Hoi meiden,
Hier was het vanmorgen ook zulk bagger weer. We zijn vanmorgen naar een recreanten toernooi vertrokken. We hebben op de club nog twee recreanten, zij schrijven zich in voor toernooien in de hoop dat ze met de softbal dames en heren een team bij elkaar krijgen. Maar we kwamen daar aan, alles natuurlijk zeik nat, eerst ff koffie gedronken enzo, maar om 11:15 hadden ze het toch maar afgelast. Vond ik eigenlijk niet zo erg, heb morgen en woensdag ook al een wedstrijd en vind ik eigenlijk meer dan zat.
Toen heb ik thuis lekker gedoucht en tussen de middag gegeten en gezellig met Isabella gespeeld en geknuffeld. Om 14 uur haar naar bed gebracht en heb ik mezelf ook ff lekker op de bank genesteld, heb ik gewoon geslapen tot 15:30, maar dat was niet genoeg werd ff wakker omdat mijn mannetje koek ging pakken, heb ook iets gedronken en heb gewoon tot 1700 verder geslapen. Vanavond lekker patatjes gegeten en nu gezellig even buizen. Dus lekker een niks dagje geweest. Mijn man heeft wel flink gezogen en gedweild in huis en de stenen voor de tuin in de tuin gezet. Ze stonden elke keer nog buiten maar ze zijn daar ook bezig met de straat, dus nu staan ze eindelijk binnen. Moeten maar snel verder met de tuin een keer. Isabella is ook zo ontzettend veel aan het slapen, ze is op een of andere manier niet helemaal haar zelf dit weekend, veel huilen, net of ze ergens last van heeft, misschien haar eerste kiesje. Maar ze heeft ook wat uitslag over haar hele lijfje, echt van die hele kleine rode spikkeltjes de ene keer zie je ze overal zitten en twee tellen later is bijna alles weer weg, een half uur later zie je ze ineens weer overal. Snap niet zo goed wat dat is, zou iemand dat misschien weten, of zal ik hiermee naar de huisarts, omdat ze van de week natuurlijk ook al van die hoge koorts heeft. Een achterneefje op het familie weekend had wel de waterpokken, maar dat ziet er toch heeeeel anders uit. Heeft iemand trouwens nog leuke vakantie tips. We wilden eerst naar zwitserland om te bergwandelen, maar dat lijkt me nu niet zo verstandig, toen wilden we misschien naar Italië. Maar dan zouden we in de herfst naar familie in stuttgart. Dus eigenlijk willen we ergens heen wat de andere richting op gaat, omdat we anders in de zomer wel altijd langs stuttgart reiden dus daar toch rekening mee houden. En we hebben twee weken dus dan blijven we daar toch weer 1 of 2 dagen. Mijn man had het nu over Tsjechië, is iemand daar wel eens geweest, ik zat zelf misschien aan Denemarken te denken. Morgen neem ik ook de muisjes mee naar mijn werk, ben erg benieuwd hoe mijn collega’s zullen reageren. Zoals belooft vandaag hier mijn reacties.
@Mama1977, zo te lezen hen je ook last van je hormonen, ik hoop echt voor je dat het zwangerschapshormonen zijn. Weet je al iets meer, je bent toch al aardig overtijd of niet. Dat heb ik idd wel vaker gehoord, dat het met een groter kindje wat lastiger is om mee te doen, snap dat wel. Isabella heeft dat nu absoluut nog niet door.
Ow ik zie nu dat je ongi geworden bent, wat balen zeg, ik had het zo gehoopt voor je. Het is nu echt jou beurt hoor meid.
@Orchi, ik deed de vorige keer ook pas een test met 7 weken, ik voelde me toen daarna wel redelijk zwanger, nu nog steeds niet erg. Nou ja hoewel, die hormonen en vermoeidheid. Dat klinkt wel heftig zeg met je buik, gaat het nu alweer beter. En hoe vond je dochter de hamstertjes?
@Romaty, wij hebben er de vorige keer 1oo euro voor betaald, heb ik toen gekregen van mijn mannetje voor mijn verjaardag. Maar ik zou het nu niet meer doen vind het best veel geld voor wat je er voor krijgt, ik denk dat het bij deze er niet heel anders uit zal zien als bij Isabella. Fijn dat je er nu uit bent met de namen, ik hoorde gister op het terras ook een jongetje die Tygo hete, zijn zusje hete Marit. Vond ik erg leuk klinken, maar dat is voor jou geen optie denk ik. Lekker zeg, dat je zo je meubeltjes kan verkopen. Heb je al een flink gedeelte van de kinderkamer eruit.
@Maud, wat balen zeg dat het met je nek nog niet beter gaat. Ja het lijkt soms wel alsof de hormonen je hele lichaam in beslag nemen, als een soort van buitenaarts wezen, hihi. Ik zie het al voor me. De band met mijn moeder is heel wisseld, het is echt niet dat we elkaar elke dag bellen, maar we zijn geregeld met z’n 2en op vakantie geweest en dat is dan super gezellig. Als we elkaar zien is het altijd goed. Mijn moeder ging regelmatig naar een klooster in Maastricht, daar verbleef ze dan een weekend of week, gewoon als gast om te helpen. Dat klooster in Duitsland was daar een onderdeel van en ze had op een of andere manier de behoefte om daar voor die periode heen te gaan. Ook een soort van spirituele weg die ze dan volgt ofzo, snap je ? Ik vond het vooral lastig omdat ik huist in die periode zwanger was en je zulke dingen juist met je moeder wil bespreken. Maar achteraf is het erg goed geweest. De band met mijn vaders is hierdoor weer sterker geworden en mijn moeder is weer flink met beide benen op de grond gezet.
@Danielle, Wat kan je dan moe zijn he, ik heb vanmiddag ook zo ontzettend geslapen, heb bijna de hele week steeds ff een middagdutje gedaan. Is mijn maatje wel blij mee denk ik, want de keren dat ik dit niet kon doen was ik aan het eind van de dag niet echt te harden.
Nou meiden, is het weekend al weer om. Voor de gene die gaan werken morgen, werkse.
Veel liefs Loks