pfff, meiden, ik raak verslaafd aan jullie.
Kwam even kijken of er nog iemand geweest was en zie er zo weer een berg berichtjes bijstaan!
@Audrey, o, dat ken ik! Ik ben ook zo'n spreekwaterval! Als we dan net in bed liggen bromt Vin: ik wil slapen. En 's morgens heb ik mijn ogen open en ik begin weer te kakelen dan is het: ik ben net wakker... Eigenlijk ben ik de hele dag door nogal een kwebbelkont geloof ik, en Vin is altijd een stille (altijd al geweest ook)
Ik had echt een super-kraamhulp, die deed zelfs dingen die ze volgens haar contract niet hoefde te doen, zoals het lage bed opmaken en achterstallige was en strijk wegwerken. Elke dag begon heerlijk met een ontbijtje op bed, zó lekker luxe! En ze kookte elke dag voor ons. het klikte zo goed dat ze vanaf dag 1 ook gewoon heeft meegegeten met ons.
Moeilijk hè, zo vlak voor je NOD, ik hoop dat het kaarsje heeft mogen werken voor je... Ik herken die angst voor teleurstelling nog zo goed van de vorige keer, ik zie er nu ook tegenop. Ik hoop dat je de teleurstelling niet meer hoeft te voelen maar jubelend aan de pc zit van de week!
Ik heb ook een prik gehad, is idd voor het krimpen van de baarmoeder.
@Romaty: wat een produktieve dag zeg! Daar kun je dan idd intens van genieten. De keren dat ik zo actief ben heb ik dat ook erna (het nadeel is dat je een week later weer van voorafaan kun beginnen)
Probeer idd morgen dat rustmomentje op de bank te pakken want anders ren je jezelf nog voorbij! Dat kleintje in je buik heeft ook rust nodig. Maar ik had op een gegeven moment ook mega-veel energie, ik was niet kapot te krijgen!
Had je veel moeite ze zs-kilo's er weer af te krijgen de vorige keer? Bij mij ging dat gelukkig vrij vlot en makkelijk, was de helft al na een week kwijt en een maand of 3 later was de rest er ook alweer af.
@Mamma 1977, meid, ik heb zitten schuddebuiken van het lachen bij het lezen van je verhaal, wat kun jij leuk vertellen! Een beetje in de stijl van Daphne Deckers, echt héél leuk! Ik zet het zo op d ehyves.
Bij mij hadden ze in het zh trouwens alleen maar roze muisjes want: "ze konden er niet aan beginnen om twee soorten muisjes op voorraad te hebben". Pardon? Volgens mij worden er toch gemiddeld gezien ongeveer evenveel meisjes als jongens geboren toch? Op dat moment vond ik het alleen maar stom en was blij toen ik thuis mijn beschuit met blauwe muisjes kreeg!
Wat ik ook irritant vond ik dat in Maastricht geen bezoek mag komen als je bevallen bent, ze moeten wachten tot het bezoekuur. Dus toen ik pap aan de telefoon had stond mam al met één been in haar broek maar moest ik van de vepleegkundige zeggen dat ze pas om 10 uur(!) mochten komen, en het was half 4! Ik baalde echt als een stekker, ik wilde pronken met mijn mannetje! Ik heb daarna wel nog op kosten van het ziekenhuis 20 minuten met mijn zus in Canada gebeld.
@lijnmaan: idd een heftig verhaal, vooral die blaasproblemen erna, dat lijkt me echt heel erg om mee te maken. Gelukkig dat alles goedgekomen is maar ik kan me goed voorstellen dat dat een grote stempel op je kraamtijd gezet heeft!
Meiden, ik ga weer even terug naar mijn werk en dan lekker naar bedje (klussen!)
Veel liefs,
Maud