Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hallo Janske en allemaal,

Leuk dat iedereen zo met elkaar mee leeft...
Idd is vandaag mn NOD, maar het komt dit keer laat en maar heeeel langzaam, heb dus ff getest, die was negatief dus afwachten maar.k Voel eigenlijk ook maar weining, naja, ga er toch vanuit dat we nog een (paar) rondes meer nodig hebben, komende klusweek zitten we bij mn vriendin in Noorwegen, mss zijn we daar extra ontspannen??!! wie weet. Ik wacht verder rustig af,

iedereen een lekker weekend gewenst, weliswaar met een uurtje minder, maar daarentegen waarschijnlijk voorjaars weer!!!  

XXX JIG  

Ha meiden,

Fijn dat alle zieken weer (bijna) beter zijn. Altijd vervelend!

@romaty: nog van harte gefeliciteerd met je kleine man! Gaat hard hè? Max wordt in juni alweer 2
Ik heb mijn moederfiets trouwens gekocht op www.bikegigant.nl
Dit is ook veel goedkoper dan in de winkel, maar levertijd was bij mij wel wat langer. Max vindt fietsen echt super leuk!

Hier gaat alles goed, een hoop drukte met alle klussen. Als dat klaar is kunnen we eindelijk op jacht voor een nieuwe kamer voor Max. Ik heb al een aardige buik en ben ongeveer 4 kilo aangekomen (ik ben jaloers op je romaty met je 1 kilo ;-)

Liefs Linda

@Wendy, de volgende x als je zwanger bent, willen we wel foto's zien he, hahaha!!

@Romaty, fijn dat het goed ging met het zwemmen! Kun je de volgende x weer met een gerust hart gaan.

@JIG, balen dat je test negatief was! Leuk hoor naar Noorwegen. Nooit geweest, maar lijkt me een mooi land! Hoe lang ga je?!

@Linda, fijn dat alles goed met je gaat! Succes met de rotzooi in huis!!

Hoi dames,

Hier word nogal eens geschreven:) leuk!

@deleve: Hihi ja ik kom uit Belgie :)
Valt het op?Ik probeer nochtans een beetje schoon nederlands te praten,of je typen haha.
Wij praten hier dan ook nog eens dialect en ja maar zo lang je maar begrijpt wat ik bedoel he:)
Hoe oud is je dochtertje eigenlijk?
De mijn is nu 18 maand en is ook een dansertje:)

@romaty:18 weken,dat begint te tellen he meid,gaat zo snel bij iemand anders,bij jezelf duurd het altijd zo lang vind ik.
En nog maar 1 kg,pfff amai echt leuk,kweet nog dat ik bij de mijne 15 kilo bij was,maar het rare was dat je het niet zag,had een supergrote buik maar als je mij langs achter zag dan was ik percies niet zwanger,woog ook maar 47 kg toen ik zwanger werd en ben dan naar 62 gegaan,ben dan op 35 weken bevallen maar denk als ik de zwangerschap uit had gedaan dat ik was ontploft :)
En echt leuk dat babyzwemmen!!

@jansske:Ja hier ook zo'n rot weer,moest even een boodschap doen met de fiets,was bijna weggevlogen:)
Laat je zoontje zijn haren goed wassen?
Daar heb ik bij de mijne echt problemen mee,dit gaat altijd met veel gekrijs gepaard hoor.
Ik heb hier geen bad dus zit ze in een badje  op haar poep  en dat zet ik dan in de douche,ik mag haar wassen tot dat ik zeg,nu hoofdje wat achteruit en dan weent ze al,dan zeep ik maar snel in en spoel ik het af met een bekertje,man man dan word ze percies iets aangedaan,een keer dat dit gedaan is speelt ze wel mooi verder,hoop dat dit ooit iets gemakkelijker gaat hoor.

@wendy-merle:Wel wendy,ik heb veel foto's van mijn dikke buik,zo om de twee weken een,maar het grappige is,op geen een sta ik met mijn hoofd:)
Ik was dan alleenstaande dus trok ze zelf en ja:)
Heb echt nergens een foto van mij(met hoofd dan)van toen ik zwanger was,echt heel spijtig achteraf bekeken,dus als ik nu zwanger ben wil ik toch eens een met hoofd hoor:)

@JIG:Wie weet dat het in Noorwegen wel raak is,zou toch extra speciaal zijn dat het daar verwekt is he!!
Word het uur verzet mss?
Ja ik weet dat altijd pas als iemand me het zegt,hihi.

@linda:O leuk een nieuwe kamer!!Als ik zwanger ben ga ik er ook eens naar uitkijken hoor,want heel lang kan Dyenthé niet meer in de babykamer en zou een beetje gek zijn om er een tweede bij te nemen he.
Binnenkort komen hier toch wat buikfoto's he?:)
Ben benieuwd!!

Zo dames,ik hoop dat ik niemand ben vergeten?
En hopelijk kunnen jullie een beetje aan mijn dialect uit haha:)

Kheb daarstraks een ovulatietest gedaan,nog negatief,dus we zullen nog maar wat wachten dan he.
Ik zit zondag in frankrijk een dagje,dus ga mij moeten voorzien op een bekertje om in te plassen om daar een te doen,zie je mij daar al zitten,stel je voor op zo'n franse wc dat ik daar moet mikken haha.

Tot een dezer he dames
Liefs orchi

Ha meiden, ik reageer hier niet vaak meer, maar wilde jullie wel even laten weten dat ik zwanger ben!!! wowie!!!!!!!!!

Yes, van harte gefeliciteerd!! Ik wens je een heel gezonde en plezierige zwangerschap!!

Hey dames,

Hier een supergelukkige orchi hoor!!
Zal effe mijn verhaal doen.

Gisteren rond 4 uur een ovulatietest gedaan,effe gekeken,wss te vroeg,negatief,had hem op de microgolf gelegd en nu met opruimen wou ik hem weggooien,maar zag percies een lichte tweede streep,dacht oke zal zijn omdat het al te lang geleden is.
Dacht zal nog een doen voor vandaag dan,maar het probleem,ik was juist gaan plassen en moest niet meer haha:)
>Toch in een potje geplast en kon toch een beetje bij elkaar sprokkelen.
Ik zag wel allemaal witte vlokjes.
Test gedaan en binnen de twee minuten vrij positief,de controle streep goed donker en dan de test streep even donker maar wel iets dunner.
Ik naar mijn vriend gebeld want die is aan het werken,hoe laat ben je thuis?5 uur zegt hij,kzeg zie maar dat je in form bent haha:)
Zal eens proberen er een foto van te trekken en hem hier te zetten,hoe fier dat ik ben seg!!
Is nog wel geen zwangerschapstest maar nu weet ik tenminste dat ik een eisprong heb,joepie!!!
Dus op dag 12 is mijn eisprong dan,toch een vroege dan he romaty!
Oke kga jullie laten en als een foto lukt dan plaats ik een.
Tot straks.
Liefs orchi

Terug
Bovenaan