Ha meiden,
Daar ben ik ook weer eens. Heb m'n werkweekend er weer op zitten.
Ik heb nog geen last van kwaaltjes. Af en toe denk ik ineens: Oja, ik ben zwanger! Joepie! Niet dat ik er niet mee bezig ben maar ik denk dat het een soort zelfbescherming is of zo. Ookal heb ik deze zwangerschap helemaal niet het gevoel dat het mis gaat, maar toch..... Ben blij als ik de 12 weken voorbij ben.
Weten jullie wanneer ik dacht dat het wel eens raak kon zijn? (Ik kon toen nog lang niet testen want het was veel te vroeg) Dat was precies twee weken geleden. Ik was na mijn werk bij mijn baas thuis om mijn dienst over te dragen en ik voelde me heel klungelig. Ik gooide per ongeluk m'n koffie over zijn net nieuwe tafel en had een soort inwendige opvliegers waar ik geen controle over leek te hebben. (Daar merkte niemand verder iets van, alleen ikzelf, gelukkig)
Toen kreeg ik een soort flash back. Ik heb dat een keer eerder meegemaakt. Ook op mijn werk. Er ging toen van alles mis. (waar ik niks aan kon doen maar waar ik wel last van had in mijn werk) Uiteindelijk ben ik die dag gewoon weggelopen op m'n werk en ben pas de volgende dag terug gekomen. Ik trok het niet meer. Meiden, zo ben ik normaal echt niet! Ik raak niet snel in paniek en ben een rustig mens die de dingen echt wel in het juiste perspectief kan zien. Achteraf bleek dat ik toen net zwanger was van mijn dochter. Apart he?
@Danielle. Wat fijn voor je meis, dat je een positieve ovulatietest had. Hopelijk is het deze ronde raak!
Hoe gaat het met Mel? Is de verkoudheid al minder?
@Orchideke. Wat erg voor je petekind zeg! Da's ook wat zeg, dat ze op het laatst beslissen dat de operatie nu niet door gaat!
@Djurresmama. Dat lijkt me echt heel vervelend om te hebben, PCO. Wel is het fijn dat je weer een keer ongi bent geworden na je mk maar eigenlijk heb je er niks aan. Je kunt niks uitrekenen en alleen maar wachten. Pffft, heftig hoor. Wanneer ga je nu de MM in?
@JIG. Knap van je dat je ff een pauze inlast. Je hoort vaak dat dat wel beter is maar je moet het wel kunnen he! Geniet maar lekker van je vakantie en het lekkere weer.
@Deleve. Spannend hoor! Hou je het nog vol om te wachten?
@Jansske. Ik begrijp het heel goed hoor dat je soms gek wordt van jezelf! Nog even volhouden meis!
@Jessie. Spannend he! Hou je het wachten nog vol? Ik zal voor je duimen!
@Denys. Wat knap van je dat je er minder mee bezig probeert te zijn. Je moet wel lang wachten zeg, voordat je naar de huisarts mag! Heel veel succes meis.
@Romaty. Jij hebt donderdag al je 20 weken echo. Dat gaat snel! Vind je het spannend?
@Wendy en Linda. Hoe is het met jullie?
Liefs, mama 1977.