@orchideke, ja kom op klussen!!Haha, je bent idd nog vruchtbaar na je ei.
@Romaty, ik vind het echt een super leuk kamertje.Wat voor spulletjes ga je erbij
kopen?. Ik vind het alleen maar leuk om al je verhalen te lezen. Het scheelt dat iedereen hier iedereen al een keer zwanger is geweest, Dan kunnen we ons inleven.
Mmm is idd handig om volgende keer twee vensters te openen,want ik vergeet ook
op wie ik nu allemaal wilde reageren. Wat ik wel wilde zeggen, het word tijd dat er weer iemand zwanger word. Zou zo leuk zijn voor jullie (of voor mij).
Ik ben nog niet bij de huisarts geweest, nog niet van gekomen. Waarschijnlijk zegt ze toch wacht maar even dat je natuurlijk ongi word. Vandaag nog hard geleerd, want morgen mijn laatste examen.Hehe, ben zo blij als het achter de rug is. Heerlijk van mijn vrije tijd genieten (en aan de klus). Een ieder geval goed nieuws:ik ben geslaagd voor mijn opleiding Management-Assistent. Morgen examen voor de Basisopleiding Intercedente. Pff spannend hoor. Ik wilde zo graag nog wat diploma's. Ik heb hiervoor eenpaar jaar bij de Politie gewerkt en ben daar weggegaan. Vandaar dat het belangrijk was om nog een papiertje te halen in de branche waar ik nu zit.
Suc6 iedereen met de klus en tot snel