Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Hey meiden,

Wachten wachten wachten...
Ik moet nog 2 dagen geduld hebben.
Ik heb ook eigenlijk geen idee nog..
Gister had ik het gevoel dat ik ongi ging worden, maar dat is weer helemaal over.
Dus schiet mij maar lek hahaha.
Nog even afwachten..

Fijne zondag!

Ha meiden,
Daar ben ik ook weer eens. Heb m'n werkweekend er weer op zitten.
Ik heb nog geen last van kwaaltjes. Af en toe denk ik ineens: Oja, ik ben zwanger! Joepie! Niet dat ik er niet mee bezig ben maar ik denk dat het een soort zelfbescherming is of zo. Ookal heb ik deze zwangerschap helemaal niet het gevoel dat het mis gaat, maar toch..... Ben blij als ik de 12 weken voorbij ben.
Weten jullie wanneer ik dacht dat het wel eens raak kon zijn? (Ik kon toen nog lang niet testen want het was veel te vroeg) Dat was precies twee weken geleden. Ik was na mijn werk bij mijn baas thuis om mijn dienst over te dragen en ik voelde me heel klungelig. Ik gooide per ongeluk m'n koffie over zijn net nieuwe tafel en had een soort inwendige opvliegers waar ik geen controle over leek te hebben. (Daar merkte niemand verder iets van, alleen ikzelf, gelukkig)
Toen kreeg ik een soort flash back. Ik heb dat een keer eerder meegemaakt. Ook op mijn werk. Er ging toen van alles mis. (waar ik niks aan kon doen maar waar ik wel last van had in mijn werk) Uiteindelijk ben ik die dag gewoon weggelopen op m'n werk en ben pas de volgende dag terug gekomen. Ik trok het niet meer. Meiden, zo ben ik normaal echt niet! Ik raak niet snel in paniek en ben een rustig mens die de dingen echt wel in het juiste perspectief kan zien. Achteraf bleek dat ik toen net zwanger was van mijn dochter. Apart he?

@Danielle. Wat fijn voor je meis, dat je een positieve ovulatietest had. Hopelijk is het deze ronde raak!
Hoe gaat het met Mel? Is de verkoudheid al minder?

@Orchideke. Wat erg voor je petekind zeg! Da's ook wat zeg, dat ze op het laatst beslissen dat de operatie nu niet door gaat!

@Djurresmama. Dat lijkt me echt heel vervelend om te hebben, PCO. Wel is het fijn dat je weer een keer ongi bent geworden na je mk maar eigenlijk heb je er niks aan. Je kunt niks uitrekenen en alleen maar wachten. Pffft, heftig hoor. Wanneer ga je nu de MM in?

@JIG.  Knap van je  dat je ff een pauze inlast. Je hoort vaak dat dat wel beter is maar je moet het wel kunnen he! Geniet maar lekker van je vakantie en het lekkere weer.

@Deleve. Spannend hoor! Hou je het nog vol om te wachten?

@Jansske. Ik begrijp het heel goed hoor dat je soms gek wordt van jezelf! Nog even volhouden meis!

@Jessie. Spannend he! Hou je het wachten nog vol? Ik zal voor je duimen!

@Denys. Wat knap van je dat je er minder mee bezig probeert te zijn. Je moet wel lang wachten zeg, voordat je naar de huisarts mag!   Heel veel succes meis.

@Romaty. Jij hebt donderdag al je 20 weken echo. Dat gaat snel! Vind je het spannend?

@Wendy en Linda. Hoe is het met jullie?

Liefs, mama 1977.

Hey meiden

Helaas helaas ongi geworden.
Goh ik had het zo graag gewilt.
Geloof dat Marcel het niet zo erg vind even. zouden ook in Dec uitgerekend zijn.
En dat is voor mij een erg moeilijke maand.

Maar ik baal er van, nu al zon tijd bezig.
Vol goede moed naar de volgende ronde.

Liefs yess

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
15 april  

Yessie84
8
24  
3 Mei  

Jansske
5
28
9 april

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
12 april?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 mrt

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
2
30
27 mrt

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Jtzwanger
?
?
?
?

Mama1977
31
3 na mk
dec 09
?

Jessie, wat jammer voor je zeg.
Gaan jullie er nu weer helemaal voor of willen jullie nog wachten?

Liefs,

quote: yessie84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2009 22:56:42'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Daniellexx
5
24  
15 april  

Yessie84
8
24  
3 Mei  

Jansske
5
28
9 april

Wendy-Merle
3
25  
?

