Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

hallo Allemaal,

Hier is t super lekker weer, lekker frisse wind en vollop zon...ben er 3x opuit geweest vandaag, heerlijk.Had k ook echt nodig, vannacht slecht geslapen, meissie krijgt weer tanden....Verder gaat t goed, heb net toch nog n x getest, wilde gewoon ff een vette streep zien, nou die kwam er, dikker dan de teststreep zelfs...Nog 6 dagen tot de echo, zoooo spannend.....Nou, ik stop want meissie is bezig de was van t rekje te halen...tja nu moet k het wel opvouwen hahahaha.Liefs voor iedereen JIG

Hoi,

@ Maud

Wat een lieve reactie! Ach ja ik die maar waarbij ik me goed voel. Hoe was het bij de huisarts??

@ Berg driel

Aaah nog maar 10 weken wat gaat de tijd toch snel!! Geniet er nog maar even van!

@ Jansske

Dank je voor je lieve bericht. Idd ik heb altijd kippenvel als ik naar een concert van hun ga of naar een concert van syb & band. Wat vervelend dat je je niet lekker voelt, en idd maar goed dat de huisarts de urine even opstuurt.

@ Audrey

Jeetje meid wat zullen jullie geschrokken zijn! Fijn dat de verloskundige je gerust kon stellen! Ik ben ‘benieuwd’ hoe het litteken aanvoelt als ik weer zwanger ben. Mijn moeder heeft bij ons alledrie een keizersnede gehad maar dat litteken loop tot aan haar navel dus ik neem aan dat dat anders voelt. Nog een hele klus zeg in jullie huis!

@ Yessie

Gaat het wel goed met je??

Vandaag niet zoveel bijzonders gedaan. Vanmiddag thee gedronken met een vriendin en haar dochtertje en heel jaloers naar haar zwangere buik gekeken haha!

Xx Wendy

Hoi meiden,

hoe issie?
Ik heb hier een heerlijke dag gehad vandaag!
Vanmorgen gebrigadierd, toen naar de ha (zometeen meer) en toen koffie gedronken met een vriendin, de kids uit school gehaald en met z'n allen pannenkoeken gegeten en de kids hebben lekker gespeeld. De oudste geef ik bijles dus ik heb hem met zijn rekenen geholpen.
En toen nog snel een wasje gedraaid, groente schoongemaakt en lekker samen gegeten met mijn hubbie. Toen nog ff een wandelingetje naar de brievenbus, twee kaartjes op de bus (zwangere collega en zieke juf van Ruben), toen was opgehangen en Ruben naar zijn bedje gebracht.
En nu... het lekkerste moment van de dag: beppen met mijn forum-vriendinnetjes!

Nu terug naar de ha: hij heeft mijn verhaal aangehoord en denkt op dit moment niet aan een ontsteking, de afscheiding is vrij helder van kleur. Ik heb wel een kuurtje mee mocht het toch gaan verkleuren of jeuken.
Ik blijk helaas 'gezegend' met een forse afscheiding oiv mijn hormonen. Volgens de ha spuiten de hormonen nog net niet uit mijn oren..... (het is echt een hele leuke joviale man, kun je nog eens mee lachen).
Dat maakt het klussen moeilijk, dus daar hebben we vrij uitgebreid over gesproken (om 9 uur 's morgens....) en hij gaf me de tip om tijdens de klusweek het penetreren zo lang mogelijk uit te stellen, eigenlijk pas als Vin op knappen staat. Want ja, het zaad moet wel komen waar het wezen moet natuurlijk!
 Nu hadden we dat al een beetje gedaan, maar daar gaan we ons dan toch maar weer meer op toeleggen dan.
Maar de ha zei ook al: 'ach meid, mss heb je al die tips niet eens meer nodig'. Maar ik durf echt nog niet te hopen...
Crepeer op dit moment wel echt van de pijn in mijn onderrug... Maar of ik dat de vorige keer ook had? Ik weet het ècht niet meer , het is ook al 6 jaar geleden!.

Zo, nu klaar met de ego-trip, klaar voor de reacties, ik ga er eens lekker voor zitten:

@lizzy; welkom meissie, en dat het idd maar snel raak mag zijn! Je hebt hier net de vruchtbare maand gemist, de hormonen zullen je hier dus af en toe om de oren vliegen!

