Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Nu de duiveltjes voorbij zijn maar even aanpassen:)
Op naar ronde 3!!

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24  
14 feb

Jansske
4
27  
27  feb  

februari08
2
29  
half feb    

mama1977
2  na mk  
31  
4 mrt    

miss-moneypenny
1
33  
30 jan  

inga8
0  
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb.?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Orchideke
3  
24
24 februari
 :)

Indysmama        
?
28
?

Denys
1
24
?

Jtzwanger
1
24
21 febr

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

13-02-2009

Linda80
29
3
06-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26
2
10-09-2009?
04-02-2009

Hoi Meiden!

@Wendy-Merle, bedankt en ben nog niet ongi, wacht nog wel een paar dagen met testen. Over  die onderzoeken, als het gevaar oplevert zal ik er ook wel moeite mee hebben hoor. Een kindje is zoiets moois, als je dat door een onderzoek kwijt kan raken.

@Linda, een tweeling lijkt mij ook wel leuk. Alleen voor een oudere broer of zu dan weer wat minder. Je kan moeilijk tussen een tweeling inkomen. Een drieling lijkt me echt even slikken, dan zit je alleen tussen de poepluiers.

@Orchideke, je kan altijd een keer ovulatietesten gebruiken en kijken hoe dit gaat.

Wie weet helpt het wel. Las pas ergens op het forum dat iemand in de 7e ronde zwanger werd en voor het eerst in die ronde ook testen had gebruikt. Lukt dit niet en voel je, je er niet meer goed bij, kan je er altijd voor kiezen om het weer zonder testen te doen.

@Yessie, fijn dat hij beter zijn best gaat doen, maar wie weet ben je nu al zwanger.
Zou kunnen toch.Ik hoop voor je dat je snel moeder zult worden!

Groetjes Merel

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24  
14 feb

Jansske
4
27  
27  feb  

februari08
2
29  
half feb    

mama1977
2  na mk  
31  
4 mrt    

miss-moneypenny
1
33  
30 jan  

inga8
0  
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
16 feb.?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Orchideke
3  
24
24 februari
 :)

Indysmama        
?
28
?

Denys
1
24
30 januari

Jtzwanger
1
24
21 febr

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

13-02-2009

Linda80
29
3
06-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26
2
10-09-2009?
04-02-2009

@ Merel

Idd ik heb er maar even van mogen genieten maar het was de mooiste gebeurtenis uit mijn leven! Ik zou daarom ook niet zo snel door een onderzoek in gevaar brengen denk ik

Xx Wendy mama van Merle*

hoi,

hoe gaat het met jullie? hier niet zo goed.
sinds gister bruin/rood bloedverlies gehad(nu niet meer  )en steken in mijn buik.
mocht niet komen van het zienkenhuis want ik moest toch woensdag(vandaag) komen.
tevens wil mijn zoon niet meer slapen snachts en hij maakt het steeds vroeger. nu is 24.00 uur zijn tijd en wil dan niet meer slapen.
zo fijn.
eerst was het 5.30 toen 4.00 toen verschoof hij het naar 2.30 en dus sit.
en hij verrekt het om weer te gaan slapen.
hoop dat we toch goed nieuws krijgen vanmiddag.
zal zo weer effe naar hem toe we hebben tenslotte ook nog buren en hij ligt te gillen en te krijsen.
zo moest dit effe kwijt

veel klusplezier iedereen .

groetjes marianne

Oh Marianne, wat balen! Vooral die steken lijken me eng. Maar houd in je hoofd dat het ook niks kan zijn!

Ik zal voor je duimen...

Groetjes Danielle

@Djurresmama. Ooh meisje wat eng. Ik ben blij dat je vandaag een echo hebt. Ik snap dat je nu ook heel bang bent voor de echo en wat ze gaan zien. Wat raar zeg, dat je niet langs mocht komen in het ziekenhuis. Ze mogen er daar wel ff rekening mee houden dat het om JOU kind gaat en niet om nummertje zoveel op hun lijst.
Wat vervelend dat je kindje zo vroeg wakker wordt iedere keer. Ik heb geen tips oor je helaas maar ik hoop dat hij z'n slaappatroon snel weer veranderd.

@Wendy. Ik hoop dat het klussen na je ei zijn werk heeft gedaan. En wat fijn dat je voelt dat je er nu echt klaar voor bent om zwanger te worden!

@orchi. Op naar de volgende ronde meid. Ik heb geen ervaring met ovulatietesten via internet maar als je geen vertrouwen hebt in die van het kruitvat zullen ze ze toch ook wel bij een andere drogist hebben? Da's ook al vroeg he, testen vanaf dag 8!

@Danielle. Meid wat vervelend dat je je zo moe voelt. Zo te lezen heb je al vaker problemen met je ijzer gehad? Dan zou ik het inderdaad even laten testen. Sterkte!

@Denys. Nog steeds niet ongi? Het wordt steeds spannender he!.....