Deleve
4
27  
12 april?    

Orchideke
5  
24  
12 april?

Denys
1  
24  
30 jan  

Janne
1
23
21 mrt

djurresmama
2  na mk
26
7mei?

J.I.G.
2
30
27 mrt

Naam:                            
Leeftijd:        
Ronde:              
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1  
14-08-09  
30-03-09    
20 wkn echo  

Romaty
24  
1  
27-08-09  
09-04-2009
20 weken echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
25-04-09  
20 weken echo

Mama1977
31
3 na mk
dec 09
?

hoi meiden,

Kheb mezelf even uit het schema gehaald. Ik ben vooral druk op het forum: wie is er ook net bezig om zwanger te worden. Met dit forum erbij heb ik echt geen tijd meer voor de rest.. en dat is nou ook weer niet de bedoeling. Heel veel succes met klussen, sterkte met wachten en zwangeren: gefeliciteerd!!! Geniet maar van het wonder!!

liefs j-t

Dag allemaal,

Hier ben ik dan even weer na een heel leuk weekend,ons Dyenthé is zo flink geweest.
Vroeg daarstraks aan de onthaalmoeder,amai wat heb je haar gegeven?Zo flink is ze nog nooit geweest hihi.
Kom hier dichter bij mijn NOD maar heb er geen goed oog in,voel me TE normaal dus denk ik niet dat het raak is deze ronde,maar ja we wachten nog wat af he.
Heb voor volgende maand al terug ovulatietesten besteld,heb een pakketje van 12 met 3 zwangerschapstesten bij.
Als ik nu toch zwanger zou zijn des te beter dan hoef ik ze niet meer te gebruiken he maar vrees er wat voor.
Had er eest goede hoop in omdat we nu toch eens op de juiste dagen geklust hadden maar ja,er is zoveel meer voor nodig he.
We zien wel.
Deleve,voor jou komt hij ook dichterbij he meid,laat ons hopen!!!
Liefs orchi

Ha meiden

@yessie: balen dat je toch ongi bent geworden

@mama1977: grappig hè dat je als het echt raak is wel weet dat je zwanger bent terwijl je met iedere poging hoop hebt. Ik had dat ook.

Ondanks het mooie weer geen leuk weekend achter de rug. Woensdag avond ben ik met collega's uit eten geweest en aan het eind van de avond begon het kotsen al. Ik weet niet of het voedselvergiftiging is want dat duurt volgens mij langer en verder mankeerde niemand wat terwijl we bijna allemaal hetzelfde ophebben. Ik heb het hele weekend in bed gelegen of boven de pot gehangen. Ik voel me erg slap en ben al 2,5 kilo afgevallen. Voor de zekerheid even langs de vk geweest en die zei dat de baby het goed maakt gelukkig!

Gisteravond de schik van mijn leven gehad. Mijn man was met zijn zee-aquarium bezig en moest even naar buiten. Hij vroeg of ik even op Max wilde letten en dat deed ik. Hij gooide een balletje die onder de verwarming rol en ik ging op mijn knieen om hem weer te pakken en kwam omhoog en toen stond Max daar met een giftige fles met rietje in zijn hand (van het aquarium). Ik schrok me rot en rook aan zijn mond. Volgens mij had hij al snel een slokje genomen maar wist het niet zeker. Snel mijn man geroepen en die was erg boos op mij. Ik ook op hem want hij moet dat soort dingen niet op de rand van de tafel laten staan. Snel Max wat drinken gegeven en de hap gebeld en verteld wat er allemaal in de fles zat. We moesten hem 2 uur lang om de 10 min water geven en pas na 2 uur naar bed brengen. We hebben dat gedaan, hij heeft ook nog gegeten en er was niets raars aan hem te merken . Steeds even bij hem gekeken in zijn bedje. Gelukkig heeft het geen gevolgen gehad als hij wat heeft gedronken want dat weet ik niet 100% zeker maar ik voel me zoooo stom.
Ik dacht altijd als ik dit soort verhalen hoorde van, wat stom dat zal mij nooit overkomen. Helaas, toch wel.

Vandaag is hij weer gewoon net als anders dus ik ben weer aardig gekalmeerd. Ik heb ook al de hele dag niet overgegeven. Van klussen is dit weekend niets terecht gekomen dus volgend weekend moeten we extra hard aan de slag om het voor de 20e af te hebben.

Sorry voor mijn lange verhaal, maar moest het even kwijt.

Veel klusplezier iedereen en veel succes!

Liefs, Linda

Terug
Bovenaan