Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hallo meiden!

Hier ben ik eindelijk weer eens! Ben al de halve dag bezig om weer bij te lezen hier, en dat na een week 'afwezigheid'!!

Het is nu al half twaalf, ben net klaar met alle verhalen lezen. Leuk hoor! Zal mijn verhaal ook een dezer dagen plaatsen.

Nu zo moe dat ik bijna niet meer uit mijn ogen kan kijken! Kan ik morgen beginnen met reageren!

Tot morgen!
Lijnmaan

Hai allemaal,

@Djurresmama: Balen zeg!

@Maud: Het hok is nu zwart met een witte sticker "konijnenhok" wij hebben een beetje een mix tussen modern barok en landelijk dus past er nu helemaal bij
Ik hoop ook zeker dat jullie dit keer niet zo lang hoeven te wachten! Heb het nu al gehad laat staan als dat een jaar zo gaat..
Luca is gelukkig weer zichzelf! We zijn gister met hem wezen zwemmen in de aqua mundo van centerparcs. Was super! Hij heeft een Cars opblaasauto.. soort boot waarin hij over het water tussen mij, zn vader, zn oom en zn tante heen en weer vaarde. Constant de slappe lach..  

Luca sliep al heel snel op zijn buik. In het begin hebben we zo een kussen (met die 2 3 hoekjes) gekocht om hem op zijn zij te laten slapen. Hij kon zich nl al na 2 weken omrollen.. Wij zijn beide buikslapers dus laten hem lekker zo liggen.. Hij heeft wel zo'n speciaal anti-wiegendood dekje over zijn matras met een luchtdoorlatende laag.

@ Janske: Ja vind het echt raar dat dat aan haar gevraagd is en dat er gaan huisarts ofzo naar ze toe gestuurde is.. Volgens mij hebben mijn ouders een second opinion gevraagd.. ik herinner het me een beetje als een roes.

@Maud: Ik weet niet of jullie Ruben het wel eens doet, maar Luca slaapt vaak op zijn onderarmen en onderbenen.. dus met zn kont in de lucht en buikje raakt het matras niet eens hij krult zich helemaal op.. wij buigen zijn beentjes dan zachtjes recht zodat hij plat ligt. Soms slaapt hij iets langer en moet ik hem wakker maken en dan ligt hij weer zo..

He meiden, goedemorgen!!

Wat een super lekker weer he!!
Wou dus gisterenaan het kamertje beginnen maar heb een oude broek aangetrokken en ben onze tuinmeubels schoon gaan schrobben. We hebben namelijk een teakhouten tafel, prachtig maar een keer in het jaar is het wel schrobben geblazen.... pff wat een klus, maar hij is weer zo mooi geworden!! Echt super! Wilden gisteravond nog even de tuin met de hogedrukspuit schoonspuiten maar toen ging het regenen, dus dat staat voor zometeen nog op het programma, en oh ja ik moet dus nog wassen en strijken en vanmiddag op bezoek bij mijn schoonouders!! En dan is het weekend weer om!
Oh ja, we hebben ook nog de complete schuur opgeruimd en schoongemaakt, jemig we zijn eigenlijk gewoon weer druk geweest!! hihi!!

Hier ook een buikslaper hoor!! En inderdaad vaak met de kont in de lucht, je snap het niet kan niet lekker liggen, maar hij vind het heerlijk!!

@au, wat een verhaal zeg, kan me voorstellen dat je dan nooit gerust bent!! Hoop dat je er dit keer meer van mag genieten!!

Heb alle verhalen gelezen, maar zonder gein, begin echt last te krijgen van dementie dus weet ff niet meer wat ik wou reageren, komt wel weer!!

Meiden, een heel fijne dag gewenst en tot gauw!

x

Hoi,

Wat een heerlijk weertje he?

@ Janskke

Dank je voor het veranderen van de smiley!
En wat een lieve reactie, maar eh valt wel mee hoor met mijn geboren schrijfster zijn ik ben er best lang mee bezig geweest om het allemaal op te schrijven ik ben best veel vergeten door wat er na die tijd allemaal gebeurd is. Sybren heeft er even bij gezeten toen ik het bevallingsverhaal opschreef hij heeft juist dat hij van het overlijden niet veel meer weet en dat weet ik nog heel goed.

@ Maud

Wat een leuk idee om de bevallingsverhalen op hyves te zetten! Enneh ik gun het jou (en iedereen!) ook heel erg hoor! Wat knap dat je al eerder zoveel bent afgevallen!! En nu al weer 2,2 kilo! Ik heb ook een blubberbuik en erger me daar nu ook aan dus begrijp wel dat je aan een buikwandcorrectie denkt.

@ Marianne

Dank je voor je lieve reactie! Hoe gaat het nu met jou, trek je het allemaal een beetje?

@ Au

Dank je voor je lieve reactie het is idd verschikkelijk wat er gebeurt is maar we zijn bovenal heel erg trots op ons meisje! Dat sleept ons er wel door hoor hoe raar het ook klinkt.
Raar is dat he dat je vriend je van binnen heeft bekeken ik vond dat eerst heel raar nu ben ik er wel aan gewend, ik kreeg een paar dagen na de begravenis nog een enorme aambei (doordat Merle* er met haar hoofdje dus klem zat in mijn bekken en naar achteren drukte) die is bij de dokter opengesneden en dat heeft vriendjelief ook gezien dat vond ik eigenlijk nog erger geloof ik haha!

