Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hallo ben ik weer...

Wil eerst ff zeggen dat k het echt super vind dat iedereen zo met elkaar meeleeft, in mooie en minder mooie dingen...

Ons kindje is 7mm, precies zo groot als t zou moeten zijn...het hartje klopt en de arts was tevreden en blij dat t zo goed uit ziet...
't Bloed afnemen ging niet, ik heb mega slechte aderen blijkbaar, maar goed, de volgende x beter...

Nou, ik ga wat eten, kon van de zenuwen nauwelijks eten vanmorgen, hahaha.

tot de volgende x

XXX JIG

Hoi iedereen.

Hier nog geen ongi te bekennen.
Wel heb ik getest en er was een heel heel licht streepje te zien. Maar dan moest ik wel heel goed kijken. Ik vind het best spannend. Als ik donderdag nog niet ongi ben dan test ik nog een keertje.

Groetjes Natasja

Heey meiden,

@berg-driel, hoe was je echo? Ben benieuwd haha!!

@Romaty, snap je niet helemaal, sorry?! De jongensnaam mag die niet op een s eindigen of er niet mee beginnnen? De achternaam begint ook met een s? Waarom dan niet, vind je dat niet mooi klinken?
Mooi zin hoor die je op het nieuwe kaartje wil laten zetten.

@Danielle, hoe wat het zwemmen? Weer genoten ervan?

@Loks, je moet zelf weten wanneer je het verteld toch? Dat is jullie keuze. Hier vinden de meeste het ook erg snel, dat zeggen ze niet, maar merk je aan de reacties, hihi!

@au, gelukkig dat je geen last hebt van de val.

@Maud, wat vervelend zeg die nekpijn! Als het niet gaat, wel naar huis gaan hoor! Ik herken het wat je zegt, je gaat maar door en door. Hopelijk wordt het niet veel erger en kun je op tijd rust nemen!
Wij hebben ook laat vakantie 17 juli is de laatste schooldag. Aanstaande maandag moeten de rapporten af zijn en dan hebben we op 29 en 30 juni de oudergesprekken. Wij hebben digitale rapporten dus die moeten eerst naar de drukker. De kinderen krijgen ze mee op 25 juni.
Bij mij blijft er 1 kind zitten, maar dus niet bij mij, want ik ga naar 3/4. Moet alles nog regelen voor die klas, pfff. Is een hele nieuwe klas, dus dat wordt nog wat.
Hopelijk kom je eruit met je IB' er.
Mooi gedichtje hoor! Heeft Vincent knap gemaakt.

@mama1977, het zit je niet mee he! Ik heb altijd 2 velden open en degene waar ik op typ, kopier ik 100 x zodat ik het niet kwijt ben als het wegvalt. Dan kan ik het altijd terug halen he.

@Jig, je hebt de echo als het goed is nu wel gehad. Spannend! Hopelijk is alles goed gegaan en kun je er nu echt van gaan genieten. Ja dus, lees nu dat alles goed was! Fijn hoor.

@Orchie, erg he computer kapot! Dan moet je natuurlijk snel een nieuwe kopen, haha. Spannend hoor sollicitatie. Ik duim voor je.
Ook al z'on leuk gedichtje op het kaartje!

@mvj, spannend hoor. Ik hoop het voor je!

Senna ligt nu heerlijk te slapen, dus ff tijd om te reageren. Morgen hebben we op school studiedag dus verplicht naar school ook al is het mijn ouderschapverlofdag (staat echt raar, zal wel fout zijn). Nu snel wat in huis doen.
Fijne dag meiden!

