Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hallo!!!

@daniele en wendy, kom op meiden, ik duim weer voor jullie hoor!! Het zou nu wel eens een moment zijn toch!! Hoop zo dat het raak gaat zijn dit keer!! Dus meiden, klussen maar

@maud, vervelend zeg een schimmelinfectie, heb het ook een paar keer gehad, pff erg lastig!! Als ik het nu op voel komen, dan vlieg ik al naar de HA voor medicatie en dan ben ik er meestal dusdanig snel bij dat het zo weer over is, maar meid, ik wens je beterschap voor nu!! Hopen dat je er snel vanaf bent.. kan je nu inderdaad niet klussen?

@mama1977, begrijpelijk hoor dat je nog niets laat onderzoeken, je moet gewoon lekker doen waar jullie je goed bij voelen toch!! Vind het alweer knap dat je er bij bent!! gezellig hoor!!

Meiden, heb hier een heerlijk weekend achter de rug, lekker rustig dus ik kan straks al aardig uitgerust op vakantie, hihi!! Ben gisteren voor het eerst met Tygo naar de kapper geweest, oh wat een hel!! hij brak het af!! Hem hem nog nooit zo kwaad gezien, dacht dat ie bijna ging overgeven van woede!!! Maar goed, hij heeft weer een kort koppie, dus dan kunnen we er weer ff tegenaan!!
Vandaag heeft mijn vriend pannenkoeken gebakken voor ons, en verder hebben we eindeloos namen zitten kijken op internet. We hebben weer een aardig rijtje jongens en meisjesnamen, dus dat kan nu ff "weken" en dan kunnen we over een tijdje de knoop doorhakken... wel weer erg lastig hoor!!! maar als je gelijk samen uitzoekt, dan scheelt dat irritatie achteraf, en zo hadden we toch redelijk snel namen gevonden die we allebei leuk vonden!!
Krijg zo geloof ik nog ff een massage, nou meiden, je begrijpt mijn weekend is weer top geweest!!

x en een fijne avond

Oké, poging twee, deed iets fout en hopla, weg was alles! Gelukkig was ik net pas begonnen dus met frisse moed opnieuw!

@Chantal, iedereen is hier welkom hoor! Ik ben zelf ook pas twee weken actief hier , ben nogal van de lappen tekst zo nu en dan en ze zijn me geloof ik nog niet moe hier!    

@JIG, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Hier hebben we ook lang om de hete brij heen liggen draaien. En bleek na een goed gesprek dat we eigenlijk allebei heel erg graag een tweede wondertje wilden. Succes ermee!!

@Wendy, lief dat je naar me vraagt. Het gaat al een stuk beter nu, het bal-gevoel is iets minder, alleen de afscheiding blijft nog wat. Vanavond moet ik het laatste 'eitje' 'opsteken'. Heerlijk  klusje , niet echt dus, maar nu eenmaal wel nodig!
Het is iig even afwachten, de vorige keer had ik twee kuurtjes nodig... Laat je me weten hoe het boek van Claudia is? Of als iemand anders het weet? Ik heb er al positieve dingen over gehoord (wie weet de titel ook alweer? Hij is me even ontschoten....)
Leuk hè, als dat zware bloedverlies in je genen zit, helaas heeft deze familie (oma, moeder zus, ik) daar ook last van...

@Daniëlle, herkenbaar hoor! Ook ik heb uiteindelijk wel lol tijdens het klussen, ben alleen erna wat emotioneler dan dat ik voorheen was. Ga misschien volgende maand weer tempen om te kijken wat mijn ei deze keer doet, ben ook benieuwd of het deze keer weer zo wisselt. Had bij Ruben cyclussen tussen de 31 en 42 dagen. was niet echt handig tellen. Ach, eerst een paar maanden de natuur laten proberen denk ik maar...

@Romaty; tja, dat is iets te laat, we hebben al volop geklust vrees ik. Maar de ha zei, dat als hij nergens last van had er neits aan de hand zou zijn. Hij wast zich ook altijd zorgvuldig ervoor (ter bescherming van mij) en erna (wel zo fris) Komt mij dan ook heel lief een washandje en handdoekje brengen. Want ik wil vooral niet lopen (alsof die hele zaadlozing er dan in één keer weer uitvliegt, lol! Ik weet dat het dom is, maar bij Ruben deed ik het op een gegeven moment ook, blijven liggen en toen was ik de 3e maand zwanger. Dus we helpen de zwaartekracht maar een handje...
Lekker hoor, op vakantie, hoe lang moeten we je hier missen?
Wij hadden bij Ruben ook ieder apart een lijstje en dan naast elkaar leggen, hadden we allebei Ruben op 1 staan, leuk hè! En voor een meisje koos hij op 1 voor Linda, maar ik heb een niet zo leuk nichtje met die naam dus viel die af en kwamen we tot Anoek. Of ik die naam nu aan een meisje zou geven weet ik niet, hij lijkt dan 'tweedehands', klinkt stom, maar snap je? Hoewel de naam wel heel erg leuk blijft. Maar goed, volgens de truc met de naald moet ik op zoek naar een jongensnaam! Maar daar heb ik nog geen idee van. Eerst maar eens zwanger raken hè!
En ja, de kapper kan héél eng zijn voor de kleintjes. Deed de kapper het wel een beetje leuk? Ruben mocht vroeger bij mij op schoot (héérlijk al die haren...) alleen de cape vond hij niks.... Nu gaat dat gelukkig een stuk beter! Zelfs de tondeuse mag eroverheen!

