Hoi meiden,
Het is idd rustig hier op het forum, zo heb ik nog eens tijd voor andere dingen hihi. Ben gistermiddag flink aan het soppen geweest, de keuken echt een super beurt gegeven en de wc beneden en flink gewassen enzo. Zo weinig zin ik er zondag in had zo veel zin had ik gisteren. Straks nog even de badkamer doen en dan is alles weer helemaal bij. Gisteravond weer een wedstrijd gehad, de eerste nadat ik weet dat ik zwanger ben en eigenlijk ging het wel goed, ik voelde me er iig geval wel redelijk goed bij, we hadden alleen wel net een pitcher die heel hard gooide, dus dat vond ik wel een beetje eng, maar vind ik anders ook wel hoor, ben best een scheiterd. De vorige keer vond ik het heel erg eng en ben ik best snel gestopt, ik denk het nu wel langer vol te houden. Eentje uit mijn team is in november uitgerekend en die gaat gewoon nog sliden enzo, dat vind ik echt niet normaal. Strakjes dan slaat iemand keihard met haar handschoen tegen haar buik ofzo, de baby is wel goed beschermd, maar een ongeluk zit toch wel in een klein hoekje vind ik, ik durf daar echt niet naar te kijken dan. Ik denk dat ik het woensdag tegen mijn coach ga vertellen, dan weten hij het tenminste ook. Het is wel een beetje ongunstig omdat we straks een zomer stop hebben van 7 weken, denken jullie dat ik dan daarna weer kan gaan spelen. Is nu natuurlijk niks over te zeggen, maar ze zeggen toch dat je wel kan blijven sporten als je iets doet wat je altijd al gedaan hebt. Nou ja maar afwachten hoe ik me dan voel. Heb net de vk gebeld en ik heb vandaag precies over 3 weken de echo, echt al lekker vroeg. We gaan daarna op vakantie, dus ze wilden het liever er voor doen. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het na de vakantie zou zijn dus dat is wel erg leuk. Zal zo de lijst even aanpassen.
@Au, Leuk zo’n shirtje, lijkt me wel een verassing hoe iedereen daarop reageert, of wanneer ze het zien. Ik denk dat wij zaterdag bij mijn ouders beschuit met muisjes doen bij de koffie, vind ik sowieso erg lekker en die moeten we toch in huis hebben. De vorige keer toen we muisjes wilden kopen waren of de roze of de blauwe op, elke keer. Uiteindelijk is het wel gelukt maar er werden waarschijnlijk veel baby’s geboren. Maar ja wat wil je hé in mei, product van de zomervakantie denk ik, hihhi. Ben erg benieuwd hoe mijn ouders zullen reageren, heb het idee dat mijn vader zal zeggen dat hij zoiets al dacht. En mijn oma gaat helemaal uit haar dak, ze kan nog steeds niet geloven dat ik Isabella gekregen heb, ze vind het zo geweldig. Ben je niet bang dat je familie er vanzelf achter komt. Bij mij wisten de meeste het al zonder ik het zelf verteld had. Vond ik niet erg hoor, als ik het iedereen persoonlijk moet vertellen zijn de 9 maanden al voorbij, hihi, ik heb zo’n grote familie. Mag je geen brie eten dan, ik heb gewoon brie gegeten tijdens de zwangerschap, volgens mij is dat niet erg als deze van gepasteuriseerde melk is gemaakt.
@Maud, Nog 3 dagen, echt spannend meid, ik hoop zo dat het gelukt is. Ik weet niet waar ze het boekje besteld hadden, ze zeiden dat er iets over in de krant stond, als ik het niet vergeet zal ik het morgen vragen dan komen ze oppassen. Het waren trouwens mijn schoonouders aan wie we het hadden verteld, we gaan het dit weekend aan mijn ouders vertellen. Was wel heel leuk, want mijn schoonmoeder had wat speelgoed op zolder opgezocht van mijn man van vroeger dat ze bewaard hadden. Dit hadden ze heel lief klaar gezet zodat Isabella daar mee kon spelen. Dan voel je je echt zo welkom zo leuk. Ben heel blij dat het zo goed gaat, want het is voor hun een heel heftig jaar geweest. Mijn schoonmoeder is een week voor Isabella’s geboorte geopereerd aan een hersentumor. Gelukkig was de operatie goed gegaan, maar die periode daarna. Er was helemaal geen goede nazorg en ze belande in een flinke depressie en heeft een paar maanden in het ziekenhuis op psychiatrie gezeten. Ze wilden van Isabella helemaal niks weten, ze hoefde haar niet op schoot of had helemaal geen interesse. Dit was voor mijn man en vooral voor mijn schoonvader erg moeilijk. Omdat hij juist wel helemaal gek op Isabella is, hij heeft zelf alleen zoons en dan een eerste meisje. Ze is nu alweer gelukkig een hele tijd thuis en het gaat al een stuk beter, dat zie je aan van die kleine dingen zoals dat speelgoed en dat boekje, ze is nu ook helemaal gek op Isabella gelukkig. Ze heeft tot augustus nog medicijnen en ze wordt binnenkort nog bestraald, maar ik hoop dat ze er dan helemaal vanaf is. Ze kijkt nu al uit naar de 2e, het eerste wat ze zei, was dat ze hoopte dat ze dan wel meteen kan komen kijken. Omdat we met Isabella naar haar toekwamen na 1,5 week, het is namelijk een uur reiden en dat zag ik eerder nog niet zitten en voor haar was het echt te zwaar om naar ons toe te gaan.
Het is een heel mooi gedichtje geworden zeg! Arnoud is ook zo goed in schrijven. Voor Isabella haar doop heeft hij een hele mooie doop motivatie geschreven de tranen schieten nog in mijn ogen als ik het lees. Vooral ook omdat er bij hem ook tranen kwamen toen hij het voor de eerste keer aan mij voorlas. Wat een volmaakt geluk voelden we toen. In de kerk heeft niemand eigenlijk de motivatie goed kunnen horen omdat de microfoon niet goed was afgesteld, maar dat vond ik achteraf helemaal niet erg, nu is het lekker ons geheimpje.
@Mvj, spannend meid.
@Marianne, ik kan me voorstellen dat je alles even op een rijtje wilt zetten, ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt bij de gyn. Was je tijdens de bv niet aan een speciale pil, weet even niet meer hoe die heet. Maar dat is een lichter soort en die moet je gewoon doorslikken , er is dus geen rust week en dus ook geen ongi.
@Mama1977, balen zeg van die tekst, ik neem nu altijd het zekere voor het onzekere en schrijf in word en sla het dan tussendoor steeds op. De tekst wordt toch vaak langer dan ik denk. Tot snel iig.
@Jig, Fijn zeg dat het goed was en dat je het harde hebt zien kloppen, wat een wonder is het dan toch hé dat dat in je buik groeit. Ik kijk nu al uit naar onze echo.
@Orchi, spannend zeg een sollicitatie, ik zal flink voor je duimen dat het gaat lukken, werk en zwanger natuurlijk. Ga je daar dan op de scooter heen? Leuk zeg dat je vriend dat gaat doen, lijkt me een hele onderneming, maar het scheelt denk ik wel dat die vriend het al 6 jaar heeft.
Veel liefs Loks