xxx

Hoi meiden,

Het is idd rustig hier op het forum, zo heb ik nog eens tijd voor andere dingen hihi. Ben gistermiddag flink aan het soppen geweest, de keuken echt een super beurt gegeven en de wc beneden en flink gewassen enzo. Zo weinig zin ik er zondag in had zo veel zin had ik gisteren. Straks nog even de badkamer doen en dan is alles weer helemaal bij. Gisteravond weer een wedstrijd gehad, de eerste nadat ik weet dat ik zwanger ben en eigenlijk ging het wel goed, ik voelde me er iig geval wel redelijk goed bij, we hadden alleen wel net een pitcher die heel hard gooide, dus dat vond ik wel een beetje eng, maar vind ik anders ook wel hoor, ben best een scheiterd. De vorige keer vond ik het heel erg eng en ben ik best snel gestopt, ik denk het nu wel langer vol te houden. Eentje uit mijn team is in november uitgerekend en die gaat gewoon nog sliden enzo, dat vind ik echt niet normaal. Strakjes dan slaat iemand keihard met haar handschoen tegen haar buik ofzo, de baby is wel goed beschermd, maar een ongeluk zit toch wel in een klein hoekje vind ik, ik durf daar echt niet naar te kijken dan. Ik denk dat ik het woensdag tegen mijn coach ga vertellen, dan weten hij het tenminste ook. Het is wel een beetje ongunstig omdat we straks een zomer stop hebben van 7 weken, denken jullie dat ik dan daarna weer kan gaan spelen. Is nu natuurlijk niks over te zeggen, maar ze zeggen toch dat je wel kan blijven sporten als je iets doet wat je altijd al gedaan hebt. Nou ja maar afwachten hoe ik me dan voel. Heb net de vk gebeld en ik heb vandaag precies over 3 weken de echo, echt al lekker vroeg. We gaan daarna op vakantie, dus ze wilden het liever er voor doen. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het na de vakantie zou zijn dus dat is wel erg leuk. Zal zo de lijst even aanpassen.

@Au, Leuk zo’n shirtje, lijkt me wel een verassing hoe iedereen daarop reageert, of wanneer ze het zien. Ik denk dat wij zaterdag bij mijn ouders beschuit met muisjes doen bij de koffie, vind ik sowieso erg lekker en die moeten we toch in huis hebben. De vorige keer toen we muisjes wilden kopen waren of de roze of de blauwe op, elke keer. Uiteindelijk is het wel gelukt maar er werden waarschijnlijk veel baby’s geboren. Maar ja wat wil je hé in mei, product van de zomervakantie denk ik, hihhi. Ben erg benieuwd hoe mijn ouders zullen reageren, heb het idee dat mijn vader zal zeggen dat hij zoiets al dacht. En mijn oma gaat helemaal uit haar dak, ze kan nog steeds niet geloven dat ik Isabella gekregen heb, ze vind het zo geweldig. Ben je niet bang dat je familie er vanzelf achter komt. Bij mij wisten de meeste het al zonder ik het zelf verteld had. Vond ik niet erg hoor, als ik het iedereen persoonlijk moet vertellen zijn de 9 maanden al voorbij, hihi, ik heb zo’n grote familie. Mag je geen brie eten dan, ik heb gewoon brie gegeten tijdens de zwangerschap, volgens mij is dat niet erg als deze van gepasteuriseerde melk is gemaakt.

