Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi meiden,

Zo thuis weer helemaal gesetteld, het huis weer op orde. Vandaag weer gewerkt en s’avonds weer getraind, maar pfff ik stond daar flink te gapen op het veld. Is toch weer even wennen na zo’n super geweldig lang weekend. Nog steeds geen ongi en voel verder ook helemaal niets, vind het erg spannend. Krijg steeds meer het idee dat ik zwanger ben, ben inmiddels vergeleken met mijn vorige cyclus al 3 dagen overtijd. Maar heb aan de andere kant ook sterk het gevoel dat mijn lichaam me voor de gek houd en ik deze keer gewoon een lange cyclus heb. Misschien doen we zaterdag een test. Als ik dan zwanger ben hebben we lekker de hele dag om er van te genieten. En we willen die dag al naar de woonboullevaar waar ook de babyzkaken zitten, dus dat is dan al leuk, pff zeg dat ik daar al over nadenk zeg. Maar ik wil het op een speciaal moment doen en niet zomaar even s’ochtend voor ik naar mijn werk ga. En als ik het nu doe kan ik vannacht denk ik niet meer slapen, sjonge zeg ik doe al alsof ik zwanger ben.

@Maud, jeetje zeg wat moet dat een spannende tijd geweest zijn met Vincent, de dingen die jij meemaakt zijn ook niet niks zeg. Wel spannend he’die hormonen. Haha, ik zie het al voor me, die hormonen die uit je oren spuiten. Ik snap eigenlijk niet echt, waarom veel afscheiding een slecht invloed heeft op het klussen, of is dat nu een hele domme vraag? Ik hoop zo dat de 2de ronde voor ons is weggelegd.

@Cora, wat leuk zeg dat Roy op zijn nieuwe kamer geslapen heeft. Vind het echt een lekker ventje, als ik je foto’s zie, echt leuk. Nou leuk zeg een jongensnaam! Ben erg benieuwd, nog 10 weekjes, hoop dat je dan weer zo’n bevalling mag meemaken. Wat geweldig zeg voor je vriendin, leuk dat jullie dan gezellig nog even samen zwanger zijn.

@Romaty. Lijkt me zo leuk zeg, weer al die kleine kleertjes. Heb je geen rompers e.d. bewaard?
Is alles gelukt met de vloerbedekking?

@Lizzy, Welkom, ik hoop dat het snel raak is voor je.

@Danielle, haha ik moest ook zo lachen om je hormonen verhaal, heel herkenbaar van mijn vorige zwangerschap.

@JIG, ja echt vervelend he dat sommige dat kunnen doen, gelukkig hebben wij hier een gezellig clubje, lekker blijven dus. Haha, handig zo’n hulp in de huishouding.

@Lizelot, heerlijk toch dat je zo lang van de bv hebt kunnen genieten. Ik vond het eerst best een gek idee als grotere kinderen bv kregen, maar nu Isabella zo groot is vind ik het niet meer, je groeit erin of zoiets. Ik zou op het moment eigenlijk ook geen reden kunnen bedenken om te stoppen, alleen dat andere mensen het vreemd vinden. Maar waarom zou ik, als we er nog zo van genieten.

@Jansske, ja ik ben ook wel blij om weer thuis te zijn. Het eerste wat ik doe is lekker op mijn eigen wc zitten, dat vind ik zo heerlijk, ook al moet ik niet gewoon ff zitten. Ook weer mijn eigen bedje en lekkere douche, heerlijk. Ik kan ook de eerste paar dagen als ik ergens anders ben op de een of andere manier niet poepen, haha, suf he. Maar ben hier volgens mij niet de enige in. Jeetje wat rot zeg dat je je zo naar voelde, ik hoop maar dat het niets is,kan me voorstellen dat je daar toch best van schrikt.

@Au, Jeetje zeg wat een klus nog, wat er allemaal moet gebeuren voordat de kleine komt, gelukkig heb je nog iets van 7,5 maand. Pff, wat moet je geschrokken zijn zeg, gelukkig ben je wel weer helemaal gerustgesteld.

@Wendy, ja zeg zo’n concert is toch wel bijzonder, alles klinkt dan zo veel echter. Kan me voorstellen hoor dat je paars van jaloezie zag, maar jou tijd komt ook, misschien wel deze ronde, ik hoop het zo.

