Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Ha meiden,

hier ben ik ook nog even (heb je háár weer hoor!) Hihi, ik ben niet van het forum af te meppen, valt het op?

Het weer is niet veel meer geworden hier, heb mezelf nuttig gemaakt door de kleinste slaapkamer (wie weet ooit babykamer...) uit te mesten.
Niet echt een pretje met de lage rugpijn die ik de hele dag al heb. Sommige bewegingen zijn 'killing'.   Ik zit hier nu ook even lekker met een vest aan, de warmte doet goed.

@Jansske; nee, gelukkig heeft Vincent nu nergens last meer van, maar het heeft zeker drie maanden geduurd eer alle verschijnselen verdwenen waren. Ik merk wel dat ik hem nu met argusogen bekijk, hij zegt namelijk nooit iets als hij iets heeft. Hier heeft hij waarschijnlijk ook al weken mee rondgelopen.
Ai, ik krijg me toch opeens een steek in mijn schaamstreek, dat was niet leuk! Pfoeh, nou het gaat weer hoor. Mijn lijf is een beetje raar aan het doen de afgelopen paar dagen. Bij alles wat ik voel denk ik ook (heel dom) goh, zou dat de eisprong zijn? Het lijkt af en toe wel of de boel daar beneden in de steigers staat. De grote verbouwing ofzo.
Lekker als je zomaar even zonder zoeken je auto kwijt kunt hè? Hebben jullie nog wat leuks gedaan? Oh ik zie het al, fietsen met de kleine, Ruben kon daar ook geen genoeg van krijgen!
Vin heeft me al een mamma-fiets beloofd als nummer twee er is. Kan ik me echt al op verheugen (maar het lijkt me ook wel moeilijk, fietsen met twee kindjes, nou ja, niet het fietsen maar het erop krijgen)

@NOT: proficiat met de verjaardag van je zoontje! Ja, wat kunnen ze verwend worden hè! Ik zet altijd een deel van het nieuwe goed weg voor een verveel-dagje door het jaar heen. Kun je ze er dan nog een keer mee verrassen.
En geen enkele zs is hetzelfde hè meis, als de test ja zegt is het ja. Over een goede week mag je naar de vk, ik hoop dat je daar wat meer gerustgesteld kunt worden.
Ik herken het wel hoor, behalve mooi kan het soms ook eng zijn, zal alles wel goed gaan? Kom je twijfels gerust van je afkletsen hoor, we zijn er voor je!
Mijn zs is nu al bijna  6 jaar geleden, eigenlijk weet ik er weinig meer van, vooral niet van hoe ik me in het begin voelde, dus ik ben als een onbeschreven blad (ach, wat zeg ik dat weer mooi!)
Uhm, noem me gerust dom maar wat bedoel je met: hoe zitten jullie erin?

@Audrey: leuk zo'n muziekhappening. Ruben is ook dol op muziek maar houdt weer niet van harde geluiden, dus met een live-optreden wordt het nooit wat vrees ik.
Fijn dat je je vandaag wat beter voelt! Dat is idd beter dan misselijk en krampen!
Wat vervelend dat je zs al zo snel rondverteld is zeg! Ik vond het ook ongepast dat wildvreemden meenden mijn zs te moeten rondblaten.
Het is míjn zs en dus mag ík blaten!
We hebben het de collega's daarom destijds in een vergadering verteld en de belangrijke vrienden, die hoorden het rechtstreeks van ons.
Maar raar dat sommigen zich daar zo mee willen bemoeien hè. Ga er dan lekker zelf eentje maken denk ik dan!

Nou meiden, ik ga nog even wat voor school van Ruben doen, ik ben daar voorzitter van de ouderraad en moet de vergadering van woensdag nog voorbereiden.

Veel liefs,
Maud

Goedemorgen meiden,

wat een weertje he, het is hier nu al lekker warm!!! heerlijk!!

