Hoi meiden!
Wat een heerlijke dag heb ik vandaag gehad! Ik ben wezen shoppen met mijn schoonzus en het was supergezellig. Ik merk wel dat ik het moeilijk vind om 'het geheim' te bewaren, hopelijk is het niet lang meer nodig!
Weet je wat ik vandaag helemaal te gek vond? Ik was bij Durlinger en daar hadden ze twee rekken vol maat 43+44!!! Dat is hier echt een unicum! Ik heb maat 43-44 en kan meestal alleen slagen bij speciaalzaken (kassa: 140-250 euro per paar....) En nu bij Durlinger de leukste schoenen voor normale prijzen! Ik heb een paar hele mooie donkerrode sandalen gekocht voor 3 tientjes!! Ben er helemaal superblij mee, laat dat mooie weer maar komen!
Gisteravond heerlijk geklust, en toen ik later lag te doezelen kreeg ik echt buikkrampjes, zo'n steken rechtsonder in mijn buik. Even dacht ik: zou dit mij eisprong zijn? Nou meiden, mocht het zo zijn, dan lagen de zwemmertjes voor het oprapen hoor! Vanmorgen had ik ook weer krampen, maar daarna ook wat buikloop, die was al snel over maar er bleven af en toe wat krampjes. Wat ik ook al een paar dagen heb is een heel gevoelig stuitje, snel pijn met zitten enzo. Had ik ook tijdens de zs, dus mss een voorloper van de eisprong? Wel spannend allemaal, maar ik poog er heel ontspannen mee om te gaan.
Zo, nu even lekker een rondje reageren.
@Audrey: PROFICIAT MEISSIE !!!!! Oh wat heerlijk voor je! Ik hoop dat je er heerlijk van kunt gaan genieten. Hoe reageerde je man/vriend? Of houd je het nog even voor jezelf?
@Romaty: wat goed dat je het een beetje rustig aan hebt gedaan vandaag, moest ook van mammie hè! En het cb, in Beek, mijn voormalige woonplaats, vond ik het erg leuk om te gaan. De mensen waren heel lief en behulpzaam. Maar hier in Maastricht ben ik ook nog een keer geweest en dat was eigenlijk 3 x niks. Het was wel een grappig doktertje. Een klein Belgisch mannetje met de broek tot onder zijn oksels opgetrokken. Ruben moest heel hard lachen toen hij hem zag en midden onder het onderzoek vroeg hij de man wanneer de dokter nu een keer kwam? Gelukkig kon de man er smakelijk om lachen. Alleen de info waar ik om vroeg kon me niet of nauwelijks gegeven worden. Maar ach, het was toch de laatste keer.
Vervelend voor je dat je zo brak uit bed kwam, ben je weer een beetje bij nu?
En wat betreft het klussen: zie het verhaal hierboven, enne, we proberen toch nog even door te klussen!
Lief dat je het me zo gunt, je bent een schat!
@Orchi: ik verheug me nu al op je verhaal, mede-babbelkous! Ik neem er een bakkie bij als ik 'm ga lezen, een tissue voor de lachtranen en een Tena-lady voor de lach-plasjes! Je ziet het, ik ben er klaar voor!
Meissie, ik hoop voor je dat het raak mag zijn deze keer, ik heb iig weer een kaarsje voor ons aangestoken vandaag!
En jemig, 60, zo hard zou ik ook niet durven op een brommer hoor. Doe maar voorzichtig aan.
En suc6 met verder job-zoeken!
@zonnetje, spannend hoor! Houdt je ons op de hoogte?
@Yessie, wie weet meissie, als je er het minst mee bezig bent is het soms het snelste raak hè!
@Cora: leuk dat je er weer bent en ik verheug me ook op jouw verhaal! Dan zet ik 'm ook meteen op de hyves erbij. Het wordt echt al een hele verzameling, héérlijk om te lezen!
@Jansske, mooi hoor, zo'n tattoo, en wat fijn dat je je er zo goed bij voelt!
@mamma1977: oooh, wat zul je je geschaamd hebben bij dat popje! Ik vind dit soort dingen zó herkenbaar. Gelukkig kun je er later meestal smakelijk om lachen...
Tja, die kleine letters, mss vinden ze hier dat je teveel kletst!
Het was wel lastig lezen ja, maar toch weer de moeite waard!
Meiden, ik ga een potje thee zetten en lekker bij mijn mannetje zitten.
Tot later!
Liefs,
Maud