@Yessie. Wat fijn dat je met Marchel hebt gepraat en dat hij nu beter z'n best gaat doen. Hopelijk ben je dan nu snel zwanger! Jij zit inderdaad met hetzelfde probleem als ik met de leeftijd van Darren. Mijn dochter is al vier. Als ik nu zwanger zou worden, zou ik in nov bevallen en dan is mijn dochter al vijf. Ze is namelijk in okt jarig. Daar komt ook nog bij dat mijn man ook nog een stuk ouder is dan ik.
Leuk dat je koekjes hebt gebakken. Dat had ik de dag daarvoor gedaan. Mijn dochter is heel erg bezig met het oefenen van haar naam schrijven en nou kwam ik koekvormpjes tegen, die ik al had gekocht toen ze een baby was, van het alfabet. Dus dat waren heerlijke letterkoekjes van PAPA en MAMA en haar naam. Het was wel een makkelijk en lekker recept wat ik had gevonden. Een tijdje terug hadden we cakejes gebakken en die waren zo vies dat m'n dochter ze zelf in de vuilnisbak had gegooid. Nou dan begrijp je hoe vies ze waren want kinderen gooien zoiets toch niet zo snel weg. Haha.

Ik ben gister bij de tandarts geweest en heb toch wel even een traantje gelaten. Er moet links en rechts een kies uit! Eén gewone en één verstandskies. Help, ik vind het zo eng! Ben daarna meteen naar huis gegaan terwijl ik natuurlijk eerst een afspraak moest maken voor het trekken van m'n verstandskies. Maar ik wilde daar gewoon weg. Nu kon ik nog even een half uurtje thuis zijn voordat ik m'n dochter uit school moest halen. En er stonden ook nog allemaal mensen voor de balie te wachten. Dus ik ga morgenochtend wel een afspraak maken.

Verder zijn we gisteravond met 14 man uit eten geweest. Het was een verrassingsetentje voor een van mijn zusjes omdat ze klaar is met haar studie. (Volgende maand begint ze met de volgende studie dus ze is nog niet klaar) Het was heel gezellig en ze had van tevoren echt niks in de gaten. Zo leuk! Ze dacht dat haar vriend haar mee uit eten nam en toen ze binnen kwamen zaten daar ineens 12 familieleden op haar te wachten.

Liefs, mama 1977.

@mama1977. Ja ben zelf ook blij dat ik met hem gepraat heb, hij denk maar dat alles spontaan uit de lucht komt vallen, maar dat is gewoon niet altijd zo.
Letterkoekjes zijn idd een erg leuk idd, onze pizzatjes waren helaas niet super gelukt, op de 1 of andere manier doet mijn oven niet helemaal wat hij moet doen...
Of ik doe iets verkeerd.
Volgende week opnieuw koekjes proberen, geeft ook minder  afwas dan die pizza's.
Darren is ook al druk met schrijven, zijn eigen naam kan hij al, en opa en oma.
In maart gaat hij pas naar school dus ik vind het erg knap van hem.
Begin gewoon te merken dat de tijd gaat dringen, Darren wordt 4 ik wordt 25 en marcel wordt 30, opzich nog wel jong, maar ik wil ook nog een 3de kindje als het me gegunt is.
en dan loop ik ook wel tegen de 30 denk ik zo.
Ik probeer het gevoel wel los te laten, anders ben ik bang dat het helemaal nooit meer lukt.
Misschien moet ik marcel wat meer de voordelen van een baby vertellen, het enige wat hij weet is dat ze huilen en poepen, maar gelukkig is er zoveel meer!
2 kiezen is best heftig hoor, ik snap dat je dat even rustig moest verwerken, en een afspraak maken kan idd morgen ook nog.

@Djurresmama, wat vervelend zeg .. ik hoop dat ze vandaag met goed nieuws komen, wel vervelend dat ze je niet hielpen gister, vind dat wel slecht hoor.

Nou voor een aantal wordt het weer spannend deze dagen, dus succes meiden!!

Zit nog steeds ziek thuis, wordt er inmiddels een beetje gaar van.
Ga nu maar een zonnebank kuur nemen, want volgens mij heb ik gewoon een winter dip.
Ben helemaal geen winter mens, en dan 2x winter in 1 winter wordt iets teveel van het goede!

kuss yess

Hey girls,

Ja marianne,ik begrijp dat het best lastig is die nachten met je zoontje,ik heb dit met mijn dochter ook een tijdje gehad en ze wou ook niet meer slapen,ik ben dan gewoon op haar kamer geweest en haar terug neergelegd want ze stond altijd recht en haar dan gwn gezegd,nu moet je slapen en direct terug weg gegaan,na een tijdje is dit gelukt,mss eens proberen?

Ik moet zoiezo sevvens naar het kruidvat dus ik kan nog zien wat ik doe he,als ik oog in oog sta met de ovulatietesten kan het zijn dat ik ze koop :)
Ik zie wel.

En marianne hoe was de echo?

Liefs orchi

Terug
Bovenaan