Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

@loks, GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super zeg!!! Dat is genieten he meis!!! gek he als je nog niets voelt maar toch wel degelijk zwanger bent!!
Ga er maar lekker van genieten!!

x

JOEHOEHOEHOEHOE!!!!
LOKSIE IS ZWANGER!!!!        

Ik zit hier gewoon met een smile van oor tot oor aan de pc!!
Wat super-cool meissie!!
Héél hartelijk gefeliciteerd!!
Wat zal Isabelle gelachen hebben om een rondhupsende mamma!

De foto's tja, die zijn niet goedkoop, maar zó mooi!
En ik denk dat je man je op dit moment zo'n beetje alles vergeeft, is het niet?

@Romaty; sorry voor mijn vieze praat .... Ik smijt datsoort dingen ook altijd zomaar de site op. Gelukkig kon je om mijn onsmakelijke verhaal lachen!
Maar ja, ik noem het beestje graag bij de naam. Pff, nu teruglezend staat het er idd wel erg lomp omschreven. Raar mens ben ik toch hè?
Het gaat op zich wel goed, de afscheiding is wisselend van kleur, samenstelling en hoeveelheid maar ach, voor een goed doel hè!
Fijn dat je zo lekker geshopt hebt! Het zijn idd geen grote bedragen en ik zou ook veel nieuw kopen denk ik.
En wat leuk een bruiloft! Voor je het weet is het nachtje logeren weer om hoor! Geniet maar even van de vrijheid!
Die benauwdheid is vreselijk... Ik weet dat ik dat met Ruben ook had. Ik hoop dat je vanavond lekker slaapt meiske!
En jongensnamen, tja, ik ben meer van de hollandse namen en ik weet niet of je daarvan houdt: Thom, Thomas, (en even een rijtje uit mijn omgeving:) Roy, Luc, Milan, Kevin, Jorn, Sem, Sam, Rick, Robin, Niek, Vito. Ik heb zelf nog geen enkele voorkeur voor als ik zwanger zou mogen raken, begin dan wel weer rond te snuffelen.

@Audrey: Ik heb op de hyves al een kopje aangemaakt om adressen achter te laten maar niemand doet dat. Nee, flauwekul natuurlijk. Iedereen moet dat doen waar zij zich goed bij voelt! Het staat, mocht je geinteresseerd zijn, boven het lijstje van Lotte.
Ik hoop met je mee (al wil ik dat niet teveel doen), twee nummertjes 2 in de lijst zou ook leuk zijn hè Loks?

Meiden, ik ga nog ff wat rondsnuffelen op het net.
Kom straks vast nog even langs om te kijken of er nog iets te lezen valt.

Veel liefs,
Maud

Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve felicitaties, ik kom niet op het lijstje uitgekeken. Ik hoop zo Maud, dat jij ook een 2 mag gaan invullen, ik zal keihard voor je duimen hoor. Volgens mij zijn we ook tegelijk op het forum gekomen, dus dat zou superleuk zijn.

Veel liefs Loks

@Loks. GEFELICITEERD!!!!! Wat geweldig dat je ook zwanger bent!
Geniet ervan!

@Jansske. Geeft niks hoor dat je het steeds vergeet te vragen aan je vriendin. Zwangerschapsdementie? Je vriendin helpt je er wel aan herinneren als jullie gaan. Hihi.
Wat netjes dat Schiphol de auto thuis heeft bezorgd.
Wat vervelend dat er toch misschien iets met je urine is. Het wachten op de uitslag duurt dan lang he. Wel goed dat ze het zekere voor het onzekere willen nemen.

Even over de bv. Ik heb vantevoren ook niet bedacht dat ik er zo lang mee door zou gaan. Wilde wel graag lang voeden, maar zoooo lang.....? Het heeft er ook mee te maken dat onze dochter eigenlijk altijd bij ons in bed sliep. Niet echt bevorderend voor je sexleven want dat ligt dan helemaal stil. Nou had ik daar ook helemaal geen behoefte aan.  Maar goed, mijn man is een schat en heeft het altijd gerespecteerd. Hij vond het wel jammer natuurlijk! Een man blijft een man.  Regelmatig hebben we weer een poging gedaan om dochter in haar eigen bed te laten slapen maar steeds hielden wij het niet vol. Zoiets lukt natuurlijk ook alleen maar als je consequent (schrijf je dat zo?) bent en dat waren we niet.
Doordat ze altijd bij ons sliep ging het bv eigenlijk automatisch door. Als ik lag te slapen kleedde ze me gewoon uit en... HAP!
Als ik haar in bed legde kreeg ze bv en viel drinkend in slaap. Dan stond ik weer op en ging weer naar beneden.
Ik vond het bv heel fijn en intiem met mijn dochter maar wist eigenlijk niet hoe ik er ooit nog vanaf kon komen. Ik kreeg mijn dochter niet zonder bv in slaap.
Op een gegeven moment waren we in de stad en zagen we een horloge en wekker van Hello Kitty. (Ze is helemaal weg van Hello Kitty) Ik heb het voor haar gekocht. Ookal kon ze nog helemaal geen klokkijken. Op de fiets terug naar huis zei ze ineens: Ik ga vanavond in mijn eigen bed slapen met mijn nieuwe wekker. Dit was mijn kans! Zo gezegd, zo gedaan. Ze ging in haar eigen bed. Meteen heb ik besloten dat we dan ook meteen stopten met de bv. Ze accepteerde het gewoon. Helaas hebben we het slapen in haar eigen bed toen niet vol kunnen houden maar het stoppen met de bv wel.
Het slapen in haar eigen bed ging met vlagen goed. (Onze eigen schuld. Niet consequent) De keren dat ze in haar eigen bed sliep konden wij aan de klus. Man blij!
Maar meiden, ze slaapt nu al weer een aantal weken in haar eigen bed en ik ben ECHT niet van plan om daar weer verandering in te brengen. Het bevalt me prima zo. Ze probeert het soms nog maar ik ben nu HEEL ERG CONSEQUENT!
Ze heeft trouwens de eerste 1,5 jaar regelmatig bv gehad. Daarna alleen nog in bed.

