A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Ook ik meld me na lange tijd hier weer eens....
Zag gelijk dat er gelukkig al weer positief nieuws is!!
@jtzwanger, van harte gefeliciteerd!
@mama1977, jij ook van harte gefeliciteerd, super!
Ga heel hard voor je duimen dat je de eerste 12 weken maar snel en probleemloos door mag rollen.
Ik hoop voor de overige meiden dat dit de nieuwe start is voor een hoop positieve testen de komende weken!!
@ romaty, volgende week 20 weken echo hè.
Spannend hoor.
Willen jullie het geslacht van de beeb weten?
Hier gaat alles goed, ben al bijna 21 wkn zwanger, de tijd vliegt.
Maandag 20 wkn echo gehad, alles was goed met de beeb, hij/zij heeft een dik buikje en lange benen, net als mijn zoon destijds.
Hou er dus wel rekeing mee dat de beeb wel iets eerder komt, zoonlief was nl bij 39 wkn + 4 dgn al 9 pond!!
Ik heb ervoor gekozen om niet te weten wat het gelsacht van de beeb is, mijn vriend en moeder weten het wel dus die gaan lekker samen behangen en spullen kopen.
Maandag behang besteld voor de kamer van ons binkie dus daar ga ik me lekker op uitleven.
Is het bij jullie ook zulk lekker weer??
Wordt er gewoon weer helemaal blij van !!
groetjes
Cora
Ook ik meld me na lange tijd hier weer eens....
Zag gelijk dat er gelukkig al weer positief nieuws is!!
@jtzwanger, van harte gefeliciteerd!
@mama1977, jij ook van harte gefeliciteerd, super!
Ga heel hard voor je duimen dat je de eerste 12 weken maar snel en probleemloos door mag rollen.
Ik hoop voor de overige meiden dat dit de nieuwe start is voor een hoop positieve testen de komende weken!!
@ romaty, volgende week 20 weken echo hè.
Spannend hoor.
Willen jullie het geslacht van de beeb weten?
Hier gaat alles goed, ben al bijna 21 wkn zwanger, de tijd vliegt.
Maandag 20 wkn echo gehad, alles was goed met de beeb, hij/zij heeft een dik buikje en lange benen, net als mijn zoon destijds.
Hou er dus wel rekeing mee dat de beeb wel iets eerder komt, zoonlief was nl bij 39 wkn + 4 dgn al 9 pond!!
Ik heb ervoor gekozen om niet te weten wat het gelsacht van de beeb is, mijn vriend en moeder weten het wel dus die gaan lekker samen behangen en spullen kopen.
Maandag behang besteld voor de kamer van ons binkie dus daar ga ik me lekker op uitleven.
Is het bij jullie ook zulk lekker weer??
Wordt er gewoon weer helemaal blij van !!
groetjes
Cora