Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

he meiden,

nog even snel een berichtje van mij, zit helemaal opgetut achter de computer want ga zo naar de bruiloft, maar dacht ga eerst nog ff de meiden gedag zeggen!!

Hebben vandaag een begin gemaakt met het verfwerk op de peuterkamer, leuk hoor, morgen proberen we de rest te doen.
Heb vanmiddag de kleine vent bij opa en oma gebracht, vreselijk vond ik het weer, want mijn vent gaat zo hartverscheurend huilen, echt niet leuk meer!!
Maar goed, kreeg net bericht dat het allemaal goed ging, dus ik probeer nu maar te genieten van de vrijheid, maar mis hem eigenlijk nu alweer!!

meiden, ik ga feesten, kom morgen wel weer ff buurten,

xxxx

Hoi meiden,

pff, ik voel me echt ellendig vandaag...
Werd vanmorgen wakker met een stijve nek. In het begin viel het nog wel mee (zelfs nog voor de lekker geklust terwijl Ruben beneden tv keek) maar in de loop van de ochtend werd het steeds erger. We zijn nog heel gezellig bij mijn ouders geweest (net thuis) maar in de loop van de dag verranderde ik steeds meer in Quasi Modo....
Mijn hoofd staat nu naar links en wat naar voren waardoor ik erg veel op mijn kromme omaatje lijk...
Het doet gewoon ellendig veel pijn en mijn hoofd voelt ook zo zwaar nu.
Ik heb mijn vest tot bovenaan dicht en ben al lekker ingesmeerd. Straks nog maar een keer en een beetje bijtijds naar bed denk ik...

@Loks: gek hè, zo'n geheim. Wij hebben het de families de vorige keer na een week of 8-9 verteld en de rest eromheen een week of 2-3 later maar of ik dat deze keer weer zou kunnen? Ik heb gewoon wel een paar mensen die op de hoogte zijn en die horen het gewoon op dag 1 denk ik.Maar na Vin zijn jullie uiteraard de eersten die het weten!!!
Succes met duimen!!

@Orchi: Een ei op dag 8 zou idd erg vroeg zijn, dat is dan een cyclus van 22 dagen... Dat is wel erg kort. En zeker nu je  vriend niet thuis is, dat komt niet goed uit!
Knap hoe je met je dochtertje bent omgegaan. Het lijkt mij idd de beste manier, heb ik met Ruben ook wel eens gedaan. Is ze utieindelijk nog gaan slapen?
Ruben had ook altijd zijn tuttel nodig om in slaap te vallen maar zodra hij sliep spuugde hij 'm dan uit. Alleen als hij heel ziek was wilde hij nog wel eens tuttelen, maar dat vond ik ook nooit erg. Toen hij 3.5 was heeft hij zijn spenen in een mooi doosje aan Sinterklaas overhandigd, die waren voor de kleine pietjes. Sint was op de hoogte van deze actie en bedankte hem uitbundig. En zo raakte Ruben heel makkelijk van de speen af.

@Romaty: heb je geen foto gemaakt? Ik ben zó benieuwd hoe je je hebt opgetut!
Ik hoop dat je een fijne avond hebt!

Meiden, ik maak het niet te lang, ik ga even proberen een houding te zoeken op de bank.

Heel veel liefs,
Maud

Heeey meiden,

@au, das inderdaad nog een hoop wat moet gebeuren in huis, maar langzaam aan stukje bij stukje wordt het allemaal mooier! Das het voordeel!
Fijn he dat je altijd de verloskundige kunt bellen en dat ze je weer gerustgesteld heeft. Dat zal inderdaad wel schrikken zijn, pff!!
Hoe was de bruiloft?

@Jig, bijna echo!! Spannend. Wel gelijk laten weten hoe het was he!

@maud, fijn dat je geen ontsteking had, hopelijk krijg je het ook niet en heb je dat kuurtje niet nodig.
Wat heerlijk dat de vergadering niet doorging. Onze vergadering duurde maar liefst tot kwart voor elf, pff en dan de volgende dag werken.
Vervelend z;on stijfe nek! Hopelijk is het snel over en heb je een goede houding kunnen vinden op de bank!

@berg-driel, hoe was je groeiecho?! Of heb je dat al verteld?! Wat leuk dat je vriendin ook zwanger is.