Nou meiden, ik duik lekker mijn nest in!
Liefs Loks

Hoi meiden,

Het is rustig hier! Maar even een update, ben nog steeds niet ongi, maar ook nog niet getest. Vind het erg spannend.
Ga straks even bij de ah de foto's bekijken van Isabella  die ik een paar weken geleden heb laten maken daar, ben erg benieuwd.
Ik vind het wel een beetje jammer dat het weer niet meer zo lekker is, heb het de hele ochtend al koud gewoon, wilde BIJNA de verwarming aanzetten toen ik thuis kwam.
Vanavond ga ik misschien aquarobicken, ff afwachten of dat mijn vriendin gaat, heb namelijk geen zin om alleen te gaan.

Veel liefs Loks

Hoi Loks, je houdt het wel spannend hè meis... Je bent nu toch al heel wat dagen over tijd dus ik hoop zó dat je de eerste bent van ronde twee!!
Dat zou me een mooi voorbeeld geven!
Ik vind het zó knap dat je zo lang kunt wachten met testen, ik houd dat nooit vol!
Ik test denk ik volgende week vrijdag of zaterdag, dus een weekje na jou.

O, die foto's van de de AH, bij ons was dat Profi-Portrait. Nou die zijn echt súpergoed! Ruben is er al drie keer op de foto geweest. Eén keer zijn we bij V&D geweest, dat doe ik niet meer. Duur en de foto's vielen tegen.
De Profi-Portrait foto's hangen hier volop door het hele huis!

En ja, koud is het inderdaad! Ik zit hier ook al met mijn vest aan!

Ik heb verder nog geen 'klachten'. Af en toe was draaierig, en nu na het eten wat zuurbranden. Oh ja, en uhm, ik ben enorm winderig.....
Ik blijf uitgaan van niet, dan kan het alleen maar meevallen.
Ik ben echt niet zo blij met de natuur, waarom konden ze de ongi niet gewoon twee dagen na de eisprong doen of zo? Dit werkt toch niet echt rustgevend?!?

Je vroeg volgens mij ook waarom de slijmvorming invloed had op de sex. Even plat gezegd: ik ben te nat. Of om met Vins woorden te spreken: 'het is net alsof ik 'm in een pot gelei duw'. Haha! Nee, maar dan voelt hij natuurlijk niet veel en dat werkt niet bepaald erotiserend...
Pfff, wat een verhaal weer zeg, sorry meiden!

Veel liefs  en tot later!
Kus , Maud

He meiden,

zo mijn werkweek zit er weer op, heerlijk hoor!!! maar goed, vrij zijn betekent nog niet stil zitten hier he, maar goed dat wisten jullie wel, hihih!!!

@loks, meid, wat maak je het spannend!!! Ik had allang een testje gedaan denk ik, maar ik snap die zelfbescherming ook wel hoor!! Ik duim iig!!!!
Inderdaad weer heel leuk die babykleertjes!! Ik had nog wel rompertjes bewaart maar ik vind die smoezelig, dus ja en het kost de wereld niet om het nieuw te kopen, dus vandaar, idem met hydrofielluiers en washandjes!
De vloerbedekking ligt helemaal op kantoor, is erg mooi geworden, ben er wel blij mee, is veel rustiger nu (lag eerst een houten vloer)!

@lizzy, welkom hier!!

@mama1977, meid ik val bijna uit mijn stoel, 3 jaar BV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW! Ik vind het knap van je! BV is niet zo heel erg mijn ding, alhoewel ik er dit keer wederom voor wil gaan. Bij tygo is het 2 maanden gelukt, maar hij bleef te lang geel en had echt veel te veel honger dus daarna flesvoeding en toen ging het prima....
En daarbij ik heb van mezelf kleine tepels die voor een baby moeilijk te grijpen zijn dus ik werkte ook nog eens met tepelhoedjes, best wel een beetje een gedoe..... Maar goed ga het wel weer proberen, maar 3 jaar, daar moet je bij niet mee aankomen, hihi!!

@bergdriel, nog maar 10 weekjes meis, ik nog 12, gaat snel he, ga je al bijna met verlof? Leuk trouwens dat je vriendin ook zwanger is!!

@maud, nou meid jij hebt ook weer ff een lekker praatje, wat dact ik gooi het gewoon ff in de groep, hihii, moest er smakelijk om lachen!!!
Gelukkig geen infectie, maar goed het nu dan ook al wat beter?

Nou meiden, morgen wat rommelen in huis, zaterdag boodschappen doen en klussen in huis, plus daarbij de kleine naar oma brengen die daar voor het eerst gaat logeren (vind het niks maar het moet) want wij hebben 's avonds een bruiloft, en dan zondag weer verder klussen en de kleine snel weer ophalen... en tja dan is het weer maandag!

