Hoi dames,
Hier word nogal eens geschreven

leuk!
@deleve: Hihi ja ik kom uit Belgie

Valt het op?Ik probeer nochtans een beetje schoon nederlands te praten,of je typen haha.
Wij praten hier dan ook nog eens dialect en ja maar zo lang je maar begrijpt wat ik bedoel he

Hoe oud is je dochtertje eigenlijk?
De mijn is nu 18 maand en is ook een dansertje
@romaty:18 weken,dat begint te tellen he meid,gaat zo snel bij iemand anders,bij jezelf duurd het altijd zo lang vind ik.
En nog maar 1 kg,pfff amai echt leuk,kweet nog dat ik bij de mijne 15 kilo bij was,maar het rare was dat je het niet zag,had een supergrote buik maar als je mij langs achter zag dan was ik percies niet zwanger,woog ook maar 47 kg toen ik zwanger werd en ben dan naar 62 gegaan,ben dan op 35 weken bevallen maar denk als ik de zwangerschap uit had gedaan dat ik was ontploft

En echt leuk dat babyzwemmen!!
@jansske:Ja hier ook zo'n rot weer,moest even een boodschap doen met de fiets,was bijna weggevlogen

Laat je zoontje zijn haren goed wassen?
Daar heb ik bij de mijne echt problemen mee,dit gaat altijd met veel gekrijs gepaard hoor.
Ik heb hier geen bad dus zit ze in een badje op haar poep en dat zet ik dan in de douche,ik mag haar wassen tot dat ik zeg,nu hoofdje wat achteruit en dan weent ze al,dan zeep ik maar snel in en spoel ik het af met een bekertje,man man dan word ze percies iets aangedaan,een keer dat dit gedaan is speelt ze wel mooi verder,hoop dat dit ooit iets gemakkelijker gaat hoor.
@wendy-merle:Wel wendy,ik heb veel foto's van mijn dikke buik,zo om de twee weken een,maar het grappige is,op geen een sta ik met mijn hoofd

Ik was dan alleenstaande dus trok ze zelf en ja

Heb echt nergens een foto van mij(met hoofd dan)van toen ik zwanger was,echt heel spijtig achteraf bekeken,dus als ik nu zwanger ben wil ik toch eens een met hoofd hoor
@JIG:Wie weet dat het in Noorwegen wel raak is,zou toch extra speciaal zijn dat het daar verwekt is he!!
Word het uur verzet mss?
Ja ik weet dat altijd pas als iemand me het zegt,hihi.
@linda:O leuk een nieuwe kamer!!Als ik zwanger ben ga ik er ook eens naar uitkijken hoor,want heel lang kan Dyenthé niet meer in de babykamer en zou een beetje gek zijn om er een tweede bij te nemen he.
Binnenkort komen hier toch wat buikfoto's he?

Ben benieuwd!!
Zo dames,ik hoop dat ik niemand ben vergeten?
En hopelijk kunnen jullie een beetje aan mijn dialect uit haha
Kheb daarstraks een ovulatietest gedaan,nog negatief,dus we zullen nog maar wat wachten dan he.
Ik zit zondag in frankrijk een dagje,dus ga mij moeten voorzien op een bekertje om in te plassen om daar een te doen,zie je mij daar al zitten,stel je voor op zo'n franse wc dat ik daar moet mikken haha.
Tot een dezer he dames
Liefs orchi