@Maud, Nog 3 dagen, echt spannend meid, ik hoop zo dat het gelukt is. Ik weet niet waar ze het boekje besteld hadden, ze zeiden dat er iets over in de krant stond, als ik het niet vergeet zal ik het morgen vragen dan komen ze oppassen. Het waren trouwens mijn schoonouders aan wie we het hadden verteld, we gaan het dit weekend aan mijn ouders vertellen. Was wel heel leuk, want mijn schoonmoeder had wat speelgoed op zolder opgezocht van mijn man van vroeger dat ze bewaard hadden. Dit hadden ze heel lief klaar gezet zodat Isabella daar mee kon spelen. Dan voel je je echt zo welkom zo leuk. Ben heel blij dat het zo goed gaat, want het is voor hun een heel heftig jaar geweest. Mijn schoonmoeder is een week voor Isabella’s geboorte geopereerd aan een hersentumor. Gelukkig was de operatie goed gegaan, maar die periode daarna. Er was helemaal geen goede nazorg en ze belande in een flinke depressie en heeft een paar maanden in het ziekenhuis op psychiatrie gezeten. Ze wilden van Isabella helemaal niks weten, ze hoefde haar niet op schoot of had helemaal geen interesse. Dit was voor mijn man en vooral voor mijn schoonvader erg moeilijk. Omdat hij juist wel helemaal gek op Isabella is, hij heeft zelf alleen zoons en dan een eerste meisje. Ze is nu alweer gelukkig een hele tijd thuis en het gaat al een stuk beter, dat zie je aan van die kleine dingen zoals dat speelgoed en dat boekje, ze is nu ook helemaal gek op Isabella gelukkig. Ze heeft tot augustus nog medicijnen en ze wordt binnenkort nog bestraald, maar ik hoop dat ze er dan helemaal vanaf is. Ze kijkt nu al uit naar de 2e, het eerste wat ze zei, was dat ze hoopte dat ze dan wel meteen kan komen kijken. Omdat we met Isabella naar haar toekwamen na 1,5 week, het is namelijk een uur reiden en dat zag ik eerder nog niet zitten en voor haar was het echt te zwaar om naar ons toe te gaan.
Het is een heel mooi gedichtje geworden zeg! Arnoud is ook zo goed in schrijven. Voor Isabella haar doop heeft hij een hele mooie doop motivatie geschreven de tranen schieten nog in mijn ogen als ik het lees. Vooral ook omdat er bij hem ook tranen kwamen toen hij het voor de eerste keer aan mij voorlas. Wat een volmaakt geluk voelden we toen. In de kerk heeft niemand eigenlijk de motivatie goed kunnen horen omdat de microfoon niet goed was afgesteld, maar dat vond ik achteraf helemaal niet erg, nu is het lekker ons geheimpje.

@Mvj, spannend meid.

@Marianne, ik kan me voorstellen dat je alles even op een rijtje wilt zetten, ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt bij de gyn. Was je tijdens de bv niet aan een speciale pil, weet even niet meer hoe die heet. Maar dat is een lichter soort en die moet je gewoon doorslikken , er is dus geen rust week en dus ook geen ongi.

@Mama1977, balen zeg van die tekst, ik neem nu altijd het zekere voor het onzekere en schrijf in word en sla het dan tussendoor steeds op. De tekst wordt toch vaak langer dan ik denk. Tot snel iig.

@Jig, Fijn zeg dat het goed was en dat je het harde hebt zien kloppen, wat een wonder is het dan toch hé dat dat in je buik groeit. Ik kijk nu al uit naar onze echo.

@Orchi, spannend zeg een sollicitatie, ik zal flink voor je duimen dat het gaat lukken, werk en zwanger natuurlijk. Ga je daar dan op de scooter heen? Leuk zeg dat je vriend dat gaat doen, lijkt me een hele onderneming, maar het scheelt denk ik wel dat die vriend het al 6 jaar heeft.

Veel liefs Loks

@Jansske, lees je bericht pas nadat die van mij geplaats is. Niemand zegt het idd, maar je merkt gewoon dat ze het vroeg vinden, maar ach het is idd onze keus dus ja.

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
10
25  
23 juni  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
8  
24  
22 juni

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
3  na mk
26
?

