Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

@ Djurresmama,

Aan de ene kant natuurlijk balen dat je ongi geworden bent. Maar aan de andere kant werkt het nu tenminste en kunnen jullie verder. ik neem aan dat je nu aan clomid gaat? hopelijk hoeven jullie niet zo heel lang te wachten  ;)

Ik ben oo kerg blij met die positive ovu test. Jippie alles werkt! Heb er zojuist nog eentje gedaan en die is keurig minder positief. Zoals het hoort dus.

@ orchi

Ik heb wel eens gehoord dat een ovutest ook positief kan uitslaan als je zwanger bent... Maar ga nu niet te veel hopen, bij mij geven ze vaak altijd een heel licht streepje... Dus miss is het ook wel gewoon niets. Nog even geduld dan kun je er een testje aan wagen :)

Groetjes, Daniëlle

even snel uit mijn hoofd hoor.....

@ Daniellen en Orchideke

Ik ga heel hard voor jullie duimen!!!

@ djurresmama

Ik heb een vriendin die hetzelfde heeft als jij en die na tien!! jaar zwanger is geworden zonder in de mm te zitten (hoop dat dat je een beetje moed geeft) Zei was een a twee keer per jaar ongesteld. Ik hoop dat ik je snel kan feliciteren!!!

Hier verder weinig nieuws, heerlijk weertje en ben druk aan de poets (verlate nesteldrang ofzo;) )

Xx Wendy

Dank jullie wel voor de felicitaties, de verjaardag was super! Ze was goed te pas.
Vanavond nog wat verhoging, en ze roggelt nog flink.
Hopen dat het snel over is.
Ik zit op cyclus dag 27 ik wacht minstens nog een week met testen, ivm onregelmatige cyclus.

... Mama 1977, wat bijzonder zeg! Een echte eer!! Wat gaaf bij de bevalling zijn.

Hoi dames,

@djurresmama:Spijtig van je ongi meid,maar langs de andere kant,nu kan je verder gaan met een schone lei he,en hopelijk met een kortere cyclus hoor.
Ik weet niet of je er iets mee gaan zijn maar ik had een gehoord dat teunisbloemolie je cyclus beter op gang brengt en ook korter maakt voor de dames die zo'n lange hebben.
Heb dit zelf 1 maand genomen maar bij mij deed dit meer slecht dan goed,had maar een cyclus van ten langste 27 dagen en t'is die maand dat ik die van 21 had.
Maar naar het schijnt is het voor dames met een langere wel positief omdat het die minder lang maakt,mss eens te proberen?Moet je zelf zien natuurlijk maar wie weet helpt het bij jou?

@danielle:Ja heb ik ook al eens gehoord,maar probeer mij zoals je zegt daar niet te veel op te focussen,want ja iedereen is anders he.
Ik ga pas volgende week zaterdag testen,zondag is mijn NOD normaal.
Kheb hier die test van sensitest liggen die dat je zes dagen voor NOD kan doen,maar doe hem pas zaterdag hoor.
Heb hem al van vorige maand maar met zo vroeg ongi te worden niet gebruikt.
Kzei tegen mijn vriend,deze doe ik pas als ik echt denk dat ik zwanger ben,dit moet mijn positieve worden:) Hopelijk is het nog zo ook.

@wendy-merle:Bedankt meid,en jij ook veel succes deze maand he!!!

@Deleve:Gefeliciteerd met de verjaardag,was dit nog vergeten te zeggen,sorry.
Tof om te horen dat het zo leuk geweest is,ook volgende week testen?wat spannend!!

Zo meiden hopelijk ben ik niemand vergeten,hier niet veel nieuws voor de rest,ja wachten en nog is wachten,duurd zoooo lang:)
Liefs orchi

quote: djurresmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2009 11:06:04'));

hoi dames,
Was ik weer even.
Ben ongi geworden zo net en niet te zuinig.
Op naar de volgende ronde hopen dat die niet zo lang mag duren als nu(6 1/2 a 7 weken).

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
9 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 12 april?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
4
30
27 mrt

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

jtzwanger

moeke77

mama1977                                            
       31          
       3 na mk                                        
                                              dec

Wij gaan waarschijnlijk ff een 'rustpauze' inbouwen, lekker op  vakantie en verder nergens aan denken...Vind t niet zo heel erg hoor, was alles wel ff zat, ongi, ziek, man geen werk bleeeeeh.
Met de zomertijd is ook het mooie weer gekomen en daar gaan we eerst eens even flink van genieten, lekker schoonmaken, wandelen, een beeeetje meer aan de lijn denken...en dan zien we over een paar weken wel verder.

iedereen succes met alles

XXX JIG

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.   = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
15 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 12 april?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

jtzwanger

moeke77

mama1977
31
3 na mk
dec 09

Ziezo even mijn NOD aangepast. Ik ga er vanuit dat er twee weken tussen een positieve ovutest en nod zit, dus even een weekje opgeschoven.

Wat een heerlijk weer vandaag trouwens!! Melanie ligt nu lekker op bed. Stikverkouden, dus afgelopen nacht niet zoveel geslapen. Mag ze nu even inhalen hihi En dan straks lekker een stuk wandelen. Heerlijk!!!

X

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
15 april  

Yessie84
7
24  
7  april  

Jansske
5
28
9 april

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
 12 april?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 maart

djurresmama
1 na mk
26
28 maart?

J.I.G.
2
30
27 mrt

naam:                                    
leeftijd:                        

ronde:                      

datum:                    
echo:  

status:  

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

jtzwanger

mama1977
31
3 na mk
dec 09

Wij gaan zo ook even heerlijk wandelen, lekker genieten van het zonnetje. heb net al even heerlijk me de Wij jonge ouders buiten gezeten.
Ga dat zo weer doen denk ik hihihihihi.

Inmiddels cyclusdag 28 spannend!!!

Terug
Bovenaan