Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

Hoi meiden!!

Ik ben er weer! En weer helemaal goed in mijn vel gelukkig!
De klap van de ongi is voorbij en ik sta weer happy in het leven!
De nek is helaas nog puin.... Vandaag de eerste fysio gehad, de hele boel zit dus idd knal-vast. De man heeft me zeker 20 minuten staan duwen en kneden. Ik had een hoge pijngrens zei hij.... Tja, dat weet ik en het deed ook wel vies pijn maar ja, als het helpt dan piep ik niet zo gauw!
Heb vanmorgen ook een Ibuprofen genomen en dat deed goed tegen de pijn.
Ben ook flink ongi nu, net als vroeger lijkt het. In ieder geval weer stolsels erbij enzo (sorry voor het gore praatje). Moet morgen maar naar Schlecker voor nieuw mvb gebruikt Kotex invisseble, de grootste en die is bijna nergens meer te krijgen!

Zo, ga nog even de boel teruglezen want ik heb toch het gevoel dat ik jullie wat verwaarloosd heb de afgelopen dagen door zo ego over mezelf te praten.
Maar lady's: I'm back!!!!

@Audrey: wat vervelend, die misselijkheid, is het nu weer een beetje beter? (Ik had het van Ruben een maandje of 4, gelukkig zonder spugen. Hoewel ik af en toe gewenst heb dat ik het eruit kon gooien!)
Moeders voor moeders heb ik met Ruben ook gedaan en zal het een volgende keer ook weer doen denk ik. Als ik zó simpel vrouwen met een kinderwens kan helpen! Een tante van me doet, nu ze in de overgang is, ook weer mee. Schijnbaar produceer je dan ook een of ander nuttig stofje of hormoon. Nooit geweten, jullie wel?

@Romaty: ik werk nu van 8 tot 11 en ga dan naar huis. Heb vanmiddag lekker anderhalf uur in bed gelegen, ben zelfs in slaap gevallen. Dat deed wel goed, nu door de massage helaas weer meer pijn dus dadelijk lekker het elektrisch kussen erop! Hoe was de 3-D echo? Heb je iets om te showen??
Dat lijkt me echt super. Mag ik vragen wat de kosten hiervoor zijn? Zou het een volgende keer ook wel willen.
Heb je alles weer bijgelegd met manlief? (je kunt niet met maar ook niet zonder ze hè?)

@Wendy: prachtige woorden meis, ik heb het niet droog kunnen houden bij het lezen van jullie gedichtje.
ik mag niet klagen over een langzame man in het huishouden. Hij werkt efficiënter en sneller dan ik. Hij doet ook het grootste deel van het hh. Ik 'doe' Ruben. Vincent doet de was, hij kookt elke dag, poetst vaak al op zijn vrije dag, doet de boodschappen voor het weekend, strijkt ook regelmatig.  Ik doe de bedden, de boodschappen op maandag doen we samen, ik verzorg Ruben, ik zorg 's avonds voor de koffie en ik strijk. Ik verschoon de bedden en doe het sanitair.
Al met al denk ik dat we een mooie verdeling hebben. Hoewel Vin al zelf heeft aangegeven dat hij Ruben (deels) zal overnemen als nummer 2 er is, anders is het niet haalbaar. Ruben wordt 's morgens ff lekker met de hand gewassen  en ik help met tanden poetsen. Afdrogen en aankleden doet hij al helemaal zelf!
Zeg, ben je nu idd over je NOD heen? Heb je al getest? Meissie, ik spring een gat in de lucht al het een 'ja' is!

@Jansske: Guido is idd cabaretier, misschien heb je hem wel eens bij SBS gezien (oa oudejaarsconference). Het is die schele.... Anders kijk maar eens op zijn website: www.goedonthouden.nl
Ik houd wel van zijn humor, al gaat hij soms wat ver. Ik vind hem sterk in zijn taalgrapjes en jeugdherinneringen!
Fijn dat je rapporten bijna af zijn! Hier morgen de laatste CITO, maandag en dinsdag AVI en dan beginnen aan de groepsoverdracht en de rapporten. Pffff, hopen dat mijn lijf tegen die tijd weer meewerken wil!

@Mamma1977, weet je al meer? Je bent nu echt al een tijdje over je NOD heen...
En balen hè, dat gedoe met de pc's... Ik kopieer ook regelmatig!
Ik heb je ezelsbruggetje meteen in Word gezet om te bewaren, dankjewel! Ik ga 'm echt van buiten leren!!

