Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hoi!

Jeetje wat een reacties weer!

Iedereen die nieuw is welkom!!

@ Danielle ik herken het ook wel een beetje ja bij alles wat je voelt oeh had ik dat bij merle* ook? Het is nog maar een jaar geleden maar het lijkt alweer zo ver weg het begin van de zwangerschap. Ik had vanmorgen buikpijn (steken) en toen dacht ik mm wat zou dat zijn innesteling?? Ik hoop zo dat het deze maand lukt..!

@ Linda Fijn dat alles goed gaat!! Wij krijgen bij een volgende zwangerschap ook meer onderzoeken omdat het met Merle* zo fout is gegaan, maar een onderzoek die de schadelijk kan zijn laat ik niet doen ik denk nu (zal voor jullie wel heel raar klinken) ik zie het wel en als het weer fout gaat is het evengoed welkom, en dan zien we wel hoe het gaat wie weet gaat het wel hartstikke goed dan (klinkt wel hard als ikhet zo opschrijf maar dat is het niet bedoelt) ik wil gewoon zo min mogelijk kans lopen op een miskraam. Als nou met een echo blijkt dat het kindje helemaal geen levenskans heeft dan is het ook alweer anders ik denk dat het erg aan de situatie ligt.

@ Merel

Ik had toen ik zwanger bleek te zijn van Merle* eerst een negatieve test (mijn vriend had echt zoiets van nou het kan bijna niet anders) dus weer een test gedaan een dag later die was met een licht streepje positief en toen ben ik een dag later (maandag) naar de dokter gegaan en toen was het hartstikke positief!!

@ Romaty heerlijk naar egypte! En volgende week vertellen dat je zwanger bent veel plezier!!

xx Wendy mama van Merle*

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24  
14 feb

Jansske
4
27  
27  feb  

februari08
2
29  
half feb    

mama1977
2  na mk  
31  
4 mrt    

miss-moneypenny
1
33  
30 jan  

inga8
0  
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
9 feb?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Orchideke
3  
24
24 februari

Indysmama        
?
28
?

Denys
1
24
?

Jtzwanger
1
24
21 febr

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

13-02-2009

Linda80
29
3
06-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26
2
10-09-2009?
04-02-2009
Ik ben ervan uit gegaan dat mijn cycles gewoon 28 dagen is maar ik weet het natuurlijk ook niet zeker dus we wachten maar af!

Xx Wendy

Heey meiden,

Ik ben er nog hoor, maar heb ff de puf niet om te reageren. Ben zo vreselijk moe. Manlief zei dat ik misschien maar weer eens moest laten prikken op ijzer. Want zelfs al heb ik goed geslapen, ik word gewoon moe wakker. En daarbij ben ik echt heel veel bezig met "Oeh zou het?"   Ik word echt gek van mezelf. Dus ik lees nog wel mee, maar reageren doe ik wel weer als ik mijn ogen langer dan 10 minuten open kan houden...

Groetjes, Danielle

@Romaty, wat heerlijk dat je op vakantie gaat! Het was hier weer lekker koud vandaag.
Ik zou ook wel lekker naar de zon willen.Veel plezier alvast.

@Wendy-Merle, oke een dag erna een positieve test? Dus het kan bij mij ook nog haha,
ik ben nog steeds niet ongesteld, dus ik ga zaterdag weer testen denk (als ik dan nog niet ongesteld ben) Ik kan niet wachten.

@Mamavanbijna33, welkom op het forum.

@Orchideke, zolang je cycles geen 28 dagen is kan je denk het beste heel de maand (natuurlijk niet elke dag) af en toe  klussen.Dan moet je haast wel een keer klussen als je vruchtbaar bent.

He meiden,

@ linda, fijn dat de echo goed verlopen is en het maar 1 kindje is! Een tweeling lijkt me echter ook wel super leuk!! Jou niet?
Een nekplooimeting hebben wij niet laten doen! Wij vonden het niet nodig en bij de volgende zouden we het weer niet doen!

@orchie, jammer dat de duivels er weer zijn! Hopelijk volgende ronde meer geluk voor ons.

@romaty, heerlijk dat je op vakantie gaat!! Ik geef je groot gelijk.

@wende-merle, ik snap heel goed dat je onderzoeken die schadelijk kunnen zijn niet zou doen!! Ik denk er hetzelfde over en ik heb niets eens meegemaakt wat jij hebt!!   Kan het ook  begrijpen dat mensen het wel doen.

@Danielle, sterkte meis! Misschien komt er wel een griepje aan, maar hoop het niet voor je!

Heb vandaag ovulatietesten besteld! Dus vanaf deze ronde maar eens kijken wanneer mijn vruchtbare dagen zijn! Ben benieuwd!!

