Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hey meiden,

Heb niet zo veel te melden, maar ik vroeg me wel even wat af.
Al die afkortingen ben ik niet zo thuis mee, wat betekend MM?
op google kan je er niets op vinden.

@ orchi,

op: http://www.babybrabbel.nl/cyclus/vruchtbaar_in.php  kan je uitrekenen wanneer je vruchtbare dagen zijn, daar zie je dat je 1 dag een ovulatie hebt, en 5 dagen vruchtbaar bent.
Misschien dat je daarom al 4x een pos. test hebt gehad...

Liefs Yess

Hoi dames,

@yessie:Ja ik bereken normaal daar mijn cyclus en mijn vruchtbare dagen maar omdat mijn cyclus zo verschilt is het zo moeilijk om het te berekenen.
De laatste was maar een van 21 dagen,mijn langste 27 dus ja.
Maar mijn test is nu vandaag heel licht positief,echt heel licht,dus de vruchtbare periode is voorbij.
Hebben die drie dagen geklust,en niet echt om zwanger te worden maar spontaan.
Zaterdag was mijn test het beste dus ik zal vanaf dan 14 dagen bijtellen en dat als mijn NOD beschouwen.

MM is volgens mij medische molen dacht ik toch?

Dus ja dames,nu is het voor mij alleen maar wachten,ben zo benieuwd,die twee weken zullen nu voor mij nog langer duren als anders aangezien ik nu zeker weet wanneer mijn ei was en dat we op die dagen veel geklust hebben.

Liefs orchi

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 ???

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

jtzwanger

moeke77

Ha meiden,
Hoe is het?
Ik zit helemaal niet lekker in m'n vel. Gister is mijn man ontslagen ivm de financiele crisis. Ik baal er zo van! Zie maar eens een andere baan te vinden in deze tijd. Zucht.....
Gisteren is ook m'n verstandskies getrokken. Ik ben altijd al bang voor de tandarts maar ik lag gewoon te hyperventileren in de stoel daar. Gelukkig heb ik een hele fijne begripvolle tandarts, maar toch.
Eigenlijk zit ik te wachten op mijn ongi. Die moet zo rond deze dagen komen. Één dag voordat ik ongi wordt voel ik altijd links en/of rechts onderin m'n buik een gevoel/pijn wat voor mij het teken is dat ik ongi ga worden. Het is altijd de dag voor mijn ongi (heb het gister gevoeld) dus ik dacht dat ik vanmorgen ongi wakker zou worden maar ik heb nog helemaal niks gezien.....

@Danielle. Ik begrijp je helemaal! Als een ander zwanger wordt ben je heel blij voor diegene maar tegelijkertijd ook jaloers. Ik heb dat ook. Bij mij zit daar ook bij dat ik erg bang ben dat het weer op een mk uitdraait. Maar tegelijkertijd denk ik ook weer van "Drie keer is scheepsrecht".

@Deleve. Morgen is je kleintje jarig he! Spannend hoor. Hoe gaat het nu met haar? Is ze weer opgeknapt?
Volgens mij heb ik bij het kruitvat ook wel eens gezien dat ze zwangerschapstesten hadden van 7,95 per stuk maar dat zijn de tests van kruitvat-eigen merk. Hier hebben ze bij het kruitvat ook twee tests in een wit doosje zonder (bekend) merk voor 5 euro. Bij jou niet?

@Jansske. Als ik zwanger ben wil ik ook wachten met het vertellen hoor. Vorige keren hebben we het wel al heel snel verteld maar dat doen we nu niet meer.

@Djurresmama. Wat vervelend voor je dat je nog niet ongi of zwanger bent na je mk. Zo vervelend he, die onduidelijkheid.
Dus je gaat 5 dagen werken? Pittig hoor. Wel fijn dat het proefdraaien op het kdv goed ging.

@Berg-driel. Hoe was je 20 weken echo gister? We zijn benieuwd!

Liefs, mama 1977.

Meiden,

Ik ben er helemaal ondersteboven van.....
Ik kon het toch niet laten om naar het kruitvat te gaan om een test te halen.
En wat blijkt.....

IK BEN ZWANGER!!!!!

JOEPIE!!!!!

******************** ************** ************* ********* ******************** ****************   ****** ***********   ************ **** *****************   ******** *******

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-03-2009 11:01:53'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 ???

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

jtzwanger

moeke77

mama 1977                         31                                              3na mk                           dec

@Deleve. Ik had me vergist. Die twee tests in één doosje zijn wel 5 euro maar zijn OOK van het kruitvatmerk.

... mama1977, JOEPIE, wat een topnieuws meid, ben zooo blij voor je.
Ik ga vrijdag meteen even kijken bij het kruidvat voor die testen voor 5 euro scheelt toch weer!!
Ze heeft een hoge luchtweg infectie, maar krijgt gaan ab ze moet het zelf overwinnen, het gaat vandaag immers al stukken beter.
Wel super balen dat je man ontslagen is.. Tjeeee echt hevy!!

MM is inderdaad medische molen

Nog 1 nachtje slapen en dan Party hier!! Joepie

Terug
Bovenaan