Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi,

@ Chantal

Spannend!! Ik was wel eens duizelig maar dat was later in de zwangerschap. Ik duim voor je!!

@ Orchi

Wat balen dat je ongi bent en dat je er zo'n last van hebt!! Als je het niet vertrouwd zou ik er even naar laten kijken. Ik hoop dat het je lukt om het een beetje van je af te zetten maar dat zal niet meevallen weet ik uit ervaring.

@ Janskke

Ja dat heb ik ook ik zat eigenlijk steeds met mijn gedachten bij Merle*, ik kreeg tijdens het condoleren een dikke kus van onze vriend hij waardeerde het heel erg dat we er waren dat kon ik wel merken, en daar gaat het om.
Succes met de echo en waarom denk je dat er iets niet goed is?

@ Djurresmama

Dank je haha! Voor jouw spannend hoor nog 2 dagen hou je het nog wat vol? Werk jij ook in heerenveen?

@ Zonnetje

Welkom!!

@ Loks

Haha dat ken ik ik kan ook niks meer hebben hoor (ik kon al nooit zo goed tegen hele enge films maar dat is nu nog erger) Wij kijken meestal naar een romantische komedie of naar een film in de trend van 007 en als ik mijn sport/vriendinnen avond heb is de tv voor mijn vriend kan hij mooi enge films kijken bah!
Waar heb je stage gelopen in heerenveen (ik woon in de buurt van Heerenveen en werk daar)

Hoop dat ik niemand vergeten ben zal zo eens potje gaan koken zo geen zin in!! Ben heel fanatiek onze kasten aan het soppen (nu droogt een plank vandaar dat ik even tijd had haha!!)
Misschien kom ik vanaaf nog even..

Xx Wendy

Hoi Chantal,

Dat heb ik ook hoor haha!ben er ook heel veel mee bezig terwijl ik nog lang niet mijn nod heb haha!
Maar bij elk dingetje (buikpijn) denk ik oh zal ik zwanger zijn zo stom want ik maak me zelf alleen maar onrustig.
Maar ja kan er niks aan doen mijn hoofd zit echt bij een tweede dus heel herkenbaar.
Succes meiden allemaal!!

liefs Zonnetje4

Hoi meiden,

daar ben ik weer na een dagje rondschuifelen met mijn oma van 86.
Ze heeft echt een heerlijke dag gehad en daar gaat het om! We  hebben eerst koffie gedronken en daarna even de stad in. Tussen de middag uitgebreid geluncht en we waren (met anderhalf uur rijden) pas om half 7 thuis!

@Chili2: welkom, gezellig dat je mee komt kletsen. Ik ben er zelf pas kort bij maar voel me echt thuis hier. De andere meiden zijn echt super!!
Veel succes met klussen!

@lijnmaan,  voor Ruben duurde het ruim 3 maanden eer ik 'ontpilt' was. Maar ik kan me je onzekerheid zó goed voorstellen. Heb het hier ook. De ha zegt van niet, symptomen waren van de infectie (zijn ook zo goed als weg) maar toch blijft die hoop sluimeren. Ik doe ook eind deze week de test, ik duim voor je!

@Chantal, dat verschilt per perzoon, de een voelt alles vanaf dag 1, bij de ander duurt het veel langer. Bij twijfel op je nod een test doen. Is die negatief dan proberen een week te wachten en dan nog eens testen! Suc6 ermee!

@Orchi, hè meis, dat is echt balen! Ik had het zó tof gevonden als het wel zo mocht zijn! Alle woorden zijn nu loze woorden, dus deze is van mij: .
Lieve, lieve Orchi, ik zou zsm naar de gyn of de ha gaan, meissie, vandaag de dag hoeven we niet meer zo lang met pijn rond te lopen. Ik hoop echt dat ze wat voor je kunnen doen! Ik maak me een beetje zorgen om je, zorg goed voor jezelf meis, hup naar de dokter!

@Marianne, gewoon over een paar dagen nog eens testen, misschien heb je te vroeg getest? Ik voor je!

@romaty: ook al ben je er niet, vergeten doen we je niet! Enne, jij bent net zo kierewiet!  Enjoy the sunshine!
nog 10 dagen en dan is Romaty terug van vakantie!!!!

@Cora; nou, Roy heeft idd heel wat voor zijn kiezen (letterlijk) gehad als ik dat zo lees. Kan me voorstellen dat hij daar chaggie van werd. Jemig al bijna aan je verlof toe, héérlijk meid! Heb je de kamer al op orde voor de kleine?

@loks; ik herken dat, 'even' tussendoor op de pc, met al die heerlijke verhalen zit je uiteindelijk altijd langer dan gepland. Mijn hubbie zit ook alweer onrustig in zijn stoel te draaien, hij wil graag aan de pc, nog even geduld schatje, ik ben zo klaar!

