Hai lieve meiden,
Hier nog even een kort berichtje van mij, ik moet nog van alles inpakken, wassen en wil ook het huis nog wat schoon hebben voordat we morgen vertrekken. Heb alles gelezen en doe hier even een paar korte reacties.
@Romaty, wat goed dat je even bent gaan rusten alleen wel jammer dat het niet echt gelukt was. Balen zeg dat je van je hooikoorts zo'n last hebt.
@Wendy, Haha, wat grappig dat je schrijft dat je donker haar hebt, ik had je op een of andere manier blond voor gesteld, gek he. Heb je nog lekker geshopt?
@Maud, Nou spannend zeg dat je misschien je eisprong gevoeld hebt. de 2e ronde staat nog niet in de lijst van zwangere dus misschien is deze wel voor ons weggelegd. Het lijkt mij dat je het meteen verteld of samen met je man de test doet, of ligt dat aan mij, of zijn er ook moeders die het bv. pas na een week vertelle, kan ik me echt zo niets bij voorstellen. Wij delen in de winkel altijd banaantjes uit aan kinderen. Een keer zei een kindje tegen zijn moeder dat hij een banaantje wilde, zegt die moeder,'dat moet je even aan die mevrouw vragen' toen heb ik gewoon gezegd dat we geen banaantjes hadden, vond dat zo stom. Als kinderen dat zeggen vind ik het wat anders want die zijn gewend om een banaantje te krijgen, maar een moeder.
@Jannske, wat goed dat je wil proberen om bv te geven en als het niks voor je is dan stop je er toch gewoon mee. Wat ik wel vaak hoor is dat moeders dan dan smoesjes gaan bedenken dat het niet gelukt is. Maar je kan toch gewoon zeggen dat je je er niet lekker bijvoelt. Een vriendin van mij heeft er voor gekozen om flesvoeding te geven omdat ze ook denkt dat bv niets voor haar is. Ik respecteer echt haar keuze, maar vind het ook jammer dat ze dit moet missen, want ik vind het echt heel bijzonder.
@Not, gefeliciteerd!
@Au, nee heb geen voorgevoel over een jongen of meisje. Komt misschien nog. Wij hadden bij de zwangerschapscursus van iedereen bedacht wat het zou worden, we hadden het bij iedereen fout, behalve ons zelf echt grappig.
@Orchi, nou het klinkt allemaal erg spannend wat je zo opschrijft, ik hoop zo dat het goede voortekene zijn.
@mama1977, Ik wilde ook wel bv geven, maar had ook zoiets van ik zie wel hoe het gaat, lukt het wel dan mooit, lukt het niet dan ga ik gewoon over op de fles. Maar ik had nooit gedacht dat ik zo fanatiek zou zijn. Ik weet niet hoelang ik nog door wil gaan. Ik merk nu dat als ze alleen s'ochtend drinkt het erg terug loopt dus het zal niet lang meer duren denk ik . Als ik nou zwanger wordt schijnt het ook veel minder te worden, dus wie weet. Tot hoelang ben jij door gegegaan?
Sorry voor degene die ik vergeten ben, maar moet nu echt verder hier. Morgen nog een ochtendje werken en dan heet mijn man als het goed is de auto ingeladen en kunnnen we meteen vertrekken, ik heb er zoveel zin in.
Ik heb steeds zo'n gevoel dat ik morgenochtend een test moet doen, misschien als mijn man dat ook wil dat ik er eentje waag, wie weet, ik houd jullie nog wel even op de hoogte als ik getest heb. Iedereen een heel fijn lang pinksterweekend! Dinsdag komen we weer terug, verwacht in de loop van de middag of begin van de avond.
Heel veel liefs Loks