Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

He meiden,

@maud, goed van je dat je lekker rust hebt genomen!! En morgen ook, hopelijk knap je daarvan op. En tja die verschijnselen, het blijft lastig, zou het wel, zou het niet, maar meid voor je nod testen heeft echt geen zin, dus gewoon nog ff geduld hebben!!! Maar uh, ik zal wel enorm voor je duimen hoor!!!!

@jig, meis wat fijn dat je jullie boontje hebt kunnen bewonderen en een kloppend hartje hebt kunnen hore, is toch een opluchting niet?? En nu maar echt gaan genieten dan he!!

@au (geloof ik) oh jee, overgeven, verveleend meid!!! Dat is gelukkig een ding dat ik nooit heb gedaan tijdens mijn zwangerschappen, het lijkt me zo vervelend! Hoop voor je dat het niet tot een week of 16 aanhoudt!

@bergdriel, hoe was je groeiecho?

@orchideke, spannend een sollicitatie!! Maar meid, wees gewoon jezelf en maak je niet te druk! Ik heb zelf regelmatig sollicitanten op bezoek en niets is zo waardeloos als mensen die zo ontzettend zenuwachtig zijn (ook al kunnen ze er niets aan doen)
Gewoon in jezelf geloven!! En laten zien wat je kan, dan komt het best goed!!!
Ik zal aan je denken!

@jansske, ik vind het lastig uitspreken als de voornaam, bv jens eindigt op een s en de achternaam begint dan ook met een s, dat praat gewoon niet lekker, dus dat heb ik liever niet, vandaar!! En ik ben ook zo'n muts die kijkt naar initialen, en alle twee de namen beginnen met een s, krijg je ss, dat vind ik niet zo gepast, wat muts ben ik he!!

Nou meiden, ik ben er even helemaal klaar mee voor vandaag, alles liep lekker tot een half uur geleden.
Ik heb vandaag de badkamer gedaan en de wc's, flink wat gewassen, de bedden verschoont en inmiddels ligt alles ook alweer gevouwen en gestreken in de kast. Verder nog boodschappen gedaan, dus ben weer lekker bezig geweest.
Vraag ik net aan vriendlief (die altijd behulpzaam is) kan je ff helpen met het bed opmaken (is met een dikkere buik gewoon niet zo makkelijk meer), zegt ie nou eigenlijk niet. Nou dan zakt mijn broek al af.... Dus ik zag, best dan doe ik het alleen.
Komt ie toch helpen, raakt ie helemaal geirriteerd omdat ie een sloop niet om een kussen heen krijgt, dus hij smijt dat kussen in een hoek, en begint me daar te vloeken..... dus ik zeg, joh als het zo moet hoeft het van  mij niet, ga dan maar weg......
Je moet niet zo zeuren, krijg je dan natuurlijk om je oren......
Heb hem toen toch vriendelijk verzocht op te rotten, want dit is echt niet goed voor mijn hormonen, dus heb alles alsnog alleen  gedaan  maar goed mijn hele avond is wel naar de knoppen zo, wat een gezeik zeg, en helemaal om niets....
En het mooie is dat hij nu zit te hinniken achter de televsie om een comedy en ik zit me hier op te vreten (en te janken van nijd)..... ben er zooooooooooo klaar mee!!
Oh ja, en toen ik beneden kwam vroeg hij ook nog dooleuk, en is het gelukt????
Nou vraag ik je.............................

Heb trouwens vandaag wel mijn kraampakket binnen gekregen, toch wel weer leuk!!

xxxx

@ Romaty: Ik hoop ook dat het meevalt. Mijn lichaam schijn heeel veen HCG aan te maken, bij luca was het zo hoog dat ze dachten dat ik een twee- of drieling zou krijgen.. schijnt er ook op te duiden en voor te zorgen dat het wel goed zit maar is ook de oorzaak van alle kwaaltjes dus dat spugen zal wel niet uitblijven.

Morgenavond komt iemand langs van Moeders voor Moeders dus dan testen ze het weer.. ben benieuwd!

