Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi meiden,

heb nog niet alles gelezen en kom eigenlijk alleen even melden dat ik helaas ongi ben geworden....
En dat terwijl ik nog steeds spuug-misselijk ben...
Waarschijnlijk reageert mijn lijf gewoon weer op de hormoonswisseling met zw.sch.klachten...
Pfff, ik baal er even goed van, de tranen zitten even hoog (maar ja, Ruben is in de buurt dus ik houd ze even in)
En praat me niet over mannen..... die van mij leek gisteren wel gepikeerd dat ik te vroeg getest had en vanmorgen toen ik zei dat ik ongi was reageerde hij ook amper (hoewel ik het verdriet duidelijk in zijn ogen kon zien....)
Voelt als falen.... stom hè....
Ik heb nu gewoon ook al het voorgevoel dat het ook deze keer weer lang gaat duren.
Jullie zijn voorlopig dus ook nog niet van me af hier meiden!!
Ik wil Vin in ieder geval overhalen om zijn zwemmertjes te laten testen binnenkort. Ik bedoel, zijn medicijnen kunnen er invloed op hebben.

Nou meiden, ik ga Ruben naar school brengen, probeer straks nog even terug te komen.

Dikke kus,
Maud

En natuurlijk nog even wat glitters voor de dames die nog 'in de wacht' zitten of zelfs al een posi test hebben, geniet ervan!!!
************************ ********************************************************** ********************** ******************************** ***************************

Morgen meiden,

Nou de rust in huis was redelijk snel weer gekeerd hoor, maar toch, ik heb de venijnige eigenschap toch een poosje boos te blijven dus echt gezellig was het niet, maar goed, nieuwe dag nieuwe kansen......

@maud, wat ontzettend balen meis, had het je zo gegunt!! Maar meid, geef het een beetje tijd, hoe lastig dat ook is.....
Hou de moed erin hoor, jullie tijd komt echt nog!!!

@mama1977, wachten duurt zeker lang he, maar goed nog een paar daagjes meid, je zult zien dat ook die dagen zo om zijn!!
Jou vent kan er dus ook wat van.... een dergelijke opmerking plaatst mijn vent gelukkig niet eens want hij weet dat ik dat us echt niet doe, kom nou.....hihi, mannen!!!

ga snel aan het werk!

xx

Oh Maud. Wat balen zeg dat je ongi bent geworden. Zeker nu je ziek bent. Ergens had je toch de stille hoop dat het deze keer raak was met al je klachten. En meis, we willen ook nog helemaal niet van je af hoor! Blijf maar lekker hier, maar dan wel graag MET een positieve test in je hand. Ik gun het je zo.

Ik ben nog niet ongi. Zit nu op dag 30.....

Mvj. Weet jij al meer?

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
10
25  
23 juni  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
8  
24  
22 juni

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
3  na mk
26
?

Maud
2
35
12 juni

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
1
27
9 juni

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
11-06-2009
3d  echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
13-07-2009
32  weken echo

Jansske
28
5
10-12-09
30-06-2009

Lijnmaan
30
1
10-01-10
19 juni 2009

Floor        
28
1
18-01-10
16 juni 2009

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
24
6
21-01-10
12-06-09

JIG
30
5
29-01-10
9-6-2009

Au3
23
1
02-02-2010
26-6-2009

Not        
25                  
1
02-02-2010
09-07-2009

Loks
24
2
06-02-2010
30-06-2009

Deleve
28
2 na mk
14-02-2010

Hoi meiden,

dankjewel voor al jullie lieve woorden!!!!
Ik ben net even bij de ha geweest want de pijn is echt niet meer te doen....
Heb een verwijsbrief gekregen voor fysio en nogmaals het advies van veel rusten dus de komende twee dagen ga ik na de CITO (dus rond 11 uur) lekker terug naar huis want dit is gewoon geen doen zo.
En alleen wat paracetamol slikken want na mijn ongi-verhaal wilde de ha toch niet aan de iboprofen....
Ik verlies tot nu toe namelijk alleen wat oud bloed met afvegen, dat heb ik anders niet.
Ik moet van hem afwachten want héél, héél, héél mss is er nog een héél, héél, héél klein kansje dat het toch nog zo is.
Nou meiden, ik ga er mijn zinnen niet op zetten hoor!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. (Zag trouwens net dat als het de komende ronde zou mogen lukken dat ik dan op 17-3-2010 uitgeteld ben, zou wel speciaal zijn, dat is namelijk Rubens 6e verjaardag!)

Meiden, ik ga even een bakkie doen bij een vriendin, tot later!
Liefs,
Maud

Hoi dames,

JIG:Ooh hoe schattig!!Ben blij dat alles in orde was!!
Heb ook zo'n domme aderen,wel zichtbaar maar die stoten blijkbaar een infuus af...Blijft altijd maar 3 uur zitten en komt er dan weer uit dus om de 3 uur moeten ze het ergens anders steken,ook niet leuk maar ja:)

Mvj:Denk dat ik je al voorzichtig mag feliciteren,een streep is een streep he,joepie!!!

Jansske:eek:ok stom dat je moet werken terwijl je normaal thuis was he!!

Loks:Leuk dat je al zo snel een echo krijgt,naar waar ga je op vakantie?

Maud:Hihi ben ook niet altijd even geduldig hoor,kan wel veel aan maar soms is het mij ook eens te veel,als ze weer een periode stout is denk ik soms,wat ga ik doen als ik er twee heb,maar 2 min later ben ik die   gedachte weer vergeten:)
Vind het zo spijtig dat je ongi bent geworden!!!!!!
We hadden er echt hoop in aangezien die misselijkheid er toch wel bij was.
Spijtig genoeg heb ik ook ondervonden dat je lichaan je zo voor de gek kan houden,om zelf gek van te worden.
Wat voor medicijnen neemt je man dan?

