zwanger is, knaagt het natuurlijk helemaal! Zet hem op, hopelijk ben jij nu de eerste zwangere!!

@danielle, volgens mij kan knutseljuffie eraf op de andere site! Praat niet meer mee met ons, toch??

x

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
6  
24  
10 maart  

Jansske
5
28
9 april

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
4  
24  
 24 maart

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

moeke77                        
6                                                
31                                      
1 maart                

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

Linda80
29  
3  
06-09-09  
29-01-09  

he meiden,

oh gezellig er is weer leven, het is hier soms zo rustig!!

@mama1977, goed zo meid, flink klussen jij!! hihi!! Hoop zo dat je snel weer zwanger bent!! Dat is wat ja, een bevalling van een ander bijwonen, lijkt me heel apart!! Ik heb ook altijd tegen mijn vriend gezegd ik ben blij dat ik degene ben die bevalt, ernaast staan lijkt me niks!! maar als een vriendin het zou vragen is dat wel heel bijzonder!!
De babykamer die ik nu heb wil ik weer gaan gebruiken voor de nieuwe baby, en dus heb ik besloten voor mijn kleine vent een stoerdere babykamer te kopen!! En dat is gelukt!! en gelukkig voor niet al teveel geld!!

@ yessie, gefeliciteerd met darren, heel veel plezier vandaag!!

@jansske, als we de 20 weken echo hebben willen wij het niet weten hoor. we wisten het de vorige keer ook niet, en dat vonden we eigenlijk wel heel leuk, hoe nieuwsgierig ik ook ben... maar nee het blijft een verrassing!!
Het si een stoer kamertje geworden, een beetje in "strand stijl", dus met wat ruwer hout enzo!! echt heel leuk!! straks lekker ene kamertje verven met fel blauw enzo, en dan hebben we zo weer een stoere jongenskamer!! heel leuk weer!!
En dan kan ik de huidige babykamer weer helemaal babyklaar gaan maken, zo leuk, kan dit keer gewoon twee kamertjes onder handen nemen, heerlijk!!!

@danielle, balen dat je ongi bent geworden meis, maar goed op naar de volgende ronde!!

x romaty

Terug
Bovenaan