Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

@au, meid, van harte gefeliciteerd!!! heerlijk hoor zo super snel, ik had dat ook, tot 2 keer aan toe!! Wel heel onwerkelijk, maar wel super!! ga er maar lekker van genieten meid, want een streep is een streep!!

@yessie, meid sapnnend hoor, vandaag zo ongeveer je nod, maar hadden jullie nou tijdelijk een pauze ingelast of toch niet? ben het ff kwijt!!
Wel een heftige bevalling, vooral het persen bij jou lijkt me niet fijn geweest!

@maud, heb gisteren een heel rustig dagje gehda, was ook echt moe, dus ik kon niet anders, heb niet eens de badkamer schoon gemaakt!! Ben even naar het CB geweest, want vind ik dat toch een waardeloos gebeuren, maar goed, ben weer braaf geweest!
's middags toen de kleine op bed lag ben ik ook naar bed gegaan, maar natuurlijk ging vervolgens de telefoon, 3 keer! En vervolgens ging het opnieuw enrom hard waaien hier, en aangezien we hier op een redelijk open vlakte zitten met grote bomen etc, wordt het daar heel onrustig van, dus toen ik uiteindleijk sliep moest ik er alweer uit, bah kwam er beroerder uit dan dat ik erin ging zeg maar, maar goed, heb wel 2 uurtjes gelegen dus dat was al heel wat.
De ha ging uitzoeken wat ze voor mij kon betekenen, hoop dat er daar vandaag wat van terug hoor!
He en jij flink aan de klus het meid vandaag!! hoop dat het raak voor je is!!

@danielle, heb jij het nieuws nog aan je collega verteld?

Vandaag weer aan het werk, had eigenlijk naar den haag gemoeten maar dat ging niet door, dus dat is makkelijk!
Moet voorbereidingen gaan treffen hier op kantoor, want ze komen volgende week vloerbedekking leggen hier en daarvoor moeten er eerst nog wat ruimtes leeg gehaald worden, wat een k****** klus, maar goed moet gebeuren, heb allemaal lieve mannen om me heen die zorgen dat ik niets zwaars til, dus dat scheelt al!!

by the way, de bay is weer terug gedraaid  shit, baal ervan, heb zó'n vermoeden dat dit nog wel ff doorgaat zo, steeds maar weer draaien, maar goed, kan er toch niets aan doen, dus mezelf hierover drukmaken heeft geen enkele zin, maar toch, het voelt niet fijn!

x

Dag dames,

Heb niet zo veel tijd maar gebruik hem toch om hier effe te komen kletsen:)

Au:Denk niet dat het nog anders kan hoor:)Een streep is een streep,dus de kans is heeeel groot dat je zwanger bent,nen hele dikke proficiat,en zoo snel,echt toppie!!!!

Heb wel geen tijd om op iedereen te reageren en te gaan terug lezen maar de bavallingsverhalen zijn echt leuk om te lezen,dat van mij zullen jullie nog effe moeten op wachten vrees ik,als ik tijd heb doe ik het zeker hoor,maar ben er vrij zeker van dat het een heel lang verhaal gaat zijn aangezien het zo was maar ook omdat ik zoiezo al zo'n babbelkous ben dus dan komen er weer dingen bij die er in mij opkomen en ja dat neemt veeel tijd in beslag he:)

Voor de rest voel ik mij vrij normaal,ben alleen zeer moe.
Maar heb wel iets raar,weeral:)

Ik heb op mijn hand/pols zo drie van die puntjes,ziet rood en is iets heel mini,is geen bobbeltje of zo maar zit onder mij huid,percies zo'n beetje een gesprongen adertje maar dan rood en echt heel klein,normaal zo groot als dat je met een pen een puntje zou zetten.
Als ik zwanger was van Dyenthé dan werden die drie ineens een halve cm groot en bleef zo tot na de bevalling,dan waren ze op een week terug klein.
In de loop van de zwangerschap kreeg ik er ook kleintjes bij hier en daar op mijn been,maar is ook weggegaan.

Nu sinds een dag of 5 of zo zijn die drie dus terug een halve cm groot,denk niet dat ik dit nog gehad heb buiten toen als ik zwanger was.

