Hoi meiden,
nounou, het is weer gezellig druk hier zie ik, en dat met dat mooie weer!
Hebben jullie ook zo heerlijk genoten vandaag? We hebben lekker in de tuin gezeten en wel wat gewassen en gepoetst maar verder lekker niets.
Oh ja, ik ben wel twee keer met Ruben gaan wandelen, Ruben mee op de fiets dus dan moet ik flink doorlopen, dat is goed voor me!
Vanmiddag een koekje gehad en straks mss ook nog eentje, maar het is weekend hè! En één koekje, da's een unicum voor mij, ik eet er anders gerust een stuk of 6....(ai, is echt veel hè...)
@Linda: mooi verhaal! En op de baarkruk, dat had ik ook graag gewild maar durfde er niet om te vragen in het zh, stom hè! Achteraf zij de vk dat ze hem bij zich had omdat ik het al een keer eerder had aangegeven. Ik hoop dat ik een volgende keer mondiger ben!
@Audrey: welke kleur heeft het konijnenhok nu? Zoiets laat je idd de tijd vergeten en je kunt even aan niets denken hè. Ik zie (eerlijk gezegd) nu alweer op tegen de wachtdagen, en ik moet nog aan mijn klusweek beginnen.... Pff, en dan moet ik eigenlijk ook nog van een jaartje modderen uitgaan. Ik hoop dat het me deze keer eerder gegeven is!
Is Luca al een beetje opgeknapt? Lief hè, buikslapers, ze zeggen dat het niet goed is maar Ruben was ook met geen 6 paarden op zijn rug te houden, ik heb hem altijd gewoon op zijn buik laten slapen.
@jansske: ik vind het wel leuk om zo een beetje te rommelen op hyves, dankjewel voor je lieve woorden daarover! Ik vind het ook gewoon zó leuk om jullie echt een beetje beter te leren kennen. Ik zou jullie eigenlijk wel eens in het echt willen zien, gewoon eens lekker kletsen, ik denk niet dat er stiltes zullen vallen, haha!
@Deleve: moeilijk hè, dat wachten, vind ik echt twee hele lange weken altijd. Zoek dan zoveel mogelijk afleiding.
@misslin, al aan het genieten van je vakantie (hoezo een stomme vraag, als het antwoord ja is kun je het niet geven, hihi)
meiden, Paultje begint dus ik ga de bank op
Veel liefs!
Maud