Hallo dames,
Hier ben ik dan!!
Eindelijk,mijn kabel van mijn laptop was stuk en kon niet meer op de pc,hebben dan gisteren een nieuwe laptop gaan kopen.
Moet er wel nog even aan wennen hoor,is zo een met een extra groot scherm,en de toesten liggen ietsje verder uit elkaar dus kan het wel eens zijn dat ik wat fouten ga tippen

Normaal lukt het mij blindelings maar als ik dat nu moest proberen haha.
@JIG:Veel succes straks he meid,je zal wel zenuwachtig zijn,het eerste contact met je wondertje!!Laat het hier maar weten hoe het is geweest he!!
@maud:Vond het zo lief dat je zo zei dat we het echt verdienen,jij ook hoor!!
Als je tegen ons al zo lief bent,amai dan mag je kindje zich heel gelukkig prijzen hoor!!
Ik denk dat hier de eisprong voorbij is...
Hebben zondag avond dan geklust,hopelijk nog op tijd!!
Volgens de berekeningen met mijn cyclus van 24 dagen zou mijn eisprong maandag geweest zijn en zouden we nog op tijd zijn maar ik had donderdag en vrijdag heel erge lage rugpijn en ongikrampen dus ik hoop dat dat mijn eisprong niet was,tja we wachten wel af he.
Een ronde meer of minder zullen we maar niet meer om klagen he,we wachten nu al zo lang dus dat kan er ook nog wel bij he!!
Donderdag moet ik op soliciatatie,ben zo zenuwachtig,ik hoop zo dat het daar wat meevalt en dat ik aan de slag kan,is om in het ziekenhuis de kamers te poetsen,lijkt mij echt leuk en is ook kort bij huis dus zou echt perfect zijn.
Mijn vriend heeft gisteren zijn ontslag gegeven op zijn werk waar hij al 7 jaar werkt.
Zit nu in zijn laatste 2 weken,hij stapt namelijk mee in een zaak die al 6 jaar bestaat.
Met een goede vriend van hem en het was een eenmanszaak en nu word het dan een bvba van hun samen.
Zij maken ijzeren trappen en trapleuningen,poorten en terrasleuningen en zo.
Is hier wel veel werk in hoor,dus hopelijk lukt het,is toch al veel werk binnen gekomen.
Zal hier effe het gedichtje zetten dat bij Dyenthé op het kaartje stond,vond het echt iets heel leuk aangezien het daarna echt heel goed bij de situatie paste.
Ze was dan idd ook piepklein aangezien het een prematuurtje was.
Twee beentjes,tien teentjes.
Een piepklein mondje,een mini kontje.
Alles erop en eraan...
zo ben ik klaar om door t'leven te gaan!
Liefs orchi