Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Yessie, ik heb vaak ook zo'n gevoel dat ik nog twee kinderen wil. Stom he. Laat ik eerst maar eens zwanger worden! Heb het over een eventuele derde ook nog helemaal nooit gehad met mijn man. Hij ziet me aankomen! Haha. Daarom heb ik ook wel wat haast natuurlijk, gezien m'n leeftijd.
Balen zeg, dat je nog steeds ziek bent. Hoop dat je je snel weer beter voelt. Je had ook laatst een nieuwe baan toch? Of vergis ik me nou? Dan is het ook niet fijn als je ziek bent.

Liefs, mama 1977.

@ Mama1977, Ik heb altijd een groot gezin gewilt, ik weet niet of je ooit die foto van brad pitt en angelina jolie hebt gezien, dat ze met 6 kinderen op bed zitten. Dat wil ik ook, een heel huis vol, maar helaas zijn we geen miljonairs, en ik wil al mijn kinderen het beste geven, dus 6 is teveel, dan de helft 3. Marcel weet het wel, maar die kan niet zover in de tijd kijken, eerst  maar eens kijken hoe het hem bevalt, van Darren heeft hij de baby jaren niet meegemaakt helaas.

Ja heb idd een nieuwe baan, sinds  november, en net een nieuwe functie dus moet er eigenlijk wel zijn.
Maar ik ga vrijdag weer, dan heb ik maar een half dagje.

Nu even slapen, ben alweer helemaal moe..

Liefs yessie  

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24  
14 feb

Jansske
4
27  
27  feb  

februari08
2
29  
half feb    

mama1977
2  na mk  
31  
4 mrt    

miss-moneypenny
1
33  
30 jan  

inga8
0  
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb.?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Orchideke
3  
24
24 februari

Indysmama        
?
28
?

Denys
1
24
30 januari

Jtzwanger
1
24
21 febr

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

13-02-2009

Linda80
29
3
06-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26
2
10-09-2009?
04-02-2009

de klusdagen zijn hier begonnen!! Khad gister de gehele dag buikpijn. Niet echt heel erg of zo... maar wel dat ik de hele dag zo'n zeurende pijn voelde. Tzou de ovulatie kunnen zijn natuurlijk. Maar kheb hier eigenlijk nog nooit rekening mee gehouden, dus kheb geen idee of dit nu wel of niet zo is. Volgens babybrabbel zou mijn eisprong een paar dagen later komen. We wachten wel af. We zijn in ieder geval begonnen met klussen, je weet maar nooit.

hoi,

ben bij de gynecoloog geweest, en moet er vanuit gaan dat het mis is. hij kon wel zien dat er iets was, waarschijnlijk de dooierzak.maar zat niks in.
moet volgende week vrijdag weer komen. dus even afwachten.
wist natuurlijk ook niet hoelang dat ik zwanger was.
moet nu minimaal uitgaan van precies 6 weken, maar dan kun je toch wel iets zien of niet dan.

marianne

@ djurresmama

Wat een naar bericht! Heel veel sterkte toegewenst.

@ Djurresmama

Jeetje wat een vervelend bericht ik wens je erg veel sterkte!

@ yessie

ik ben gisteren ook weer begonnen met een zonnebankkuurtje en heb daarna ook een heel stuk gelopen in het bos heerlijk!!! Beterschap!!!!

@ mama 1977

Jah is erg fijn idd heb nu ook wel weer het gevoel dat ik van een volgende zwangerschap kan genieten ook al zal het ook erg moeilijk zijn maar ik kijk er echt naar uit weer het geschop enz. te voelen!! Maar ja nu moet het ook nog maar zo zijn he!!

Xx Wendy mama van Merle*!

@Djurresmama. Meid wat een rotbericht! Ik wens je heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan