Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi meiden,

Ga eerst maar eens op jullie verhalen reageren.

@juf maud, vervelend dat je een schimmelinfectie hebt.
Gelukkig heeft het geen invloed op je vruchtbaarheid.
Hoop voor je dat je er snel vanaf bent.

@mama1977, logisch dat je tijd voor jezelf wilde.
Het is ook niet niks wat je de afgelopen tijd voor je kiezen hebt gekregen.
Kan wel begrijpen dat je niks wil laten onderzoeken, het gevoel van niet de mm in willen als het niet lukt herken ik wel.
Maar het gaat goed komen hoor, het gaat zeker lukken dat jullie nog een mooi wondertje mogen verwelkomen!

@loks, wat raar dat jullie je ger. partnerschap niet on kunnen zetten in een huwelijk, tegen ons is gezegd dat het wel kon.
Maar aangezien jullie nogal dol zijn op verhuizen, kan ik me voorstellen dat je dan toch voor het huwelijk kiest.
En nog gefeliciteerd met je dochter, heb je een leuke dag gehad?

@chantal p en mislin en chili 2, welkom!

@JIG, leuk dat jullie toch hebben besloten voor een kindje te gaan.
Als het bij een vrouw eenmaal in haar hoofd zit... ;-)

@romaty, je zit nu wel lekker in de zon, maar voor las je terug bent..
Jammer dat Tygo de kapper zo vreselijk vond.
M'n zus is kapster dus knipt het haar van Roy altijd, is wel erg handig, maar hij vind de kam zo interessant dat het knippen toch nog lastig wordt...

@chantalp, spannend dat je van alles voelt, wanneer kan/ga je testen?
de pijnlijke borsten herken ik wel van deze zwangerschap, bij m'n zwangerschap van Roy had ik al 2 weken buikpijn, dacht dat ik ongi moest worden, maar was gewoon zwanger.
Dus succes met wachten!!

@orchi, wat vervelend dat je ongi is gekomen.
Even laten checken of alles goed zit, kan nooit kwaad maar kan me voorstellen dat je nog een ronde wilt wachten.

Hoop dat ik niks vergeten ben, anders sorry!!

Hier gaat alles goed.
De kleine beweegt goed, vrijdag weer op controle bij de gyn, ben benieuwd!
Roy heeft echt 2 weken gehad waarin er niks goed was, erg vermoeiend.
Maar inmiddels loopt hij, heeft 2 ondertanden en 2 kiezen bovenin gekregen en er zijn 2 kiezen onderin aan het doorkomen.
Dus begrijp wel dat het niet zo lekker met hem ging, arm ventje.

Meiden, ga weer ff aan het werk, nog 3 uurtjes dan heb ik weekend en nog 20 dagen werken en dan ga ik al met verlof, aaaaaarrrgg, de tijd vliegt!!!

x Cora

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie lieve felicitaties, is toch bijzonder zo’n eerste verjaardag. Wij zijn vanmorgen weer eens naar guppyzwemmen gegaan, Isabella werd vanmorgen om zes uur wakker dus ze kon voordat we naar zwemmen gingen nog even een uurtje slapen, goede tip (weet niet meer van wie). We hadden zelfs nog tijd om erna nog even in het kleine badje te gaan, ik merk dat ze het steeds leuker gaat vinden, behalve dan het spelletje waarbij ze op de kant moet zitten vind ze echt helemaal niks. Heb de badkamer al weer flink gesopt en moet nu eigenlijk verder met van alles en nog wat, maar wilde tussendoor toch nog even reageren.

@Misslin, je mag altijd meekletsen hoor, wel spannend hé dat jullie besloten hebben dat jullie het echt weer willen.

@Wendy, zo te lezen komt zo’n schimmelinfectie vaak voor, hoe merk je dan dat je zoiets hebt? Ik had voor dat ik zwanger was ook een onregelamtige cyclus, als je dan idd van de langste uitgaat kan alles alleen maar meevallen. Heb je een leuke film gekeken, wij kijken eigenlijk heel weinig films de laatste tijd, ik kan sowieso ook veel minder hebben nu ik moeder ben, vroeger kon ik nog wel enge films kijken, maar nu kan ik er heel slecht tegen. Ik had zelf een kwarktaart gebakken en daar lekkere vruchtjes opgedaan, ik denk dat ze gewoon die zoete smaak niet zo gewend is, probeer haar zo weinig mogelijk suiker te geven. Of misschien dat de structuur een beetje gek was, hoewel ze eigenlijk alles wel eet, nou ja smaken verschillen zegmaar. Misschien vond niemand de echt te eten maar zei niemand iets uit beleefdheid haha. Fijn dat het een goed gevoel geeft dat jullie op de begrafenis waren, het is natuurlijk nooit leuk, veel sterkte.

