Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Joehoe allemaal zwangere dames, allemaal gefeliciteerd.
Hier is het ook weer gelukt!! JOEHOE

Valentijnsdag ben ik uitgerekend

Voor de klussers

Duim dat jullie ook snel zwanger mogen zijn!!

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
10
25  
23 juni  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
8  
24  
22 juni

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
3  na mk
26
26 juni/3 juli

Maud
2
35
12 juni

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
1
27
9 juni

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
11-06-2009
3d  echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
13-07-2009
32  weken echo

Jansske
28
5
10-12-09
30-06-2009

Lijnmaan
30
1
10-01-10
19 juni 2009

Floor        
28
1
18-01-10
16 juni 2009

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
24
6
21-01-10
12-06-09

JIG
30
5
29-01-10
9-6-2009

Au3
23
1
02-02-2010
26-6-2009

Not        
25                  
1
02-02-2010
09-07-2009

Loks
24
2
06-02-2010

Deleve
28
2 na mk
14-02-2010

JOEPPIEIEIEIE!! Ook Deleve is zwanger!!!
Proficiat meisje!! Geniet er maar lekker van!!

@Mamma1977 consequent is goed geschreven hoor! Rotwoord he, ik moet soms ook zó lang nadenken eer ik de juiste schrijfwijze van een woord weet (onderwijs weet ook niet alles....) Weet je wat ik ook nooit weet? Is het nu langer dan of langer als. Pff, moet ik altijd aan Vincent vragen. Gelukkig werk ik in groep 3!!
Fijn dat je meisje nu eindelijk in haar eigen bedje wil slapen, na al die tijd wil je best je eigen bed weer terug denk ik! En je hubbie weer blij natuurlijk!
Pff, dat valt ook nog niet mee met je man zeg! En een aantal maanden rustig aan, dat doe je niet zomaar even!
Tja, ik denk dat mijn NOD tussen donderdag en zondag is dus ik ga denk ik zaterdag testen als ik dan nog niet ongi ben. Pff, dat is nog een hele week wachten! Gelukkig hebben we CITO-week en dat is altijd erg druk op het werk dus kan ik de zinnen een beetje verzetten!

@Orchi; zó balen als zo'n hele tekst weg is, tot later!

@JIG: ja, dit red ik nog wel met HAVO-Duits! Dankjewel meis! Ik hoop met je mee!!
Uhm, van die Twentse zin kan ik weinig maken, of is het iets van: doe het rustig aan? (mss zeg ik nu wel iets heel stoms!)
Héérlijk, nog maar 4 daagjes tot de echo, geniet maar lekker van de eerste bewegende beelden van je beebje!

@Deleve: mocht ik ook zwanger zijn deze maand ben ik ook uitgeteld op de 14e. Hoe kan het dan dat jij het al weet? Heb je een korte cyclus?
Ik begon te menstrueren op moederdag en ga uit van 32 dagen, dan kom ik uit op 11 juni NOD.
Maar wat superdepuper voor je!!

De babyboom neemt hier flinke vormen aan, ik verheug me zó op alle verhalen, foto's beebjes en alles eromheen!
Het is toch wat, we hebben hier gewoon een geweldige club vriendinnen van wie meer dan de helft zwanger is! Dat is toch volmaakt geluk of niet dames?
Tuurlijk verheug ik me ook op mijn eigen zwangerschap maar ik geniet net zo hard van die van jullie!!
Ik strooi nog even wat glitters voor de niet-zwangeren, dat er maar een moment mag komen dat we allemaal zwanger aan de PC zitten!
********** *********** ********** ************ ************ ************ ***********

Heel veel liefs  en een superdikke kus !
Maud

@ Maud, ik begon met menstrueren op 7 mei, heb juist normaal een lange cyclus waardoor ik pas de 14e uitgerekend ben (volgens predictor.nl) Cyclus van 31 dagen.
Heb vroeg getest had zoveel verschijnselen en op cyclusdag 26 teste ik al positief. Zit vandaag pas op cyclusdag 29 en supervette streep!
 Ben zo blij!!!

Hoop heel erg dat het voor jullie ook raak is!

Wow, de babyboom zet zich voort!!!!!
Deleve, van harte gefeliciteerd!!!!! Ik ben heel blij voor je dat je zo snel weer zwanger mag zijn!! Ik duim voor je dat dit jullie kindje mag worden!!

Zo meiden, ben vandaag aan hte klussen geweest, ik heb de toekomstige peuterkamer van tygo gekit, en dacht ach ik doe gelijk de rest van de bovenverdieping ook maar even (heb denk ik een beetje last van nesteldrang want alles moet netjes en af en schoon etc.etc.) maar goed, het resultaat mag er weer zijn!

