Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Heey meiden,

Even kort, want moet zo weer aan het werk!

@ maud: je bent lief! Juliie maken wel wat mee zeg, knap dat jullie allebei zo positief blijven. Ik duim voor je deze maand hoor!

@ Loks: En en en?

@ Linda: Wat stom van die kinderen dat ze niet opstaan als ze vallen he? Zelfs al kunnen ze nog zo goed uit zichzelf gaan staan... ik loop daarom idd ook nooit weg als Mel in bad zit en als we bij het zwembad zijn let ik zoooo foed op. Je moet er toch niet aandenken dat je het niet ziet gebeuren en net te laat bent!

@ mama1977: Lekker gewerkt?

@JIG: Wat een flauwe reactie van die persoon. Ga er maar vanuit dat die last heef tvan witte jalouzie. Ze gunt het je wel maar zichzelf ook. Misschien vindt ze het moeilijk om er op zwanger worden mee geconfronteerd te worden. Maar aan de andere kant je ziet zovaak van die "Wiehoe!!!"   topics staan. Moet ze er maar niet naar kijken. je bent niet verplicht alles te lezen!
Blijf maar lekker bij ons!

Hier gaat alles goed, voel me nog steeds helemaaaaal niet zwanger. Ben benieuwd of het nog komt, maar we zullen wel zien...

Liefs, Daan

Hallo dames,

Hier ben ik weer,heb een leuk weekend achter de rug daarmee dat ik niet de tijd had om is langs te komen.

Maud:Vond je berichtje zooo lief,echt bedankt,doet me echt goed.

JIG:Seg meid hier ben je nog altijd even welkom hoor,we zijn hier samen aan het avontuur begonnen,dan maken we het toch ook gewoon samen af.
We vinden het net zo leuk dat er elke keer weer iemand zwanger is ook al zijn sommige het zelf nog niet dat komt ooit wel,in ieder geval niet wegblijven omdat je zwanger bent hoor,we willen hier alles weten,zelfs de minder leuke dingen dan kom je maar eens klagen,is allemaal niet erg!!

Ik moet wel direct terug vertrekken kan spijtig genoeg niet op iedereen reageren want moet beginnen poetsen want straks is er bezoek,sorryyy!!

Veel liefs aan allemaal,orchi

Dag Dames!

We merken inderdaad dat het mooi weer is.. ! Minder tijd voor het Forum!

@JIG: Wat raar van die opmerking zeg! Er kwam denk ik bij iemand een groen monstertje boven drijven! Heel vreemd. Ik dacht ook hmmm moet ik nu naar een ander forum, maar gelukkig wist ik dat een aantal inmiddels zwangere dames gewoon lekker actief in dit topic zijn gebleven. Persoonlijk heb ik er niet zo veel mee om in een aantal forums te gelijk te schrijven.. vindt iedereen hier super, verhalen herkenbaar en kan me niet voorstellen dat 1 van deze meiden zo een opmerking zou maken...!

@ mama 1977: was inderdaad lief! Ik verwachtte niks en stond te koken toen ik de bos onder mn neus kreeg haha.. ik voel me gelukkig al een stuk beter.. de misselijkheid blijft bij het gevoel van een draaiende maag.. ik heb geen spuugneigingen.. Bij Luca bleef ik maar spugen, hield echt niks binnen. De krampen zijn al een paar dagen weg en eigenlijk hetzelfde als bij Danielle voel ik me al een paar dagen niet echt zwanger.. ik merk wel dat ik het ben.. voel af en toe iets rommelen en ben wel snel moe maar mag tot nu toe niet klagen.. toch ben ik wel blij als ik wat meer bevestiging heb over 2 weken.. ik mag 17 juni naar mn oude vk.. af en toe twijfel ik aan de test.. (al weet ik dat hij alleen foutief negatief aan kan geven en niet positief behalve als je m heel lang laat liggen).. en ik ben inmiddels natuurlijk ook echt wel over tijd.. het is gewoon nog een beetje onwerkelijk.

Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik een hele gave huid terwijl ik daarvoor af en toe wel een klein pukkeltje of vlekje op mijn voorhoofd had en nu heb ik opeens allemaal kleine bultjes/ puistjes op mijn voorhoofd... Ik heb ook al een paar dagen een overdreven schoonmaakwoede ofzo.. en begin alweer het concentratievermogen van een goudvis te krijgen..

