Eerste ronde, tweede kindje. Wie kletst mee? DEEL 2

Bedankt meiden voor het warme welkom!!!

Ik heb alle verhalen zo een beetje gelezen....er wordt hier gezellig door gekletst.

Ik heb een vraagje.
Ik ben eind feb. voor het laatst ongesteld geweest, dus nu ruim 4 wkn overtijd.
Niet zwanger....dat hebben de testen, die ongeveer een vermogen gekost hebben, mij verteld. Moet ik nu naar de dokter?

Ik wil zo graag ongesteld worden, dan kunnen we weer aan de slag...

Hoop dat iemand dit herkend en mij kan helpen met een antwoord.

groetjes,, enne geniet van het mooie weer!!

Nou meiden, het is weer stil hier!!!!! beetje saai hoor, maar wel begrijpelijk hoor, het is veel te mooi weer en er is geloof ik niemand die tegen een nod aan zit....

@mama1977 meid laat eens wat van je horen, begin me een beetje zorgen te maken!!!

@not, meid ik heb geen idee, heb dat zelf nooit meegemaakt, maar waarom bel je de dokter niet gewoon even? Maar weet eigenlijk niet of je net met de pil bent gestopt, want dan kan het best wel even duren voordat je cyclus op gang komt.. maar anders gewoon de dokter even bellen...

@jansske, je zal het vast al wel gemeld hebben maar hoelang ben je nu zwanger? Wel lekker dat je minder kwaaltjes hebt, kan je tenminste genieten.... maar uh ik herken je onzekerheid helemaal!!!! Ik kan wel zeggen heb vertrouwen, maar ik weet daar ben je niks mee...

@linda, ik loop dus ook heel de dag te sjouwen met 12 kg, dus wat betreft dat zware tillen, tja ik probeer zo min mogelijk maar met een mannetje van 13 maanden valt dat niet mee!!
Ik heb nu ook ineens een buik joh, ik schrok er zelf een beetje van, mijnvriend zei het vandaag ook al, moet er ook aan wennen hoor, maar vind het ook wel weer leuk! En ik kan de baby goed voelen schoppen en hikken, echt heel leuk..
Hoe oud is max, want ik heb he tnog niet meegemaakt wat jij beschrijft..

Nou meiden, het weekend zit er weer op, morgen weer gewoon aan de slag, bah heb nog ff geen zin!!
Trouwens zit hier echt in een babyboom, een andere vriendin van mij blijkt ook zwanger!! Wel gezellig hoor!! Wat wel balen is voor haar dat zij ernstig bekkeninstabiliteit heeft en daar nu al weer last van heeft (8 weken zwanger) ben benieuwd wat dat moet worden want zij heeft ook nog een kleintje thuis, dat worden nog heel zware 7 maanden denk ik... Als ik dat dan hoor dan besef ik maar hoezeer ik geluk heb dit keer dat ik er tot nu toe zo makkelijk doorheen rol!!

x romaty

Ha meiden, wat een heerlijk weertje is het weer!

@jansske: fijn dat je weer minder klachten hebt. We willen heel graag weten wat het wordt. In het begin wilde ik het niet weten, maar nu wel is namelijk wel zo praktisch. Ik denk dat het weer een jongen wordt (gevoelsmatig). Ik hoop dat we het zaterdag te weten komen. Het lijkt wel of ze bij een 20 weken echo bij iedereen kunnen zien wat het wordt, maar dat was bij Max toen niet het geval, dus ik hou er dit keer rekening mee dat we het niet te horen krijgen. Maar als ik het weet vertel ik het ook aan jullie.

@romaty: Max is nu 22 maanden, hij wordt eind juni 2. Met een kindje van 13 maanden moet je inderdaad nog meer tillen.

@not: ik sluit me aan bij Romaty: het kan zijn dat je cyclus nog wat anders is omdat de pil eerst uit je lijf moet.

Geniet allemaal nog even van het weer!

Liefs, Linda

Hallo lieve dames,

Alles oke daar allemaal?
Eerlijk gezegd,kheb jullie gemist hoor!!!:)
Is echt niet leuk geweest,ik ben al vroeger naar huis gekomen omdat het zo slecht weer was daar.
Maar is gelukkig voorbij nu :)
Gisteren lichte positieve ovulatietest,dus nu net nog een gedaan,dik positief!!!!
Dus we weten weer wat doen vanavond haha.
Het rare is,vorige maand was mijn eisprong op dag 12,nu is het dag 10,zo vroeg he!!!
Normaal was mijn NOD 7 mei,maar dan berekend op dat mijn eisprong op dag 10 is en dan 14 dagen erbij zou het al 4 mei zijn.
Wat zouden jullie doen?4 mei al eens testen of nog wachten tot 7 mei?
Ik hoop echt deze ronde zwanger te zijn,nu de tweede keer met de ovulatietesten en dan weet je zeker dat je op de juiste moment geklust hebt,dus als het nu weer niet zou lukken dan begin ik mij toch zorgen te maken,maar ja we zien wel he,eerst vanavond ons werk doen en dan begint het wachten weer!!!
Liefs orchi