@Loks, gefeliciteerd meis! Wat gaaf he! Enne poepen op je eigen wc, dat is echt fijn he!! Dat mis ik ook altijd ergens anders, hahaha!! Nog wezen aquarobicken?
Maandag of dinsdag kan ik bellen voor de uitslag, maar heb nergens meer last van gelukkig.

@Romaty, wat balen zeg dat het slapen minder gaat en je moet nog zo lang! Nou ja lang...!! Wat fijn dat je het geboortekaartje al uitgekozen heb! Moeilijk he namen kiezen! Van wat voor soort namen hou je? Veel plezier op de bruiloft.

@Deleve, jij ook gefeliciteerd! Super voor je!

Hier weinig te melden! Woensdagavond en donderdagavond op school geweest! Vrijdag gewerkt en vandaag huis schoongemaakt. Vriendlief is nu niet thuis, zal vanavond wel laat thuis komen! Fijn weekend allemaal,

x

Hoi meiden,

@deleve & loks, gefeliciteerd meiden, geniet er lekker van!!

@mama1977, 3 jaar bv, wow, respect!
Maar ik begrijp uit je verhaal dat je dochter het gewoon "pakte" als ze honger had, haha.
Ik moet in het zkh bevallen ivm medische indicatie, maar vind dat zelf ook wel heel prettig idee hoor.

@romaty, moeilijk he, die namen!!
Als het idd een teken is dat je geen jongensnaam kan verzinnen, dan krijgen we allebei een meid, haha.
Hier was het ook zo'n ramp!!
Heb nog even gedacht voor je, ik vind Cas ook erg leuk bij Tygo, maar weet niet of je daar van houdt.

@jansske, ik heb maandag m'n echo dus oet nog even geduld hebben.
maar lief dat je er naar vraagt.

@JIG, lasig is dat hè, zo'n dreumes met die eigenwijze handjes, haha.
Roy zet ook altijd de radio aan of de tv op iets anders...grr!!
Echt lang leve de box op zo'n moment.

@orchi, nee ik weet het geslacht niet, m'n man wel dus die mag de babykamer doen.
Lekker dat je mannetje bijna weer thuis is, moest hij voor z'n werk naar Frankrijk?

Ik heb nog even een verzoek aan jullie.
Wij moeten voor het jongenskaartje nog een kort gedichtje/zinnetje maar komen er niet uit.
Willen jullie je geboortezin/gedichtje van jullie kaartje plaatsen zodat we ideeen op kunnen doen?
Andere ideeen zijn natuurlijk ook heel welkom!!
Bij Roy hadden we:

Ik zoek een zin die kan vertalen
wat jij in ons hebt los gemaakt.

Komt uit een nummer van MB - Slaap Maar
Vond dat toen een heel mooi nummer, maar het nummer wat ik nu heel mooi vind is van Lisa, en Hallelujah! staat zo raar op een geboortekaartje

Bedankt meiden en tot snel !!

x Cora

Hoi meiden,

Ga weer een poging doen om op iedereen te reageren...

Berg_driel:
In Luca's kaartje staat:

Twee handjes grijpen in de wereld,
al is die nog zo klein.
Dat wat die handjes zullen grijpen,
steeds het juiste mag zijn.

Ik heb later dit in zijn boek geschreven:

Je bent nog knapper dan ik dacht
Zo lief en klein
Slaap maar zacht, droom fijn
ik zal over je waken

Je bent even hier
Het voelt alsof je er al jaren bent
Als je zo naar me lacht
is het net of ik je altijd heb gekend

Lach maar, speel maar
Ik blijf hier dicht bij je
Eet maar, drink maar
Wees maar klein
Je hoeft nog lang niet groot te zijn!

Kus Mama

Maud: wat vervelend zeg zo'n zere nek bah! lekker laten insmeren, masseren, warme douche erop en warm houden.. hoop dat het snel loskomt..