En mannen.. tsja herkenbaar.. Ik had zondag echt alles gedaan wat je kan bedenken.. zelfs Luca's kledingkast leeggehaald, opnieuw gestreken en ingeruimd omdat papalief als hij luca bij een vies shirtje moet omkleden gewoon het onderste shirt van de stapels pakt zonder de stapels vast te houden of weer netjes te leggen.. maar als ik dan vraag of we nou weer even een planning kunnen maken om de laatste dingen in huis af te ronden krijg ik te horen dat HIJ al alles doet in huis en ook af en toe wil kunnen bijkomen.. het is leuk dat hij af en toe het eten klaar heeft staan en 1 x per week zelf even zuigt.. maar denkt hij nou echt dat het hier zo schoon is van zijn ene keer??? haha. Bed maakt hij wel op.. bed is groot.. ikke klein pff.. dat doet hij maar met zn 1.92!

Hoi,

Ik dacht dat ik een eeuwigheid bezig zou zijn om alles te lezen maar dat viel mee.

Wat hebben jullie mooie gedichtjes opgeschreven zeg! Ik zal die van ons zo op hyves zetten al hoop ik dat jullie nooit zoiets nodig zullen hebben. Ik wil hem liever niet op deze site zetten omdat iedereen mee kan lezen.

Zondag dus even met die vrienden bij het grafje van ons meisje geweest ze vonden het erg mooi wou graag een foto maken van hoe het er nu uiziet (er staan veel vlinders e.d. bij ik vond het op de een of andere manier zo vrolijk en mooi staan) maar dat lukt steeds maar niet de zon weerkaatst heel erg grrrr! Nou ja volgende keer beter!

@ Orchi

Spannend of jullie optijd geklusd hebben! En een sollicitatie, ik hoop dat je de baan krijgt!
Mijn vriend heeft ook een eigen bedrijf (timmer –en onderhoudsbedrijf) vond het ook wel spannend toen hij begon maar het gaat echt supergoed! Ik vind dat als je zoiets graag wilt en het kan dan moet je het altijd doen!

@ JIG

Wat fijn dat alles er zo goed uitzag. En dat van die aders dat ken ik wat een drama he?

@ mvj

Spannend ik duim voor je!

@ Loks

Wat leuk dat je over 3 weken al een echo hebt!! Over het sporten ik denk dat het belangrijk is om naar je lichaam te luisteren, dus als je het nog volhoudt dan is het geen probleem en als je het te zwaar vind stoppen!

@ Maud

Lief dat je zo aan ons denkt! Wat jammer dat je test negatief was maar wie weet is ie op je nod hartstikke positief! Ik gun het jou ook heel erg hoor!

@ Au

Ai vervelend dat je last hebt van misselijkheid! Ik hoop dat het snel weer overgaat!

@ Romaty

Hmmm iets soortgelijks heb ik ook een keer meegemaakt toen ik zwanger was van Merle idd niet handig voor je hormonen! De reactie van Sybren was nou dan moet je niet teveel op een dag willen doen en ik hoop niet dat je nu nog een keer last krijgt van je hormonen! Oeh wat was ik kwaad zeg! Maar reageer je maar lekker af hier hoor daar zijn we voor! Hoe gaat het met de benauwdheid?

Zijn jullie mannen ook zo langzaam als ze iets in huis moeten doen?

Xx Wendy

Ha meiden,
Hier ben ik weer met poging 3. Nu ga ik het maar eens op een andere manier proberen. Word er een beetje gek van dat mijn verhaal iedere keer weg is als ik het wil plaatsen.
Het wachten duurt zo lang! Ik zit nu op dag 29. Heb gister en vandaag al stiekum getest. Stom natuurlijk. Hartstikke negatief. Had ook eigenlijk niet anders gekund. Heb normaal een cyclus van meer dan 30 dagen. De laatste keer dat ik zwanger was testte ik op dag 33 vet positief dus ik moet nog even geduld hebben.
Zo, eerst dit ff plaatsen om te kijken of ik het zo goed doe.

Heey meiden,

@Loks, als je nog een x zin hebt in de schoonmaak dan ben je welkom hoor, haha! Heerlijk kan dat zijn he schoonmaken.
Ik weet niet tot hoe lang je kunt sporten, maar vindt het zelf wel een akelig idee! Vooral die sport die jij doet, maar wat je zegt je doet het al zo lang dat het voor jou vast niet meer eng is.