Zo zeg, heb vanacht trouwens k******** geslapen, heb het sinds kort heel benauwd als ik ga liggen (mijn longen krijgen denk ik minder ruimte dan) jeetje ik ben van 1 tot 5 aan het spoken geweest, en de kleine ook, dus dat was me het nachtje wel, hoop dat ik vanacht beter kan slapen!!

x

oh trouwens, vergeet nog wat;

we hebben denk ik inmiddels de meisjesnaam en een geboortekaartje uit kunnen kiezen, maar nu nog het dilemma van een jongensnaam..........

iemand suggesties??????

x

Hoi meiden,

We hebben vanmiddag getest, vond toch wel dat ik erg over tijd was dus toch maar gedaan. Wow mijn hard bonst in mijn keel nu ik dit opschrijf maar woehaaaa, ik ben zwanger! Er was meteen een dikke plus op de clear blue test te zien. We gingen helemaal uit ons dak. Isabella ook, (alsof ze het snapt) maar ze lach helemaal in een deuk om mijn gekke gedans door de kamer, hihi. Ik vind het zo gek omdat ik me helemaal niet anders voel, maar dat komt waarschijnlijk nog wel helaas, misselijk enzo. Ik kijk er nu al naar uit om straks met mijn dikke, maar niet te dikke buik rond te lopen en de kleine uk in mijn buik te voelen. We hebben er een erg goed gevoel bij. Maar vind het ook wel weer heel spannend, hoop dat ik vannacht wat kan slapen.

De foto's waren geweldig en ik heb de hele set gekocht inc linnendoek in zwart wit. Er zaten zulke mooie foto's bij, wat een heerlijk grietje is die Isabella toch, echt niet normaal. Mijn baas kwam ik nog tegen dus zij heeft ook meteen de foto's gezien, echt leuk. Toen ik thuis kwam schrok mijn man zich rot om wat ik betaald had, ik meteen huilen natuurlijk. En dat gaf de doorslag om toch te testen.

@Maud, ik denk dat ik het nu een beetje snap van het klussen, wat kan het soms toch lekker zijn. Ik ben nog aan het nagenieten van gisteren, hihi.

@Romaty, Ik heb ook met een tepelhoedje gevoed, vond ik echt niet leuk, maar met 5 maanden had Isabella ineens door hoe het werkte en sindien drinkt ze zonder. Dus misschien ook een kwestie van wennen en elk kindje is weer anders dus misschien wordt het nu wel een succes. En als je denkt dat de kleine niet genoeg krijgt, gewoon vaker aanleggen dan komt er vanzelf meer melk. Ik zal even mijn namen suggestie op hyves setten, als ik namelijk deze combinatie in namen hier noem zou het zomaar kunnen dat iemand die hier meeleest weet wie dit is. Zou wel toevallig zijn, maar je weet maar nooit.

Nou meiden ga even verder genieten van deze mooie dag.
Dikke kus Loks

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));Heb op de site van de vk mijn gegevens ingevuld, dus zal de lijst even aanpassen.

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
10
25  
23 juni  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
8  
24  
22 juni

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
3  na mk
26
26 juni/3 juli

Deleve
2 na mk
28
7 juni?

Maud
2
35
12 juni

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
1
27
9 juni

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
11-06-2009
3d  echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
13-07-2009
32  weken echo

Jansske
28
5
10-12-09
30-06-2009

Lijnmaan
30
1
10-01-10
19 juni 2009

Floor        
28
1
18-01-10
16 juni 2009

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
24
6
21-01-10
12-06-09

JIG
30
5
29-01-10
9-6-2009

Au3
23
1
02-02-2010
26-6-2009

Not        
25                  
1
02-02-2010
09-07-2009

Loks
24
2
06-02-2010

LOKS!: Gefeliciteerd! Kon natuurlijk ook bijna niet anders, je was al aardig over tijd! Leuk zeg!

@Maud: Je verteld het wel weer heel vermakelijk! Gelukkig is het geen infectie.. misschien dan toch .......? Hoop het zo! Zou echt heel leuk zijn! Ik vind het trouwens ook een leuk idee om kaartjes te kunnen sturen naar de bevallen dames..

@Romaty: Wat namen uit mijn omgeving:
Lyo
Rivo
Keano
Sacha
Roan
Gilles
Gabri
Milan
Levy
Yustin
Kenji
Ik zet mijn persoonlijke favo's er nog maar even niet bij.. Misschien hebben we die nodig.. Succes met het vinden van de naam!

Wij hebben morgen een bruiloft.. hele mooie jurk gekocht vandaag. Nu maar hopen dat ik wat energie heb haha.. heb echt al een paar dagen veel slaap nodig..

Ik hoop zo nog even terug te komen om wat beter op iedereen te reageren..

Fijne avond alvast

Terug
Bovenaan