Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

@ jufmaud: Ja, leuk he dat t-shirt. Ik kan niet wachten om hem bij mijn kleine man aan te doen. Mijn vriend gaat het helemaal super vinden!!!!!
Ha, ha jij ook eens een stropdas gemaakt. Mijn vent komt er ook echt niet mee weg als hij hem niet draagt. Aan doen doe hap!!!!!!

Verevelend voor je dat je zoveel last hebt. Hoop dat het snel wat beter gaat.

Gr

Zooo, ik werk maar ff met 2 vensters, 1 om te lezen en 1 om te reageren, anders vergeet ik weer de helft:

@mama77, Wat vervelend dat je toch weer ongi bent...ik hoop zo voor je dat het de laatste x was voorlopig...!!Succes meid!!

@Loks, lekker dat t zo goed met je gaat!!

@Romaty, ik ben bij de 1e niet veel aangekomen, ná die tijd wel, ben benieuwd hoe t nu zal gaan.

@ Maud,tsjonge wat lastig he die spieren....hopelijk gaat t snel over, ik heb t ook een beetje, idd proberen warm te houden.Kersenpittenkussen is ideaal vin ik...

@Wendy,Jammer dat je negatief getest hebt, t is je zo gegund!!Lekker he kleren kopen

@Danielle, én, is de coupe goed gelukt :)

Nou, nu heb k de meesten wel gehad en anders sorry...

Hier gaat t zo zo, ben onbeschrijfelijk moe, moet steeds ff gaan liggen.Maar ach, t hoort erbij en gaat wel over.Nou, k ga ff naar mn meissie.

XXX JIG

Hoi meiden!

Even een kort berichtje want ik ben voor de verandering weer eens moe! En ik ga nog even op internet kijken voor een nieuw prentenboek voor vaderdag. Omdat Marcel altijdvoorleest voor het slapengaan en hij (en wij) het boek nu wel uit ons hoofd kennen is het denk ik tijd voor een nieuw!

@ Romaty: Toen ik zwanger was van Mel moest ik met ong 30 weken ook laten prikken op suiker. De letterlijke woorden van de vk waren: " Ze is niet gigantisch, maar wel heeeeel groot!"   Nou dat schepte vertrouwen hoor . gelukkig bleek met mijn suiker niets aan de hand. Weet nog dat ik een week voor kerst moest prikken en dat ik het hele kerstdiner al aan me voor bij zag gaan hihi. Hopelijk valt het bij jou ook mee. Volgens mij werd ik gebeld als de uitslag niet goed zou zijn en anders hoorde ik  het bij het volgende bezoekaan de vk.

@ Maud: Hoe is het met het nekkie? Wel je rust nemen hoor! Anders blijf je  er nog veel langer mee lopen. Die leerlingoverdracht komt wel! Mijn haar is trouwens erg leuk geworden al zeg ik het zelf. Foto volgt...  

@ Wendy: Getsie als die test nou maar snel positief wordt! Dit tussenin gebeuren is  helemaal niks! Ik blijf nog even duimen hoor!  

@ Jig: I know what you  feel... ik ben zelf ook zoooooo moe. ZZZzzzz

Vandaag  had een leerling van mij zijn pasgeboren broertje (en zijn ouders) mee naar school genomen om hem te laten zien. Klein joh!!! kindje is krap 2200 gram en maar 44 cm. Ik had hem vast en ik von het eigenlijk maar eng. Wat een klein poppetje zeg! mel's   ' beebie'   is echt groter! Maar hij is helemaal gezond, geboren met 37 weken en een paar dagen. Drinkt goed, slaapt goed, alles goed. Alleen dan in het klein!

Nou dames, ik ben ervandoor  xxx

Ow ow ow wat ben ik dom! Ik vroeg in mijn vorige bericht aan Romaty hoe haar haar was geworden maar dat moest ik dus aan Danielle vragen (schaam)

Over tot de orde van dit bericht:

@ Mislin

Wat een leuk vaderdag cadeau!!

@ Maud

Tja ik vind het prima!!! Maar ja dat was denk ik wel duidelijk haha! Vervelend dat je nog niet echt op bent geknapt hoe gaat het vandaag met je?

@ Danielle en JIG

Rust maar lekker uit hoor! Ik weet wat het is en het gaat echt weer over!

Hier nog steeds geen ongi. Ben vanmiddag eens even lekker een stuk wezen fietsen, ik zou naar een vriendin toe. 5 min met de auto maar op de fiets pfff een heel end (nou heb ik ook de toeristiche route gedaan op halfharde banden over een hobbelig schelpenpaatje AUW!!!) Vriendin viel haast van de bank van verbazing en verklaarde mij voor gek, maar heb haar zover gekregen dat ze een stukje mee is gefietst (om sigaretten te halen was haar motto)!
Verder weinig nieuws dus tot de volgende keer maar weer