@jufmaud, verstandig hoor dat je je naar huis hebt laten brengen! Even aan jezelf denken is nu hard nodig. Guido Weijers?? Het zegt me niets? Ik hoor net van mijn man dat dat een cabaretier is, klopt dat?
En dat testen voor je  nod is echt niet betrouwbaar, ook al zegt die test 6 dagen ervoor! Ik hoop het zo voor je, nog een paar dagen geduld!!
Als ik vragen heb over 3/4 dan zal ik ze zeker stellen, lief van je!

@Au, wat erg meis dat spugen. Hopelijk heb je daar niet teveel last zoals bij de eerste.

@Romaty, je bent geen muts hoor! Senna heeft als voorletter de s (duh) en de achternaam begint ook met een s. Dus wel ss. Wij hebben ook gekeken naar initialen, maar vonden de naam te leuk om te laten schieten! Niemand heeft er tot nu toe nog iets van gezegd, maar kan het me voorstellen hoor.
Wat herkenbaar van je vriend zeg. Mijn lief wil ook altijd helpen, maar soms dus ook niet en dan gebeurt zoiets ook weleens. Kan me voorstellen dat je je zit op te vreten en te janken van nijd. Hopelijk is de rust weer wedergekeerd?

@Wendy, vriendlief is ook niet zo snel. Hij ziet het ook niet als er iets gedaan moet worden, dat is het probleem en als ik het doe gaat het 10 x sneller. Als ik het vraag dan wil hij wel helpen hoor.

@mama1977, het werkt hoor! Wel kleine letters, maar dat kan ik gelukkig nog wel lezen, haha!! Ik hoop het zo voor je dat het deze maand gelukt is! Snap dat je al getest hebt hoor!

Vandaag een heerlijke dag gehad! Lekker vroeg opgestaan, naar het dorp gelopen met vriendlief. Daarna heeft Senna heerlijk geslapen. 's Middags heeft hij de hele tijd gekropen!! Jaaaaaaaaaaaa, hij kan het! Zo lief om te zien. Daarna gekookt, andijviestampot, mmmmmm! Senna vond het ook heerlijk en daarna heerlijk samen met Senna in bad! Das toch echt genieten! Morgen weer werken dus ik sluit af.
Ga nu heerlijk in mijn bedje as the world turns kijken, daar ben ik echt verslaafd aan.

