Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Heey meiden!

@ jtzwanger en moeke77: Gefeliciteerd! Een gezonde zwangerschap gewenst! Ben wel een beetje jaloers hoor, dus kom maar op met glitters!

@ mama1977: Fijn dat je  er weer bent!

@ orcideke: Uit je Belgische taaltje komen we wel uit hoor. Het zijn meer sommige uitdrukkingen die in het Nederlands net even anders gaam. Fijn dat je een positieve ovu test hebt! Aan de klus maar weer!  Net als Jansske zit ik inmiddels op dag 19 en nog geen positieve test te zien. helaas. Ik heb er nog tot vrijdag dus ik hoop dan wel eens een dikke tweede streep  te zien!  

@ Yessie: Toch onbedoeld spannend deze maand.  Fijn dat jij en Marcel  goed hebben kunnen praten samen en besloten hebben  er gewoon keihard voor te gaan.

Ikzelf heb niet zoveel nieuws te melden, zit te wachten op die positieve ovulatietest, Dan kunnen we weer verder. Moet wel eerlijk zeggen dat ik me nu wel lichtelijk zorgen ga maken (hoor mij, als het deze ronde niet lukt gaan we naar ronde 5...)  Met Melanie was ik binnen 6 weken zwanger. Voor dit  tweede kindje moeten we duidelijk meer moeite doen. En soms, net als vandaag, dat ik hier lees dat er 2 van ons clubje zwanger  zijn enik zie dat  er bij het babyzwemmen vanmorgen 2 dames van mijn  oude zwangerschapszwemclubje zwanger zijn dan krijg ik toch een beetje last van die witte jalouzie. Getsie. Hopelijk hebben we in april wel goed nieuws.  

Liefs, Daniëlle      

... Orchideke, Ik kan je goed volgen hoor!! Vind het een leuke taal.
Onze dochter is bijna 1 jaar (nog 3 dagen)
Wij vieren haar verjaardag van 15 tot 18, 's ochtends gaan we boodschappen doen etc.
We hebben er zin in.
Ze had alleen wat koorts vanmiddag en vanavond, en ze hoest heel veel.
Hopen dat het woensdag over is, morgen maar even dr. bellen ze hoest al zo lang.

...JT Zwanger, hoera!! Je vergeet alleen glitters te strooien voor ons!!!

... Mama 1977, kan me voorstellen dat je dat niet fijn vind, mijn mannetje was ook pas geopereerd en vond het ook niet altijd fijn. ook vaak wel hoor, hij is ook heel gezellig.
Ik koop de testen ook van kruidvat, maar die zijn wel wat duurder (ik bedoel de zwangeschapstesten) Geloof dat die iets van 8 Euro zijn.
Balen een onregelmatige cyclus, maar we zien wel weer! Rond 15 april weten we het.

... Danielle, wij waren van onze dochter ook binnen 6 weken zwanger, en wij zitten ook in ronde 4. We zijn natuurlijk ook wel erg verwend met onze eerste snelle zwangerschap.
Het is toch wel speciaal als je zo snel zwanger bent.
Maar was er ook stiekem vanuit gegaan dat het nu ook snel zou zijn.
Dus als het deze maand niet raak is, met de beentjes in de lucht en een kussen onder de billen.
En de maand daarna de ovulatie testen dan toch maar.

Onze dochter is niet zo fit vandaag, koorts en wat aan het huilen. Ze hoest ook veel. Denk dat ik morgen of overmorgen langs de huisarts cross.
Woensdag is ze jarig, duimen dat ze dan weer beter is.

Liefs Deleve

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 ???

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

jtzwanger

moeke77

He meiden,

@Danielle, balen dat je nog geen positieve ovuluatietest hebt gehad! Ikke wel! Donderdag was de streep er duidelijk! Ben benieuwd! 2 weken wachten! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er een jaar over gedaan, dus dan hebben we nog wel even.

@Deleve, bijna 1 jaar, spannend hoor!! Hopelijk wordt ze niet ziek.

Verder weinig te melden!! Morgen weer werken! Ik lees wel altijd, maar kan niet reageren! De computers staan in de gang en dan kunnen alle kinderen meelezen en kijken! Lijkt me niet slim! Deze x als ik zwanger raak, wil ik echt 12 weken wachten met het vertellen! De vorige x kon ik me echt niet inhouden en vriendlief ook niet!

Slaap lekker meiden, ik ga nog ff tv kijken, x

Hoi dames,

Hier ben ik dan weer.
Gisteren naar frankrijk geweest,was doodop s'avonds pfff.
Waren zaterdag gaan slapen om 12 u(nieuwe uur) omdat we nog moesten inladen en zo en moesten er om 5 uur terug uit,deed pijn hoor:)
Dan 2u en half in de camionet,maar was wel heel leuk hoor.

Ik had dan vrijdag die lichte positieve ovulatietest,zaterdag dan een hele duidelijke.
Nu gisteren avond toch maar eens getest en nog vet positief dus nog maar eens geklust.
Dacht oke dan tel ik vanaf gisteren 14 dagen bij en dan is dat mijn NOD.
Maar nu doe ik daarnet nog maar een testje en nu is hij weer positief.

Is dit normaal,dat hij zo lang positief is blijft,dacht dat dit een of twee dagen was,maar geen 4.
Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Liefs orchi

Hoi,

@ Janskke

Komt goed dan plaats ik een foto!!

@ Orchideke

Pff gelukkig dan ben ik niet de enige maar ik vind het idd nu ook wel jammer dat niet zo'n foto heb dus de volgende zwangerschap dan maar met hoofd!
Fijn dat je een positieve ovulatietest heb gehad ik heb geen idee hoeveel dagen dat duurt dus sorry ik kan je niet helpen.

@ jtzwanger

Gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan!

@ Danielle

Dat 'jaloerse' ken ik wel hoor ik denk dat dat vrij normaal is. Ik heb een aantal vriendinnen die zwanger zijn en ik vind dat erg leuk maar ow wat wil ik het zelf ook graag!!

Xx Wendy mama van Merle*!

hoi meiden,

hoe is het met jullie?
Hier alles wel oke.druk gehad ga nu 5 dagen werken i.p.v. 2dagen +oproep
vanmorgen met djurre wezen proefdraaien op het kdv.gaf geen problemen.

Hier geen ongi te ondekken en niet zwanger.
De miskraam is nu meer dan 6 weken geleden, maar nog niks te bekenen.hoop dat daar snel verandering in komt. anders over 2 weken weer de MM in.

@ jtzwanger en moeke77: Gefeliciteerd! Een gezonde zwangerschap gewenst!

@Berg-driel. wat fijn dat de uitslag van de punctie goed was.

@Deleve. Dus jou kleine is ook al weer bijna jarig? Spannend he! djurre is 6 augustus jarig duurt nog even. wordt ie 2.

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 ???

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

jtzwanger

moeke77

tot later.

groetjes marianne

Heey djurresmama,

Wat vervelend dat je nog niet ongi bent (of zwanger!) ik kan me zo voorstellen dat je nu we wel door wilt gaan. Moet alleen je lijf nog even meewerken.
Fijn dat het goed ging met Djurre op het kdv. Dan ga je zelf ook met een gerust hard aan het werk toch?

Nou ik ga Mel  even wakker maken (arm ding) want zij moet vandaag naar het kdv.

Groetjes, Daniëlle

Terug
Bovenaan