@Orchi; wat lief dat jullie zo met me meegehoopt hebben! En dat jullie me erna zo gesteund hebben, dat doet een mens echt goed!
Jullie zijn TOP-MEIDEN!!!!    
Wat een mooie tekst op het prentje van je pa! Woorden kunnen zoveel zeggen...
Suc6 met wachten op je NOD!!
Proficiat met de (hamster)familieuitbreiding!!
Wij hebben vroeger ooit een hanster gehad van mijn pap. Een week later hadden we er 14.... Had 'ie een zwangere hamster gekocht!! Maar helaas heeft de moeder er van de 13 7 opgegeten.... Doen ze schijnbaar met zwakke kleintjes. Niet echt fijn om te zien/weten als kind... Wisten jullie dat trouwens, dat ze dat deden?

@JIG: jammer dat je nog niet naar NL komt! En dan toch nog een keer daar verhuizen. Is daar een bepaalde reden voor als ik vragen mag? (ben niet nieuwsgierig)

@Loks: ik ga eens kijken bij personal gifts, dankjewel voor de tip!! En voor de glitters, ik ga ze goed benutten (hoop ik).
Hoe is het nu met Isabella? Is ze een beetje opgeknapt?

@Marianne, dat klinkt allemaal positief meis!
Veel succes en plezier met klussen! En dat je maar niet meer ongi mag worden ! (om de goede reden natuurlijk!!)

@Natasja, pff, daar word je toch ook gek van hè, je zit nu toch al over je NOD? Ga anders even naar de ha. Misschien heeft die een gevoeligere test?

@Lin: hopelijk mag het snel raak zijn meis! Fijne vakantie met veel klus-plezier!!

Zo, dat was weer een aardige lap tekst. Ga nu even op de bank want ik heb onderhand echt ongi-pijn... Echt van die misselijke steken linksonder in mijn buik, heb ik anders nooit zo heftig, bah!
Ben vandaag trouwens stout geweest: heb een lekkere reep pure chocola gekocht en vanmiddag al heerlijk een reepje gegeten bij de thee en dat doe ik vanavond weer. Met alle ellende van deze week heb ik dat wel een beetje verdiend. Af en toe moet je jezelf verwennen!

Lieverds,
Heel veel liefs,
Maud

Heey meiden,

even kort, want zometeen hebben we de echo! Spannend!!! Heb er net als bij Melanie nauwelijks van kunnen slapen... ben gewoon zoooo zenuwachtig! Laat later nog wel even weten hoe het was!

@ Romaty: hoe was de 3D echo? Nog goed naar jullie ukje kunnen kijken? Niet per ongeluk het geslacht kunnen zien?

@ Maud: Balen van je ongi, meis! Maar fijn dat je even lekker hebt kunnen uitjanken. Dat lucht toch weer een beetje op. Soms heb je dat gewoon ff nodig om alles weer goed op een rijtje te kunnen krijgen.

@ orchi: Gefeliciteerd met je babyhamsters! Wat leuk zeg. Nu nog een goed huisje zoeken, anders krijg je er steeds meer hihihi

@ JIG: Wat fijn dat je zo'n goede echo had!   Hopelijk zien wij ons boontje straks ook lekker spartelen!  

@ Wendy: Lekker gewinkeld? Weet je al iets meer van  die gekke buikijn?? Hoop zo dat het een goed teken is...

@ jansske: Heerlijk de rapporten bijna af! Ik moet nog beginnen... Maar bij ons gaan ze pas op 2 juli mee. Dus volgende week moet ik echt aan de bak! En al 5 tandjes! wat gaat het snel he?! Pas maar op je vingers!  

@ Loks: Hopelijk volt Isabella zich  snel weer wat beter. Ik  vind het altijd zo sneu voor die kleintjes als ze ziek zijn!  

@ Marianne: Wow goed nieuws! En aan de klus dan maar! Duim duim duim...

@ mvj: Oehhhhh spannend!!!!

@ mislin: ik hoop voor je dat het nu weer zo makkelijk gaat! Bij Melanie waren we met  6 weken zwanger... bij deze hebben we er 6 maanden over gedaan...

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben met Mel bevallen met 42 weken en heb toen meegedaan aan moeders voor moeders en doe dit keer ook weer mee.

Zo nu moet ik echt stoppen, Tot later!!!

X    

Hoi,

@ juf maud
Balen van je nek zeg. Ik weet er helaas alles van. ik mag er dinsdag weer voor naar de fysio. Hopelijk knap het snel op. Fijn dat je weer wat positiever bent.

@ daniellexx
Spannend de echo!! Heel veel plezier en ga lekker genieten van je kleintje.

