He lieve meiden,
hebben jullie ook zo'n mega storm gehad vanacht?? Nou wij hier dus wel, en er is zelfs de bliksem in een boom geslagen hier, die boom is gewoon vertivaal door midden en ligt nu midden in de paardrijbak, niet echt handig dus!! Word morgen door loonwerkers weggehaald.... pfff, maar waaien en onweren vanacht niet normaal meer!!
Gelukkig is de bliksem niet in de huizen geslagen hier, want dat zou niet best af lopen, wij hebben namelijk rieten daken..... maar gelukkig zijn we voorzien van bliksemafleiders, maar ja die boom dus niet, haha
Ben net naar prenatal utrecht geweest, het was vanavond 15% korting op het hele assortiment, en ik moest toch nog wel wat dingetjes hebben eigenlijk!! Nou een heel winkelwagentje vol, is het geworden, heerlijk!! Ging helemaal los, haha!!
Ben nu wel echt helemaal babyproof geloof ik, zou niet weten wat ik nu nog zou moeten, ja behalve dan wat verzorgingsproducten....heerlijk hoor!!
@jig, meid het gaat over hoor die vermoeidheid, maar oh wat is het vervelend he!! pak in ieder geval rust wanneer je kunt, en hopen dat het snel beter wordt!!
@danielle, dat is nog eens een geruststellend berichtje!!! Eindelijk!! Hoe groot wasd mel bij haar geboorte uiteindelijk?
Hoop zo dat het mee gaat vallen, moet donderdag prikken, en dat kan pas vanaf 9 uur, nuchter!!!! Zijn ze gek ofzo, dan leg ik dus het loodje al, en helemaal met de gedachten dat het dan nog 2 uur duurt voordat ik iest mag!!!
Lief zeg zo'n klein babytje, was net ook zo'n klein kindje in de prenatal, en dan die dunne beentjes.......smelt....
@loks, meid hoe jij je moeheid omschrijft is exact wat ik gehad heb met mijn eertse zwangerschap!! Vreselijk vond ik het, ik werd 's morgens gewoon moe wakker, niet normaal meer!! Hoop echt voor je dat het snel beter word, maar bij mij duurde het tot ca. 16 weken!!!!!!!!!!!
meiden, alvast weltrusten!!