Hoi meiden,
hoe issie?
Ik heb hier een heerlijke dag gehad vandaag!
Vanmorgen gebrigadierd, toen naar de ha (zometeen meer) en toen koffie gedronken met een vriendin, de kids uit school gehaald en met z'n allen pannenkoeken gegeten en de kids hebben lekker gespeeld. De oudste geef ik bijles dus ik heb hem met zijn rekenen geholpen.
En toen nog snel een wasje gedraaid, groente schoongemaakt en lekker samen gegeten met mijn hubbie. Toen nog ff een wandelingetje naar de brievenbus, twee kaartjes op de bus (zwangere collega en zieke juf van Ruben), toen was opgehangen en Ruben naar zijn bedje gebracht.
En nu... het lekkerste moment van de dag: beppen met mijn forum-vriendinnetjes!
Nu terug naar de ha: hij heeft mijn verhaal aangehoord en denkt op dit moment niet aan een ontsteking, de afscheiding is vrij helder van kleur. Ik heb wel een kuurtje mee mocht het toch gaan verkleuren of jeuken.
Ik blijk helaas 'gezegend' met een forse afscheiding oiv mijn hormonen. Volgens de ha spuiten de hormonen nog net niet uit mijn oren..... (het is echt een hele leuke joviale man, kun je nog eens mee lachen).
Dat maakt het klussen moeilijk, dus daar hebben we vrij uitgebreid over gesproken (om 9 uur 's morgens....) en hij gaf me de tip om tijdens de klusweek het penetreren zo lang mogelijk uit te stellen, eigenlijk pas als Vin op knappen staat. Want ja, het zaad moet wel komen waar het wezen moet natuurlijk!
Nu hadden we dat al een beetje gedaan, maar daar gaan we ons dan toch maar weer meer op toeleggen dan.
Maar de ha zei ook al: 'ach meid, mss heb je al die tips niet eens meer nodig'. Maar ik durf echt nog niet te hopen...
Crepeer op dit moment wel echt van de pijn in mijn onderrug... Maar of ik dat de vorige keer ook had? Ik weet het ècht niet meer , het is ook al 6 jaar geleden!.
Zo, nu klaar met de ego-trip, klaar voor de reacties, ik ga er eens lekker voor zitten:
@lizzy; welkom meissie, en dat het idd maar snel raak mag zijn! Je hebt hier net de vruchtbare maand gemist, de hormonen zullen je hier dus af en toe om de oren vliegen!
@Jansske, de vergadering gaat niet door (6 van de 13 mensen hebben zich afgemeld....) dus ik drink een kopje met je mee!
Dankjewel voor het duimen, meid, ik ga janken als het echt zo is. Maar mag ècht niet teveel hopen....
Wij zijn trouwens ook nog lang niet klaar in huis hier. Er zitten nog nergens plinten op en een deel verfwerk moet nog gaan gebeuren.
Fijn dat de vk je kon geruststellen. En de hik, ach, die had Ruben soms wel 4 keer op een dag. Dat herinner ik me dan wel weer... In het begin een grappig gevoel maar op het laatst geen pretje meer hoor! Hij bonkte bij elke hik wel tegen een rib, blaas of long....
@Audrey, pff meis, wat heb jij een nacht achter de rug zeg.... Fijn dat de vk je zo snel gerust kon stellen! Ik zou me ook de pleuris zijn geschrokken als ik het zag... Gelukkig was het vals alarm!
En die typfouten.... daar lezen we wel omheen!
@JIG: die strepen kunnen echt niet dikker hoor! Nee hoor, flauwekul, ik heb toen met Ruben geloof ik wel 5 testen gedaan zo geweldig vond ik het!
Nog ff en dan lekker naar de echo!!!
Als je foto's meekrijgt probeer je die dan op de hyves te zetten (inscannen?)
Ook andere zwangeren: mogen we meegenieten van jullie mooie echo-foto's?
@Wendy, lieve reactie? Heel graag gedaan meis, zo voelt het nu eenmaal!
Nog even en de klusweek begint.... Ik zal veel aan je denken, hoop zó dat het jullie gegund is. Jullie zijn mooie ouders!
Meiden, ik ga nog even sticker-shoppen bij de stulp. Is altijd een van de leukste klusjes in het onderwijs!
Veel liefs en tot later!
Maud