@NOT, spannend je klusdagen, heel veel plezier!

@Maud, zo flink bezig geweest in huis zo, bij ons zijn er ook allemaal van zulk soort dingetjes die nog gedaan moeten worden. Volgens mij is men er nooit klaar mee. Wat leuk dat Ruben zijn overgrootoma zo leuk vind, mijn oma is ook 86 en helemaal gek van Isabella, ze heeft Allzeimer en woont sinds kort in een verzorgings tehuis. Soms komt ze samen met mijn moeder oppassen, wat is dat een feest dan, ze kan gewoon helemaal haar zelf zijn, zo leuk. Ik was sinds vorige maand ook 20 maanden niet ongi geweest, erg fijn, ik hoop natuurlijk ook dat deze voorlopig de laatste zal zijn, maar eerst nog een maandje afwachten en natuurlijk klussen, het gaat tenslotte niet vanzelf. Hihi. Wat leuk dat Ruben zo uitkijkt naar zijn nieuwe bed.

@Chili, welkom hier, wat leuk dat je nog steeds contact hebt ,met iemand van het forum, heb je die ook wel eens ontmoet.

@Lijnmaan, jeetje wat spannend voor jou zeg, ik hoop dat je zwanger bent of dat je snel ongi wordt zodat je weer verder kan. Wel vervelend dat je cyclus onregelmatig is. Toen ik met de pil gestopt was voordat ik zwanger werd had ik de eerste 3 a 4 maanden ook een onregematige cyclcus, ik weet het niet meer precies maar zo tussen de 25 en 39 dagen, aan aantal x een cyclus van 39 dagen en toen was ik zwanger bij een cyclus van 28 dagen. Maar misschien is het per vrouw weer verschillend, dit is iig mijn ervaring.

@Chantal, ja je hoopt zo erg dat het zwangerschapskwaaltjes zijn. Ik had een week voordat ik een positieve test deed al wat kwaaltjes, maar achteraf bleek ik toen al 6 weken zwanger dus is niet echt te vergelijken. Ze zeggen atlijd dat je kwaaltjes kunt voelen vanaf het moment dat je lijf hcg aanmaakt, dus eigenlijk pas vanaf het moment dat je ongesteld zou moeten worden. Ik hoop het wel voor je meid, nog een paar daagjes afwachten.

@Orchi, balen zeg dat je ongi is gekomen vandaag. Ik hoop dat je het een beetje los kunt laten deze maand, ik deed dat na een half jaar ook en toen was ik ineens zwanger. Ik hoop het echt voor je dat het gaat lukken, heel veel sterkte met er niet mee bezig zijn.

@Marianne, gelukkig voel je je alweer beter en ik hoop dat je weer snel verder kunt gaan. Wat leuk iedereen komt ook echt uit alle windstreken, ik heb 3 jaar in Leeuwarden gewoond en 2 jaar in Herenveen stage gelopen.

@Cora, Ja die vrouw zei toen dat het nu waarschijnlijk nog wel kan maar over een aantal jaren niet meer, ze willen het misschien helemaal afschaffen. Omdat dit bedoeld was voor stellen van het zelfde geslacht, maarja die kunnen nu ook trouwen, dus ja. Ik weet er verder ook het fijne niet van hoor. Wat vervelend he die tandjes, gelukkig krijgt hij wel een mooi gebitje. Nog 20 dagen, je kunt al echt gaan aftellen, heerlijk.

Kan iemand wat mooi weer deze kant op sturen, misschien Romaty….

Veel liefs Loks

Dag dames,

Wou hier toch effe iets vragen hoor.
Ik weet niet hoe het komt maar elke volgende menstruatie zie ik meer en meer af van de pijn.
Het voelt zowat als felle harde buiken,zo percies of mijn baarmoeder trekt samen.
Is echt met momenten niet vol te houden.

Begin mij wel wat zorgen te maken.
Het is elke menstruatie harder en harder maar deze keer is het wel heel erg.

Denk dat ik volgende week is naar de gyn ga of zo want volgens mij is dit niet normaal.

Hopelijk kan zij er iets aan doen,want de huisarts gaat maar weinig kunnen toch?

Liefs orchi

He meiden,

@lijnmaan, ik heb groep 5/6! En dat gevoel van stressen omdat je alles wil doen in die 2 dagen, ervaar ik ook zo! Zelf werk ik 3 dagen, dus heb ook nog de verantwoordelijkheid! Alle oudergesprekken etc. moet ik doen, pff!! Het lukt echt niet om het werk af te krijgen. Nu moeten over 4 weken de rapporten af zijn en die zijn bij ons dus kei groot en lang! Daar zie ik nu al tegenop!
Balen dat de test negatief was! Zelf heb ik nooit last gehad van ontpillen en na de 1e zwangerschap, hebben wij geen voorbehoedsmiddelen meer gebruikt, dus kan je helaas niet helpen! Al lees je het wel veel vaker dat het langer duurt voor je weer ongesteld wordt.

