JOEHOEHOEHOEHOE!!!!
LOKSIE IS ZWANGER!!!!
Ik zit hier gewoon met een smile van oor tot oor aan de pc!!
Wat super-cool meissie!!
Héél hartelijk gefeliciteerd!!
Wat zal Isabelle gelachen hebben om een rondhupsende mamma!
De foto's tja, die zijn niet goedkoop, maar zó mooi!
En ik denk dat je man je op dit moment zo'n beetje alles vergeeft, is het niet?
@Romaty; sorry voor mijn vieze praat .... Ik smijt datsoort dingen ook altijd zomaar de site op. Gelukkig kon je om mijn onsmakelijke verhaal lachen!
Maar ja, ik noem het beestje graag bij de naam. Pff, nu teruglezend staat het er idd wel erg lomp omschreven. Raar mens ben ik toch hè?
Het gaat op zich wel goed, de afscheiding is wisselend van kleur, samenstelling en hoeveelheid maar ach, voor een goed doel hè!
Fijn dat je zo lekker geshopt hebt! Het zijn idd geen grote bedragen en ik zou ook veel nieuw kopen denk ik.
En wat leuk een bruiloft! Voor je het weet is het nachtje logeren weer om hoor! Geniet maar even van de vrijheid!
Die benauwdheid is vreselijk... Ik weet dat ik dat met Ruben ook had. Ik hoop dat je vanavond lekker slaapt meiske!
En jongensnamen, tja, ik ben meer van de hollandse namen en ik weet niet of je daarvan houdt: Thom, Thomas, (en even een rijtje uit mijn omgeving

Roy, Luc, Milan, Kevin, Jorn, Sem, Sam, Rick, Robin, Niek, Vito. Ik heb zelf nog geen enkele voorkeur voor als ik zwanger zou mogen raken, begin dan wel weer rond te snuffelen.
@Audrey: Ik heb op de hyves al een kopje aangemaakt om adressen achter te laten maar niemand doet dat. Nee, flauwekul natuurlijk. Iedereen moet dat doen waar zij zich goed bij voelt! Het staat, mocht je geinteresseerd zijn, boven het lijstje van Lotte.
Ik hoop met je mee (al wil ik dat niet teveel doen), twee nummertjes 2 in de lijst zou ook leuk zijn hè Loks?
Meiden, ik ga nog ff wat rondsnuffelen op het net.
Kom straks vast nog even langs om te kijken of er nog iets te lezen valt.
Veel liefs,
Maud