Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi meiden,

Wat gaan we hard zo!!! Moet er echt een gewoonte van maken 2 keer per dag te kijken anders kan ik het niet meer bij houden hihihi!

@ iedereen die zich heeft aangemeld, ik voeg jullie toe zodra ik hier uitlog...

@ Yessie: Wat een moeilijke tijd maak jij door, meid. Ik denk aan je  en wens je veel sterkte. Ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt.  

@ Marianne: Op zich dus  nieuws dat je al verwachtte. Dat je verminderd vruchtbaar zou zijn. Gelukkig hoef je nu niet  idioot lang te wachten tot ze gaan  helpen. Das dan weer redelijk positief.  Ik hoop dat je snel ongi wordt, dan kun je weer verder.  

@ Maud of jansske: Die dag dat mijn collega voor de groep staat vinden de kinderen ook niet leuk. Ze beginnen al te zuchten als ik zeg: "Morgen ben ik er niet, dan is ... er weer." en zelfs bij de oudergesprekken werd meerdere malen aangegeven dat de kinderen de vrijdag echt niet leuk vinden. Ik vind dat natuurlijk ook helemaal niet leuk om te horen. En het plaats mij ook nog eens in een moeilijke positie...

@ Chantal: Ja van dat ontpillen kun je echt veel last hebben. Ik heb er vorige  keer juist wel veel last van  gehad. Ik stopte in december met de pil, maar we wilden er nog niet echt voor gaan (we zouden in juli trouwen)  ik heb toen ok regelmatig met vraagtekens in mijn ogen gestaan van "Het zou toch niet nu al??!"

Nou meiden, ik moet stoppen, mijn meisje is het spelen in bed beu, ze wil er nu toch echt uit..

X Daniëlle  

Hoi meiden,

even heel ego, maar even alleen een berichtje over mezelf:
Vanmorgen getest en het was een dikke min, dus ik ben niet zwanger.
Ik had het wel al verwacht maar jammer vind ik het eigenlijk toch wel.
Maar ach, het zou wel héél sterk zijn dat ik op Ruben een jaar moest wachten en dat de tweede zich dan meteen aandient. En nogmaals, mijn leeftijd en gewicht zitten niet mee. Dat eerste kan ik niets aan doen, dat tweede wel. Ik ga ècht proberen het snoepen te laten, dan ben ik zo een paar kilo kwijt!

Ik kom vanavond nog even langs, vandaag een drukke dag, zometeen een plant halen voor paps verjaardag, boodschappen doen, dan op kraamvisite (slik) en dan komt Rubens bed natuurlijk vanmiddag.
Ach, in ieder geval afleiding genoeg!

Nu is het wachten op de ongi en daarna rustig verder klessen.

Meiden, tot gauw!

Toch ff gauw voor Orchi: géén stijl! Sorry hoor, weet dat het je zus is maar dit kan niet! Ze maakt zelf al de keus om haar kinderen belachelijk laat (sorry, mijn mening!!) op te halen bij iemand, in mijn ogen moeten die kinderen dan allang in bed liggen en je dan zo boos maken om iets dat gewoon kan gebeuren, belachelijk!! Mijn steun heb je hoor meis, alleen idd sneu voor de kindertjes..
Dikke knuf!

Maud

ONGELOOFELIJK ik ben er een dag niet en jullie zijn gelijk 2 pagina's verder!!!! haha
Ik heb alles gelezen maar reageer niet overal op, ik moet zo boodschappen doen en ik wil op jacht naar iets heel bijzonders (zal wel een plant of knuffel worden) voor op het grafje voor Merle want ja wij vieren moederdag maar op deze manier!

@ Lijnmaan,

GEFELICITEERD!!!!!!! Wat gaaf!

@ Orchideke

Fijn dat je het graf mooi hebt gemaakt en dat dat je een goed gevoel geeft! Ik snap het wel hoor en ik denk dat het heel normaal is. Wat ik niet begrijp is de reactie van je zus, zei kiest jouw uit als oppas en idd die kinderen horen allang in bed te liggen op dat tijdstip!
Ik zou als ik jouw was toch eens langs de gyn gaan hoor!!