@misslin en chili2, spannend hoor! Als je gezellig mee wilt kletsen, je bent welkom!

@Loks, 1 dag te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je dochter! Een leuke dag gehad zo te lezen, fijn hoor! En wat een hoop cadeaus, altijd leuk haha!! Wat schattig, kusjes hihi!! Wil ik ook!!
Hier is het ook hartstikke vies weer, heb zelfs de verwarming maar weer aangezet!!

@Wendy, gecondoleerd met de vader van een vriend! Heb je er geen moeite mee om naar een begrafenis te gaan?? Sinds mijn zus is overleden, moet ik altijd huilen op een begrafenis en niet z'on klein beetje ook! Meestal omdat ik dan aan mijn zus moet denken.

@Not, gewoon 2 vensters openen, dan gaat super makkelijk! Deze tip heb ik ook gekregen van iemand!

@Jufmaud, vandaag naar je oma! Hopelijk heb je een leuke dag gehad?! Lekker hoor pannenkoeken en ijs eten!! En wat leuk dat jullie haar meenemen.
Wat erg dat je geen tampons kunt verdragen, dan heb je geluk dat een spiraal bestaat!

@Chantal, ik hoop het voor je! Ik heb bij beide zwangerschappen niet gevoeld dat ik zwanger was! Ik denk wel dat het mogelijk is om al wat te voelen, want dat hebben heel veel meiden al snel!

@Orchie, balen meis!! Als je het niet vertrouwt, gewoon naar de gyn gaan he!! Daar zijn ze voor.

@Djurresmama, spannend, nog 2 dagen! Hoop zo op goed nieuws voor je? Zie je er erg tegenop? Beetje stomme vraag misschien! Als ik het goed heb gevoeld, komt de 2e tand er ook aan, maar weet het niet zeker! Hij heeft nergens last van, nog steeds een kei makkelijk mannetje! Ben zo trots op hem, haha!!

@Romaty, helemaal vergeten je een fijne vakantie te wensen, maar je zult ook zonder mijn berichtje vast wel genieten!!

@berg-driel, geniet lekker van je lange weekend, heerlijk! En nog maar 20 dagen werken, heerlijk!! Roy heeft het wel druk gehad met zijn tandjes zeg. Dan mag hij ook wel zeuren!! Liever niet he!! Werkze, nog even!

Gister wilde ik nog reageren, maar was zo moe, misselijk en had z'on buikpijn, dat het er echt niet van gekomen is. Heb heerlijk met een deken op de bank gelegen. Vanmorgen was ik ook ontzettend misselijk, maar sinds een uurtje gaat het weer stukken beter. Net even gestreken, wasje aangezet en Senna in bad gedaan! Hij ligt nu heerlijk in zijn bed, dus ik ff snel reageren.
Volgende week woensdag echo, vind het zo spannend! Ben zo bang dat het fout is! Nou, zal niet langer zeuren!
Wens jullie allemaal een fijne dag, ik ga de volgende was aanzetten!

x

Hoi Meiden,

Willen jullie mij ook in het lijstje zetten.
Ik ben Zonnetje4 ik ben 25 jaar en heb een dochtertje van 14 maanden.
Mijn vriend en ik gaan het  vanaf vorige week weer proberen voor een tweede kindje.
Mijn NOD is 20 mei.

liefs Zonnetje4

Hoi Zonnetje spannend hoor, succes met het klussen!!!!

Ik vind die wacht dagen echt vreselijk, kan niets anders dan de gehele dag er mee bezig zijn!!!!!   Hebben jullie dat nou ook.. Ik vind het zo stom van mezelf het is pas de eerste ronde...... Maar goed ik wacht al 2 jaar om weer te beginnen.... Nou ja we moeten maar gewoon geduld hebben...

Meiden succes allemaal met wachten, klussen!!!

Ik duim voor iedereen hier.

liefs,
Chantal

Hoi hoi,

Bedankt voor de welkomst- berichtjes.
Het is allemaal inderdaad weer erg spannend.
Ik herken het helemaal van de vorige keer; het speelt heel de dag door je hoofd, je ziet overal dikke buiken etc.

@ juf Maud: ha ha, nee geen collega van je hoor. Ik ben geen juf, wel een groepsleidster.

Grz

Terug
Bovenaan