De bruiloft was echt heel erg leuk!ik had speciaal een jurk met een speelse uitloop gekocht om mijn buik in te dekken maareh.. heb normaal echt een platte buik en toen wij Luca naar mijn moeder brachten kreeg ik al de opmerking: Zo je buik gaat lekker! En ook op de bruilot werd het door een paar mannen (typisch eigenlijk) opgemerkt dat daar meer zat als normaal... Ruben heeft een halfzusje van 5. Die wilde met mij dansen en ik liep op peeptoe pumps.. gaat ze met haar hele gewicht aan mij hangen in een poging om rondjes te draaien.. ik viel met mijn 48 kilo midden op de dansvloer op mijn billen.. band stopte met zingen en iedereen keek mij aan.. OEPS! snel opgestaan en gezegd dat aan mij hangen niet kan en verder gedanst.. ben natuurlijk niet voor 1 gat te vangen.. De bruidegom zelf had een Aston Martin Vantage gehuurd (super mooie maar extreem laag bij de grond chique auto) en die schuurde toen hij in wilde stappen om naar de kerk te gaan uit zijn maatpak.. en niet op de naad! Ze hebben de broek op de naaimachine gemaakt, naaimachine in de achterbak van zijn so's auto en voor het feest kwam er van uit het atelier een nieuwe broek die weer helemaal voor hem aangepast is.. wel een verhaal voor het nageslacht!

Deleve: gefeliciteerd zeg! Nu hopen dat de rest snel volgt in deze vruchtbare (voor)zomer!

Loks: Ik was de bob en het was dik 1,5 uur rijden dus ik heb vanaf 00.30 uur gepietpt dat ik zo wilde gaan (moest om 11.00 uur op kantoor zijn vandaag) maar om 01.30 uur reden we weg.. gelukkig ben ik zodra de auto start altijd weer klaarwakker.. Mijn zwager thuis afgezet (woont gelukkig vlakbij mijn moeder) Luca opgehaald en 03.30 uur lagen we dan eindelijk in bed... Luca was bij min moeder van  0.00 uur tot wij er waren aan het spoken geweest. Hij gaat daar wel eens naar bed als we op visite zijn en dan tillen wij hem als we weggaan de auto in en hij blijft daar dus nooit tot heel laat dus denk dat hij zich af vroeg waar zijn ouders nou bleven :) en hij heeft tot 08.30 uur geslapen! Maar die energie pfoe.. heb na mijn werk even geslapen en ben nog gaar.. ruben had mijn moeder net aan de lijn en zei: "Nee Audrey zit net even en ze ziet er zo moe uit denk dat het echt te  veel is geweest gisteren ze belt morgen wel terug!" Vond ik echt lief.. meestal valt dat hem niet zo op en ga ik wel door met alles..

Orchideke: Hoop dat je vriend snel thuis is! Gezellige avond/nacht toegewenst samen weer!

Romaty: veel plezier op het feest! Hoop dat het minstens net zo gezellig is als wij het gisteren gehad hebben. Hoop ook dat het slapen snel wat beter gaat.

Deleve: Echt een superleuke datum! Nu hopen dat je ook op die datum bevalt!

Is er eigenlijk iemand die OP de uitgerekende datum bevallen is? Geloof het niet toch?

Iedereen: Fijn weekend verder!

@ berg-driel, heb gelijk even voor je gekeken en dit hebben wij erop gezet.

Samen een kindje,
het lijkt zo normaal.
Dit kindje van ons samen,
voor ons heel speciaal.

@au, wat een mooi gedicht wat je hebt opgeschreven! Kreeg er kippenvel van.
Weten je ouders al dat je zwanger bent dat ze daar een opmerking over maakten?
Oeps en gevallen! Toch nergens last van he! Zal er wel komisch uit hebben gezien (sorry)!
Wat een verhaal zeg van die broek! Dat verwacht je toch echt niet haha! En inderdaad wel leuk voor later. Foto van gemaakt, hihi!!
Ik ben 3 dagen te vroeg bevallen! Volgens mij heel veel meiden op dit forum zijn vroeger dan 40 weken bevallen! Hoezo? Is het een speciale datum?
Dat was een korte nacht voor je,  heerlijik kan dat zijn he even slapen!!

x

Hallo meiden,

@maud, vervelend zeg die stijve nek!! Daar kan je je inderdaad heel lamlendig van voelen! Hoop dat het snel beter gaat, en anders lekker een warme ekrsenpitten zak of een beetje tijgerbalsem, dan kanp je zo weer op!!
Wat een leuk verhaal van die speen afleren!! Vindingrijk moet ik zeggen!!
Ik heb geen foto gemaakt van hoe ik eruit zag, heb eiegnlijk nog geen een foto van mijn buik gemaakt  erg he!! de vorge keer tig, en nu geen een!!
Maar ik had een strakke zwarte rok aan met rousjes onderaan (rok tot op mijn knie ongeveer en een beetje scheve uitloop), een mooie zwarte top erop waarin mijn buik erg leuk uitkwam, en een mooi creme wit linnen jasje, die nu heel leuk valt met zo'n dikke buik!! Pumpje eronder en klaar was ik, moet zeggen was er zelf erg tevreden over, hihi!!