Wij zijn dit weekend alweer ontzettend druk geweest in en om het huis (dat krijg je ervan als je op een groot erf woont hihi) maar goed,. met dit weer is dat geen straf!!

@maud, toevallig had ik het er dit weekend met een vriendin over, die is aan de prikpil gegaan een aantal maanden terug is die is echt veranderd in een ijskast, sex hoezo sex, moet er niet an denken..... en ik heb tijdens deze zwangerschap exact hetzelfde, ik moet er niet an denken, krijg al de kriebels van het idee alleen al....
Vond het in eerste instantie heel erg (ook al  vrijen wij normaal gepsroken denk ik 4 tot 8 keer per maand, dus ook niet zoveel) heb tranen met tuiten gehuild, maar ja sex hebben tegen je zin werkt echt niet, daar krijg je echt hele suffe sex van en is voor mij gewoon heel vervelend, gelukkig heb ik een lieve vriend die mij begrijpt, hij vind het jammer, maar heeft ook zoiets; het moet wel leuk blijven,en ach na de de zwangerschap komt dit allemaal vanzelf weer goed, dus deze paar weken zingen we het nog wel uit, zo lief van hem, en het is voor mij een hele opluchting!!
En och dat mandje op de voorstoel van mijn auto, ik stond echt te koken!!!!! En inderdaad er ontglipt mij dan ook echt wel een vloek, slecht he!!
Maar meis, wat een verhaal over die eerste voeding van je kindje, ik zou zo'n verpleegster geloof ik echt wat doen, hihi!!

Nou meiden, vandaag gaan we ff naar eenbouwmarkt toe, even wat verf halen enzo, verder gaan we het kamertje kitten en verder leeghalen en ik denk dat we het verder rustig aan doen en lekker van het mooite weer gaan genieten!!

x romaty

Hallo Allemaal,

'k Heb een tijdje niet gelezen of gereageerd, was t ff zat na een reactie van iemand die k niet zo leuk vond (op n ander topic overigens)...enerzijds had diegene wel gelijk, anderzijds was t gewoon niet echt leuk, voelde me n beetje ''weggejaagd'' van   ''zwanger worden''...' k moest maar naar ''zwanger zijn'' gaan..  Maar k had zo'n lekkere band met jullie en wilde nog niet weg hier..naja, geeft niet, ik weet dat ik hier op dit topic nog rustig mn verhaaltje mag doen af en toe, en k leef ook echt wel mee met de rest...En 'k hoop en duim echt dat jullie allemaal snel zo gelukkig als ik mogen worden, ik bedoel dus dat jullie zwanger worden.
Hier gaat t prima, k ben moe, maar niet misselijk.Vaak is t eigenlijk net of er niets aan de hand is...appart hoor, maar k mag gelukkig volgende week al voor echo...'t Blijft   sowieso wel spannend maar k heb wel een goed gevoel.
'k zal zo ook ff op Hyves kijken...'k mag toch wel blijven ondanks dat k nu zwanger ben??   Sorry, ben beetje emo op t moment...had niet gedacht dat jullie me zo aan t hart zouden gaan...

Nou, tot de volgende x, ik duim echt voor jullie hoor!!!

Liefs XXX JIG

Lieve, lieve, lieve JIG,

ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik eerder beledigd zou zijn als je hier zou vertrekken!
Wat is dat nu zeg? Je gaat een vriendengroep toch niet opbreken omdat iemand zwanger is??? Nee, dat moet je juist met zo iemand meevieren en meegenieten vind ik!
Ik geniet van al jullie zwangerschapsverhalen, bezoeken aan vk, gyn, echo's, ik wil alles horen!
Tuurlijk wil ik zelf ook graag zwanger zijn, maar tot die tijd doe ik het maar al te graag met jullie ervaringen!
Jullie zijn allemaal vriendinnen van me geworden, stuk voor stuk. En zwanger of niet, ik hoop dat dit contact nog jaren en jaren blijft bestaan!
Ik heb al eerder deel uitgemaakt van een forum, dat is op een gegeven moment doodgebloed en daar heb ik veel verdriet van gehad.
Ik ben nu eenmaal ook zo'n emo-muts!
Nee meissie, je blijft hier altijd welkom!!!

