Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hey meiden,

Nou heb nog niet zoveel te vertellen. zit te wachten op 7 april, begin een beetje zenuwen te krijgen.

Gister een feest gehad in Noordwijk aan zee. Veel BN-ers en Pers, shownieuws noem maar op.
Mijn vriendin is persfotografe, en probeerd naamsbekendheid te krijgen, dus heeft ze een feest georganiseerd.
Ik ga straks samen met haar een webshop beginnen als ik mijn opleiding Marketing-PR af heb, dus heb veel contacten opgedaan gister.
Was kwart over 3 thuis vanacht, en ben nu dus flink gesloopt.
Maar het was het waard, het was een super gezellige avond, veel leuke jonge zangers en zangeressen uit eerdere Idols en X factor, dus het was een dolle boel.

Nu ga ik lekker in mijn korte broek op het balkon met een goed boek!

Fijne dag allemaal,

liefs

he meiden,

heb eigenlijk niks te melden, behalve dat het zo ontzettend lekker weer is!!! Heb net heerlijk buiten in een hangmat een goed boek liggen lezen, echt heerlijk!!

x

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
15 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 12 april?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
2
30
27 mrt

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

jtzwanger

mama1977
31
3 na mk
dec 09

het schema klopte niet meer bij mij.
even veranderd.

quote: J_I_G reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2009 11:46:26'));

quote: djurresmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2009 11:06:04'));

hoi dames,
Was ik weer even.
Ben ongi geworden zo net en niet te zuinig.
Op naar de volgende ronde hopen dat die niet zo lang mag duren als nu(6 1/2 a 7 weken).

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 12 april?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
24 apr

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

jtzwanger

moeke77

mama1977                                            
       31          
       3 na mk                                        
                                              dec

Wij gaan waarschijnlijk ff een 'rustpauze' inbouwen, lekker op  vakantie en verder nergens aan denken...Vind t niet zo heel erg hoor, was alles wel ff zat, ongi, ziek, man geen werk bleeeeeh.
Met de zomertijd is ook het mooie weer gekomen en daar gaan we eerst eens even flink van genieten, lekker schoonmaken, wandelen, een beeeetje meer aan de lijn denken...en dan zien we over een paar weken wel verder.

iedereen succes met alles

XXX JIG

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
15 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
12 april?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 mrt

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
2
30
27 mrt

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Jtzwanger
?
?
?
?

Mama1977
31
3 na mk
dec 09
?

He meiden,

@mama1977, alles was goed op het cb! Hij weegt nu 7900 gram en is 70 cm! Heeft geen prikjes gehad, volgende x, foutje!!

@berg-driel, dat vind ik nog eens knap! Je vriend weet het wel en jij niet! Mijn vriend wilde het bij de eerste ook graag weten en ik niet, maar onze verloskundige zei toen dat ze dat niet deden! Het was of allemaal weten of allemaal niet, dus wij wisten het niet.

@Danielle, spannend hoor! Deze 2 weken zullen lang duren bij je!

@orchie, wat een  erg verhaal van je petekindje! Hopelijk is de operatie goed gelukt. Laat je het even horen! Zal spannend zijn.

@djurresmama, al ongesteld geworden! Ik hoop het voor je. Lijkt me niet fijn hoor de mm in! Volgende berichtje lees ik dus van wel! Hoe gaat het traject voor je nu verder?

@Deleven, spannend! Nog een weekje, wanneer ga je testen denk je?

@JIG, hoop voor je dat je snel zwanger bent! Geniet maar van alles en hopelijk meld er zich dan snel een kleine!

@Yessie, nog 3 dagen! Houd je het nog vol om te wachten? Voel je al iets of helemaal niets?

Meiden die ik vergeten ben, sorry!

9 april is mijn NOD en ik voel helemaal niets. Moet ook zeggen dat ik wanneer ik ongesteld moet worden ik ook niets voel en bij de 1e zwangerschap voelde ik ook helemaal niets! Heb geen zwangerschapkwaaltje gehad! Vind het wel spannend hoor, zeker omdat we de dag van de eisprong en de dag ervoor hebben geklust!!
Wordt soms weleens gek van mezelf! Maar dat hebben jullie vast ook, toch????

Hier is het geen lekker weer, het is koud! Net even snel boodschappen gedaan met zijn 3en! Meiden, fijn weekend,

x

Hoi dames,

Sorry dat ik nog niets had laten weten over mijn petekindje.
Hij is over 2 jaar dan erg veel geopereerd maar in zijn nekje was het echt heel erg en moesten ze nu een huidtransplantatie doen,over enkele weken was hij dan geopereerd,in zijn nekje en dan ook aan zijn linkerarm omdat zijn spieren dan te kort waren en moeilijk kon bewegen,ook als hij lachte trok zijn mondje scheef.
Nu zoals ik had gezegd was er een deel dat niet gelukt was en gingen ze donderdag terug opereren,op het laatste moment beslisten de dokters om het niet door te laten gaan en dat ze eerst gingen afwachten.
Hij mocht dan zelfs ineens naar huis,morgen ga ik hem dan thuis bezoeken.
Hij heeft 4 keer per dag verzorging nodig van de verpleegster en draagt nu buiten zijn drukpak ook iets over zijn gezicht en nek.
Dus een hele boterham weeral maar de operatie en pijn zijn toch voorbij dus we zijn weer even gerust.

Voor de rest voel ik mij eigenlijk heel normaal,na de eisprong had ik wel het gevoel van deze keer ist gelukt maar nu voel ik mij zo normaal dus kan het echt niet zeggen,nog een weekje geduld he en dan zal ik wat wijzer geworden zijn:)

Liefs orchi

Hoi Iedereen,

Daar ben ik weer een keer.
Probeer op het moment niet teveel bezit te zijn
met zwanger worden enzo.  

Iedereen die zwanger is  geworden van harte  gefeliciteerd!!
Super leuk.  

Ik ben nog steeds niet ongi.
Over 1,5 maand mag ik bij de huisarts komen als ik nog niet ongi ben.
Ben eind december gestopt met de pil. Ik ben gestopt met testen,  want het word duur en moet nu maar een keer wachten tot ik ongi word.
Ben wel een beetje ongeduldig, ik wil zo graag weer mama worden.
Maarja, we wachten wel weer af.

Groetjes Merel

Terug
Bovenaan