@jansske, dat slapen is lastig maar ik denk dat ik onbewust me heel de week druk heb gemaakt om het feit dat de kleine uit logeren zou gaan, ik zag daar zoooooooo tegenop!! Plus daarbij wij hebben geen gordijn voor ons slaapkamerraam (is niet noodzakelijk als je woont zoals wij en geen inkijk hebt) maar aangezien het nu om 5 uur licht is ben ik dan dus ook wakker, en de hooikoorts helpt ook niet echt mee denk!! Van mijn dikke buik heb ik eigenlijk nog heel weinig last met slapen, dus denk echt dat het aan andere zaken ligt.
Ga van de week ook gelijk een gordijn kopen (heb er vancht een hoeslaken voorgehangen en dat scheelde een stuk!!)
En wat betreft de namen, wat een drama!!!
Een meisjesnaam is gelukt, maar een jongensnaam en en dan ook nog iets wat bij Tygo past, pfff lastig. Wij houden van relatief korte namen, stoer. Maar eindigent op een s is lastig van de achternaam die het kindje krijgt begint met een s.... dus dan valt er al heeeeeel veeel af!!!
Zitten een beetje in de trent van, Fender, Luca, Jesse, Chiel, Wessel, Finn,   zoiets......

@bergdriel, Cas is inderdaad een leuke naam, maar ja die s op het eind is niks voor ons!!
Wij hadden de tekst;
je hebt 2 kleine handjes
geef ons er allebei een
dan leiden wij je rond, tot je zegt;
ik kan het wel alleen

Welkom kleine ukkupuk, je bent ons eerste meesterstuk!!

En we gaan nu denk ik, het volgende doen;

Van verwondering even stil, van blijdschap een traan....
Geboren als zovelen, uniek als geen ander..

@au, mooi gedicht zeg, dat alweer te brullen hier achter de computer!!
Je hebt heel wat meegemaakt op die bruiloft dan, wat erg zeg van die broek!!
Hier was het een feestje waar de muziek veeeeeeel te hard stond, en dat was echt niet aangenaam! Zonde, want verder was het best leuk!
Hier hadden de bruid en de bruidegom 5 kwartier in de file gestaan voor ze moesten gaan trouwen, dus was het even lichte paniek!! Een uur voordat er getrouwd moest worden liep de bruid nog in een spijkerbroek rond en moest de make up en het haar nog gedaan worden!!!! Daar wordt je ook niet vrolijk van natuurlijk!!

Ik ben trouwens 6 dagen voor de uitgerekende datum bevallen.

Nou het feestje viel dus een beetje tegen, maar vond dat niet zo erg eigenlijk, was een goed excuss om optijd weer weg te gaan.
Heb heerlijk geslapen vanacht en moet zeggen dat ik de kleine nog niet vreselijk mis en er eiegnlijk wel de voordelen van in zie nu hij een keertje uit logeren is!!
Oma smste ook dat het erg goed ging, hij heeft heerlijk geslapen en is vanmorgen al lekker in bad weze spatteren en heeft veel pret en goed gegeten, dus nou wat wil ik nog meer!!
Ga hem dus ook pas vanmiddag halen, nog ff genieten!!

Wij gaan straks verder met het kamertje, heb vanmorgen ff gespiekt en het wordt al heel leuk, lekker vrolijk weer, die kleuren!! Knapt zo'n kamertje gelijk van op!!
Mijn vriend vind het ook heerlijk klussen nu, want de kleine is er niet en dus kan de muziek op volle sterkte, we hebben immers ook geen buren, en wordt er dus luidkeels gezongen, wel gezellig hoor, hihi!!

meiden, dikke kussen weer!!

Terug
Bovenaan