@ Maud: wat verveld zeg als je dat soort dingen iedere keer hebt. Misschien door de zuurtegraad ofzo? Ik heb gelukkig nog nooit zoiets gehad maar wel een belemmering zeg! Hoop stiekem toch voor je dat het een andere oorzaak heeft... !

Hoi Meiden,

We zijn weer terug van weggeweest, het was geweldig. Het eerste wasje draaid weer en de meeste spullen staan alweer op de goede plek. De camping spullen hoeven gelukkig alleen naar zolder omdat we over een maandje weer gaan. Maar wat een super weer zeg, echt ongelovelijk. We hebben er heel erg van genoten en Isabella vond het super.
Later meer, ga eerst even proberen wat bij te lezen en op te ruimen.

Ben nog niet ongi geworden, als ik van mijn cyclus van vorige maand uitga, had ik zondag mijn nod, maar volgens mij was mij ei deze maand een dag later dus dan gisteren. Maar nog steeds niets, voel ook helemaal niets, niet of ik zwanger ben, maar ook niet of ik ongi moet worden. Erg spannend dus, straks komen mijn ouders langs, zij waren nog wat langer gebleven op de camping en blijven dan slapen omdat morgen hun oppasdag is. Anders moeten ze weer naar Haarlem en weer terug. Dan doen we donderdag en test, als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk.

Veel liefs Loks

@ Au_: 't was gelukkig niet iemand van dit groepje hoor... diegene zie ik maar zelden op t forum...

verder heb k goed nieuws,  m'n vriendin is oooook zwanger, zoo gaaf, we lopen maar 9 dagen uitelkaar...'k kan t bijna niet geloven

ik strooi bij deze ook nog ff een paar glitters voor diegenen die nog niet zwanger zijn, opdat het grote geluk maar gauw mag komen voor jullie

Liefs JIG

Hoi!

Meiden wat een heerlijk weekend hebben we gehad, allereerst natuurlijk het concert van de kast het was fantastisch heb alleen wel bijna staan janken tijdens hart van mijn gevoel. Ze speelden dat zo mooi (volgens mij heb ik het nog nooit zo mooi gehoord, maar dat kan ook aan mijn emoties liggen) syb stond zelf ook met tranen in zijn ogen. (in het hart van mijn gevoel zal ik je nooit vergeten in het hart van mijn gevoel mis ik je stem…)
Toen zondag de familiedag. Eerst zijn we naar het graf van mijn opa en oma geweest mijn oma is 4 jaar geleden overleden we komen daar niet zo vaak omdat het dik anderhalf uur rijden is. (mijn opa is overleden toen ik 3 was) Mijn nichtje woont nu in het huis van mijn oma daar zijn we eerst geweest het huis bekeken en koffie en een borrel (fris, want zit weer in de klusdagen en ik was de bob) gedronken. Toen zijn we naar haar ouders (aan de andere kant van de weg) gegaan en hebben daar gebarbecued. Mijn nichtje en haar vriend hadden de tuin nog niet klaar vandaar dat de barbecue daar was. Toen weer in de auto naar huis vriendjelief lag toch te snurken, niet normaal meer haha!! Mijn vader is ziek (enorme buikgriep) en die lag van de week in de zon te slapen (lees snurken) en hij lag er net zo bij als Sybren in de auto dus ik mijn moeder inhalen in de hoop dat ze het zou zien maar helaas, mijn zusje zag het wel die rolde de auto door van het lachen! Gisteren zijn we met onze schuur bezig geweest, smiddags zijn we even bij het grafje van onze kleine meid geweest, de grond rondom het steentje was wat verzakt dus dat hebben we aangevult en s’avonds zijn we uit eten geweest met een vriend, we konden daar nog lekker op het terras zitten heerlijk!!

@ Au

Pff schrikken zeg dat je zo’n kramp had! Voelt het heel anders door het litteken? Wat lief dat Ruben een bos bloemen had meegenomen!! Lief dat je een kaarsje gebrand hebt, enneh het concentratievermogen van een goudvis die ga ik onthouden!! Humor hahaha!!