Xx Wendy

Hoi meiden,

Ik zeg alvast sorry, want ik heb echt geen puff om te reageren. Maar toch even een berichtje, dan weten jullie in ieder geval dat ik niet door een ufo ben opgebiebt, hihi.
Ik ben ook zo ongelofelijk moe, ben niet de enige zo te lezen. Ben vanmorgen wel naar zwemmen geweest, was super leuk, maar ik was echt bekaf. Ben gewoon vanmiddag samen met Isabella naar bed gegaan en heb lekker 1,5 uur geslapen. Normaal zou ik dan de tijd nemen om ff op het forum te gaan, maar nu moet ik echt elke minuut pakken die ik pakken kan. Was vanmorgen bij de huisarts, die zei dat Isabella de 6e ziekte heeft, was meer voor mijn eigen gemoed om de 5e uit te stellen, is niet handig als je zwanger bent. Ze heeft wel nog ergens last van, ik kan vandaag niet eens ff normaal naar de wc, of ze begint al te brullen alsof ik haar heel wat aandoe. Of ff de was ophangen boven, drama, wat is dat vermoeiend zeg. Ben maar ff naar buiten gegaan met de kinderwagen, maar moest elke keer weer ff uitrusten. Pfff heb echt niet het idee dat dit normaal is, maar er komen gelukkig weer betere tijden en het is toch voor een goed doel. Voel me haast een zwakkeling, dat ik vandaag gewoon niks heb gedaan, kon nog net in een pannetje soep roeren. Ik snap ook niet waarom ik weer met m voor m mee doe, ben het nu al zat. Morgen de hele dag werken en dan direct door naar een wedstrijd, zie dat nu al niet zitten. Sorry voor mijn klaagzang, maar voel me gewoon niet zo vandaag.

Veel liefs Loks

Hoi meissies!!!

Hè, bah, nog steeds geen smilies! Ik mis ze wel hoor!

Wat lief dat jullie allemaal zo bezorgd om me zijn! Het gaat vandaag niet echt lekker...
Liep vanmiddag alweer zo krom als Dustin Hoffman in Rainman.... Maar nu, met wat rust, gaat het wel weer een beetje.
Ik heb wel al aangegeven dat ik deze week nog afmaak maar dat als deze pijn en stijfheid even heftig aanhoudt ik daarna een adempauze inlas. Gelukkig had de directie daar alle begrip voor!

@JIG: jij begint ook al over een kersenpitkussen. Noem me gerust stom, maar waar krijg ik die en hoe werken ze?
Rust maar zoveel je kunt en schaam je er vooral niet voor!

@Daniëlle, er is een leuk prentenboek, oa bij de witte boekenhal te koop: 'De liefste papa en ik' van Arend van Dam en Alex de Wolf. Mss een leuk idee voor vaderdag?
Ben benieuwd naar de foto!

@Wendy: meissie, je houdt de boel wel in spanning zo hè?
Ik blijf demonstratief voor je duimen. het móét een keer helpen, toch?
Heb je geen wandelende nieren na dat schelpenpaadje? lol!

@loks: foei, schaam je, nóóit verontschuldigen hier!!!! Al kom je elke dag een partijtje zeuren en zaniken, daar zijn we voor meis! Iedereen moet hier neer kunnen zetten waar die op dat moment mee bezig is. En het is belangrijk dat je je daar ook altijd vrij toe voelt! Dus niet twijfelen of verontschulidigen maar gewoon lekker klagen als je daar zin in hebt!

Lieve meiden, ik ga nog even lekker rusten op de bank.
Tot later!

Dikke kus,
Maud

@ Loks

Klaag maar lekker hoor ik weet precies hoe je je voelt en jij hebt isabella er ook nog eens bij! Pak je rust als dat kan en het is idd voor een goed doel!

@ Maud

Hahahahahahahaha nee die zitten nog op zijn plek en ook nog niet ongesteld (wie was er vrijdag ook alweer bang dat het eruit valt???)
Wat balen dat het nog niet lekker gaat, als het niet meer gaat echt je rust nemen hoor!!!

Ik ben cd's aan het sorteren (ik ben zo'n type die ze nooit in hetzelfde hoesje doet) heb er ZO geen zin meer in dus ik dacht ff op het forum kijken (smiley lach)
Xx Wendy

He lieve meiden,

hebben jullie ook zo'n mega storm gehad vanacht?? Nou wij hier dus wel, en er is zelfs de bliksem in een boom geslagen hier, die boom is gewoon vertivaal door midden en ligt nu midden in de paardrijbak, niet echt handig dus!! Word morgen door loonwerkers weggehaald.... pfff, maar waaien en onweren vanacht niet normaal meer!!
Gelukkig is de bliksem niet in de huizen geslagen hier, want dat zou niet best af lopen, wij hebben namelijk rieten daken..... maar gelukkig zijn we voorzien van bliksemafleiders, maar ja die boom dus niet, haha

Ben net naar prenatal utrecht geweest, het was vanavond 15% korting op het hele assortiment, en ik moest toch nog wel wat dingetjes hebben eigenlijk!! Nou een heel winkelwagentje vol, is het geworden, heerlijk!! Ging helemaal los, haha!!
Ben nu wel echt helemaal babyproof geloof ik, zou niet weten wat ik nu nog zou moeten, ja behalve dan wat verzorgingsproducten....heerlijk hoor!!

@jig, meid het gaat over hoor die vermoeidheid, maar oh wat is het vervelend he!! pak in ieder geval rust wanneer je kunt, en hopen dat het snel beter wordt!!

@danielle, dat is nog eens een geruststellend berichtje!!! Eindelijk!! Hoe groot wasd mel bij haar geboorte uiteindelijk?
Hoop zo dat het mee gaat vallen, moet donderdag prikken, en dat kan pas vanaf 9 uur, nuchter!!!! Zijn ze gek ofzo, dan leg ik dus het loodje al, en helemaal met de gedachten dat het dan nog 2 uur duurt voordat ik iest mag!!!
Lief zeg zo'n klein babytje, was net ook zo'n klein kindje in de prenatal, en dan die dunne beentjes.......smelt....

@loks, meid hoe jij je moeheid omschrijft is exact wat ik gehad heb met mijn eertse zwangerschap!! Vreselijk vond ik het, ik werd 's morgens gewoon moe wakker, niet normaal meer!! Hoop echt voor je dat het snel beter word, maar bij mij duurde het tot ca. 16 weken!!!!!!!!!!!

meiden, alvast weltrusten!!

Terug
Bovenaan