Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Danielle, dat heb je heel goed omschreven. Van die rammelende eierstokken! Hahaha. Ik voel ze ook!

@ mama1977: Idd wij worden met zijn allen ook wel weer zwanger... Het zal misschien even duren, maar ach ik ben wel een beetje ongeduldig, maar ik heb gelukkig al een kleine boef om me mee bezig te houden. Met de eerste had ik dat wel meer. Maar ja, in rondes gezien was ik nu al zwanger geweest. Dus tja...

Ga ik nog even zeuren hoor, maar wie ik moeke77? Is die al heel lang niet geweest of heb ik ergens over heen gelezen? Zag namelijk dat haar nod 1 maart was en daar zijn we nu toch ook alweer overheen...

Oh en orchideke, ik be het met mama1977 eens, hup aan de klus jij. Je bent nog niet klaar hahahaha!

hoi danielle,

ja mijn nod was 1 maart, helaas al paar daagjes ervoor dit keer. sorrie was idd al ff niet geweest hier, zit ook mee te kletsen op een andere forum en dan raak je kwijt waar je nou geweest was hahaha maar heb jullie weer gevonden.

Wel fijn dat ik gemist werd, maar goed ik heb een sycles van 24 dagen dus in maart mag ik nog een ronde!!!!( de 23e)

Nog niet zwanger hier dus!!

heb gister voor het eerst de ovu test gedaan dus weet zo wel wanneer ik mag-moet klussen

zo nu ff alle berichtjes terug lezen.....

@orchideke, ja kom op klussen!!Haha, je bent idd nog vruchtbaar na je ei.

@Romaty, ik vind het echt een super leuk kamertje.Wat voor spulletjes ga je erbij
kopen?. Ik vind het alleen maar leuk om al je verhalen te lezen. Het scheelt dat iedereen hier iedereen al een keer zwanger is geweest, Dan kunnen we ons inleven.

Mmm is idd handig om volgende keer twee vensters te openen,want ik vergeet ook
op wie ik nu allemaal wilde reageren. Wat ik wel wilde zeggen, het word tijd dat er weer iemand zwanger word. Zou zo leuk zijn voor jullie (of voor mij).

Ik ben nog niet bij de huisarts geweest, nog niet van gekomen. Waarschijnlijk zegt ze toch wacht maar even dat je natuurlijk ongi word. Vandaag nog hard geleerd, want morgen mijn laatste examen.Hehe, ben zo blij als het achter de rug is. Heerlijk van mijn vrije tijd genieten (en aan de klus). Een ieder geval goed nieuws:ik ben geslaagd voor mijn opleiding Management-Assistent. Morgen examen voor de Basisopleiding Intercedente. Pff spannend hoor. Ik wilde zo graag nog wat diploma's. Ik heb hiervoor eenpaar jaar bij de Politie gewerkt en ben daar weggegaan. Vandaar dat het belangrijk was om nog een papiertje te halen in de branche waar ik nu zit.

Suc6 iedereen met de klus en tot snel

Denys, gefeliciteerd met je diploma. Lekker gevoel lijkt me dat als je het gehaald hebt! Nu nog ff die andere en ben je dan klaar? Nog steeds niet ongi dus? Wat leuk dat je bij de politie hebt gewerkt. Waarom ben je daar niet mee verder gegaan als ik vragen mag?

Ik had bedacht dat we vanavond weer aan de klus gingen maar helaas..... Hij is een half uur geleden op de bank in slaap gevallen. Morgen dan maar weer!

Liefs, mama 1977.

NIET LEZEN ALS JE ZIT TE ETEN OF EEN ZWAKKE MAAG HEBT!

Pffft.... Wat een nacht! Ik ben gebroken. M'n dochter heeft ons flink bezig gehouden. ze heeft buikgriep denk ik. Vannacht in bed overgegeven en flink aan de diaree (ook in bed) Kun je je het voorstellen, 'Snachts om 04:00 een kind douchen wat bang is voor haren wassen! Je kunt moeilijk zeggen: "Dat doen we morgen wel." Als de kots in haar haar zit!
Daarna hebben we maar een knot boven op haar hoofd gemaakt zodat ze niet weer haar haar hoeft te wassen als ze weer moest overgeven. Later zat ze met diaree op de wc en een bak onder haar kin omdat ze weer moest overgeven.
Vanmorgen werd ze wakker met diaree in haar onderbroek dus weer douchen. Nadat ze was aangekleed liet ze een scheet en JAWEL HOOR!!!!! Weer douchen!
Nu rent ze steeds naar de wc als ze een scheet moet laten en gelukkig is ze tot op heden steeds op tijd! Naast de diaree voelt ze zich goed maar heb haar natuurlijk niet naar school gedaan.

Liefs, mama 1977.

Oh mama1977, wat een ellende!!! Zo zielig!! hoop dat ze snel weer opknapt!! Maar ook vies he, bah ik kan veel hebben maar maar sommige dingen zijn echt heel vies!!

Meiden, dank voor jullie lieve reacties!! ik blijf hier gewoon lekker kletsen hoor, vind het altijd erg gezellig, en ik ben blij te horen dat jullie het leuk vinden om naar een zwangere muts te luisteren.. hihi!!

ga gauw weer verder werken!!

x

Terug
Bovenaan