@Romaty: wat een activiteit weer op en rond dat erf van jullie, ook wel een beetje genieten van het mooie weer hè!

Ik ga hier zo lekker met een boek de tuin in. Mijn schoonvader belde vanmorgen met de vraag of Ruben kwam spelen. Nou, kinderen hebben is heerlijk maar af en toe een middagje ongestoord lezen is dat ook!
Ik haal 'm straks voor het eten weer op want we etne zijn lievelingseten: tomatensoep met balletjes!! (uhm, wel uit blik, want vandaag koken we niet!)

Lieve meiden, tot vanavond!
Veel liefs ,
Maud

@ Maud; DANKJEWEL!!! Dat vind echt lief van je, dat je zooo meeleeft en zo aan de éénheid in deze groep werkt... pfft ben gewoon opgelucht...en k blijf dus lekker bij jullie!!!

XXX JIG

Hoi meiden,

wat is het rustig hier, iedereen lekker aan het nagenieten van deze mooie dag?
Ik heb al de hele dag weer last van mijn stuitje en weer het gevoel van 'iets' in mijn onderbuik.
Tel daarbij op dat ik last heb van meer afscheiding die ook wat ruikt en ik vrees dat ik weer een infectie te pakken heb....
Ik ga woensdag maar even langs de ha om het te laten controleren.
Goh, de vorige keer dat ik dit had dacht ik dat ik mss wel zwanger was, dat weet ik deze keer dus wel beter...
Pff, als dat toch elke maand zo moet gaan meiden, dat is ook niet echt een lolletje.
Voordat we hiermee begonnen plaste ik altijd na het klussen en dan waste ik me goed.
Nu blijf ik in bed liggen maar was me wel nog even.
Ook gebruikt Vin al geen zeep meer als hij zich wast voor het klussen. Ik weet niet hoe we het nog schoner kunnen doen hoor!
Maar laat ik even afwachten wat de ha zegt, misschien heeft die nog tips voor me.
Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,
Maud

Hoi meiden,
Wat is het heerlijk weer geweest hè.
Ik heb hard gewerkt en lange dagen gemaakt. Hier in de buurt was zaterdag het Emporium dus daar hadden we het druk mee. Verder hebben we flink geklust de afgelopen dagen dus het wordt weer spannend rond mijn NOD.

@Not. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik snap dat het nog even tot je door moet dringen maar dat komt vanzelf. Haha. Enne, niet schuldig voelen tegenover degenen die al een tijdje bezig zijn voor een tweede. Onze tijd komt heus nog wel. Geniet er van.
En alsnog gefeliciteer met de verjaardag van je zoon.

@Djurresmama. Jeetje wat spannend zo met zo'n rare korte ongi. En dan die andere verschijnselen die je hebt.... Ik duim heel hard voor je. Hebben jullie het leuk gehad in de caravan?

@Loks. Hoe was je familieweekend?
Ik zou het ook meteen aan mijn man vertellen als ik zwanger was. Schreef iemand dat ze dat niet deed dan? Moet iedereen voorzich weten natuurlijk maar ik zou het niet kunnen/willen. Gister was je NOD. En.....? Al getest?
Niet schrikken hoor maar ik heb drie jaar bv gegeven. Ik heb tijdens de zwangerschap helemaal niet eens nagedacht over welke voeding ik wilde geven. Had ook niet voor de zekerheid een flesje en voeding gekocht. Ik ging er gewoon van uit dat de bv zou lukken. Ik vind het ook altijd jammer als mensen geen bv geven maar heb daar nooit een oordeel over hoor. Iedereen moet echt zelf weten waar ze voor kiest en daar heb ik alle begrip voor.

