Ha Meiden,
Hoera, mijn dochtertje is Jarig vandaag, Isabella is vandaag 1 jaar geworden. Het is nu precies 1 jaar en 30 min geleden dat ik moeder werd. Ik vind het zo’n gek idee en wat is het snel gegaan zeg. Gisteren hebben we het uitgebreid gevierd, met alleen directe familie, het was een groot succes. Isabella genoot er heel erg van, maar was wel flink moe, vandaag op het kinderdagverblijf getrakteerd, echt helemaal leuk. Nu op naar de 2 jaar!
@Maud, wat vervelend dat zo’n schimmelinfectie vaker terugkomt, ben je er inmiddels al van verlost. Ja je gaat idd denken als je je broek niet meer dicht krijgt, ik kreeg ook de afgelopen week mijn broeken moeilijk dicht en had mijn riem twee gaatjes losser, maar goed je weet het nooit. Ow ik lees al dat het weer beter gaat, er komt nog wel flink wat bij kijken zeg, ik hoop dat het de laatste keer is. Ik heb de vorige maand mijn slijm in de gaten gehouden en ik heb echt het idee dat dit goed werkt, is wel betrouwbaar en je hoeft er weinig voor te doen, ik had veel slijm en een dag later kreeg ik kramp (eisprong) wat dat betreft is er niets het zelfde aan mijn cyclus voor en na de zwangerschap. Ik heb sowieso nooit zoveel zin om na het klussen nog het bed uit te gaan, ben meer van het meteen in slaap vallen, dus ik lig dan wel lekker. Wij hadden voor als Isabella een jongen geweest was Samuel, maar ik zou dit ook niet echt meer kiezen, vind het ook niet bij Isabella passen.
@Chantal, welkom, gezellig dat je hier wilt komen kletsen, ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.
@JIG, ja wat spannend he als je het weer helemaal zo hebt besloten, ik heb dan ook geen geduld en wil het ook het liefst meteen. Wat leuk dat je vriendin ook bezig is, een vriendin van mij is in nov uitgerekend, dus als het bij ons niet al te lang meer duurt gaan we nog redelijk gelijk op, super leuk. Was destijds bij Isabella ook zo, maar dan met een andere vriendin, zo gezellig om samen zwanger te zijn. Nu weet bijna niemand dat we er echt mee bezig zijn, toen hadden we het wel aan iedereen verteld ,maar nu weten alleen 2 vriendinnen het en 1 is er ook bezig, dat is wel extra leuk.
@Wendy, Gelukkig mag iedereen zijn eigen keuzes maken, ik heb er bijvoorbeeld heel lang over getwijfeld of ik wel een 20 weken echo wilden, iedereen zei toen echt van dat doe je toch. Lekker doen waar jullie je goed bij voelen en wat je hard je ingeeft. Veel plezier met klussen deze dagen.
@Danielle, ik snap wel wat je bedoeld, over het klussen, ik voel dat precies zo. Was het gezellig bij je ouders?
@Romaty, Wat handig om zo de namen uit te zoeken, ja je moet het toch allebei leuk vinden. Lekker dat jullie bijna op vakantie gaan, morgen toch al!? Kun je niet naar een speciale kinderkapper hoor daar altijd leuke verhalen over, wij woonden vroeger naast een kinderkappen en die deed het heel goed, of was je daar juist? Ik heb Isabella haar haartjes nog niet geknipt, maar met een meisje is dat toch anders denk ik. Lekker zeg massage, mijn man heeft helaas achter in de rij gestaan bij het uitdelen van maseertalent. Ja je moet zoveel spullen meenemen he met een kleintje, onze auto is ook altijd helemaal afgeladen. Heel veel plezier en echt volop genieten he, beloof je dat.
@Jansske, zoals je leest is Isabella vandaag jarig, ze heeft wel flink wat cadeautjes gekregen, maar hier was ze naar mijn idee ook echt aan toe, grappig is dat. Veel visite had het cadeautje op de grond gezet en Isabella kroop er steeds heen en ging dan met het papier spelen en daarna met het speelgoed. Ze heeft een loopautotje, een poppenbuggy, ark van fisher price little people vond ze heel erg leuk. Ze heeft dire xylofoons gekregen dus ze schatten haar nogal muzikaal in, echt leuk wij ook hoor trouwens. We zeiden al, als ze nog eens een broertje of zusje krijgt hoeven ze iig om de xylofoon geen ruzie te maken. Verder een opblaasbadje, een houten puzzel een set voor in het zand en noem maar op. Ze vond ook de slingers en ballonnen enig, maar de taart niet echt lekker, ze at de aardbeien, druiven en frambozen van de taart en liet de rest staan.
Gelukkig ben ik niet de enige die zoveel bloed verliest, bij mij op het werk hebben ze het ook wel door. Het is alleen zo anders als voor de zwangerschap, zo veel en echt hele grote stolsels enzo, dit leek me niet echt normaal. Leuk he, als ze weer iets nieuws hebben ontdekt, Isabella gaat nu steeds zoentjes geven, zo lief.
@Lijnmaan, en heb je al een test gedaan, spannend he. Ik begin met reageren gewoon bij het eerste bericht na mijn laatste bericht en ga zo steeds verder naar boven, tot ik alles geschreven heb. Dit doe ik nu in een word bestand en knip het dan naar het forum. Het is één keer flink mis gegaan en was ik mijn hele tekst kwijt, dus nu doe ik het zo en dat gaat prima.
@Orchi, jeetje wat spannend zeg, ik hoop dat je niet ongesteld wordt. Houd je ons op de hoogte……
Nou het is wel weer even genoeg geweest voor vandaag, er gaat toch elke keer weer meer tijd in zitten dan ik dacht. Maar heb toch niet zoveel zin om iets in het huishouden te doen en Isabella slaapt lekker, ow ik hoor dat de was klaar is die kan niet wachten tot morgen.
Nou veel liefs, ik ben zooo benieuwd of dat er iemand zwanger is.
Loks