meiden, ik ga nog even zondigen met wat popcorn, over van de braderie.
Veel liefs en tot later!
Kus,
Maud

He meiden,

@Orchie, toch wel spannend meis, ook al heb je het gevoel dat het niet raak is! In je achterhoofd hoop je het altijd he!
Ja dat was hier ook op het nieuws van die Kim. Verschrikkelijk he, je moet niet teveel aan die dingen denken, want volgens mij word je dan echt helemaal gek! Maar snap inderdaad niet dat mensen er alleen al aan denken!

@Loks, ik ben ook altijd heel erg ongesteld! De grootste ob's en dan inderdaad ook al na 1,5 uur doorgelekt! Handig als je voor de klas staat. Juf wat ga je nu weer doen, haha!! Nu heerlijk 9 maanden daar geen last van, das wel een voordeel.
Balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat het precies is wanneer je dacht. Zijn veel mensen die een rare cylclus hebben zoals ik. Leuke dag gehad vandaag!? Was ze vandaag jarig? Zo ja, gefeliciteerd. Veel cadeautjes gekregen?

@jufmaud, een schimmelinfectie, bah! Ik heb het een maand voor mijn zwangerschap ook gehad en toen precies tijdens de klusdagen! Ik had toevallig een vrouwelijke arts en zei van ja maar dat kan ik niet gebruiken want dit zijn mijn vruchtbare dagen! Heb toen ook een pil gekregen waarbij ik nog wel mocht vrijen! Maar ja, ik vond het zelf niet zo fris, dus maar niet gedaan.

@chantal, welkom! Klets maar gezellig mee!

@Jig, wat fijn dat jullie er nu voor gaan! Mannen reageren inderdaad er heel anders op dan vrouwen, dat merk ik hier thuis ook wel! Hopelijk ben je snel zwanger, succes meid!

@Wendy, leuke film gekeken!?

@Romaty, wat super voor je meid! Heerlijk uitgerust en dan nog eens op vakantie! Ben jaloers, haha! Nee grapje hoor, gun je het van harte! Moeten we je inderdaad lang missen  En wat heerlijk een massage, ben ik ook wel aan toe! Eigenlijk altijd wel!!
 Voor de eerste keer naar de kapper, wat leuk! Alleen jammer dat Tygo het niet zo leuk vond! Misschien even wennen en gaat het de volgende keer beter. Ik hoop het voor je!

@Danielle, heb je al een positieve ovu gehad?! Of heb ik niet goed gelezen?!

Vandaag verjaardag gehad van de peetoom van Senna! Hij werd 50 jaar! Vanaf 2 uur zijn we daar geweest en om 8 uur naar huis gegaan! Lang zat, had het wel gehad!!
Senna heeft zich voorbeeldig gedragen! Ik had geen campingbedje meegenomen, hij heeft heerlijk in het grote bed van hun zoon geslapen en dat ging prima! Sinds een paar dagen heeft hij ontdekt dat wanneer hij gilt, hij aandacht krijgt! Echt leuk om te zien! Het tandje komt ook goed door, maar merk niet dat hij er last van heeft, gelukkig!

Ga ff kopje thee zetten, heb het zo koud, brrr!! x

Hallo meiden,

Ik lees met veel plezier en medeleven al jullie verhalen. Ik begin een beetje thuis te raken hier en herken de jullie namen steeds een beetje beter. Tijd om zelf ook een beetje mee te gaan schrijven.

@jufmaud: vervelend he, zo'n schimmelinfectie! Ik heb daar regelmatig last van. Ik krijg meestal een kuur van zeven dagen met capsules die je oraal moet innemen, omdat het meestal erg hardnekkig is bij mij. Hopelijk ben jij er wel snel vanaf!!
Ik geef trouwens les aan groep 6 dit jaar. Best een leuke groep hoor! Ik werk twee dagen per week, en ik vind het best heftig om alles in die twee dagen gedaan te krijgen. Ik ervaar daardoor dit jaar veel stress, omdat ik niet alles zo goed kan doen als ik graag zou willen. Heb jij dat gevoel ook wel eens? Hoeveel dagen werk jij?

Ik vind het helemaal niet dom hoor, dat je wilt blijven liggen als je hebt geklust. Doe ik ook! Volgens mij is het ook zo dat het wel wat kan helpen hoor. Als je gaat staan zakt het door de zwaartekracht toch eerder weer naar beneden!!