@ Loks

Mijn zusje heeft daar wat meer moeite mee maar ze begint daar wel iets in te veranderen gelukkig!
Dank je voor je lieve reactie!

@ Romaty

Daar stonden ze bij mij ook van te kijken dat is zo snel moest plassen nadat de katheter eruit was! Dat was de eerste keer dat ik uit bed kwam na de keizersnede ik moest eigenlijk maar op de postoel dat was al heftig genoeg zeiden ze, nou dacht het niet ik ben mooi naar de wc gelopen met ondersteuning van sybren en een verpleegster.

@ Deleve

Dank je voor je lieve reactie! Tjeetje ik schrik van je verhaal wat jullie allemaal hebben meegemaakt na de geboorte van Gwenn! (prachtige naam trouwens!)

Meiden wat leuk om al die verhalen te lezen! De kraamverzorgster in mij komt weer naar boven haha! Het heeft mij (ons we hebben het samen gedaan) goed gedaan om mijn bevallingsverhaal op te schrijven, zoals ik al eerder schreef weet sybren het bevallingsverhaal nog goed daar ben ik de helft van vergeten (na het opschrijven weet ik heel veel wel weer) en sybren had dat met het geberuren rond Merle haar overlijden het is fijn om het zo samen op te schrijven...

Wij gaan zo even mijn auto en Sybren zijn bus tanken en rondje wasstraat. We hebben gisteren sybren zijn bus vanbinnen (cabine) schoongemaakt tjeetje wat een werk. Hij is timmerman ik weet niet of jullie ooit een bus van een timmerman vanbinnen hebben gezien? We maken hem meestal 1 keer per jaar schoon, vorig jaar is het er niet van gekomen door mijn dikke buik (hij gaat het ook echt niet zelf doen hoor!! ERG) dus nu zat er stof en smeer van 2 jaar in maar we hebben alles wat los kon eruit gehad (stoelen klepjes ed) en schoongemaakt dus nu rijden we zo achter elkaar aan door de wasstraat (morgen mijn auto nog maar even vanbinnen, maar daar ben ik vast sneller klaar mee haha!)

Xx Wendy

Dusssss plaats ik net het vorige bericht zie ik dat ik niet alles gelezen heb ik was pagina 12 vergeten (schaam) hier nog enkele reacties!

@ Marianne

He bah wat vervelend en als je nog niet aan de mm toe bent niet doen je bent baas over je eigen lichaam!!!!
Ik denk aan je!

@ Au

Tjeetje wat een verhaal ik gun het je zo dat je nu ook weer snel zwanger bent en er lekker van kunt genieten! Zo'n dekentje hebben wij bij de kinderwagen gekocht en ik wou er ook nog eentje kopen voor in het ledikantje ik ben zelf ook een buikslaper (handig als je zwanger bent) dus verwacht dat eigenlijk ook bij onze kinderen!

@ mama 1977

Dank je voor je lieve reactie! Ik merk dat we er nu nog meer aantoe zijn.. Nou ja we wachten en klussen maar gewoon verder en we zien het wel...

Liefs Wendy richting wasstraat.................

@ Wendy: Auto's weer schoon& fris?

Ik ben na de keizersnede ook gelijk naar t toilet gegaan.. aan de ene kant waren ze heel verbaasd maar ook bang dat ik aan mezelf voorbij zou gaan.. maar die koude po! Nee..
Ik vond het vreselijk toen het gaas van mijn buik ging en werd echt op mn plaats gezet met een opmerking dat als ik zo dapper was om gelijk naar de wc te gaan, ik ook nu niet moest piepen...Heb gezegd dat een ander m er dan maar af moest halen..  Grrr was blij toen de nachtverpleegster er weer was!

Dat anti wiegendood ding wat ik bedoel in een 3 cm dik "matrasje met een luchtdoorlatende laag en een soort gaaslagen" wat met elastiek om/op het matras gaat.

Ik heb  je foto's op hyves gezien en moest echt opeens verschrikkelijk hard huilen! Denk vooral dat het zo raar is.. ze ligt daar zo echt en tastbaar... en dan toch door jullie vingers heen geglipt.. Wat ook door mijn hoofd spookte is: ik vond het herstellen van de keizersnede erg tegenvallen, maar dan heb je het resultaat naast je slapen.. lijkt me allemaal erg zwaar.. pfoe.. Hoop echt dat er snel een brusje aan zal komen..
Ik weet niet hoe jullie tegen dingen als Derek Oglevie enzo aankijken maar ik geloof wel dat kindjes een tijd over hun ouders waken.. :)   En mooi dat jullie zo trots op haar zijn!

En oja... dat buikslapen met die buik.. Ik heb heel lang met het voedingskussen een soort van op mijn buik kunnen slapen en daarna kon ik ook wel wennen aan op mn zij helemaal tussen de kussens haha. Erg gezellig voor Ruben die grensbezetting van kussens!

Terug
Bovenaan