Nu begin ik toch ergens te denken dat het wel eens raak kan zijn,mss dat ik ze altijd heb rond mijn NOD maar is mij toch nog nooit opgevallen.

Ben ook een beetje afgevallen,weeg nu 48 kg,echt veel te weinig,ik voelde mij soms duizelig en ja nu weet ik waarom,ik eet goed en zo dus weet niet goed hoe het komt.

Mijn buik daarentegen is dan altijd zo opgeblazen,net alsof ik 16 weken zwanger was,kan natuurlijk ook allemaal van iets anders komen he.

Heb ook sinds gisteren allemaal heel lichte bobbeltjes op mijn voorhoofd,je ziet het niet maar voelt het wel en het jeukt ook,kan natuurlijk allemaal toeval zijn.

Ah ja over de brommer,die rijd echt leuk,maar veel te snel,is een A klasse en ik mag eigenlijk maar 25 km per uur rijden maar op een recht stuk eens volle gas gegeven en ging 60,is echt veel te snel,maar zondag gaat mijn vriend ermee naar een vriend van ons en die hebben een motowinkel en die gaat hem dan stiller laten gaan,40 ongeveer denk ik,ga niet zo snel rijden maar als je eens de straat moet oversteken dan heb je beter wat reserve he.

Ben voor de job geweest maar daar waren ze echt heel onvriendelijk dus ga het niet doen.
Moet straks naar de interim,werkt een vriendin van mij en dan gaan we eens de vacatures samen bekijken en ja dan zien we wel he,wie weet zit er iets leuk tussen.

Voila dit is het zowat,ga nu dan maar snel verder doen:)

Liefs orchi

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
9
25  
25 mei  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
7  
24  
29 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
3  na mk
26
26 juni/3 juli

Deleve
2 na mk
28
7 juni?

Maud
2
35
12 juni

NOT
1
25
30 mei

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
1
27
9 juni

Au3
1
23
27 mei

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
11-06-2009
3d  echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
13-07-2009
32  weken echo

Jansske
28
5
18-12-09
26 mei 2009
2e echo

Lijnmaan
30
1
10-01-10
?

Floor        
28
1
18-01-10
16 juni 2009

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
24
6
21-01-10
?

JIG
30
5
29-01-10
9-6-2009

@ romaty:

je hebt gelijk hoor, we hebben een pauze ingelast.
maar ben niet aan de pil gegaan, en hebben gewoon sex als we zin hebben.
toevallig was dat net voor en tijdens mijn eisprong.
zodra ik mijn eisprong voel ben ik al een dag te laat met veilig sex hebben, dus daar letten we niet meer op.
we willen allebij erg graag een baby, maar ik wil er niet meer zo panische mee bezig zijn als op het begin.

Me bevalling was idd wel heftig, maar zou het zo weer doen!

liefs yess

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
9
25  
25 mei  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
7  
24  
29 mei

Loks
2
24
31 mei

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
3  na mk
26
26 juni/3 juli

Deleve
2 na mk
28
7 juni?

Maud
2
35
12 juni

NOT
1
25
30 mei

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
1
27
9 juni

Au3
1
23
27 mei

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
11-06-2009
3d  echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
13-07-2009
32  weken echo

Jansske
28
5
18-12-09
26 mei 2009
2e echo

Lijnmaan
30
1
10-01-10
?

Floor        
28
1
18-01-10
16 juni 2009

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
24
6
21-01-10
?

JIG
30
5
29-01-10
9-6-2009

Hoi Meiden,

Ik ben nog steeds aan het wachten 20 mei was mijn NOD ik heb toen een dag erna getest negatief 2 dagen erna weer nagatief ik ben nu vandaag een week overtijd en heb besloten morgen ochtend de laatste test te gaan doen.
Ik heb het gevoel dat ie weer negatief is wel vervelend dat wachten ik wordt er zo zenuwachtig van.
Na het stoppen van de pil zijn we het meteen gaan proberen dus misschien is mijn cyclus nog niet op gang.
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik eerst 1 maand gaan ontpillen ik was toen in 1x zwanger nu maar afwachten.....

Liefs Zonnetje4

Hallo meiden,

Ik kan jullie gewoon niet bijhouden !!!
Ik zal snel weer reageren en m'n bevallingsverhaal schrijven, maar zit nu op m'n werk...