Bij ons was het kiezen van een naam op zich al een hele bevalling. Ik droeg alles aan, en manlief kraakte bijna alles meteen weer af maar kwam zelf nauwelijks met alternatieven... Uiteindelijk hebben we voor ons zoontje  toch de naam die ik het liefste wilde, dus wie weet moet alles eerst een beetje bezinken bij hem. Maar het wordt vast weer geen makkie als we weer een naam moeten gaan bedenken!

@allemaal
Ik vind het knap hoe jullie altijd op alle verhalen reageren. Zou ik ook willen, maar heb toch nog niet echt het overzicht. Zal langzaam wel komen en dan zal ik meerdere reacties plaatsen!!

Vandaag was mijn NOD. Inmiddels is het al elf uur (ik typ dit in bed op de laptop). De spanning giert door mijn lijf. Eigenlijk dacht ik de afgelopen twee weken dat het toch niet raak zou zijn, omdat ik weinig aan mijn lijf merk (vorige keer had ik wel wat lichamelijke tekenen en voelde ik me ook echt zwanger), maar nu begin ik toch te twijfelen. Ik had de afgelopen dagen wel een vaag misselijk gevoel en ook last van maagzuur, wat ik nooit heb...
Ik wil er eigenlijk helemaal niet op rekenen dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, het is immers pas de eerste ronde. Maar die hoop is er toch he? Kan ook nog zomaar zijn dat ik helemaal verkeerd zit met het idee van mijn cyclus, omdat ik pas 1 keer weer ongesteld ben geweest nadat ik ben gestopt met de pil.
Toch wil ik graag morgen al een test gaan doen. Ik kan gewoon niet langer wachten... Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes, lijnmaan

Goedemorgen meiden,

@maud, het boek van claudia de breij heb ik hier thuis, had het gekregen van mijn moeder. Het is een leuk boek hoor, maar ik zou het niet zelf kopen, wellicht kan je het van iemand lenen ofzo!
De kapper was eiegnlijk een beetje een vies mannetje (hij had net gerookt en stonk een uur in de wind) maar was heel aardig...maar ga de volgende keer een andere kapper opzoeken, zelf ga ik altijd in mijn oude woonplaats, maar om daar nou naar toe te gaan voor 10 minuten knippen vind ik wat overdreven!!
Ennuh, ik bleef ook altijd liggen na het klussen en ben tweemaal in de eerste ronde zwanger geraakt!!! dus wie weet!! kan nooit geen kwaad!!

@jansske, is het het eerste tandje wat doorkomt? wel lekker als ie er geen last van heeft!!
En wow, zolang naar een verjaardag, dat zou onze vent echt nog niet volhouden hoor!

@lijnmaan, meid je groeit er vanzelf in, ik reageer zoveel mogelijk op iedereen maar ik vergeet echt wel eens iemand, helemaal nu het hier steeds dukker wordt!!
Wel spannend zeg, je nod gisteren, laat je ons weten wat het is geworden vandaag?

@danielle, tygo heeft laast de bmr en mc vaccinatie gehad, maar heeft er geen enkele last van gehad, hoop dat je er ook zo goed vanaf komt!!

Nou meiden ik ga zo de laatste was wegstrijken, dan kan ik vanmiddag de koffers inpakken (met zo'n kleintje erbij is dat toch iets ingewikkelder, pfff) en dan vertrekken we morgen!! Heb er zin in, maar zie wel op de tegen de vliegreis, maar goed ook dat komt goed. en ik ben 15 mei weer terug, dus ik zal een dag of 10 niet aanwezig zijn hoor, zal jullie best wel missen, hoop weer wat zwangere meiden erbij te hebben als ik terug kom!!

Meiden ik kom vanavond nog wel ff langs!!
x

Hallo dames!!

Wat word er hier weer veel geschreven zeg!!!Leuk!!
Maar als ik op iedereen moet reageren,dan ben ik de helft vergeten denk ik hihi.

Vandaag mijn NOD,tja en wat nu...
Deze morgen met veel schrik uit mijn bed,geen ongi te bekennen,maar een uurtje later voelde ik zowat "nat" in mijn broek.
Heb dan eventjes afgeveegd met een kleenexdoekje,zag toch een kleine verkleurig,maar geen bloed of bruinverlies of zo maar percies een beetje slijm,beetje beige.
Dacht oke ze zullen dan wel komen zeker,maar ondertussen niks meer.
Als het echt bruinverlies was dan wist ik zeker dat ze gingen komen maar nu tja,weet zo spannend.
Maar voel ook niks in mijn buik of zo,geen krampen en steken zoals bij een aankomende ongi,echt helemaal niks.
Heb nog niet getest want had zaterdag al getest en die was negatief.
Denk dat ik nog afwacht tot morgen,als de ongi er niet is dan zal ik eens testen.
Maar vrees er eerlijk gezegd wat voor,denk niet het al aan mij is :)
Maar je we zien wel he,ik hou jullie in ieder geval op de hoogte hoor!!!
Liefs orchi

Terug
Bovenaan