@jansske, hier zeurt niemand hè, laat ik het niet meer horen (hier spreekt de strenge juf, hihi!)
Ik duim voor je mee dat alles goed is wijffie, zal vast allemaal wel loslopen!

@zonnetje: welkom!

@misslin, hihi, had gekund hè! Toch nog steeds van harte welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd (en leeswerk, lol!)

@wendy, jee, iedereen is aan het klussen (in huis!) of poetsen geloof ik! Petje af hoor, niet mijn favo-klus, kastjes uitsoppen!

Lieve meiden, ik ga even lekker met de benen vooruit, even mijn buik laten bijkomen, is een beetje opgeblazen en ben een beetje misselijk/draaierig....
Zal wel van de lange rit in de auto zijn.

Heel veel liefs,
Maud

Heeeey meiden,

@zonnetje, ik kan je helaas niet in het lijstje zetten! Als ik het doe, gaat het altijd fout haha!!

@Wendy, ik weet het niet waarom ik dat denk! Waarschijnlijk slaat het nergens op! Heb vandaag toch even de vk gebeld, omdat ik gisteravond z'on erge buikpijn had! Ik moest het even aankijken zei ze, maar als ik er vanavond weer last van had, moest ik wel bellen! Heb geen bloedverlies ofzo!! Had een stagiaire aan de lijn en die zei gelijk het kan ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn!! En bedankt, dat zeg je toch niet! Gelukkig al ervaring met een zwangerschap, want anders schrik je je toch helemaal kapot! Kreeg daarna gelijk de vk en die stelde me wat gerust. Nog 8 nachten!

@Chantal, is toch logisch dat je er vaak mee bezig bent, of het nu ronde 1 of 12 is als je het wil, dan wil je het ook meteen!! Wanneer ga je testen? Niet op de dag van Nod of de dag erna! Knap hoor, dat jij zo lang kan wachten!
Ik had  3 dagen voor mijn nod al getest, maar negatief! 1 dag voor mijn nod positief!! Was toen ook saggie dat hij eerst negatief was, maar schijnbaar toch te vroeg, terwijl de test 4 dagen voor nod kon doen!

Ik ga even opsporing verzocht kijken met mijn lief! Ben weer misselijk, dus ga heerlijk met een deken op de bank liggen! Heb al 2 dagen geen avondeten op, pff!! Wordt echt super misselijk van de geur! Herkent iemand dit?!

Meiden, ik strooi nog maar wat glitters! Hopelijk helpt het!
Fijne avond, xxx

Was wat meiden vergeten, dus nog ff snel wat typen!

Ik vond het vragenlijstje van Maud erg leuk! Tijd voor een nieuwe??!
Ik zal vanavond eens kijken of ik nog wat leuke vragen kan bedenken!!

@Mama1977, hoe is het met je?! Trek je het nog een beetje?!

@Danielle, al positieve ovu gehad?! Weer z'on lange cyclus?

@Yessie, hoe is het nou met jou en je man! Gaat het al wat beter?

@jansske, kwam nog even spieken, zal je ook wat glitters voor 'good luck' toestrooien:

Fijn dat je het vragenlijstje leuk vond.
Laten we een een rondje vragen bedenken. Ik heb er wel een paar:
- mooiste liedje aller tijden
-  lekkerste drankje
- lievelingseten
- mooiste acteur
- lekkerste jank-nummer
- lekkerste jank-film
- leukste kinderuitspraak
- grootste blunder

Kom op dames, wie vult aan?

Slaap lekker allemaal!

Maud

Heey meiden!

Daar ben ik weer! Heb 2 heerlijke regendagen in Brabant doorgebracht. Lekker niks gedaan. Beetje gekletst, bij oma op bezoek geweest, naar het dierenparkje geweest en dat was het wel. Maar het was wel heel gezellig. En Melanie had lekker de ruimte om door het huis te sjezen. Ze zit nu in de fase dat ze alleen maar wil lopen. Ze kan het alleen nog niet zelf, dus dat betekent dat er altijd iemand aan de hand mee moet lopen... Au voor je rug!

@ Loks: Gefeliciteerd met je dochter! Hiep hiep hoera, Isabella alweer 1 jaar! Was je ook zo emo die dag? Ik moest er zelf steeds aan denken. "Oh ja, vorig jaar om deze tijd gebeurde..." enz. Wat leuk dat ze kusjes gaan geven he? Onze Mel doet het ook. Inckusief smakgeluid. Heerlijk! En tegen iedereen die we gedag zeggen geeft ze een kushand. Zooooo schattig! Ik had trouwens ook een kwarktaart gemaakt voor Mel's verjaardag. Zij vond het juist heerlijk! haha, de taart was zo op! Het babyzwemmen vind ik zelf ook zo leuk! Afgelopen zondag heeft Melanie haar eerste diploma gehaald! Hahaha, het zeehondjesdiploma. Ze  kan volgens het diploma, samen douchen, nat laten sproeien, op de buik zwemmen, op de rug zwemmen, even onder water en van de kant af springen. En dat  doet ze het liefst van alles! Zo hard mogelijk, met heel veel spetters hihi.  