@Maud. Wat heb je dat goed gedaan! Toen met Ruben bij de slager en dat worstje. Je hebt die vrouw goed op haar nummer gezet! En geweldig dat je van Ruben toen ook nog steun kreeg.
Ik schrok van je verhaal over de verpleegkundige in het zh. Wat een raar mens zeg! Tuurlijk is voeding een noodzaak maar toch zeker ook een heel intiem moment met je kind.
Wat zullen jullie geschrokken zijn vorig jaar toen het zo slecht ging met Vincent. Gelukkig was het toch geen hersentumor en gaat het nu weer goed met hem.
Wat zijn die wachtlijsten voor een scan lang hè. Mijn man is in nov geopereerd aan zijn schouder. Nu heeft hij er nog steeds last van en is laatst weer bij de orthopeed geweest. Die wilde dat mijn man een scan zou krijgen en daarna wordt hij hoogstwaarschijnlijk weer geopereerd. Toen kregen we een brief dat hij 8 sept onder de scan moet!!!!! Zo lang wachten gaat gewoon niet. We hebben het voor elkaar gekregen dat het verschoven is naar 14 juli. Nog steeds veel te lang wachten met zo veel pijn maar wel beter dan pas 8 sept.

@Danielle. Zo te lezen is het bij jou wel doorgedrongen dat je zwanger bent. Lekker hè, al die rondvliegende hormonen. Hihi.
Wat een opluchting zal het zijn dat je je collega hebt verteld van je zwangerschap. En wat een lieve reactie van haar.

@Yessie. Jammer dat je toch ongi bent geworden.

@Romaty. Meid wat een energie heb jij toch. Ik las dat je zondag helemaal niets wilde doen. Is dat gelukt? Moeilijk is dat hè, om een geboortekaartje uit te kiezen. Ik heb van de week ook weer heel wat kaartjes gezien. Mijn vriendin was ook bezig om er èèn uit te kiezen.

@Linda. Wat zal jij geschrokken zijn met Max die in het water viel. Gelukkig zag je het gebeuren. Zo zie je maar, je hoort altijd dat kinderen nog in 10 cm water kunnen verdrinken. Dat vind ik altijd zo moeilijk om voor te stellen maar ben nooit weggelopen als mijn dochter in bad zat. Gek is dat dan hè, dat hij bleef liggen. Het zal wel een schrikreactie zijn.
Linda, voel je alsjeblieft geen slechte moeder als je geen bv wil geven. Ten eerste heb je nog even voor de baby er is om er over na te denken. Tuurlijk is bv heel goed maar niet als jij je er niet fijn bij voelt. Dat levert alleen maar heel veel stres op en dat is al helemaal niet goed voor een baby'tje. Ik denk dat het voor een baby beter is om in alle rust de fles te krijgen dan dat je bv geeft en dat met tegenzin doet.

@Jansske. Dat klopt, wij gaan naar Derek in Den Bosch. Waar gaan jullie dan?
Wat een heftig verhaal van je collega met die aanval. Hoe gaat het nu met haar?
En hebben die mensen hun autosleutel nog gevonden?
Leuk hè, om voor het eerst te gaan fietsen met je kind. Ik vond het ook zo geweldig. Moest er in het begin wel aan wennen toen ze achterop ging ipv voorop. Maar bij jou is dat nog lang niet aan de orde.
@Orchi. He meid wat rot voor je dat je toch ongi bent geworden.

@Wendy. Hoe was je familiedag en het concert?

@Au. Wat vervelend dat je zo'n krampen en steken had. Hoe gaat het nu?
Wat lief van Ruben dat hij met rozen aan kwam!

@Jig. Tuurlijk mag je blijven! Sterker nog, je mag helemaal niet weg!

Liefs, mama 1977.
Ik ga naar bed. Ben moe. Mijn man ligt er al in maar misschien is hij nog wakker. Dan kruip ik lekker tegen hem aan.

Terug
Bovenaan