Hallo allemaal,

zou ik me bij jullie mogen aansluiten?
Na ruim 5 jaar hebben we toch besloten voor een tweede kindje te gaan.
Mijn spiraaltje is op 8 april verwijderd, daarna heb ik een paar dagen licht gemenstrueerd  en sindsdien hebben we al een paar keer 'geklust'.
En ik zeg heel streng tegen mezelf dat het nog niet kan, dat het de vorige keer ruim een jaar geduurd heeft, maar sinds een paar dagen ben ik regelmatig duizelig, ik ben sinds twee dagen misselijk en voel 'iets' in mijn onderbuik. En sinds vandaag pijn in de onderrug.
Helpen jullie me even met beide benen op de grond? Het kàn toch eigenlijk gewoon niet? Ik vermoed dat ik zo graag wil dat ik vanalles ga voelen of zo.
Tijdens het spiraaltje menstrueerde ik helemaal niet dus misschien heeft het daarmee te maken.
Ook mijn leeftijd (35) speelt niet echt mee en ik ben een forse meid (maar wel bijna 15 kilo lichter dan de vorige keer!)
Zodra ik weet of ik mee mag doen ga ik me inlezen hier.
Mocht het vol zijn, even goede vriendinnen hoor!

Heel veel groetjes,
Maud

@juf maud, je bent hier welkom hoor!! Kom maar gewoon lekker meekletsen!!!
En tja, wat je allemaal voelt, meid het kan van alles zijn!!!! Zeker als je spriraaltje nog maar zo kort geleden verwijderd is, maar ja je weet nooit, dus het is  gewoon heel spannend de komende tijd!!!

@orchideke, jammer zeg dat het allemaal een beetje tegen viel!! Maar wel weer lekker om dan thuis te zijn! En als je ei eerder is kan je ook eerder testen!!
Dus hup klussen jij!!!!

Ga vanavond lekker vroeg naar bed... het slechtere slapen is hier weer begonnen, ben vreselijk aan het dromen, lig over van lales en nog wat te malen, lig hele rapporten te schrijven snachts voor mijn werk, lig langzaamaan niet zo lekker meer  in mijn bedje, duys heb er alweer wat kussens bijgezocht, en  ik denk dat ik vanacht wel 10 keer ben gaan plassen....... kan er nu nog wel om lachen maar tjee ook wel irritant zeg!!
Dus hopelijk slaap ik vanacht beter, en anders doe ik morgen overdag wel tukkie!!

x  

He meiden,

@not, romaty legt het al duidelijk uit! Ben je overtijd of is het de 1e menstruatie nadat je gestopt bent met de pil, want dan kan dat altijd langer duren! 6 weken is dan heel normaal.

@romaty, jij vroeg hoe lang ik zwanger was! Nou hele goede vraag, misschien kan iemand mij helpen! Heb een cyclus van 36 dagen, 5 maart voor het laatst ongesteld. Als ik dan kijk op predictor.nl dan geeft hij aan dat ik vandaag 46 dagen zwanger ben en dus in week 7 zit, uitgerekend 19 december.  Als ik invul 5 maart met 28 dagen cyclus geeft hij ook aan 46 dagen en dus in week 7 zit, terwijl ik dan 10 december ben uitgerekend??!
Iemand die weet hoe dit kan?! Ik weet dus echt niet hoe lang ik zwanger ben, wazig!! Kan me niet voorstellen dat ik nu al 7 weken ben, want iedereen die eerder dan mij is uitgerekend is korter zwanger, haha!!
Succes met slapen! Hopelijk gaat het vanavond beter!!

@Linda, spannend! Bijna de 20 weken echo!! Ik denk een meisje

@orchie, jammer dat jullie slecht weer hadden! Hier is het heerlijk, dus voortaan maar thuis blijven! Enne kom op vanavond he!!

@jufmaud, welkom! Altijd gezellig als er weer nieuwe mensen komen kletsen! Ben je ook juf?! Hoe oud is je oudste? En alles kan!! Misschien zijn het de hormonen, misschien zwanger! Nog even wachten en dat duurt lang, dat weten we!!

@Deleve en mama1977, hoe is het met jullie!?

@Yessie, ook al lang niet meer op het forum geweest!

De rest van de meiden die ik vergeten ben, sorry!!

Fijne avond allemaal, x

@ not, Welkom hier!
Het kan idd dat je cyclus gewoon weer op gang moet komen?
Was je voor je aan e pil ging wel gewoon regelmatig ongi?

@ juf maud, jij ook welkom!
Het zou idd wel snel zijn, maar ik mag niks zeggen.
Ik was ook in de eerste ronde na het verwijderen van m'n spiraal zwanger.
Je schijnt dan erg vruchtbaar te zijn, we duimen voor je!

@jansske, ik heb geen idee hoe dat precies werkt met het uitrekenen van de juiste datum.
Zat er zelf nl ook ruim een week naast!!
Ik zou gewoon van de  laatste datum  uitgaan, kan het alleen maar meevallen.

@romaty, vervelend dat je slechter slaapt en zo vaak moet plassen.
Gelukkig is het 's nachts niet zo koud, dan is het helemaal en ramp om je warme bedje uit te moeten.

@linda, spannend je 20 wkn echo vrijdag.
Veel plezier!

Hier gaat alls verder goed, de kleine is  vooral 's avonds  druk, maar dat vind ik wel fijn.
Even een soort bevestiging dat alles goed is daarbinnen.

Ik ga lekker slapen, moet morgen om 07.30 uur weer werken..

Welterusten!!

gr. Cora

Terug
Bovenaan