Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hallo meiden,

Ook ik meld me na lange tijd hier weer eens....

Zag gelijk dat er gelukkig al weer positief nieuws is!!

@jtzwanger, van harte gefeliciteerd!

@mama1977, jij ook van harte gefeliciteerd, super!
Ga heel hard voor je duimen dat je de eerste 12 weken maar snel en probleemloos door mag rollen.

Ik hoop voor de overige meiden dat dit de nieuwe start is voor een hoop positieve testen de komende weken!!

@ romaty, volgende week 20 weken echo hè.
Spannend hoor.
Willen jullie het geslacht van de beeb weten?

Hier gaat alles goed, ben al bijna 21 wkn zwanger, de tijd vliegt.
Maandag 20 wkn echo gehad, alles was goed met de beeb, hij/zij heeft een dik buikje en lange benen, net als mijn zoon destijds.
Hou er dus wel rekeing mee dat de beeb wel iets eerder komt, zoonlief was nl bij 39 wkn + 4 dgn al 9 pond!!
Ik heb ervoor gekozen om niet te weten wat het gelsacht van de beeb is, mijn vriend en moeder weten het wel dus die gaan lekker samen behangen en spullen kopen.
Maandag behang besteld voor de kamer van ons binkie dus daar ga ik me lekker op uitleven.

Is het bij jullie ook zulk lekker weer??
Wordt er gewoon weer helemaal blij van !!

groetjes
Cora

@mama1977, en meid al een beetje bekomen van het goede nieuws???
Voel je je verder goed of heb je al kwaaltjes?
Wat ontzettend vervelend dat je man is ontslagen.... hoop dat hij snel weer iets anders gevonden heeft, maar had niet ook zo'n last van zijn schouder?? Hoop dat de situatie snel weer beterd..

@bergdiel fijn zeg dat de echo goed was!! Dat is altijd weer een hele opluchting, maar wat knap zeg dat jij het geslacht niet en je moeder en je vriend wel!! hoe hou je dat vol, verspreekt niemand zich dan?

Ik heb inderdaad volgende week de 20 weken echo, ik ben ook exact 20 weken dus ik ben benieuwd.
Wij willen het geslacht niet weten, dat blijft lekker een verrassing..
hoop wel dat alles in orde is, dat begint nu de cho dichterbij komt wel te kriebelen hoor, altijd weer een spannend moment..

@weet niet meer wie, maar degene met een positieve ovulatie test en op de goede dagen geklust, spannend zeg!!!!!!! De komende 2 weken gana lang duren, ik zal voor je duimen!!

ga snel verder werken,

x

Hey dames,

Hier even een kort berichtje van mij!!!

Ben vandaag gaan shoppen,wat leuk,heb voor Dyenthé van die crocs gekocht,maat 19,zooo schattig:)
Voor mij ook wat gekocht en allemaal dingen die ik zou kunnen aandoen met een dikke buik ook:)

Weet je eerlijk gezegd,ik voel mij anders,kan het moeilijk omschrijven.
Kan natuurlijk aan vanalles liggen,heb ook een totaal anders gevoel van de last in mijn buik,wie weet is dit een goed teken.

Moet jullie al terug laten want moet patatten gaan schellen :)

Liefs orchi

Dag dames,

Bedankt voor de lieve reacties!
Ik ben echt heel blij! Wel ben ik iedere keer bij het afvegen bang dat ik bloed ga zien maar dat is gelukkig helemaal niet het geval! Klachten heb ik nog niet. Behalve dat ik vlak voor het avondeten HEEL ERG honger had. Ik at bij m'n zusje en kon niet wachten tot het eten op tafel stond. Mijn zusje keek me aan en zei: "Hoe zou dat nou komen?" . Dus ik heel droog: "Ik zal wel te weinig gegeten hebben vandaag ofzo."

Die vriendin waar ik over vertelde die zwanger is en mij bij haar bevalling wil hebben heeft gevraagd of ik het goed vindt dat als zij een meisje krijgt,   haar als tweede naam mijn naam wil geven. Tuurlijk vind ik dat goed. Ik vind het een hele eer! Die bevalling zal wel zwaar worden. Niet alleen voor haar maar ook voor mij. Tegen die tijd ben ik 8 maanden zwanger.

@Deleve. Ach wat zielig voor haar, die luchtweginfectie. heeft ze wel een fijne verjaardag gehad?

@Jansske. Hoe was het op het cb? Heeft hij zijn prikjes goed doorstaan? Dus jou man zit ook nog thuis. Balen hoor! Ik hoop dat hij ook snel weer iets vindt.

@Berg-driel. Wat fijn dat de 20 weken echo goed was. Lijkt me heel moeilijk als mijn man het geslacht wel weet en ik niet! Je schreef dat je man en moeder inkopen gaan doen voor de babykamer, toch? Ga jij dan helemaal die kamer niet meer in totdat de kleine geboren is? Anders zie je misschien aan de spulletjes of het een jongen of een meisje wordt.

@Romaty. Ik ben wel een beetje bekomen van de schrik hoor. Ik had het gewoon niet verwacht deze ronde. We hebben alleen op dag 9 en 17 geklust dus ging er vanuit dat het niet raak zou zijn maar ik denk dat dag 17 dan toch de goede dag was!
Mijn man heeft inderdaad last van zijn schouder. Vanmorgen is hij in het zh geweest voor een ECHO?!?!? van zijn schouder. Ze zeiden dat het niet goed zat maar dat de gegevens naar de arts zouden worden gestuurd. Hem vertelden ze verder niks!

