Hoi meiden,
Héhé, lekker weekend! Het is aan de ene kant erg snel gegaan deze week, maar ik merk al dat het nu al best veel energie kost. Kijk wat dat betreft al erg uit naar het middelste gedeelte van de zwangerschap, vond die periode heerlijk de vorige keer. Mijn buik begon wat te groeien en ik had weer lekker energie, ook durfde ik toen wat spulletjes te kopen. Lief dat jullie er allemaal naar vragen: Isabella is gelukkig weer helemaal beter, ze had die avond nog 40,1 koorts. Ze heeft toen de nacht ff bij ons op de kamer geslapen, vind het dan wel een lekker idee, vond het best hoog. Mijn man kon die ochtend thuis werken dus hoefde Isabella niet naar het kdv. Ze heeft heeeel veel geslapen en was gisteravond weer helemaal de oude gelukkig. Vandaag gewoon weer naar het kdv, toen we aan kwamen vanmorgen was ze al weer zo blij om de leidster te zien, ze begon met haar armpjes een benen te zwaaien, echt zo schattig. Morgen gaan we naar mijn ouders en mijn oma, dan zullen we ook vertellen van mijn zwangerschap, heb er erg veel zin in.
@Marianne, Ow, dat zou mooi zijn als het eitje gaat springen en ook nog bevrucht wordt, ik zal voor je duimen meid. Iig veel plezier met klussen dit weekend.
@Maud, fijn hé dat huilen zo op kan luchten. Het gaat hier op het forum ook niet altijd alleen over zwanger worden toch….. Dat vind ik juist zo leuk. Ook kletsen over koetjes en kalfjes vind ik ook erg gezellig. Ik hoop dat het lukt er iets minder mee bezig te zijn, maar je mag hier echt niet weg hoor! Vind het echt niet ego zeg dat je alleen schrijft er zijn er weinig die zoveel reageren als jij.
Gelukkig ben je al weer flink opgeknapt, hoop ook dat je nek snel over is. Ik had elke keer vlak voordat ik zwanger was weer een hele voorraat mvb en ob in de aktie gekocht, dus flink inslaan, misschien helpt dat wel, hihi.
Ik denk dat idd ook over m v m, het is voor mij zo’n kleine moeite en als er iemand mee geholpen wordt alleen maar mooi toch. Wist ik ook niet hoor van je tante. Wij hebben ook wel een eerlijke verdeling in de huishouding. Ik doe altijd alles omtrent de was, badkamer, wc, keuken en afstoffen, ik kook en doe 2 x wat kleine boodschapjes. Arnoud doet alles aan de vloer (vind ik echt super) en na het eten opruimen, ontbijt klaar maken (incl. verse jus). Grote boodschappen, koelkast en oven schoonmaken. En Isabella doen we eigenlijk altijd samen, bijna altijd samen in bad doen en naar bed brengen. Deze taakverdeling is er gewoon zo ingerold en ik vind het wel prima, nou ja prima, zou toch het liefst een schoonmaakster willen hoor.
Wat lief van die juffen, zal Ruben vast geweldig vinden. Hihi ik zie het hem al zeggen ‘mannendag’
Ik weet het ook nog niet voor vaderdag, misschien van die foto’s van de ah die ik laatst had laten maken op een beker ofzo. Muismat met foto, misschien zulk soort dingetjes, gaat verder ook een beetje om het idee toch. Op het kdv hebben ze volgens mij met schuim een fotolijst met foto gemaakt. Ben ook benieuwd wat iedereen doet.
@Mvj, mijn baas heeft zelf ook kinderen en tuurlijk is zwanger personeel lastig, dat snap ik ook wel. Maar hij zegt dat kinderen krijgen 1 van de mooiste dingen is die er is, dus dat zit wel goed. Ik ben bij Isabella ook erg lang onder werktijd door gegaan met de borstvoeding, echt super lief. Je hebt er wel recht op maar het is idd echt niet altijd zo vanzelf sprekend, daarom hadden ze ook een grote bos bloemen verdient toen ik stopte met de bv. Was alleen een beetje genant dat ik in tranen uitbarste, was toch weer een hele stap, niet meer naar het kdv voor de bv en ontdekte ook die dag een eerste tandje, was dus echt een beetje emo.
Wel balen dat je weer ongi geworden bent, nieuwe ronde nieuwe kansen.
@Lin, welkom hier, hoop voor je dat het weer snel mag lukken.
@ Romaty, Wat balen zeg dat je zo weinig op de echo hebt kunnen zien. Het hoort er bij jullie toch bij, anders had je er nog vet veel geld voor betaald. Bij onze 3d echo vorige keer konden we eerst ook niets zien, toen moest ik even een paar minuten veel bewegen en springen, toen was ze iets bijgedraaid en konden we heel even goed haar gezichtje bekijken. Misschien komen er wel nog andere momenten waarop je het geslacht kan zien, krijg je aan het einde ook een ligging echo.? Ik hoop voor je dat de baby zich gaat draaien, zal uiteindelijk allemaal wel goed komen. Goed dat je je bed verkocht hebt, krijgen jullie een nieuwe?
@Danielle, wat fijn dat het goed was en super dat je binnenkort nog een keertje mag, geniet maar lekker van jullie boontje.
@Wendy, ik denk dat ik het wel begrijp, je wilt gewoon net als ieder ander behandelt worden. Ik zag op hyves dat je op je NOD jarig bent, dat zou toch echt super zijn meid. Ik zal keihard voor je duimen.
Pfff, de hormonen beginnen hier alweer flink op te spelen, ben alweer flink sjachie. Ging net gewoon uit mijn dak (in negatieve zin) omdat mijn mannetje borrelnootjes pakte (waarom?, geen idee) gister ging ik bijna met de koekenpan smijten omdat het bakken van kibbeling niet lukte. Isabella zat me erg raar aan te kijken dus ik doe echt mijn best me een beetje in te houden, maar ik vind het zo moeilijk. Vandaag op mijn werk ook moest ik echt even afkoelen nadat voor de zoveelste keer de messen van het messenblok afvielen. Nou zeg, zit hier een potje te klagen, zeer sorry daarvoor, moet natuurlijk gewoon genieten, maar moest heel ffttjes wat hormonen loodsen hier op het forum, hoop dat ze bij de nog niet zwangere goed van pas komen.
Iedereen een heel fijn weekend.,
Veel liefs Loks