@Jansske, de vergadering gaat niet door (6 van de 13 mensen hebben zich afgemeld....) dus ik drink een kopje met je mee!
Dankjewel voor het duimen, meid, ik ga janken als het echt zo is. Maar mag ècht niet teveel hopen....
Wij zijn trouwens ook nog lang niet klaar in huis hier. Er zitten nog nergens plinten op en een deel verfwerk moet nog gaan gebeuren.
Fijn dat de vk je kon geruststellen. En de hik, ach, die had Ruben soms wel 4 keer op een dag. Dat herinner ik me dan wel weer... In het begin een grappig gevoel maar op het laatst geen pretje meer hoor! Hij bonkte bij elke hik wel tegen een rib, blaas of long....

@Audrey, pff meis, wat heb jij een nacht achter de rug zeg.... Fijn dat de vk je zo snel gerust kon stellen! Ik zou me ook de pleuris zijn geschrokken als ik het zag... Gelukkig was het vals alarm!
En die typfouten.... daar lezen we wel omheen!

@JIG: die strepen kunnen echt niet dikker hoor! Nee hoor, flauwekul, ik heb toen met Ruben geloof ik wel 5 testen gedaan zo geweldig vond ik het!
Nog ff en dan lekker naar de echo!!!
Als je foto's meekrijgt probeer je die dan op de hyves te zetten (inscannen?)

Ook andere zwangeren: mogen we meegenieten van jullie mooie echo-foto's?

@Wendy, lieve reactie? Heel graag gedaan meis, zo voelt het nu eenmaal!
Nog even en de klusweek begint.... Ik zal veel aan je denken, hoop zó dat het jullie gegund is. Jullie zijn mooie ouders!

Meiden, ik ga nog even sticker-shoppen bij de stulp. Is altijd een van de leukste klusjes in het onderwijs!

Veel liefs en tot later!
Maud

@Yessie,
is alles goed meissie? Ik zie een  bij je naam staan?
Ik maak me een beetje zorgen om je....
Als er iets is mag je je hart altijd komen uitstorten hè?
Je kunt hier echt alles kwijt.

Heel veel   een een dikke,
Maud

hoi,

Ben ik weer, heb het gemist hoor, die heerlijke gesprekken!

@lizzy, welkom!

@jansske, bij een groei-echo meten ze kindje helemaal op ( net als de 20 wkn echo)
Omdat Roy bij zijn geboorte 4540g was en je vaak hoort dat een 2e kindje groter is, heb ik dus 2x een groei-echo zodat ze evt. kunnen inleiden.
Dit dondertje lag nl bij 20 wkn op dezelfde punten met groeien voor als Roy destijds.

Netjes trouwens van de huisarts dat ze je urine goed nakijken, hoop voor je dat het blaasontsteking was ipv een bacterie ( al is beiden wrs geen pretje)
En leuk dat je je kindje weer even gezien hebt.

@au, wat zal je geschrokken zijn!
Fijn dat je vk je gerust kon stellen.

Ik zag trouwens dat er komende week/2weken veel dames weer een echo/controle hebben, leuk hoor.
Hoop dat de lijst zwangeren snel langer wordt!!

ik had vanmidag een vriendin van me aan de telefoon en zij vertelde me dat ze ook zwanger is, ben zo blij voor haar!!
Ze heeft al een dochter van 4.5 van haar ex, die haar echt heeeeel veel problemen heeft bezorgd en nu samen met haar nieuwe vriend en leuk huisje en haar dochter ziet haar vriend ook echt als haar papa en nu verwachten ze samen een kindje, ze heeft het echt verdiend!
Hebben jullie trouwens ook het idee dat er echt een babyboom aan de gang is??
Hoor zoveel vrouwen die zwanger zijn, dus dames, jullie volgens vast snel allemaal!!

Ik ga lekker ff relaxen, later!

x cora

@ Lizzy

Oooh jeetje ik ben helemaal vergeten je welkom te heten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry

@ Maud

Ik denk dat ik nu al in mijn klusweek zit maar ik reken altijd een week langer want heb een onregelmatige cycles. Pffff kun je het je voorstellen haha!

Xx Wendy

@Cora; leuk dat je vriendin ook zwanger is! Lekker samen zwangeren!
Hé dat hoor ik voor het eerst, die groei-echo's. Dan zal ik dat ook wel krijgen denk ik. Ruben was 4.260 gram en 58 cm!

@Wendy, zozo, jullie laten de lakens dus maar liefst 2 weken flink wapperen.
Veel succes meissie (en natuurlijk veel plezier!)

ff lekker mijn yoghurtje eten!

Liefs,
Maud

Terug
Bovenaan