Toen mijn man vertelde dat hij ontslagen was zei ik nog dat dat helemaal niet kon omdat hij in de ziektewet zat en in vaste dienst was. Weet je wat bleek? Hij zat helemaal niet in de ziektewet! Hij had op eigen initiatief vakantiedagen opgenomen (omdat hij er nog zo veel had) GRRRRR........... Hoe stom kun je zijn! Hij bedoelde het goed maar het is wel heel stom!
In totaal zijn er nu 12 mensen ontslagen bij dat bedrijf.

Liefs, mama 1977.

@ mama1977: Gefeliciteerd!!!!! Wat ontzettend leuk voor jullie. En iets positiefs na dat vervelende nieuws dat je man ontslagen is. Inderdaad niet zo slim om vrijwillig vakantiedagen op te nemen, maar kan me wel voorstellen waarom hij het gedaan heeft. Hopelijk vindt hij snel een andere baan. En nu maar genieten van dat kleine wondertje in je buik. Dat die 12 weken snel om mogen gaan!

@ Oeps, ik weet niet meer wie: Wat spannend dat jij het niet weet en je man wel! Bij ons zou het precies andersom gaan denk ik. Ik wil het heel graag wel weten, maar mijn man wil liever dat dit keer een verrassing gaat zijn...

@ Romaty: Wow, alweer bijna 20 weken, Je bent alweer op de helft joh. Wat gaat het snel zeg!

@ Deleve: Nog gefeliciteerd! Was de verjaardag toch nog leuk geweest? Ondanks dat ze niet lekker was?

Ikheb eindelijk ook een hee klein beetje positief nieuws, De ovulatietest was eindelijk positief gister! Niet zo'n streepje van zou het wel of zou het niet... Nee, dit streepje zei:"Hup naar de slaapkamer jullie, aan de klus!" hihi Wel pas op dag 22. Maar als ik nu over 2 weken mijn nod zou hebben zou ik een cuclus van 36 dagen hebben. En dat klopt wel met het gemiddelde. Denk echt dat wij steeds te vroeg klusten...

Nou ga, weer aan het werk! Tot later!

X

Hey dames,

Danielle:Eindelijk een positieve ovulatietest,joepie!!Ga maar lekker je best doen:)
Ik zal duimen dat het lukt hoor!Toch leuk dat je dan weet dat je het op de juiste moment doet he!!

Hier voor de rest alles goed,alleen gisterenavond had ik wel effe serieuze pijn.
Was tv aant kijken en ineens kreeg ik een steek in mijn vagina,zo tot in mijn buik en dan weer terug naar beneden en was het weg,maar pijn dat ik had,was er echt niet goed van.

Dacht zal vandaag nog eens een ovulatietest doen,gewoon uit nieuwsgierigheid.
Werd die toch weeral licht positief zeker,begrijp er niks meer van.
Ik hoorde wel eens dat er altijd wel LH in je urine zit maar het rare is,als ik ze deed vorige week donderdag dan was hij zo negatief als het maar kan zijn dus toch raar dat hij dan nu weer positief uitslaagt he.
Begrijpen jullie er nog iets van?ikke ni :)

Vandaag word mijn petekindje weer geopereerd,ligt al enkele weken in het ziekenhuis en heeft een huidtransplantatie ondergaan en nu is er een stukje waar het niet gelukt is en moeten ze het opnieuw doen.
Hij is in 2007 verbrand in de derde graad over heel zijn lichaam.
Pff vind het zo erg voor het manneke,ga er zondag een bezoekje brengen,hopelijk is hij snel weer beter.
Nu ga ik jullie wel terug laten want ga voor hem een mooi cadeau kopen om zondag te geven!!
Liefs orchi

hoi meiden,

@ Mama 1977:Gefeliciteerd!! Ik duim voor je dat het goed gaat.. Wat vervelend dat je man zijn baan kwijt is.

@Berg-driel. Wat fijn dat de 20 weken echo goed was.

@Jansske. Hoe was het op het cb?ik moet eind van de maand weer met djurre heen.

@yessie84: MM betenkend inderdaad de medische molen. Ik heb van mijzelf bijna tot nooit een eierspring en heb PCO. Als er eitjes groeien, groeien ze niet goed en vaak  meerdere tegelijk, maar die groeien weer niet door.
Hebben het bij Djurre geen MM gehad, toen ik moest komen bleek dat ik zwanger was.
Toen zat er 4 maand tussen de laatste keer ongi en dat ik er achter kwam dat we zwanger waren. was pas 6 weken zwanger.
ben ong. als ik mazzel heb 3 tot 5 keer per jaar ongi.schiet niet op dus,he.dan cycli van 5 weken tot 4 a 5 maandenertussen.

Danielle:Eindelijk een positieve ovulatietest.Ik zal voor je  duimen dat het lukt hoor!

Hier nog steed geen ongi te bekenen en ook niet zwanger volgens mij, heb even met het ziekenhuis gebeld en als ik volgende week vrijdag niet ongi ben, moet ik een afspraak maken en dan begint alles weer van voorafaan.

******************************************************************************************

hier wat glitters voor ons allen.

tot later,

groetjes marianne

hoi dames,
Was ik weer even.
Ben ongi geworden zo net en niet te zuinig.
Op naar de volgende ronde hopen dat die niet zo lang mag duren als nu(6 1/2 a 7 weken).

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 12 april?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
2
30
27 mrt

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

jtzwanger

moeke77

mama1977                                            
       31          
       3 na mk                                        
                                              dec

groetjes marianne

Terug
Bovenaan