Fijne avond, x

Goeiemorgen allemaal:)

Vandaag zijn mijn duiveltjes weer bijna gedaan,denk tegen vanavond dus ben weer wat beter gezind:)
Ik wou dus eerst ook de ovulatietesten proberen maar gisterenavond begon ik weer na te denken in bed en dan dacht ik stel dat ik dan mijn vruchtbare dagen weet en dan toch niet zwanger blijk op het eind van de maand,zou de teleurstelling dan weer niet groter zijn?
Wat denken jullie?Weet echt niet goed wat ik zou doen.
Als ik ze niet doe weet ik natuurlijk nooit wanneer ik vruchtbaar ben want mijn langste cyclus was nu 25 dagen dus zou ik een vroege eisprong hebben of een late,en ja als ik ze wel wil doen...
Ik ben van belgie en dacht ze eerst in het kruidvat te halen,toch al negatieve dingen van gehoord dus ja welke zou ik dan nemen,die van mat care al positieve dingen over gehoord maar die zijn alleen via internet te bestellen en vanuit nederland,ik zou volgens mijn cyclus al op dag acht moeten testen dan maar ga ik deze dan wel op tijd hebben?Hebben jullie een idee hoe lang het duurd voor in belgie?
Liefs orchi

Hey meiden,

Toch nog maar even nog een x met Marcel gepraat over het "onverwacht" zwanger worden, hij wilt het graag natuurlijk laten verlopen, terwijl ik natuurlijk precies weet wanneer we Het moeten doen.
Nou wou hij niet erg meewerken zoals ik al vertelde, en heb ik 's avonds toch maar even een gesprek gevoerd met hem.

Ik zei dat als je op een natuurlijke manier zwanger wilt worden je daar wel sex voor nodig hebt.
En hij dan ook moet reageren op mijn "erg subtiele" pogingen om sex te hebben.
Hij had daar niet bij stil gestaat en zei volgende maand wat meer zijn best te doen.
We zitten nu al in de 5de ronde, en als hij zo door gaat komt er over 100 jaar nog geen baby.
We hebben het nu maar 1x gedaan, en ik weet dat het in 1x raak kan zijn, maar het was al een dag na mijn eisprong, dus ik geef het weinig kans.

Heb trouwens wel een erg leuke site gevonden om je vruchtbare dagen uit te berekenen.

http://www.predictor.nl/content.asp?page=271

@ Romaty, Heerlijk dat je toch nog op vakantie gaat, wij denken er ook over om van de zomer nog 1x met zn drietjes weg te gaan.
Spanje ofzo, darren heeft nog nooit gevlogen en dan vind ik 2 a 3  uurtjes wel genoeg.
Egypte lijkt me ook heerlijk, schijnt erg kindvriendelijk te zijn.
(kijk wel uit dat ze je kind niet willen ruilen voor een kameel hahaha)

@ mama 1977, dat gevoel van opschieten komt mij erg bekend voor, ik ben natuurlijk nog wel jong, maar Darren wordt over een maand alweer 4 jaar. en straks vind hij er niets meer aan.
Hoe oud is jou dochter ook alweer?

@ Danielle, wat vervelend voor je dat je je zo voelt, ijzer tabletten van de kruidvat doen wonderen! hier liggen ze ook standaard bij het ontbijt.

@ Jansske, succes met de ovulatietesten, ben erg beniewd.
Jij voelt je ei sprong dus niet? lijkt me wel lastig..
Kijk even op die site die hier boven staat, daar heb je best veel aan.

Ben vandaag lekker thuis met Darren, gaat pizzatjes maken, 1x per week bakken we samen iets, cakejes, koekjes (waren ernstig mislukt) of pizzatjes. Erg gezellig zo samen!

Kuss Yessie

@  Merel

Ja het kan idd nog! Mijn vriend had toen zoiets van nou ja het kan niet anders was al twee weken overtijd en had steeds buikpijn dus ik dacht ik wordt hartstikke ongesteld en hij dacht je bent zwanger, hij had gelukkig gelijk! Hoe is het nu met jouw, nog niet ongi.? Ik duim voor je succes met testen!!

@ Jansske

Ja ik kan het me ook voorstellen dat mensen het wel doen het  ligt zoals ik al eerder zei helemaal aan de situatie denk ik, misschien dat als ze vermoeden bij een volgend kindje dat er iets mis is dat ik het dan wel doe ik denk dat je er eerst in moet zitten voordta je hier echt iets over kan zeggen.

Volgens mij heb ik gisteren mijn eisprong gehad als dat zo is dan issie mooi laat maar goed wel even geklust dus wie weet!!

Oe ik hoop het zo ben er  ZO klaar voor!! (pff dit kon ik twee maanden geleden nog niet zo oprecht typen heerlijk!!)

Ik zal mijn nod dag even veranderen want dat wordt denk k een week later, en hopenlijk niet!

Xx Wendy mama van Merle*!

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24