@au, gefeliciteerd !!
Geweldig voor je en zo snel, geniet er lekker van!

@yessie, zou wel toevallig zijn als je nu zwanger bent, haha
Spannend hoor!!
wanneer wil je gaan testen?

@alle andere meiden, ik kom later op jullie terug, moet mezelf echt even goed gaan bijlezen want jullie schrijven zoveel.

Tot snel!

x Cora

Heey meiden,

@Wendy, wat lief dat Sybren erbij gezeten heeft om je bevallingsverhaal op te schrijven. Kan me heel goed voorstellen dat je sommige dingen vergeten bent of gewoon weg niet meer weet.

@Au, ik ben vorig jaar naar Derek Oglevie geweest en dit jaar gaan we weer! Ik geloof er in. Hoe kan die man anders alles weten. Bij ons in het dorp is 1 x in de 2 maanden ook z'on avond en daar worden iedere x andere mensen uitgenodigd. Erg interessant al is het ook erg emotioneel. Vorige  x was er iemand van het zesde zintuig.
Gefeliciteerd meis!! Een streep = zwanger!

@Marianne, wat raar dat ze tijd zo verschillend was. Gelukkig is alles goed gekomen!
@Jufmaud, ik heb Paul zelf niet gezien, dus ook van die tattoo heb ik niet gezien. Heb zelf een tattoo op mijn pols (bovenkant) met de naam van mijn zus! Sinds ik die heb gezet, heb ik naar mijn idee veel meer rust gevonden! Ik ben er erg blij mee.

@Loks, dat klinkt gezellig met de hele familie! Wij hebben maar een kleine familie aan mijn moederskant en mijn vaderkant is het leuk om elkaar 1 x per jaar te zien, maar mee op vakantie nee dank je!! Wat super dat je nog bv geeft, knap hoor! Bij Senna heb ik het niet gedaan, maar wil het bij de volgende toch proberen! Ben benieuwd. Ben zo bang dat het niets voor mij is.

@Romaty, wat super dat jullie bij de verloskundige een 3d echo krijgen! Krijgt iedereen dat bij jullie standaard? Bij ons heeft de verloskundige niet z'on apparaat. De 20 weken echo moet ook ergens anders gedaan worden.
Ik heb ook geen prik gehad, maar ik ben thuis bevallen is dat dat weer anders??
Dokter nog gebeld? Krijg je nu andere medicijnen?

@Lijnmaan, heerlijk lijkt me dat dicht bij de zee wonen! Mijn vader komt uit Den-Haag dus vroeger gingen wij ook vaak naar de zee. Nu is iedereen verhuist en woont er nog maar 1 tante in Den-Haag! Af en toe reden mijn vader, broertje en ik nog weleens met de motor naar Den-Haag, maar ik heb hem tijdens de bevalling verkocht, dus tegenwoordig gaan ze met zijn tweeen! Mis het niet hoor.
Lukt het al om je leven te verbeteren en wat meer in het huis te doen, zoals je zelf gezegd hebt! Ik hou zelf niet van zooi, dus het is hier altijd opgeruimd. Kan natuurlijk altijd schoner, maar het is toch ook niet bij te houden, pfff! Rotwerk.
Bij de eerste wisten we niet wat we kregen en nu willen we het weer niet weten, spannend dus! En jij?
Wat vervelend zeg z'on katheter. Kan me voorstellen dat je de volgende x probeert zo snel mogelijk naar de wc te gaan.

@mama1977, het alarm zit op de ouderslaapkamer. Daar moet hij dus op gezet worden. Dus hij liep iedere nacht onze kamer op om het erop te zetten.
Inderdaad knap hoor poepen op een matje, haha! Ach, volgens mij wil je alles op dat moment wel!

@Yessie, toch spannend weer!

Ik moet stoppen! Senna huilt! Gister naar de verloskundige geweest. Alles was goed. Vandaag 11 weken en 6 dagen. Ben uitgerekend op 10 december, iets eerder dus! Bloeddruk was 60/90, dus die houden ze in de gaten.
De rest wat ik heb meegemaakt vertel ik snel!! Misschien vanmiddag! Ga nu Senna uit bed halen en poetsen!!

xxx

Terug
Bovenaan