Dag dames,
Hier ben ik eindelijk!!
@Loks:Gefeliciteerd he meid!!!Wens je een mooie zwangerschap!!!!
@mama1977:Kan me voorstellen dat je heel blij bent nu ze in haar eigen bedje slaapt!!
Heel goed dat je doorzet.
Ik weet dat het niet gemakkelijk is,zit hier ook met een lastig slapertje,ze slaapt wel in haar eigen bed,maar soms wil ze gewoon niet slapen,dan blijft ze krijsen,zoals nu!!
Ze was om 6 u vanmorgen wakker dus ik dacht oke tijd voor een middagdutje,ze ligt nu al 20 min te krijsen,echt kwaad dat ze is,maar aangezien ze de laaste tijd iets te stout was en zomaar haar zin deed hebben wij hier ook de knoop doorgehakt om veel strenger te zijn.
Zondag nacht werd ze ineens wakker in paniek,dacht mss vies gedroomd,wat doe ik,ik neem ze mee in ons bed,de allereerste keer,ze is 20 maand nu.
Flink geslapen,alles oke.
Maar de volgende nacht om half twee snachts werd ze terug wakker,weer krijsen echt niet normaal,ik dacht ah nee he,zo niet.
Heeft ze van half 2 tot iets na 2 blijven krijsen en is ze toch int slaap gevallen,ze slaapt bij ons op de kamer aangezien wij hier maar 1 kamer hebben,we gaan begin volgend jaar verhuizen dus hoop dat het dan wat beter word.
Je zag ons daar wel liggen zeker

allebei met ons kussen op ons oren om toch maar door te bijten,zat met de geburen in mijn gedachten maar dacht als ik nu niet doorzet dan is het allemaal voor niks geweest.
De nacht erna terug wakker,maar heeft ze het na 5 min weer opgegeven.
Bij de onthaalouder gaat ze heel flink slapen,daar geeft ze geen kick!
Dus nu bijt ik ook door en laat ze maar wenen,ze zal wel in slaap vallen,is ondertussen al 20 min bezig

Pas op mijn hart breekt ook hoor als ik het hoor maar dan ben ik straks weer fier als ik op mijn tanden heb gebeten

Dus je ziet t'is overal wel iets he
@JIG:Ik versta dus geen woord duits he

haha
Maar doe mij best hoor,lijkt zowat op ons taaltje he.
Hoop dat je een hele mooie echo krijgt,nog heel eventjes geduld,veel succes!!!
@deleve:Ook voor jou een schitterende zwangerschap gewenst,ben zo blij voor jou!!
En op valentijn,zo leuk!!!
@juf maud:Ik ga je glitters met open armen ontvangen hoor

Kan ze goed gebruiken.
Ja de zwanger lijst is al langer als die nog niet zwangeren,is echt wel een vruchtbare tijd blijkt.
Hoop het zo voor jou dat je nu in je tweede ronde ook zwanger mag worden,veel succes meid,hoe is het met je dieet,lukt het een beetje?
Wens je er in ieder geval nog heel veel succes mee!!
@romaty

ff meid kan me voorstellen die slechte nachten,dat je dan ook slechte dagen hebt.
Voor jou naderd het einde toch stillaan he!!
Waar is de tijd dat je net zwanger was,wat gaat het snel,word je al niet stillaan zenuwachtig naar je kleine babytje
@berg-driel:tgoh nog maar 10 weken,voor jou begint het ook te korten he seg!!
Weet je wat het gaat worden?
@wendy-merle:En meid hoe is het daar met jou?Nog nieuws?
Ik hoop dat ik iedereen heb gehad nu en anders sorry dames.
Ondertussen is ze nog altijd aant wenen,maar vertik het om te gaan kijken,mss als ze binnen 10 min nog weent dat ik haar tutje ga geven,want als ze zo kwaad is gooit ze het weg

Ze tuttert eigenlijk nooit,enkel voor in slaap te vallen en als ze slaapt dan heeft ze hem al niet meer,als ze wakker is legt ze hem direct in haar bedje en laat ze hem daar liggen.
Mijn vriend zit van donderdag in frankrijk,pff wat mis ik hem,maar vannacht komt hij terug naar huis,joepie.
Nu weer iets raar,normaal heb ik rond dag 10 of 11 mijn eisprong,krijg dan twee dagen zowat meer afscheiding en dan komt ie,maar nu had ik dit al veel vroeger,twee dagen afscheiding en gisteren,verschrikkelijke menstruatiepijn en steken aan mijn linkerkant,dus denk eigenlijk dat het mijn eisprong was,hoop van niet want dan is deze maand voor niks geweest aangezien mijn vriend er niet is

Vandaag eigenlijk ook nog ongi pijn hoor.
Maar zat gisteren nog maar op dag 8,zou het al zo vroeg kunnen,is wel heel vroeg he!!
Zo kga jullie eens terug verlaten,hoop dat ik het nu heb goedgemaakt dat ik de laatste tijd zo weinig heb kunnen reageren!!
Een dikke kus voor iedereen!
Liefs orchi