halloooo,
nou heb een heerlijks uper functionele dag op het werk gehad dus dat geeft gelijk een goed gevoel. Vriendlief belde dat hij laat thuis zou zijn, dus heb voor mezelf een heerlijke salade in elkaar geflanst, heerlijk, gezond en gemakkelijk!!
Net nog even de was weggestreken en heb nog even gestofzuigd.
Zo nog ff een ommetje met de hond van mijn ouders die deze week bij ons logeert en dan lekker docuhen!!
Morgen moet ik naar het CB, maar wil voor die tijd nog ff de badkamer en alle toiletten schoonmaken zodat ik 's middags als de kleine naar bed is even op de bank kan gaan liggen, want ik moet 's avonds ook weer werken....
Hoop dat het me lukt!!
@lijnmaan, ik vind het huishouden niet zo heel erg om te doen, heb namelijk echt een hekel aan vies en rommelig huis, dus ja, dan ga je vanzelf aan de slag,. en moet zeggen, het valt best mee doordat ik het gewoon goed bijhoud..
Ik doe wel het meeste in het huishouden, maar goed, ik ben ook iets vaker thuis dus dat is dan het logische gevolg toch!!
@mama1977, oh ik dacht iedereen die prik kreeg, al mijn vriendinnen hebben die prik namelijk ook gekregen dus ik dacht dat dat een standaard was.....
Wellicht is het een standaard geworden nadat je dochtertje geboren is, dat is immers alweer even geleden....
@orchi, leuk zeg een brommertje, heb ik altijd willen hebben... maar ik heb nu gewoon een auto, dus ja, wat wil je nog meer!
Hoop dat je snel succes hebt met een nieuwe baan!
@au, haha zo'n spraakwaterval heb ik ook vaak als ik moe ben, gek is dat he, volgens mij moet ik dan gewoon alles nog ff kwijt om vervolgens heel diep in slaap te vallen!!
@maud, ohoh, drie chocolaatjes!!!!!!! foei, hihi!!
Ik loop zelf ook op te letten op wat ik eet, ik ben echt niet te dik, maar heb wel heeeeeeeeeeel erg veel zin in snoep etc de laatste tijd en de kilo's vliegen me nu om de oren (dat komt natuurlijk ook omdat de baby hard groeit maar toch), probeer nu toch maar zo min mogelijk te snoepen, maar moet zeggen, eigenlijk lukt dat helemaal niet!! Ben tot nu tot een kilo of 6 aangekomen. Hoop dat het er geen 17 worden zoals de vorige keer, maar ja we zien wel..
x