@ Yessie

Wat vervelend dat het niet zo lekker gaat met je ik vind het superknap van je/jullie dat je je kinderwens uistelt. Vervelend dat je niet kon huilen het lucht altijd wel enorm op! Ik hoop dat je je nu weer iets beter voelt?

@ Loks

Ja heb ik wel eens van gehoordt ja en ik zie er ook wel eens auto's van rijden. Maareh lekker klusje zeg!

@ Chantal

Ik had gisteren ook het idee dat ik ongesteld moest worden en daarna maagzuur heel vaag en ik hoef toch echt niet te ontpillen. we hebben het maar als een klusdag beschouwd.

@ Floor26

Welkom!!

@ Marianne

Jeetje wat een nare uitslag maar wel fijn dat je nu de mm in mag (ik hoop natuurlijk ook dat het zo lukt) Het lijkt me wel een soort geruststelling ofzo (weet niet precies hoe ik het moet omschrijven) Jeetje 5 dagen werken pittig hoor! Maar wel leuk lijkt me en lekker dichtbij (als je niet in de file staat bij de rotonde)

Zoals ik al eerder beschreven heb had ik gisteravond het gevoel dat ik ongesteld moest worden (ben het nog steeds niet) en daarna maagzuur dus ja wie weet ook wel een eisprong dus ja je kunt wel raden wat wij gedaan hebben en nu maar weer afwachten ik wordt er soms wel een beetje gek van hoor ik merk gewoon dat ik er veel teveel mee bezig ben ik wil het ZO graag weer er zijn veel meiden in mijn omgeving zwanger die moeilijk zwanger willen worden ik ben heel blij voor ze maar ik merk dat ik ook een beetje jaloers aan het worden ben ik bedoel begrijp me niet verkeerd ik ben ondanks alles ook heel blij met Merle* maar ik tja wordt gewoon gek van mezelf. Als ik deze maans ongesteld wordt dan ga ik denk ik eens naar de dokter om het van me af te praten (dat mens is echt geweldig kan zo goed met haar praten) wie weet helpt alleen dat al Nou genoeg geklaagd!!

Mensen een fijne vrijdag!!

Xx Wendy trotse mem van Merle*!!

Hallo,

Ik weet niet wie de hyves ''beheerd'#, maar ik heb me aan gemeld, mn hyves naam is Ynez of Gerrie...

Leuk!!, ik zal proberen Hyves wat beter te leren kennen...Ik verdwaal soms een beetje, je kan er zoveel mee., hahahaha.

Nou, gezellie

XXX JIG

Hai Meiden,

Ik ga maar snel reageren anders is het toch niet bij te houden, wat gezellig dat het hier zo druk is.

@Maud, nou het is gelukt, na drie pogingen met ossegalzeep, het was echt een grote plek midden op het shirt, dus ook niet echt te verbergen. Je poetst wat af, met al die was. Isabella eet namelijk vanaf zes maanden alles zelf en met tomaten saus geeft dat flinke vlekken. Er ligt nu al niet meer zo veel op de grond en het lukte haar vandaag ook om met een vorkje te eten als we er iets op prikten.
De toppers zijn niet echt mijn ding, ik kon trouwens wel erg in een deuk liggen om Geer en Gor.
Nou ik hoop maar dat je dan snel weer ongi wordt als je niet zwanger bent zodat je verder kunt met de volgende ronde.
Slaapt Ruben al in zijn nieuwe bedje…….Leuk!

@Marianne, Wel fijn dat ze alles goed in de gaten gaan houden, ik hoop zo voor je dat je nog een keer zwanger zult worden.
Zo dat is idd niet echt oud 70 jaar, ik heb zelf ook nog twee oma’s en wat ik helemaal bijzonder vind is dat het 4 generaties vrouwen is, echt zo leuk. $x van buik tot buik.
Ik woon nu vlak bij Utrecht en heb toen stage gelopen bij Tenge hoveniersbedrijf, is wel groot, misschien ken je het wel.

@Chantal, nou spannend, nog een paar daagjes, nou wie weet, het zou zomaar kunnen.