@Au. Hoe is het met je schoonmaakwoede en je concentratie als een goudvis? Hihi.
Wat zal je geschrokken zijn toen je dat bloed zag. Gelukkig heeft de vk je gerust kunnen stellen.

@Jig. Wat leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent! Spannend, bijna je echo!
En ik vang je glitters graag op hoor!

@Wendy. Wat fijn dat jullie zo`n fijn weekend hebben gehad. Ik kan me helemaal voorstellen dat je het niet droog kon houden bij dat concert met zulke teksten. Het lijkt wel voor jullie geschreven.

@Maud. Ik hoop ook zo dat deze ronde ook jou ronde mag worden. Wij zitten nogal dicht bij elkaar met onze NOD he. Spannend. Wij hebben hier flink ons best gedaan met klussen. Als ik nog niet ongi ben geworden hoop ik het testen nog zo lang mogelijk uit te kunnen stellen. Of me dat lukt weet ik niet.....
Mijn man is in nov geopereerd aan zijn schouder. Het had te maken met zijn pezen. Ze hebben een stukje van zijn bot eraf gezaagd. Het herstel ging heel langzaam. Hij had erg veel pijn. Fysio gehad maar echt beter werd het niet. Toch maar weer terug naar de arts. Die heeft een echo laten maken en de echoscopist zei: Ik begrijp wel dat je zoveel pijn hebt! Verder kon hij niks zeggen. De arts heeft verteld dat er een scheur in zijn pees zit. Nu moet hij dus door de scan om te kijken hoe groot die scheur is. Ik denk zelf dat die scheur groeit omdat de pijn eerder erger wordt dan minder. Als de scheur 2cm of groter is wordt hij geopereerd. de arts zei dat het genezen wel sneller gaat als hij weer geopereerd is. Als hij niet geopereerd wordt moet het vanzelf???!! en met veel rust in de komende MAANDEN beter gaan. (Daar heb ik een hard hoofd in!)  

@Berg-driel. Leuk dat Roy op zijn nieuwe kamer heeft geslapen. Blijbaar was hij er zo aan gewend als je ziet tot hoe laat hij heeft geslapen. Spannend hoor, nog maar 10 weken. Ik hoop dat je nu weer een goede bevalling krijgt. Ga je in het zh bevallen of thuis? De dochter van een vriendin bleef ook steken met de schoudertjes en zij moest bij een volgende in het zh bevallen. Wat leuk. Jij ook al samen met je vriendin zwanger.

@Romaty. Ooh, heerlijk. Helemaal los gaan in de Prenatal! Ik kan er al helemaal naar uitkijken.
Wat vervelend dat je het snachts zo benauwd hebt. Hopelijk slaap je vannacht beter.
Wat leuk, een bruiloft. Is het van familie? En je ouders zorgen goed voor Tygo hoor. Zo`n nacht is zo voorbij en dan kun je hem weer ophalen.

@Yessie. Hoe gaat het met je? We denken aan je.

@Lizzy. Welkom bij dit topic. Ik hoop dat je snel zwanger bent.

@Au. Jij ook al een bruiloft. Veel plezier!

Liefs, mama 1977.

Hallo dames,

tip ik hier een hele tekst,is die toch niet weg zeker!!!
Grrr,ik kom pas vanavond terug dan want heb nog het een en ander te doen.
Tot straks
Liefs orchi

@Loks;   GEFELICITEERD!!!!! Heel gaaf dat je zwanger bent, geniet ervan, k wens jou ook een hele fijne en gezonde zwangerschap toe!!!

@Maud, ik hoop zo dat jij ook zwanger bent...druck dir die daumen!!! (je kan ´wel n beetje duits toch?) ;)

@ Allemaal

' k Heb meissie ff in de box gedaan, ze doet steeds de pc uit als k in internet wil.d'r is op t moment niets mooiers dan knopjes drukken, TV, PC, telefoon ALLES wat maar knopjes heeft...heel leuk dat ze zo goed ontwikkeld, maar af ent oe ook beetje vermoeiend hahaha.

Hier stijgt de spanning, vandaag precies 6 weken zwanger en over 4 daagjes echo...ben zoo benieuwd.... 'k zal kijken of k de foto op hyves kan zetten... gaan jullie nog wat doen in t weekend?
Nou, wens alvast prettig weekend....
zwangeren onder ons, doe lkkr rustig aan

voor diegene waar de NOD nadert, SUCCES!!!

Klussers viel spass ;)

en de rest, tja, k weet niets bijzonders te zeggen.... doot hennig an zeggenze in Twente... slaat nergens op maar goed.

Liefs XXX JIG

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
10
25  
23 juni  

Wendy-Merle
6
25