Hoi Meiden,
Bedankt voor jullie lieve felicitaties, is toch bijzonder zo’n eerste verjaardag. Wij zijn vanmorgen weer eens naar guppyzwemmen gegaan, Isabella werd vanmorgen om zes uur wakker dus ze kon voordat we naar zwemmen gingen nog even een uurtje slapen, goede tip (weet niet meer van wie). We hadden zelfs nog tijd om erna nog even in het kleine badje te gaan, ik merk dat ze het steeds leuker gaat vinden, behalve dan het spelletje waarbij ze op de kant moet zitten vind ze echt helemaal niks. Heb de badkamer al weer flink gesopt en moet nu eigenlijk verder met van alles en nog wat, maar wilde tussendoor toch nog even reageren.
@Misslin, je mag altijd meekletsen hoor, wel spannend hé dat jullie besloten hebben dat jullie het echt weer willen.
@Wendy, zo te lezen komt zo’n schimmelinfectie vaak voor, hoe merk je dan dat je zoiets hebt? Ik had voor dat ik zwanger was ook een onregelamtige cyclus, als je dan idd van de langste uitgaat kan alles alleen maar meevallen. Heb je een leuke film gekeken, wij kijken eigenlijk heel weinig films de laatste tijd, ik kan sowieso ook veel minder hebben nu ik moeder ben, vroeger kon ik nog wel enge films kijken, maar nu kan ik er heel slecht tegen. Ik had zelf een kwarktaart gebakken en daar lekkere vruchtjes opgedaan, ik denk dat ze gewoon die zoete smaak niet zo gewend is, probeer haar zo weinig mogelijk suiker te geven. Of misschien dat de structuur een beetje gek was, hoewel ze eigenlijk alles wel eet, nou ja smaken verschillen zegmaar. Misschien vond niemand de echt te eten maar zei niemand iets uit beleefdheid haha. Fijn dat het een goed gevoel geeft dat jullie op de begrafenis waren, het is natuurlijk nooit leuk, veel sterkte.
@NOT, spannend je klusdagen, heel veel plezier!
@Maud, zo flink bezig geweest in huis zo, bij ons zijn er ook allemaal van zulk soort dingetjes die nog gedaan moeten worden. Volgens mij is men er nooit klaar mee. Wat leuk dat Ruben zijn overgrootoma zo leuk vind, mijn oma is ook 86 en helemaal gek van Isabella, ze heeft Allzeimer en woont sinds kort in een verzorgings tehuis. Soms komt ze samen met mijn moeder oppassen, wat is dat een feest dan, ze kan gewoon helemaal haar zelf zijn, zo leuk. Ik was sinds vorige maand ook 20 maanden niet ongi geweest, erg fijn, ik hoop natuurlijk ook dat deze voorlopig de laatste zal zijn, maar eerst nog een maandje afwachten en natuurlijk klussen, het gaat tenslotte niet vanzelf. Hihi. Wat leuk dat Ruben zo uitkijkt naar zijn nieuwe bed.
@Chili, welkom hier, wat leuk dat je nog steeds contact hebt ,met iemand van het forum, heb je die ook wel eens ontmoet.
@Lijnmaan, jeetje wat spannend voor jou zeg, ik hoop dat je zwanger bent of dat je snel ongi wordt zodat je weer verder kan. Wel vervelend dat je cyclus onregelmatig is. Toen ik met de pil gestopt was voordat ik zwanger werd had ik de eerste 3 a 4 maanden ook een onregematige cyclcus, ik weet het niet meer precies maar zo tussen de 25 en 39 dagen, aan aantal x een cyclus van 39 dagen en toen was ik zwanger bij een cyclus van 28 dagen. Maar misschien is het per vrouw weer verschillend, dit is iig mijn ervaring.
@Chantal, ja je hoopt zo erg dat het zwangerschapskwaaltjes zijn. Ik had een week voordat ik een positieve test deed al wat kwaaltjes, maar achteraf bleek ik toen al 6 weken zwanger dus is niet echt te vergelijken. Ze zeggen atlijd dat je kwaaltjes kunt voelen vanaf het moment dat je lijf hcg aanmaakt, dus eigenlijk pas vanaf het moment dat je ongesteld zou moeten worden. Ik hoop het wel voor je meid, nog een paar daagjes afwachten.
@Orchi, balen zeg dat je ongi is gekomen vandaag. Ik hoop dat je het een beetje los kunt laten deze maand, ik deed dat na een half jaar ook en toen was ik ineens zwanger. Ik hoop het echt voor je dat het gaat lukken, heel veel sterkte met er niet mee bezig zijn.
@Marianne, gelukkig voel je je alweer beter en ik hoop dat je weer snel verder kunt gaan. Wat leuk iedereen komt ook echt uit alle windstreken, ik heb 3 jaar in Leeuwarden gewoond en 2 jaar in Herenveen stage gelopen.
@Cora, Ja die vrouw zei toen dat het nu waarschijnlijk nog wel kan maar over een aantal jaren niet meer, ze willen het misschien helemaal afschaffen. Omdat dit bedoeld was voor stellen van het zelfde geslacht, maarja die kunnen nu ook trouwen, dus ja. Ik weet er verder ook het fijne niet van hoor. Wat vervelend he die tandjes, gelukkig krijgt hij wel een mooi gebitje. Nog 20 dagen, je kunt al echt gaan aftellen, heerlijk.
Kan iemand wat mooi weer deze kant op sturen, misschien Romaty….
Veel liefs Loks