@Orchi, sjonge, wat een vervelende situatie, ik snap wel dat je daar boos over bent, zou ik ook zijn. Ze moet toch blij zijn dat ze bij jullie mogen komen. Maar ik ken zulke ruzietjes, ze zijn niet leuk maar er komt altijd een einde aan. Ben je al bij de huisarts geweest voor je menstruatie, ik heb met mijzelf afgesproken als het de volgende keer weer zo erg is ik echt de dokter bel. Hoop natuurlijk dat dat niet nodig is en ik voorlopig niet ongi wordt natuurlijk.

@Wendy, Mooi dat jullie zo moederdag vieren, Merle* is vast heel erg trots op je. Ja dat praten kan wel helpen, maar misschien is het helemaal niet nodig en ben je nu gewoon zwanger. Ik duim voor je.
Was altijd zwaar werk bij een hoveniersbedrijf, ben dan ook snel op kantoor gegaan, is helmaal niet geschikt voor een vrouwen lichaam. Ik wil in de toekomst misschien nog een opleiding doen voor tuin- en landschapinrichting. Maar zien of dat financieel allemaal mogelijk is en nu eerst genieten van het moeder zijn.

Ik heb verder hier een lekker dagje gehad, lekker gewerkt en nu natuurlijk weekend. Gister gezellig filpje gekeken met z’n tweetjes, catch me if you can, erg goed! Ben trouwens nog steeds ongesteld, het duurt nu al 8 dagen. Wil weer gaan klussen, het duurt zo lang.

Nou meiden heel fijn weekend allemaal.

Veel liefs Loks

@Wendy, wat een prachtige manier om moederdag te vieren! Heel veel liefs en sterkte zondag, ik weet zeker dat Merle* vlak bij je is..... Dikke knuf!

@Loks, dankjewel voor je berichtje! Het is nu idd wachten op de ongi....
Ruben ligt nu heerlijk in zijn grote bed te slapen. Ik moest wel even slikken, hij is nu ècht een grote vent, tijd voor een kleintje...

Het was heerlijk om de baby van mijn collega vast te houden. Ik hoop ècht dat het me gegeven is dat ik het ook nog een keer mag beleven..

Net de dienst in Apeldoorn gezien, was erg mooi, indrukwekkend.

Meiden, ik ga nog even lezen en dan lekker bijtijds naar bed denk ik want de afgelopen nacht heb ik amper geslapen, was erg zenuwachtig voor het testen, stom hè!

Veel liefs,
Maud

Heey meiden!

@ Wendy: Ik bedacht me door wat je schreef dat moederdag voor jou natuurlijk extra rottig is! Niet dat je nu minder mama bent, zo bedoel ik het niet. Ik geloof dat ik niet helemaal kan typen wat ik nu eigenlijk wel bedoel  Sterkte in ieder geval!

@ Loks: Nou ik kan me voorstellen dat je er nu zo'n beetje wel genoeg van hebt. Getsie al 8 dagen! Kan nooit lang meer duren dan!

@ Maud: Ik heb vanavond ook een stuk zitten kijken. Ik vond het wel weer behoorlijk emotioneel. Steeds als ze dat kleine meisje lieten zien waarbij zo'n traan over haar wang rolt schiet ik weer vol!

Vanmiddag weer een ovutest gedaan. Weer negatief. Ik ga er dus maar van uit dat mijn ei sprong al geweest is. Duurt anders wel heeeel lang allemaal.
Morgen een verplicht bezoekje aan schoonvader en nieuwe vriendin. Ze vierden hun verjaardag op 7 maart (das Melanies verjaardag. Vond het al stom dat haar opa, die niet eens op die datum jarig is, ook zijn verjaardag vierde. En ons daarvoor uitnodigde. Wat dacht hij wel?! maar goed das een ander verhaal) Dus wij waren er toen niet, maar moesten nog steeds langs op verjaardagsvisite. We hebben rond half 11 afgesproken dus kunnen we mooi op tijd naar huis voor Melanie's middagslaapje.
Gelukkig komen er in de middag goede vrienden langs met hun zoontje. Hij is net zo oud als Mel en ze blijven gezellig eten. Dat maakt de dag dan weer goed.

Jullie allemaal een fijn weekend!

X Daniëlle

Terug
Bovenaan