Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Oke toch gelukt!
Is wel vrij donker maar je ziet het toch een beetje,was niet simpel om er een foto van te maken hoor.
Dacht eerst dat hij licht positief was maar is toch redelijk donker dus straks klussen maar.
Liefs orchi

He meiden,

gaat goed hier zeg deze maand! Jtzwanger en las net bij een ander topic dat moeke ook zwanger is!! Gefeliciteerd meiden!

Iedereen loop  bij ons weg haha!! Zijn we niet gezellig??
Hier is het nog steeds hartstikke vies weer, bah! En ik hoopte natuurlijk om er even uit te gaan, not!

@orchie, mijn zoontje vindt het heerlijk in bad. Hij spettert en slaat de hele tijd op zijn eigen buik. Maar hij is pas 6 maanden, dus ik weet niet of hij het dadelijk wel erg vindt om zijn haren te wassen. Vond jou dochter het vanaf de geboorte al niet lekker dan?!

Dat wordt klussen vanmiddag, succes!! En op dag 12 al je eisprong, luxe hoor! Bij mij kwam hij nu en de vorige maand pas bij dag 24, pffff!

X

Hey jansske,

Ah ik dacht dat je zoontje ongeveer zo oud was als mijn dochter,was dus weer verkeerd.
Ja in het begin ging dit heel goed eigenlijk maar toen woonde ik bij mijn moeder en daar hadden we een bad en zo'n speciaal kussen waar ze op lag en was het makkelijk te doen.
Maar nu woon ik alleen met mijn vriend en een bad hebben we niet.
Gewoon onder de douche ziet ze zeker niet zitten dus nu hebben we een badje in de douche.
Maar ze zit er dan in op haar poep,neerleggen dat lukt niet meer want ze is vandaag 18 maand en ja is al wat groot he.
Dus ik zeep in en spoel dan af met een bekertje maar vanaf ik haar hoofdje achteruit doe dan begint het al.
Ik moet wel zeggen,ze had eens kaka gedaan in het badje en heb haar er dan wel direct uitgehaald en uitgewassen en zo maar vanaf toen durfde ze er niet meer in.
Maar stillekesaan begon het weer beter te gaan,buiten het haren wassen natuurlijk.
Ik probeer dan liedjes te zingen en te zeggen dat ze zo flink is maar niks helpt.
Hoop dat dit beterd want is echt zo lastig,voel me dan zo schuldig maar ja het moet he.
Liefs orchi

quote: orchideke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2009 09:08:13'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Mama1977
3  na mk  
31  
30  maart?  

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 ???

Denys
1  
24  
30 jan  

Jtzwanger
2
25
21  maart    

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

Moeke77                          
6
31
1 maart

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Hoi meiden,

Jullie hebben al heel lang niks van mij gehoord.  Sorry.....
Het ligt natuurlijk niet aan jullie maar ik heb een beetje veel te doen. En dan schiet het er steeds bij in om ervoor te gaan zitten en wat te schrijven.
Nu had ik gisteravond een heel verhaal getypt toen mijn man EVEN op de computer iets moest opzoeken. Ik wees hem er nog op dat hij mijn verhaal moest laten staan. Maar je begrijpt het al..... Toch weg! Grrrrr!
Dus vandaag maar een nieuwe poging.
M'n dochter is weer helemaal beter. Alleen had ze nog wel ons ff aangestoken. Maar ja, dat is gelukkig ook al weer over. M'n man heb ik voorlopig waarschijnlijk weer thuis. Hij is in nov geopereerd aan zijn schouder. Veel pijn en fysio gehad en was inmiddels weer volledig aan het werk. Nu heeft hij er weer heel veel last van. In het zh geweest. Woe moet hij terugkomen. Ik ben benieuwd wat ze willen gaan doen.
Het klinkt misschien onaardig maar ik vind er niks aan dat hij de hele dag thuis is. Het is toch anders als je vakantie hebt of in de ziektewet zit.

@Berg-driel. wat fijn dat de uitslag van de punctie goed was! Hele opluchting voor jullie he. En nou maandag de 20 weken echo toch?

