Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Ik heb de foto's niet meer op de pc,
heb wel Vincents gedichtje gevonden:

twee kleine oogjes
twee handjes zo zacht
een wolk van een baby
je huilt en je lacht

je rust nu zo lekker
bij je moeder in bed
de beschuitjes met muisjes
zijn al op tafel gezet

jij bent in ons midden
dat voelt heel bijzonder
een stralend nieuw leven
ons kleine grote wonder

pappa

Mooi hè, ik schiet weer vol als ik het lees....
Dikke kus,
Maud

hoi meiden,

hier weer een bericht van mij. was al even een tijdje niet meer geweest.
moest alles even op een rij hebben en het is heel druk op mijn werk. voor veel dames heir bekent de CITOtoets afnemen.handelingsplannen bespreken en ouderavond.
de grootste drukte nu achter de rug.

ik heb even gebeld met de gyneacoloog en volgens deze was ik niet ongesteld geworden maar is het bloedverlies te herleiden naar de ontsteking.laatste keer was 2 april, ben nu dus 9 weken verder.
nog maar een keer weer bellen van hoe nu verder.

@Loks. GEFELICITEERD. Wat geweldig dat je ook zwanger bent!
Geniet ervan!

@Maud. Ik hoop ook zo dat deze ronde ook jou ronde mag worden.Ik ga je glitters met open armen ontvangen hoor. en hoe is het nu met je nek?

@Romaty. Ooh, heerlijk. Helemaal los gaan in de Prenatal! Ik kan er al helemaal naar uitkijken.
Wat vervelend dat je het snachts zo benauwd hebt. Hopelijk slaap je vannacht beter.

@Deleve, geweldig meid, dat je weer zwanger bent, ik hoop dat je er van kunt gaan genieten. gefeliciteerd.En op valentijn.

@mama1977:Kan me voorstellen dat je heel blij bent nu ze in haar eigen bedje slaapt!! Heel goed dat je doorzet.
Ik weet dat het niet gemakkelijk is, ik heb hier een manneke dat als ik thuis ben graag s'middags met mij in ons bed wil slapen.(soms mag dat wel een keertje).3 jaar bv, respect. ik heb het helaas niet zo lang kunnen geven wat ik heb de verkeerde pil voorgeschrreven gekregen, en toen ik daar mee begon was het binnen 2 dagen weg. vond het heel erg jammer want ik had genoeg het liep er zo spontaan uit. moest mezelf snachts verschonen want ik lekte door.bh, compressen alles.

@Jig, bijna echo!! Spannend. Wel gelijk laten weten hoe het was.lastig is dat hè, zo'n dreumes met die eigenwijze handjes, haha.
Djurre  zet vaak de radio aan, of doet de computer aan en/of uit,of de tv op iets anders...grr!!

@berg-driel, hoe was je groeiecho?! Of heb je dat al verteld?! Wat leuk dat je vriendin ook zwanger is.

@daniellexx, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

@Audrey, wat een smak, heb je er nog last van gehad?
ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. de tijd gaat al zo snel.

@Wendy: fijne middag gehad? En lag het grafje van Merle* er mooi bij?
Het is een prachtig plekje.

@mvj, en al ongi of niet?

@Lizzy, spannend, en welkom hier.

sorry als ik iemand ben vergeten.

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
10
25  
23 juni  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
8  
24  
22 juni

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
3  na mk
26
?

Maud
2
35
12 juni

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
1
27
9 juni

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
11-06-2009
3d  echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
13-07-2009
32  weken echo

Jansske
28
5
10-12-09
30-06-2009

Lijnmaan
30
1
10-01-10
19 juni 2009

Floor        
28
1
18-01-10
16 juni 2009

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
24
6
21-01-10
12-06-09

JIG
30
5
29-01-10
9-6-2009

Au3
23
1
02-02-2010
26-6-2009

Not        
25                  
1
02-02-2010
09-07-2009

Loks
24
2
06-02-2010

Deleve
28
2 na mk
14-02-2010

jullie horen nog wel even van mij hoe het afloopt.

groetjs marianne.

Hoi meiden,

zit hier helemaal brak achter de pc. Ik ben zo dom geweest om de hele dag te gaan werken, was dus geen succes....
Mijn lijf doet nu helemaal zeer (maar wel nog even aan de pc hè....).
Als ik me morgen weer zo voel ga ik in de grote pauze naar huis (CITO moet doorgaan 's morgens en dat laat ik echt niet aan de vervanger over!)

Goh, het is rustig hier zie ik...
Allemaal druk aan het werk (of relaxen natuurlijk!)

@Marianne: tja, de nek is nog niet zoveel zoals je hierboven ziet!
Wat betekent het verhaal van de gyn nu? Dat je cyclus niet op gang komt of dat je mss zwanger bent?