Maud
2
35
12 juni

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
1
27
9 juni

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
11-06-2009
3d  echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
13-07-2009
32  weken echo

Jansske
28
5
10-12-09
30-06-2009

Lijnmaan
30
1
10-01-10
19 juni 2009

Floor        
28
1
18-01-10
16 juni 2009

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
24
6
21-01-10
12-06-09

JIG
30
5
29-01-10
9-6-2009

Au3
23
1
02-02-2010
26-6-2009

Not        
25                  
1
02-02-2010
09-07-2009

Loks
24
2
06-02-2010
30-06-2009

Deleve
28
2 na mk
14-02-2010

Hoi meiden,

ik heb me net om half twee toch maar even naar huis laten brengen (goed hè!).
Ik moet gewoon even plat zometeen (maar dan toch eerst nog even aan de pc kruipen....)
Wilde jullie even kort laten weten dat ik al twee dagen misselijk ben en regelmatig last van zuurbranden.
Tja, daar ga je dan toch stiekem een beetje van hopen... dus net even getest maar helaas: negatief.
Nu kan ik gewoon niet zwanger zijn of ik was gewoon te vroeg. Stiekempjes blijf ik hopen op dat laatste...
Ik kreeg gisteren een heel blij mailtje van mam, mijn nicht verwacht haar tweede kindje (geeft wel hoop, want ze is anderhalf jaar ouder dan ik) en mijn achterneef verwacht zijn eerste in december. Dat is dan de oudere broer van Guido Weijers, misschien kent iemand die? We hebben door een scheiding lang geen contact meer gehad maar nu begint dat weer een beetje, erg leuk!

Doe toch nog maar even een kort rondje reageren, ben ik vast bij voor vanavond .
@mamma 1977, dat is zó balen, hopelijk lukt het de volgende keer beter!

@Daniëlle, ik ben echt zo'n verslaafde muts hoor, de pc staat hier in de kamer en ik kijk soms wel 5 keer op een avond of er nog iemand geweest is.

@Orchi,, ik zit hier helemaal te blozen van je lieve compliment... Pfff, nou, jullie krijgen gewoon wat jullie me ook geven: liefde!
En nee, ik ben niet altijd zo'n lieve mamma.... zou wel willen maar heb niet altijd zoveel geduld. Maar Ruben is dol op me en ik op hem dus de 'schade' valt wel mee geloof ik, haha!
Ik   voor je sollicitatie!
Er staat nog een boel te gebeuren bij jullie, allemaal leuke dingen zo te zien! Super!
En wat een leuk gedichtje!!

@JIG: fijn dat de echo goed was, heerlijk hè, om je 'boontje' dan voor het eerst te zien!! En dan ook nog een fors kloppend hartje: meis, proficiat, geniet ervan!!

@Natasja, ik duim ze weer bewusteloos voor je!
Ze zeggen altijd; een streepje is een streepje.....

@Jansske; zoals je ziet heb ik rust genomen, ben vanmiddag en morgen vrij om te rusten, ben er ook echt aan toe! Ik heb ook 1 zittenblijver, kent nog niet eens alle letters.... Ik help je graag volgend jaar, heb 6 jaar groep 4 en nu 1 jaar groep 3 ervaring!

@Loks: wat lief dat je zo met me meeleeft, zoals je hierboven ziet is het (nu nog) een nee, maar wie weet....
Dankjewel voor het navragen van dat boekje!
Jeetje, dat is nogal een verhaal van je schoonmoeder (had het afgekort, maar sm ziet er ook zo raar uit....). Dat is het scenario waar ze bij Vin aan dachten.
Fijn dat het nu zo goed met haar gaat en ze weer overal van durft te genieten!
Dat zie je idd in die kleine dingen als het speelgoed al klaar hebben staan. Héérlijk!

Zo, en nu de pin erin en even een uurtje op bed gaan liggen! (moet mezelf even streng toespreken....)

Liefs,
Maud

Hoi Allemaal!

Wat wisselvallig he dat weer vandaag.. van   in de  zware regen  de auto in hollen om naar mn werk te gaan (wolkjes bedankt voor het verpesten van mijn haar!) naar het stralende weer wat het hier al vanaf het einde van de ochtend is.. Maargoed!

