Ha meiden,
Jullie hebben echt alweer veel geschreven ga er echt even goed voor zitten om te reageren. Heerlijk weekend nu, het was zo ongelofelijk druk in de winkel vandaag echt niet normaal, maar dat is juist lekker, zijn er veel dingen te doen. Gisteren hebben we een heerlijk dagje gehad, we zijn lekker naar het bos gegaan om te wandelen, we hebben zo’n rugtas en daar zit Isabella dan in. Toen we bij een speeltuintje aan kwamen en we allemaal kinderen hoorde spelen begon ze heel enthousiast te gillen echt lief. Op een gegeven moment liep er een gezin achter ons en ze was maar aan het zwaaien, toen pakte een jongetje haar handje vast en ze begon me toch te lachen echt heerlijk.
@Floor, nog gefeliciteerd met je mannetje hebben jullie wel een leuke dag gehad, hoop dat hij snel weer beter is.
@Au, ach ja als je dan echt verteld dat je zwanger bent vinden ze het vast wel leuk. Bijzonder zeg dat je zoontje op de zelfde dag is geboren. Dat is idd niet zo handig zonder toets. Lijkt me idd wel een gek idee dat je vriend alles van binnen gezien heeft.
@Linda, ik hoop dat de oefeningen helpen, is zwangerschapszwemmen niets voor jou, had ook last van mijn rug en kon in het water echt helemaal ontspannen.
@JIG, ik snap wel dat je dan naar de gyn gaat, is wel zo fijn als je niet steeds dan weer daar en dan weer daar heen moet.
@Maud, fijn dat het zo goed gaat met je eten, wij hebben net ook als toetje een hele doos aardbeien en een doosje frambozen leeggegeten met z’n drietjes, echt heerlijk. Nou als ik eerlijk ben voel ik mijn eisprong liever niet, het is wel handig, maar bij mij erg pijnlijk deze keer, ook mijn tepels en als Isabella dan gaat drinken, pff au, maar het is gelukkig al weer over. Klinkt wel leuk Ruben en Joris. Wij hebben gisteren ‘Scent of the woman’gekeken, was wel goed.
@Jansske, wat lief dat jullie op de kinderen willen letten, lijkt me idd wel een geregel maar ook wel gezellig. Ik zie dat je bijna weer een echo hebt, spannend. Knap dat je nog kon slapen nadat je vliezen waren gebroken, kon ik echt niet meer was veel te opgewonden.
@Danielle, ik denk dat ze van de datum van de echo uitgaan.
@ Wendy, ik bedoelde juist dat mijn broertje het heel positief zag, dat hij dat dan misschien ook kan. Omdat mijn man en hij allebij in het busje naar de lomschool zaten en mijn uiteindelijk hbo heeft gehaald.
Meid gefeliciteerd met dit goede nieuws, is denk ik wel heel fijn om te horen.
@Marianne, spannend, ik hoop dat het een innesteling is.
Wat leuk meiden om jullie verhalen te lezen, ik ga ook mijn bevallingsverhaal plaatsen.
Ik was 37 weken zwanger en had heel erg last van jeukende handen en voeten, ik vroeg aan de vk of zij iets wist wat ik hier tegen kon doen. Zegt ze ineens dat ze wel graag wil dat ik even naar het ziekenhuis ga, was erg onverwachts. Na allerlij onderzoeken belde ze me een week later op dat ze me een paar dagen later wilde inleiden omdat ik zwangerschapscholestase had, dit heeft met je lever te maken en dan zou de baby te weinig zuurstof krijgen. Wij een paar dagen later weer naar het ziekenhuis, maar mocht volgens de gyn. De baby nog iets langer blijven zitten omdat ze het wel naar haar zin had. Maar ik moest wel in het ziekenhuis bevallen (wilde wel graag thuis bevallen maar was achteraf in het ziekenhuis ook erg goed). Op 3 mei was nog op de 50e van 4 mei (ze zei al steeds dat de baby op 4 mei zou komen) verjaardag van mijn collega tot 1 uur s’nachts. Daarna lekker naar bed, om 5 uur schrik ik ineens wakker en ren ik naar de wc met de veronderstelling dat ik in mijn bed aan het plassen was. Vruchtwater dus, jeetje wat een hoos. Ik mijn man wakker maken, ik vond het zo spannend, je weet dan gewoon dat het snel gaat gebeuren. Verder gebeurde er nog niks, wij lekker rustig ontbijten en douchen beetje rommelen in huis. En even naar het ziekenhuis voor een ctg enzo, er was nog helemaal niets gaande. Toen we weer thuis waren begonnen om 11:30 de weeën en ook meteen om de 2 minuten heel heftig. Een uur later wij maar het ziekenhuis bellen dus wij vertokken om 12:45 richting zh. Verder daar eigenlijk heel rustig met z’n tweetjes de weeën weggepuft. Om 14:15 had ik ineens persdrang en ik dacht echt dat dat niet kon zo snel en dat ik dat nooit kon volhouden totdat ik 10 cm ontsluitting had, dus werd de gyn gehaald, mocht ik meteen gaan persen en had ik al 10 cm. De gyn zei op een gegeven moment dat ik het hoofdje kon voelen dus ik vroeg of ik het ook kon zien, dus hup spiegel uit de badlkamer en heb ik haar geboren zien worden, echt heel mooi zou dat de volgende keer weer doen. Een half uur later werd Isabella geboren, het was een meisje wat een verassing, echt geweldig, een van de eerste dingen die ik zei was zo kan ik er nog wel 3 krijgen. Het was me zo meegevallen, echt een positieve ervaring.
Nou meiden ga nog even lekker avondje buizen met mijn mannetje.
Fijn weekend allemaal, veel liefs Loks