Heb vanacht beter geslapen dan de nacht ervoor, maar ik denk dat ik toch moet accepteren dat slapen vanaf nu lastiger zal gaan.
De bewegingen van de baby zij momenteel ook erg heftig, ik lig en zit regelmatig te schudden door al het gewoel en geschop daarbinnen (wordt er af en toe een beetje "eng" van, het is zo heftig soms)
En tja, kleine tygo heeft de afgelopen 2 nachten ook gehuild, terwijl hij altijd gewoon doorslaapt, dus dat is ook ff wennen, en met een aai over de bol ging het niet over, heb echt 2 nachten paracetamol moeten geven waarna de kleine man weer ging slapen, wat er dwars zit weet ik niet (hoektanden   wellicht) maar goe, zag net op de monitor dat ie alweer flink lag te woelen, dus ik verwacht dat het vannacht wel weer een uurtje spoken wordt.

@mama1977, jeetje meid, zolang jullie meisje in bed, ik moet er niet aan denken, want ik doe dan zelf geen oog meer dicht....
Maar ikzelf ben heel consequent met slapen in het eigen bedje etc.etc Heb tygo van begin af aan zelf laten inslapen in bed etc. en ik ben echt van de 3 r-en, en dat werkt hier perfect.
Tygo heeft ooit een week geprobeerd, van wat nou als ik hard huil, misschien mag ik dan wel weer uit bed.... dat heeft hij welgeteld 4 dagen volgehouden en sindsdien slappt hij weer als een roosje, ben nog altijd blij dat ik nooit heb toegegeven, alhoewel een huilende baby wel lastig is hoor!!
Maar goed, goed van je dat jullie meid nu eindelijk in haar eigen bedje slaapt!!! en volhouden nu he!!

@maud, meid hoe staat het eigenlijk met de lijn???? Ga je nog steeds goed??
Spannend he die laatste week voor je nod!! Ik zal voor je duimen meid!! Zou wel leuk zijn, nog een zwangere erbij!!

Meiden, bedankt nog voor de namen suggesties, ik vind het wel heel lastig hoor dit keer.... meisjesnamen in overvloed maar jongesnamen pfffffff (hmmm misschien een teken, hihi)

xxx

Hoi Romaty,

ik let nog steeds heel goed op wat ik eet en snoep niet tot nauwelijks.
Ik heb een week stilgestaan maar ben nu wel weer een halve kilo kwijt.
Wel merk ik het goed aan mijn kleding, alles zit een stuk lekkerder.
Lief dat je er naar vraagt meisje!

Veel liefs,
Maud

Lieve meiden,

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet vertellen hier. Heb gisteren gewerkt en ik vergat gewoon elke keer dat ik zwanger ben, zo gek. En dan dacht ik er weer ineens aan en dan wilde ik het tegen iemand zeggen. Wil ik eerst nog even niet doen, maar kan het apsoluut geen 12 weken voor mezelf houden. We gaan straks naar mijn schoonouders en vanavond naar een verjaardag, we blijven dan bij mijn so slapen. We gaan het dan ook vertellen aan hun en mijn zwager en denk ook de vrienden waar we naar de verjaardag gaan. Ik kan me eigelijk helemaal niet meer herrinren wanneer ik het de vorige keer verteld heb, op mijn werk bijv. Ben benieuwd  wanneer en hoe  jullie  het hebben verteld  of gaan vertellen????

@Au, was de bruiloft leuk, heb je nog wat energie over of ben je helemaal uitgeput?

@Maud, nu 3 nummertjes twee op de lijst, ik ben nog steeds aan het duimen voor je.Ik hoop dat je aankomende week met de cito je zinnen wat kunt verzetten. Ik kan dan ook geen twents, maar ik  had dat er ook uitgehaald.

@Jansske, weet je al iets over de uitslag?

@Orchi, balen hé meid, ik heb daar toen ook gewoon een potje om zitten janken echt erg. Zat toen net voor mijn nod en had het ff helemaal gehad. Hoop dat je snel wel weer een bericht kan plaatsen.

@Deleve, geweldig meid, dat je weer zwanger bent, ik hoop dat je er van kunt genieten. Heel erg gefeliciteerd!

@Romaty, Had je een mooie bruiloft en ging het logeren van Tygo goed? Haa, arm mannetje, zielig he altijd als er zoiets gaande is. Heb je vannacht weer wat beter geslapen?

@Mama1977, Ik vind het wel knap van je dat je gewoon je gevoel hebt gevolgd en je niets hebt aangetrokken van wat anderen zeggen of denken. Maar kan me ook wel voorstellen dat je blij bent dat je er vanaf bent. Ik hoop voor je dat je het blijft volhouden   om je dochter in haar eigen bedje te laten slapen.
Klinkt allemaal heftig zeg met je man, ik hoop dat hij snel weer geopereerd mag worden.

@JIG, spannend weer een echo, ben benieuwd naar de foto's. Ik ken dat wel met die knopjes drukken hier, wel lekker dat je dan nog een box hebt staan waar ze ook in wil.

Veel liefs Loks

Dag dames,

Hier ben ik eindelijk!!

@Loks:Gefeliciteerd he meid!!!Wens je een mooie zwangerschap!!!!