Hier gaat het goed met de hormonen.. om 04.00 uur werd ik misselijk wakker en heb ik volgens mij alleen maar brandend maagzuur er uit staan spugen en net nadat ik heel gezond een appel en kiwi ophad echt alles eruit gegooid. En ik vertelde vanochtend nog dat ik bij Luca van week 4 t/m 16 hondsberoerd  ben geweest en me nu top voelde.. had het af moeten kloppen.

@ Maud: Goed dat je wat rust neemt en het werk die kans biedt. Als ik het zo lees klinkt het wel als vroege verschijnselen.. ik hoop het heel erg voor je! Nog 3 dagen.. Ik had ook voor mn NOD echt geen pos test.. op mijn nod een licht streepje en toch vriendlief donderdag gevraagd er nog 1 mee te nemen. Ik voelde me nl al een paar dagen zo normaal en had echt even bevestiging nodig.. en ja binnen een seconde een hele dikke strip! In je eerdere bericht staat dat er nu een aantal wel echt aan de beurt zijn.. maar JIJ ook zeker hoor! Leuk zo'n cabaretier in de familie! En mooi gedicht van Vincent.

@ Orchideke: Mooi gedichje! En ik hoop ook voor je dat het nu raak is! Naar weer dat wachten in onzekerheid. Hoop dat het beloont wordt. Balen van de laptop maar een nieuwe is toch ook altijd wel weer een luxe gevoel.. hoop dat je geen belangrijke bestanden kwijt bent. Mijn laptop start sinds een week niet meer op.. na het windows scherm begint hij weer opnieuw dus denk dat ik er ook aan moet geloven. Het was zo lekker op de bank internetten en op bed aan mn scriptie werken.. hmm. In het kantoortje van Ruben heb ik toch minder geduld om uitgebreid te reageren. Spannende tijden voor je vriend, leuk hoor ondernemer! Ruben is eind april voor zichzelf begonnen en loopt tot nu toe top. En donderdag ook al zo spannend voor je.. handig baantje vlakbij huis, zal duimen.

@ JIG: Wat fijn dat alles goed is. Nu wordt het eindelijk iets tastbaarder denk ik he!?

@ MVJ: Ik kreeg eerst ook alleen een heeel licht streepje maar zag overal streep = streep. Hoop dat je snel een dikke streep te zien krijgt!

@ Loks: Ik weet dat bepaalde brie zoals AH eigen merk gewoon gegeten mogen worden. Deze brie was een of andere variant en neem natuurlijk geen risico's. De dag dat ik er achter kwam dat ik zwanger was van Luca had mijn moeder geen zin om te koken en heeft ze ciabatta's met ossenworst, filet american en rosbief met pesto en pijnboompitten gemaakt.. heb van alle 3 1 gegeten en gelukkig een heerlijk kindje mogen krijgen.. wist toen ook helemaal niet dat ik zwanger was of kon zijn. Voelde me na de test wel schuldig. Leuk om het met muisjes te vertellen! Ook erg origineel en iemand had het met een foto van de test gedaan.. echt grappig! Door mijn broer werd het dus al geraden waar veel familie bijzat.. iedereen was dolenthousiast maar had het toch liever zelf gezegd voelde me nu meer voor het blok gezet. Ik kan me voorstellen dat het sporten een beetje eng wordt als je iets verder bent! Ik heb vroeger zelf gesoftbalt en mijn vader heeft in het NLs team gehonkbalt. Ik heb allemaal foto's van toen ik klein was van de Haarlemse Honkbal Week.. Ik mocht na een buikoperatie 6 weken niet sporten ivm wondbreuk en had het daarna druk met examens en werd opeens bang als de bal ook maar een beetje te dicht op mn buik kwam dus ben er toen mee gestopt.

@ Jansske: Ja, vooral omdat het nog zo onwerkelijk  is ben ik wel bang dat er dan toch stiekem iets door misgegaan is, maar moet maar vertrouwen op mijn lichaam.

Nou dames, ik spiek vanavond weer even!

Terug
Bovenaan