@ Maud

Pff jeetje wat een verhaal zeg over Vincent! Doodeng lijkt me dat. Maar idd ik snap wat je bedoelt met dat je jullie zegeningen tellen. Ik merk dat ik na Merle* heel anders tegen dingen aankijk ik ben gelukkig met wat ik heb en maak me niet zo snel meer druk om iets. Wat vervelend, dat je denkt dat je weer een infectie hebt, ik hoop zo voor je dat het meevalt en dat het raak is natuurlijk deze maand!! Ik werk niet meer in de kraamzorg hoor, het bedrijf waar ik werkte ging failliet en toen kon ik er geen werk meer in vinden, ben toen wat anders gaan doen en zou na de geboorte van Merle* weer 1 gezin in de maand gaan doen lekker 8 dagen werken en de rest van de maand vrij. Het lijkt me nu niet verstandig om dat te gaan doen (dan zoek ik het verdriet op) maar wie weet in de toekomst als we een gezond kindje mogen krijgen wel.

@ Jansske

Wat leuk dat jullie met Senna zijn wezen fietsen!! Het is nu heerlijk weer ervoor!

@ Not

Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je zoon!

@ Romaty

Heerlijk he om met dit weer lekker buiten bezig te zijn! Ik herken je verhaal over sex wel, ik had dat ook, ik denk dat wel meer mensen hier last van hebben en je moet het ook niet tegen je zin in doen toch?

@ J.I.G.

Jeetje joh wat flauw zeg van mij mag je blijven hoor!! Wat mama1977 zegt heb ook liever niet dat je weggaat, ik vind het alleen maar leuk om je verhalen te lezen!!!! En bedankt voor de glitters!

Xx Wendy

Hoi meiden,

Zo ik ben weer helemaal bijgelezen, wat hebben jullie weer een mooie, spannende, leuke, ontroerende, etc. dingen meegemaakt. Het was volgens mij wat rustig op het forum dit weekend, dus was het voor mij niet al te veel werk om bij te lezen. Maar ga vanaf dit bericht weer lekker op iedereen reageren, heb vanmiddag gelezen en weet niet meer precies wat ik zou kunnen schrijven. Zo het meeste spul is weer helemaal opgeruimd, er komen straks nog een paar dingen met mijn ouders mee, want het paste niet allemaal in de auto, maar die kunnen bijna allemaal rechtstreeks naar zolder.

Zo te lezen was het weer nog wat wisselend bij iedereen, bij ons (Eindhoven) was het echt geweldig. We hebben gistermiddag een heel korte hele harde bui gehad, maar daarna trok het weer helemaal open en hebben we nog lekker de hele avond buiten buiten gezeten met de bbq.
Zondag zijn we gezellig met de hele familie naar beekse Bergen geweest. Was echt super leuk. Mijn ouders hebben een camper dus daarmee zijn we door het park gereden, Isabella zat gewoon op de bank op schoot en zat steeds met haar handjes op de ramen te slaan en was helemaal enthousiast, ook toen we lopend door het park gingen was ze naar alle dieren aan het wijzen, echt zo lief.
We zijn ook lekker in het zwembad geweest, pff, wat een benoudheid als je daar uitkomt zeg, was echt niet leuk meer. Gisteren hebben we nog een stuk gewandeld met Isabella in de rugdrager, echt super.
Verder veel spelletjes gedaan op de camping, lekker een beetje gehangen en gezellig gezeten met familie. We waren met z'n 41, er kwamen er ook nog een [paar voor 1 dagje, anders waren het er 50 en dan was nog niet iedereen er. Wel heel gezelig, maar ook wel hhel veel, de groep is te groot om echt met z'n alle te zitten, dus heb je meestal verschillende groepen, maar dat scheelt weer want ik vind ook niet iedereen leuk, haha.
Isabella vond het geweldig in de tent, de eerste avond ging ze helemaal opgewonde naar bed, maar ze sliep wel super goed elke keer. Lekker in het gras spelen met andere neefjes en nichtjes, kortom het was geweldig.
Moet nu snel stoppen want mijn ouders komen.

Veel liefs Loks

Terug
Bovenaan