@mama1977:Kan me voorstellen dat je heel blij bent nu ze in haar eigen bedje slaapt!!
Heel goed dat je doorzet.
Ik weet dat het niet gemakkelijk is,zit hier ook met een lastig slapertje,ze slaapt wel in haar eigen bed,maar soms wil ze gewoon niet slapen,dan blijft ze krijsen,zoals nu!!
Ze was om 6 u vanmorgen wakker dus ik dacht oke tijd voor een middagdutje,ze ligt nu al 20 min te krijsen,echt kwaad dat ze is,maar aangezien ze de laaste tijd iets te stout was en zomaar haar zin deed hebben wij hier ook de knoop doorgehakt om veel strenger te zijn.
Zondag nacht werd ze ineens wakker in paniek,dacht mss vies gedroomd,wat doe ik,ik neem ze mee in ons bed,de allereerste keer,ze is 20 maand nu.
Flink geslapen,alles oke.
Maar de volgende nacht om half twee snachts werd ze terug wakker,weer krijsen echt niet normaal,ik dacht ah nee he,zo niet.
Heeft ze van half 2 tot iets na 2 blijven krijsen en is ze toch int slaap gevallen,ze slaapt bij ons op de kamer aangezien wij hier maar 1 kamer hebben,we gaan begin volgend jaar verhuizen dus hoop dat het dan wat beter word.
Je zag ons daar wel liggen zeker:) allebei met ons kussen op ons oren om toch maar door te bijten,zat met de geburen in mijn gedachten maar dacht als ik nu niet doorzet dan is het allemaal voor niks geweest.
De nacht erna terug wakker,maar heeft ze het na 5 min weer opgegeven.
Bij de onthaalouder gaat ze heel flink slapen,daar geeft ze geen kick!
Dus nu bijt ik ook door en laat ze maar wenen,ze zal wel in slaap vallen,is ondertussen al 20 min bezig:)
Pas op mijn hart breekt ook hoor als ik het hoor maar dan ben ik straks weer fier als ik op mijn tanden heb gebeten:)
Dus je ziet t'is overal wel iets he:)

@JIG:Ik versta dus geen woord duits he:) haha
Maar doe mij best hoor,lijkt zowat op ons taaltje he.
Hoop dat je een hele mooie echo krijgt,nog heel eventjes geduld,veel succes!!!

@deleve:Ook voor jou een schitterende zwangerschap gewenst,ben zo blij voor jou!!
En op valentijn,zo leuk!!!

@juf maud:Ik ga je glitters met open armen ontvangen hoor:)
Kan ze goed gebruiken.
Ja de zwanger lijst is al langer als die nog niet zwangeren,is echt wel een vruchtbare tijd blijkt.
Hoop het zo voor jou dat je nu in je tweede ronde ook zwanger mag worden,veel succes meid,hoe is het met je dieet,lukt het een beetje?
Wens je er in ieder geval nog heel veel succes mee!!

@romaty:pff meid kan me voorstellen die slechte nachten,dat je dan ook slechte dagen hebt.
Voor jou naderd het einde toch stillaan he!!
Waar is de tijd dat je net zwanger was,wat gaat het snel,word je al niet stillaan zenuwachtig naar je kleine babytje:)

@berg-driel:tgoh nog maar 10 weken,voor jou begint het ook te korten he seg!!
Weet je wat het gaat worden?

@wendy-merle:En meid hoe is het daar met jou?Nog nieuws?

Ik hoop dat ik iedereen heb gehad nu en anders sorry dames.
Ondertussen is ze nog altijd aant wenen,maar vertik het om te gaan kijken,mss als ze binnen 10 min nog weent dat ik haar tutje ga geven,want als ze zo kwaad is gooit ze het weg:)
Ze tuttert eigenlijk nooit,enkel voor in slaap te vallen en als ze slaapt dan heeft ze hem al niet meer,als ze wakker is legt ze hem direct in haar bedje en laat ze hem daar liggen.

Mijn vriend zit  van donderdag in frankrijk,pff wat mis ik hem,maar vannacht komt hij terug naar huis,joepie.

Nu weer iets raar,normaal heb ik rond dag 10 of 11 mijn eisprong,krijg dan twee dagen zowat meer afscheiding en dan komt ie,maar nu had ik dit al veel vroeger,twee dagen afscheiding en gisteren,verschrikkelijke menstruatiepijn en steken aan mijn linkerkant,dus denk eigenlijk dat het mijn eisprong was,hoop van niet want dan is deze maand voor niks geweest aangezien mijn vriend er niet is:)
Vandaag eigenlijk ook nog ongi pijn hoor.
Maar zat gisteren nog maar op dag 8,zou het al zo vroeg kunnen,is wel heel vroeg he!!

Zo kga jullie eens terug verlaten,hoop dat ik het nu heb goedgemaakt dat ik de laatste tijd zo weinig heb kunnen reageren!!

Een dikke kus voor iedereen!
Liefs orchi

Terug
Bovenaan