Nu eerst mijn bedje opmaken, dat ben ik vanmiddag vergeten! Even vriendlief lief aankijken, haha!
Slaap lekker allemaal, xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Yes! Gelukt.
@Deleve. GEFELICITEERD!!!!! Wat fijn dat je weer zwanger bent. Geniet er van meid!
@Romaty. Ik hou het slapen van dochter dit keer ook echt vol hoor. Het bevalt ons prima zo. De 3-r's vind ik ook heel belangrijk maar ik denk dat ze zo lang bij ons heeft geslapen omdat ik vroeger verlatingsangst heb gehad. En dat ik onbewust heb willen voorkomen dat zij dat gevoel ooit zou voelen. Maar zo werkt het niet in het leven natuurlijk. Ik merk ook dat het dochter ook goed doet. Ze zit nu veel 'steviger' in haar lijf. Ze is zelfverzekerder. En mijn man en ik vinden het ook heerlijk om het bed weer voor ons zelf te hebben.
Ooh wat kunnen die mannen toch soms irritant zijn hè. En dan ook nog vragen of het ging. Grrr. Volgens mij heeft jou man last van zijn eigen zwangerschapshormonen. Gelukkig helpt hij meestal wel mee. Ik had laatst ook zo iets. Ik was bezig met een vriendin om allerlei administratie uit te zoeken. Ik moest vanalles bij elkaar verzamelen en kwam er eigenlijk niet helemaal uit. Dus ik was blij dat m'n vriendin was gekomen om te helpen. Mijn man zat hier ook in de kamer te niksen en vraagd ineens of ik nog brood voor hem wil smeren. Grrr, nou echt niet! Hij mankeerd toch niks aan zijn handjes?!
@Maud. Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Hopelijk knap je snel weer op. Trouwens, ik heb wel een ezelsbruggetje voor je om DAN en ALS uit elkaar te houden. Hou de woorden 'evengroot ALS'   en 'kleiner DAN'       in gedachten. Als iets gelijk is aan elkaar is het ALS. Is iets niet gelijk aan elkaar dan is het DAN. Pieter is evengroot ALS Jantje. Anna is sneller DAN Miep. Andersom klinkt het niet. Kleiner ALS 'klinkt'nog nog wel maar evengroot DAN klinkt voor geen meter.
Dus in jou omgeving komen er ook weer een paar baby's bij. Hopelijk krijg jij er ook snel een in je armen. Guido Weijers ken ik wel ja. Grappig dat dat familie van jou is.
@Loks. Ik heb me inderdaad niet te veel aangetrokken van wat anderen vinden van bv. Al moet ik wel zeggen dat ik zelf nooit over het onderwerp begon toen dochter al zo 'oud' was. Veel mensen vonden het al raar dat ik na 6 mnd nog bv gaf. Mijn schoonmoeder vind bv zoiezo onzin. Maar mijn dochter werkte dan niet altijd mee. Die begon er wel over. "Mama, bosje drinke!"
Wij hebben het bij iedere zwangerschap wel aan een aantal mensen verteld maar dat werd wel steeds minder. Als je voor de derde keer moet vertellen dat je een mk hebt gehad weten mensen ook niet meer wat ze moeten zeggen. Of je krijgt de opmerking dat je je nu toch echt eens moet laten onderzoeken. En daar zijn we nog helemaal niet aan toe.
Spannend dat je over drie weken al een echo hebt. Lijkt mij ook wel fijner dan dat je moet wachten tot na je vakantie. Over dat sporten weet ik eigenlijk niet. ik denk dat het goed is dat je het aan je coach gaat vertellen.
Jeetje, wat is dat heftig geweest met je schoonmoeder. Gelukkig gaat het de goede kant op met haar.
@Orchi. Wat knap dat je zo hebt doorgezet met je dochter. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn. Zeker als jullie ook nog met z'n drieën op één kamer slapen.
Ik hoop dat jullie nog op tijd waren met klussen. Wat spannend, die solicitatie. Ik hoop voor je dat het wat wordt.
En ook spannend voor je vriend, die nieuwe baan.
@Berg-driel. Hier ook even de tekst die wij op het kaartje hadden gezet:
Groot is het wonder,
en jij bent zo klein.
Dankbaar zijn wij,
dat jij ons kindje mag zijn.
@Au. Ik ben twee dagen voor de uitgerekende datum bevallen.
Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk wordt dat snel minder.
@Djurresmama. Wat vervelend dat je nu al weer 9 weken verder bent.
Toen je na Djurre weer aan de pil ging, wist de huisarts niet dat je bv gaf? Lijkt mee heel erg als je bv wil geven maar het stopt door de verkeerde pil.
@Danielle. Het is inderdaad heel frustrerend als je tekst steeds verdwijnt. Maar als het goed is komt deze tekst wel op het forum. Wat leuk dat jullie laatst zo'n groot feest hadden op school. Wel vermoeiend voor je lijkt me.
@Jig. Wat fijn dat het allemaal goed was bij de echo. Een hele opluchting altijd weer hè. Ik vind het ook zo fijn dat we hier altijd voor elkaar klaar staan. We hebben een fijne groep meiden!
@Mvj. OOh wat spannend. Het lijkt erop dat je toch zwanger bent hoor. Een streep is een streep hè. Maar ik snap wel dat je nog wat onzeker bent. Maar toch een voorzichtige felicitatie hoor. Laat je het weten als je meer weet?
@Jansske. Nee het zat zeker niet mee. Werd er echt heel chaggie van dat de tekst steeds weg was. Nu schrijf ik geloof ik op het kladblok en dan kopieër ik het naar het forum. De letters zijn dan wel weer heel klein. Sorry.
Weet jij trouwens al iets over je urine-onderzoek?
@Wendy. Wat fijn dat het grafje van Merle er zo mooi bij lag. Hopelijk kun je binnenkort wel een mooie foto maken als de zon goed staat. Enne, mijn man is ook niet de snelste als hij iets in huis moet doen.
Liefs, mama 1977.

Lastige tekst om te lezen hoor als je het eerst op het kladblok typt. En op het kladblok heb ik toch echt spaties gebruikt maar die pakt hij niet.

@Jansske. Wat leuk dat Senna kruipt! Kijk maar uit. Nu ga je krijgen dat hij heel snel aan de andere kant van de kamer is.

Terug
Bovenaan