@Danielle. Wat grappig dat je nu al je verjaardag hebt gevierd. Inderdaad wel erg vroeg.Haha. maar wel handig om dat zo te doen als je het rond je echte verjaardag zo druk hebt. Je mag hier best zeuren over je schoonmoeder hoor. (Ook als ze normaal gesproken wel aardig is.) Die van mij heeft laten weten dat het bij haar kinderen vroeger heel anders ging. Bijv: Ze haalde de kinderen niet uit bed als het nog niet de tuid was. "Soms stonden ze wel eens vier uur te huilen in hun bed." Zei ze. Zij wist wel hoe je een kind zindelijk moest maken. "Gewoon op het potje zetten en er niet af laten komen voordat ze hadden geplast of gepoept." Zei ze. (Ook als dat uren ging duren he!)   En haar kinderen gingen altijd om 7 uur naar bed. Ook als het buiten 40 graden was en alle andere kinderen in de buurt daardoor nog wat langer op mochten blijven omdat je met die hitte toch niet kunt slapen.
Nou vind ik niet dat je je iets aan moet trekken van wat een ander doet in de buurt maar ik vind dit toch wel erg!
Ik heb mijn man al heel vroeg duidelijk gemaakt dat ik haar niet als oppas hoef en gelukkig is hij het met me eens.

@Denys. Pffft, nog steeds niet ongi? Ben je al bij de huisarts geweest?

@Knutseljuffie. Meid wat erg voor je dat je een miskraam hebt gekregen. Hoe gaat het nu met je?

@Romaty. Zo te lezen heeft die kleine van je een leuke verjaardag gehad. Haha, die belastingdienst toch he! Gelukkig heb je zelf ook even nagekeken of het klopte dat je geen aangifte hoefde te doen! Zou toch zonde zijn als je die 1200 euro zou laten lopen.
Het lijkt me zo heerlijk om weer een trappelend kindje in m'n buik te voelen. Het schijnt dat je een tweede eerder voelt trappelen dan een eerste he.
Is de babykamer nog op tijd gebracht?

@Yessie. Wat fijn dat dat weekendje naar je vriendin heeft geholpen en dat je zo goed hebt kunnen praten met Marcel. En wat betreft je eisprong. Dat wordt dus weer spannend 7 april.....

@Deleven. Dus jou kleine is ook al weer bijna jarig? Spannend he!
Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Voor deze ronde ben ik maar uitgegaan van mijn vorige cyclus. Namelijk 31 dagen. Die daarvoor waren 33,45,36,36, en de laatste dus 31 dagen. Nu staat m'n NOD op 30 maart maar ik denk niet dat ik dan al ga testen als ik nog niet ongi ben. (Als ik dat vol hou tenminste) Je schreef dat de testen zo duur zijn. Welke heb jij dan? Ik gebruik die van het kruidvat. (zonder merk) Die zijn 5 euro voor twee stuks.

@Wendy. Jij ook al ziek. Een flinke ziekenboeg hier op het forum! Ik hoop dat het nu weer wat beter met je gaat.
Ik heb er nooit last van dat ik een bericht niet kan plaatsen dus daar kan ik je niet mee helpen.

@Jansske. Lief dat je me mistte. Ik ben er weer. Leuk dat je zo genoten hebt van Marco Borsato. Rotweer he. soms kwam ineens de zon erdoor en was het lekker. Kon ik ff met m'n dochter + poppenwagen met pop  + knuffelhond naar de C1000. Maar daarna kwam het weer met bakken uit de hemel.

@Orchi. balen is dat he, financiele problemen.
Goed zo, een positieve ovulatietest! En, flink aan de kus geweest?

@Linda. Hoe gaat het met de verbouwing? Schiet het al een beetje op?

@Jtzwanger. Gefeliciteerd meid. Hartstikke leuk voor je. geniet ervan.

Liefs, mama 1977.
P.s. Ik zal weer vaker komen hoor. Anders ga ik jullie ook te veel missen. xx.

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24