@ Wendy: Al druk aan de klus? hihi Heb je ovulatietesten gebruikt? Ik was het wel weer van plan, maar ik denk dat ik alweer te laat ben. Had er gisteren een gedaan en die was negatief. Dat was op dag 21. Het kan nog met die lange cyclus van mij, maar ik hoop dat het al geweest is, anders moet ik zooo lang wachten...En we hebben deze maand sowieso goed ons best gedaan ,dus wie weet...

@ Jansske: Ik hoor het al, allemaal zwangerschapskwaaltjes! Vervelend hoor, meis, daar ben ik dan weer niet jaloers op... Maak je niet te druk om die buikpijn hoor, het kan goed zijn dat je baarmoeder aan het groeien is en dat je daar last van hebt. Ze zeggen dat het bij een tweede zwangerschap altijd wat sneller gaat dus je baarmoeder moet echt even hard werken. Ik heb dus nog geen positieve ovu gehad. Of misschien wel, maar was ik te laat met testen... Ach, ik probeer me er niet te druk om te maken. Ik wil het wel heeeeeel graag hoor, maar ik word er niet sneller zwanger van, hoe graag ik het ook wil. Ik maak mezelf er alleen maar gek mee.

@ NOT: het went vanzelf hoor, reageren op al die lappen tekst. Gewon even oefenen hihi

@ Maud: Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad bij oma. Mijn oma kan er ook zo van genieten als ik met Melanie langs kom. Ze heeft nogal een heftige tijd achter de rug waarin veel familie en vrienden van haar zijn overleden. Mijn moeder heeft toen eens opgevangen dat Melanie het leven voor haar nog de moeite waard maakt. Dat vind ik zo mooi om te horen. Ze ziet Mel niet elke week, maar is er toch helemaal gek mee.

@ Chili 2 : Welkom!

@ Lijnmaan: Mijn lichaam moest ook wel ontpillen en dat terwijl ik na de gboorte van onze Melanie maar 5 maanden aan de pil was. Mijn cyclus schommelde tussen de 28 en 42 dagen. De laatste 2 keer was het 36 dagen. Dus ik ga steeds uit van 36 dagen. Ben sinds vorige maand ook ovulatietesten gaan gebruiken. Omdat ik eigenlijk gewoon wilde weten waar ik aan toe was.

@ Chantal: Het zou kunnen toch? Ik zal voor je duimen hoor!

@ Orchi: Balen van je ongi meis! Had je toch gelijk helaas. En als je zo'n buikpijn hebt moet je er zeker even naar laten kijken! Ik ben zelf gezegend met een normale menstruatie, niet te heftig en nauwelijks buikpijn, alleen een beetje pijn in de rug, maar mijn moeder en 2 zusjes hebben wel heel veel buikpijn. Dat is ook de reden waarom mijn zusje al met 13 aan de pil ging. Het zou de buikpijn verminderen. Ik hoop voor jou dat het er niet 'bijhoort', misschien is het met iets simpels zo verholpen.
Moet je trouwens niet via de huisarts doorverwezen worden naar de gyn? Ik dacht dat dat zo ging?

@Marianne: Nog 1 nachtje slapen dan heb je meer zekerheid. Ik duim voor goed nieuws voor je. Succes!

@ Cora: Zo dat was even eftig voor je kleine man! Logisch dat hij even niet lekker in zijn vel zat... Melanie kreeg haar tandjes ook vrij kort op elkaar, maar had er gelukkig geen last van. Ze heeft er inmiddels al 12 en loopt sinds een paar dagen weer zo te kwijlen dat ik denk dat haar snijtandjes ook op komst zijn. En Waaaaaah nog 20 dagen werken en dan al met verlog! Jee wat gaat de tijd snel!!!!

@ Zonnetje: Welkom!

Ga nu Mel uit bed halen en lekker ontbijten. Fijne dag allemaal!

X

Dag lieve dames,

Bedankt voor jullie lieve reacties,doet me goed!!
Spijtig genoeg heb ik bijna nooit de tijd om op iedereen te reageren....
Vandaag gaat het eigenlijk beter met de pijn,maar ga zoiezo eens op controle hoor.

Hier bij ons kan je gewoon naar de gyn gaan en kan je een afspraak maken,is wel gemakkelijk.

Vandaag is papa zijn verjaardag,heb er zo'n dubbel gevoel bij....
Straks komt mijn beste vriendin en gaan we een bloemetje kopen en ga ik het op zijn graf zetten,met een mooi kaartje erbij!!
Doet echt vies zo die eerste verjaardag van hem nu hij er niet meer is,ik hoop dat dit wat slijt in de toekomst maar ja we moeten erdoor he!!

Ga jullie al terug moeten verlaten want moet hier nog stofzuigen en zo,sorry!!

Liefs orchi

Terug
Bovenaan