Het lijstje zwangeren is inmiddels langer dan dat van de niet-zwangeren.... Vooral Yessie, Wendy  en Orchi zijn eens aan de beurt vind ik!

@MVJ: je NOD morgen, spannend!!

@Denys: jouw NOD is alweer lang verlopen, hoe is het met je? Ik heb geloof ik nog geen kennis met je mogen maken...

@zonnetje 4: ook jouw NOD is allang overtijd, hoe is het met je?

Meiden, ik ga nog ff snuffelen op de site en dan lekker de bank op met een warm kussentje.

Liefs,
Maud

Ik hoop dat alles goed is met iedereen, zo stil heb ik het zelden meegemaakt.
Miss you girls!!!

Ik duik mijn bedje in, hopelijk gaat het morgen wat beter.
Kus
Maud

GRRRR. Weer m'n hele tekst weg. Gisteren ook al! Word er gek van. Morgen probeer ik het wel weer. Nu heb ik geen zin meer. Maar dan ga ik morgen wel 'knippen en plakken'.

Oh mama1977, balen is dat he!! Heb dat zelf ook al een paar keer gehad, maar heb er blijkbaar niets van geleerd, want ik blijf vergeten te te kopieren en plakken!

@ Maud: Tis inderdaad rustig, maar als ik naar mezelf kijk: ik ben zo moe aan het eind van de dag dat ik vaak geen puf meer heb om te reageren... Dus moet het 's morgens. Maar ja, dan heb ik er weer niet altijd tijd voor hihihi

Succes met je cito's vandaag.Wij zijn gelukkig net klaar. Maar goed, volgende week beginnen de E- toetsen weer. Arme kinderen! Rustig aan met je nek, meissie, het gaat niet vanzelf over hoor!

Xx

Goeiemorrege...

hoe is t met iedereen? Hier goed, ben best wel beetje nerveus, toch spannend 1e onderzoek.....     8.45 uur moet k bij de Frauenarzt zijn...

k laat wel even weten hoe t was.

XXX JIG

Hallo dames,

Hier ben ik dan!!
Eindelijk,mijn kabel van mijn laptop was stuk en kon niet meer op de pc,hebben dan gisteren een nieuwe laptop gaan kopen.
Moet er wel nog even aan wennen hoor,is zo een met een extra groot scherm,en de toesten liggen ietsje verder uit elkaar dus kan het wel eens zijn dat ik wat fouten ga tippen:)
Normaal lukt het mij blindelings maar als ik dat nu moest proberen haha.

@JIG:Veel succes straks he meid,je zal wel zenuwachtig zijn,het eerste contact met je wondertje!!Laat het hier maar weten hoe het is geweest he!!

@maud:Vond het zo lief dat je zo zei dat we het echt verdienen,jij ook hoor!!
Als je tegen ons al zo lief bent,amai dan mag je kindje zich heel gelukkig prijzen hoor!!

Ik denk dat hier de eisprong voorbij is...
Hebben zondag avond dan geklust,hopelijk nog op tijd!!
Volgens de berekeningen met mijn cyclus van 24 dagen zou mijn eisprong maandag geweest zijn en zouden we nog op tijd zijn maar ik had donderdag en vrijdag heel erge lage rugpijn en ongikrampen dus ik hoop dat dat mijn eisprong niet was,tja we wachten wel af he.
Een ronde meer of minder zullen we maar niet meer om klagen he,we wachten nu al zo lang dus dat kan er ook nog wel bij he!!

Donderdag moet ik op soliciatatie,ben zo zenuwachtig,ik hoop zo dat het daar wat meevalt en dat ik aan de slag kan,is om in het ziekenhuis de kamers te poetsen,lijkt mij echt leuk en is ook kort bij huis dus zou echt perfect zijn.

Mijn vriend heeft gisteren zijn ontslag gegeven op zijn werk waar hij al 7 jaar werkt.
Zit nu in zijn laatste 2 weken,hij stapt namelijk mee in een zaak die al 6 jaar bestaat.
Met een goede vriend van hem en het was een eenmanszaak en nu word het dan een bvba van hun samen.
Zij maken ijzeren trappen en trapleuningen,poorten en terrasleuningen en zo.
Is hier wel veel werk in hoor,dus hopelijk lukt het,is toch al veel werk binnen gekomen.

Zal hier effe het gedichtje zetten dat bij Dyenthé op het kaartje stond,vond het echt iets heel leuk aangezien het daarna echt heel goed bij de situatie paste.
Ze was dan idd ook piepklein aangezien het een prematuurtje was.

Twee beentjes,tien teentjes.
Een piepklein mondje,een mini kontje.
Alles erop en eraan...
zo ben ik klaar om door t'leven te gaan!

Liefs orchi

Terug
Bovenaan