Dan even nieuwe van mijn kant. Ik ben niet zwanger. Ben vanmorgen ongesteld geworden. Wel jammer, maar ik had toch niet verwacht dat het ronde 1 raak zou zijn. Op naar ronde 2!!

xx Natasja

Mijn volgende nod is 13 julie. 2 dagen nag mijn verjaardag.   Zou wel een leuk kadootje zijn als ik niet ongesteld zou worden toch?

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
10
25  
23 juni  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
8  
24  
22 juni

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
28 juni

Maud
3
35
11 juli

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
2

27
13 juli

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
11-06-2009
3d  echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
13-07-2009
32  weken echo

Jansske
28
5
10-12-09
30-06-2009

Lijnmaan
30
1
10-01-10
19 juni 2009

Floor        
28
1
18-01-10
16 juni 2009

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
24
6
21-01-10
12-06-09

JIG
30
5
29-01-10
9-6-2009

Au3
23
1
02-02-2010
26-6-2009

Not        
25                  
1
02-02-2010
09-07-2009

Loks
24
2
06-02-2010
30-06-2009

Deleve
28
2 na mk
14-02-2010

Mijn volgende nod is 13 juli. 2 dagen nag mijn verjaardag.   Zou wel een leuk kadootje zijn als ik niet ongesteld zou worden toch?

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.     =Neutraal.           = Zwanger.

naam:                                    
ronde:                          
leeftijd:                  
NOD:                            
status:  

Yessie84
10
25  
23 juni  

Wendy-Merle
6
25  
21 juni

Orchideke
8  
24  
22 juni

Denys
1  
24  
30 jan  

djurresmama
2  na mk
26
28 juni

Maud
3
35
11 juli

Mama 1977
2  na 3mk
31
14 juni

Zonnetje 4        
1
25
20 mei

mvj
2

27
13 juli

Naam:
Leeftijd:  
Ronde:
Uitgerekend:          
Echo:                                          
Status:      

Berg-Driel      
27  
1      
14-08-09  
08-05-2009

Romaty
24  
1      
27-08-09  
11-06-2009
3d  echo

LindaG80
29  
3  
06-09-09  
13-07-2009
32  weken echo

Jansske
28
5
10-12-09
30-06-2009

Lijnmaan
30
1
10-01-10
19 juni 2009

Floor        
28
1
18-01-10
16 juni 2009

Chantal P
31
1
19-01-10
?

Daniellexx
24
6
21-01-10
12-06-09

JIG
30
5
29-01-10
9-6-2009

Au3
23
1
02-02-2010
26-6-2009

Not        
25                  
1
02-02-2010
09-07-2009

Loks
24
2
06-02-2010
30-06-2009

Deleve
28
2 na mk
14-02-2010

Goedemorgen meiden,

Gisteravond dus de echo gehad, maar ik denk dat de echo's ons deze zwangerschap niet zo gegund zijn. Kindje lag er weer rottig voor, dus echt mooi beelden heb ik niet gezien, baal er goed van eigenlijk.
We hadden zelfs besloten dat we naar het geslacht gingen vragen aangezien we erg veel moeite hebben met de namen (zwak he), maar ook dat was ons niet gegund, want het kindje ligt nog steeds in stuit (k**#$%@^&**) en de beentjes bedekte alles dus er was geen beginnen aan.
Verder ligt het kindje voor op groei en moet ik deze week mijn suiker gaan laten prikken om uit te sluiten of ik niet toevallig zwangerschapsdiabetes aan het ontwikkelen ben......
Kortom had een beetje een k******avond!
Zag het gisteravond al helemaal voor me, en zwangerschapsdiabetes, en een groot kindje dat in stuit blijft liggen, dus een keizersnede.... pfffffffffff was er ff klaar mee.
Kan er nu wel weer nuchterder tegenaan kijken, maar toch heb er geen goed gevoel bij.... (gek genoeg heb ik dat al vanaf het begin van de zwangerschap niet daar waar het gaat om de bevalling enzo, dus wie weet krijg ik nog gelijk ook......) Maar ja, ik kan er toch niets aan veranderen, maar baal er wel ff flink van!

Maar goed, ik heb besloten niet op de zaken vooruit te lopen en maar te gaan zien waar we belanden en hoever we komen, toch, meer kan ik niet doen!

@danielle, hoe was je echo??

Meiden, ik ga lekker douchen, krijg straks een vriendin op bezoek (die ook zwanger is) en later op de middag komt een man het bed halen wat ik afgelopen via marktplaats heb weten te verkopen!!

xxx

Terug
Bovenaan