Hallo meiden,
@maud, vervelend zeg die stijve nek!! Daar kan je je inderdaad heel lamlendig van voelen! Hoop dat het snel beter gaat, en anders lekker een warme ekrsenpitten zak of een beetje tijgerbalsem, dan kanp je zo weer op!!
Wat een leuk verhaal van die speen afleren!! Vindingrijk moet ik zeggen!!
Ik heb geen foto gemaakt van hoe ik eruit zag, heb eiegnlijk nog geen een foto van mijn buik gemaakt erg he!! de vorge keer tig, en nu geen een!!
Maar ik had een strakke zwarte rok aan met rousjes onderaan (rok tot op mijn knie ongeveer en een beetje scheve uitloop), een mooie zwarte top erop waarin mijn buik erg leuk uitkwam, en een mooi creme wit linnen jasje, die nu heel leuk valt met zo'n dikke buik!! Pumpje eronder en klaar was ik, moet zeggen was er zelf erg tevreden over, hihi!!
@jansske, dat slapen is lastig maar ik denk dat ik onbewust me heel de week druk heb gemaakt om het feit dat de kleine uit logeren zou gaan, ik zag daar zoooooooo tegenop!! Plus daarbij wij hebben geen gordijn voor ons slaapkamerraam (is niet noodzakelijk als je woont zoals wij en geen inkijk hebt) maar aangezien het nu om 5 uur licht is ben ik dan dus ook wakker, en de hooikoorts helpt ook niet echt mee denk!! Van mijn dikke buik heb ik eigenlijk nog heel weinig last met slapen, dus denk echt dat het aan andere zaken ligt.
Ga van de week ook gelijk een gordijn kopen (heb er vancht een hoeslaken voorgehangen en dat scheelde een stuk!!)
En wat betreft de namen, wat een drama!!!
Een meisjesnaam is gelukt, maar een jongensnaam en en dan ook nog iets wat bij Tygo past, pfff lastig. Wij houden van relatief korte namen, stoer. Maar eindigent op een s is lastig van de achternaam die het kindje krijgt begint met een s.... dus dan valt er al heeeeeel veeel af!!!
Zitten een beetje in de trent van, Fender, Luca, Jesse, Chiel, Wessel, Finn, zoiets......
@bergdriel, Cas is inderdaad een leuke naam, maar ja die s op het eind is niks voor ons!!
Wij hadden de tekst;
je hebt 2 kleine handjes
geef ons er allebei een
dan leiden wij je rond, tot je zegt;
ik kan het wel alleen
Welkom kleine ukkupuk, je bent ons eerste meesterstuk!!
En we gaan nu denk ik, het volgende doen;
Van verwondering even stil, van blijdschap een traan....
Geboren als zovelen, uniek als geen ander..
@au, mooi gedicht zeg, dat alweer te brullen hier achter de computer!!
Je hebt heel wat meegemaakt op die bruiloft dan, wat erg zeg van die broek!!
Hier was het een feestje waar de muziek veeeeeeel te hard stond, en dat was echt niet aangenaam! Zonde, want verder was het best leuk!
Hier hadden de bruid en de bruidegom 5 kwartier in de file gestaan voor ze moesten gaan trouwen, dus was het even lichte paniek!! Een uur voordat er getrouwd moest worden liep de bruid nog in een spijkerbroek rond en moest de make up en het haar nog gedaan worden!!!! Daar wordt je ook niet vrolijk van natuurlijk!!
Ik ben trouwens 6 dagen voor de uitgerekende datum bevallen.
Nou het feestje viel dus een beetje tegen, maar vond dat niet zo erg eigenlijk, was een goed excuss om optijd weer weg te gaan.
Heb heerlijk geslapen vanacht en moet zeggen dat ik de kleine nog niet vreselijk mis en er eiegnlijk wel de voordelen van in zie nu hij een keertje uit logeren is!!
Oma smste ook dat het erg goed ging, hij heeft heerlijk geslapen en is vanmorgen al lekker in bad weze spatteren en heeft veel pret en goed gegeten, dus nou wat wil ik nog meer!!
Ga hem dus ook pas vanmiddag halen, nog ff genieten!!
Wij gaan straks verder met het kamertje, heb vanmorgen ff gespiekt en het wordt al heel leuk, lekker vrolijk weer, die kleuren!! Knapt zo'n kamertje gelijk van op!!
Mijn vriend vind het ook heerlijk klussen nu, want de kleine is er niet en dus kan de muziek op volle sterkte, we hebben immers ook geen buren, en wordt er dus luidkeels gezongen, wel gezellig hoor, hihi!!
meiden, dikke kussen weer!!