Au:Hihi ja is echt een luxe he,wij hebben terwijl de andere kapot was even de vaste oude pc geinstalleerd man man wat miste ik mijn zeteltje!!
Gisteren lekker terug de zetel er mee in,wat was het zalig!!:)

romaty:Ja ben eigenlijk wel zenuwachtig hoor,gewoon tot op de moment zelf dan is het bij mij altijd voorbij.
Ben iemand dat graag contact heeft met de mensen,durf ook de mensen zelf aanspreken en zo dus dat is wel een pluspunt.
Denk eerder dat ik mij zal moeten inhouden om niet te veel te vertellen,ben nogal een babbelkous en kan het tegen iedereen goed uit leggen,als ik met vrienden iets ga drinken of zo vragen ze meestal,vergeet niet te ademen of zo van zwijg nu is mogen we ook nog iets zeggen:) haha.
Dus ik denk dat het al bij al goed zal meevallen!

wendy-merle:Vind dat je daar gelijk in hebt,zoiets is voor jezelf en persoonlijk he,ik zou het ook niet willen dat iedereen het kon lezen.
Zal eens het tekstje plakken dat ik bij papa op het doodsprentje gezet heb,was echt heel mooi.
Heb nog geen hyves dus zal het toch maar hier plakken dan...
Ik moet zeggen,hoe langer het geleden is hoe meer ik er aan denk.
Voor mijn vriend is het dan soms moeilijk omdat hij niet weet wat zeggen en ook omdat hij papa net niet meer gekend heeft.
Ik heb nu de man van mijn leven gevonden,na een heel zwaar leven en ergens weet ik dat papa hiervoor gezorgd heeft.
Dit is het tekstje:

Strange to feel that proud strong man
grip tightly to my hand.
Hard to see the life inside
wane as the days went by.
Trying to preserve each word
he murmered in my ear.
Wach part of my life disapear.

mama 1977:vind het zo spijtig dat je test negatief was,maar aangezien je nog maar op dag 29 zat,is er nog hoop he!!
Ik hoop het zo,je verdiend het!!!

Was het "nog niet zwanger" lijstje aant bekijken.

Zag dat ik en wendy en yessie alledrie op elkaar volgen met onze NOD.

Zou toch mooi zijn he...wendy 21 juni,ik 22 juni en yessie 23 juni.

Heb het hier echt koud met dat weer,pff heb hier de verwarming zelfs opgezet!!
Moet hier bijna aan de schoonmaak beginnen dus lang kan ik niet meer blijven.
Heb deze morgen echt pijn gehad,echt heel hard,denk aan mijn baarmoeder,kreeg echt zo'n kramp erin en die heeft een uurtje aangehouden,ondertussen is het weer beter.
Begin ook terug pijnlijke borsten te krijgen dus denk dat mij eisprong voorbij is want herken dit wel van sommige maanden.
Voor de rest alles in orde en we kunnen weer gaan aftellen he!!

Ga er maar aan beginnen,heb er vandaag niet veel zin in maar ja moet gebeuren he:)

Liefs orchi

@ Maud, heeej wat naar dat je er zo aan toe bent!!Hoop voor je dat het snel beter gaat.Wel raar hoor, dat je niet zoals normaal menstrueert.Wat n gedoe...doe maar rustig aan hoor...

@ iedereen; BEDANKT voor de lieve reactie's, was idd geweldig om ons  'boontje' te bewonderen...en dat alles zo  perfect op maat was is helemaal super.'k Krijg er weer helemaal de kriebels van.Wil zo wel aan de babyspullen beginnen,maar daar wacht k toch nog maar ff mee, waarschijnlijk gaan we toch eerst nog verhuizen.We komen  nog niet zo snel naar NL terug, waarschijnlijk over n jaar...

Nou, tot de volgende x maar weer...

XXX JIG

Hoi,

Meiden ik heb me toch een buikpijn gehad vandaag echt in mijn baarmoeder zeg maar een beetje stekerig ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden (ik had 21 juni als nod opgeschreven omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus is… Nou ja afwachten maar….

@ Maud

Wat raar dat je alleen maar oud bloed verliest hoe is het nu? Ik duim voor je!

@ Orchi

Wat een mooi gedichtje! Ik kan me voorstellen dat je je vader heel erg mist, ik weet zeker dat hij erg trots is op je! Jammer dat je vriend je vader niet heeft gekend lijkt me ook erg lastig voor hem.

@ Djurresmama

Heb je de gyn. al gebeld? Ik reed vandaag in heerenveen en moest ineens aan je denken raar he?

@ mama 1977

Spannend!!

@ Roamty

Mmm zou ik ook wel eens willen iets langer kwaad blijven op vriendjelief dat lukt mij niet het zou wel eens goed zijn denk ik haha! Fijn dat de rust wedergekeerd is!

Nou ik hoop dat ik iedereen een beetje gehad heb?! Volgens mij zijn alle mannen wel een beetje hetzelfde ze willen wel maar hebben gewoon altijd een smoes klaar haha! Of ze doen het zo of ze zuchten steunen en kreunen en ze zijn te langzaam en wij te snel!

Morgen naar Heerenveen had een broek besteld die ik kan ophalen zaterdag alweer shoppen in Zwolle tantes en nichtendag! Hebben we een keer per jaar erg gezellig! Weet iemand of er een v & d zit in zwolle? Daar gaan we altijd koffie drinken en lunchen zeg maar (soor ritueel)

Meiden ik ga gtst kijken!

Xx Wendy

Terug
Bovenaan