Eerste ronde,tweede kindje,wie kletst mee? DEEL 3

shit maud, ik was jou vergeten!!!!  wat balen zeg dat het eigenlijk nog niets beter gaat!! ik denk dat die adempauze niet verkeerd zal zijn meid, echt je moet even aan jezelf gaan denken nu!!

Heey meiden,

ik ben er weer, haha!! Wat een geweldige 2 dagen hebben we gehad! Ik zei tegen jullie dat we naar Groningen gingen, maar het bleek Friesland te zijn ! We zijn in Weidum geweest, misschien iemand bekend? Het was echt heerlijk weer. Lekker bruin geworden en Senna heeft het heerlijk naar zijn zin gehad. De hele tijd gekropen op het gras, zal binnenkort een foto plaatsen op hyves, te schattig.
Gister waren we erg laat thuis dus vandaag alles opgeruimd en het huis schoongemaakt. Het blinkt weer helemaal, heerlijk. Nu ff tijd om op iedereen te reageren.

@Loks, wat leuik dat je oma en je ouders zo reageerde. Moet een heerlijk gevoel zijn geweest. En wat leuk he dat ze het niet gelijk doorhebben, altijd komisch.
Wat zielig dat Isabella de 6e ziekte heeft. Hoe lang kan dat aan blijven houden! En ga jij maar lekker rustig aan doen en op tijd slapen!!

@Maud, ook wij hebben vakantie op 24 juli erg laat dus. Wij hebben meestal vroeg omdat de vierdaagsefeesten hier zijn en de kinderen dan altijd vrij zijn. Nu dus laat omdat de vierdaagse ook laat is. Ach ook weer laat naar school, das dan wel lekker.
Nu snap ik waar je het over had, de eindcito's! Wij hebben ze bijna allemaal gehad, heerlijk. Geloof alleen nog DMT (slaat inderdaad nergens op), maar die neemt de Ib'er altijd af, maar die is er dus niet. Ik zal donderdag eens vragen wie het nu doet. Misschien een x zelf, ook leuk.
Wat verveld dat je vandaag weer z'on last heeft. Wel fijn dat de directie zo reageert, dat vind ik altijd een hoop schelen. Blijf maar goed aan jezelf denken, anders heb je dadelijk helemaal niets aan je vakantie.

@Romaty, alweer wat verkocht op marktplaats gaat goed met jou! Handig he dat die site bestaat. Ik zet daar ook regelmatig iets op.
Hoeveel kilo ben je tot nu toe aangekomen als ik vragen mag?! Zal morgen eens kijken bij Senna op de lijst hoeveel ik ben aangekomen die weken.
Hier is het gisternacht ook van dat noodweer geweest, niet normaal! Heb geen bomen op de grond zien liggen, zoals in de paardenbak bij jullie! Dat moet er raar hebben uitgezien. Wel fijn dat hij morgen al wordt weggehaald.
Heerlijk zeg lekker winkelen en vooral met korting, hihi! Past alles nog in het huis?

@Danielle, hoe is je haar geworden? Knap hoor dat je het zelf aan durft.

Ook ik kan nu ineens geen smiles meer gebruiken, hoezo wazig!!

@mama1977, neeee wat erg. Weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen, had het je zo gegund.

@Wendy, spannend meis! Zegt niets die negatieve testen, maar wil je geen hoop geven! Wat leuk een pandora armband en altijd handig met die korting.

Nou meiden dit was het weer even! Ik ga zo heerlijk naar mijn bedje en atwt kijken!!
Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer, xxx

Oh, meiden, jullie zijn echt zó lief hè!!!
Ik heb het er net met Vincent over gehad en ook besloten dat ik deze week nog afmaak, ik wil de gegevens van de kinderen gewoon compleet hebben. Dat doe ik donderdag (stagiaire geeft les) en dan hebben we vrijdag nog een studie-ochtend.
En als ik me zondag niet veel beter voel (en die kans is heel klein) dan ga ik de volgende week thuis blijven.
Het voelt zo stom om voor 'een beetje stijfheid' thuis te blijven.
Maar ja, om eerlijk te zijn is dit geen beetje meer....
Pfff, mijn hele lijf is onderhand stijf, stram en pijnlijk.

Nou, genoeg gezeurd vinden jullie ook niet?

Wat lees ik nu over noodweer? Ik hoorde ook al zoiets op het journaal.
Hier (zuid-Limburg) is helemaal niets geweest! Gelukkig niet, anders doe ik geen oog dicht!

Lieverds, ik ga lekker mijn bedje in, morgenavond vergadering (tja, ik moet voorzitten, als het lukt) dus ik probeer voor die tijd langs te komen en anders moet ik een keertje overslaan (haha!)
Kom in ieder geval door de dag heen wel ff buurten denk ik.

Hele, hele dikke kus,
Maud

@jansske, lekker meid zo een paar dagen er tussen uit!! leuk he als de kleintjes er zo van mee genieten!!! En fijn he als het huis weer aan kant is, kan je nu weer lekker uitpuffen!!
Hoe lang ben je nu zwanger eigenlijk???
Ik ben tot nu toe 8 kilo aangekomen en ben morgen 30 weken zwanger, dus in weze valt het volgens mij wel mee, tijdens mijn vorige zwangerschap was ik al meer aangekomen..........
Wordt ook echt heen en weer geslingerd tussen zou ik echt zw. diabetes hebben en nee joh, dat heb ik echt niet, geloof er niks van....
Vanmorgen werd ik heel positief wakker, voelde dat het kindje weer gedraaid was, dus met het koppie naar beneden, en ik had echt zoiets nadat ik op de weegschaal had gestaan van ik heb echt geen diabetes.... hihi!!
Maar goed, morgen de test en dan zien we wel!!

Vandaag een lekker dagje op het werk, zometeen heb ik een sollicitant, jaja wij zijn een van de weinige bedrijven waar ze ipv mensen te ontslaan in deze tijd mensen aan moeten nemen, daarna ff wat mails afwerken en dan vanmiddag op pad naar het office centre, nieuwe computers kopen en ff langs de makro, ff boodschappen doen (pampers halen enzo!!) gezellig samen met mijn baas (mijn oom) dus dat is altijd leuk!!

dikke kus romaty

@romaty, ik ben morgen 15 weken zwanger, dus precies de helft van jou!! Das makkelijk onthouden he! 8 kilo das niet veel. Hopelijk kom ik deze keer ook niet teveel aan, want heb nog wel de nodige zwangerschapkilo's van Senna eraan hangen, hahahahah!! Ach, het is voor een goed doel he!
Morgen de test, spannend hoor! Hoor je ook meteen de uitslag of moet je daar weer op wachten. Ik hoop het zo van niet voor je! Fijn dat de baby is gedraaid, hopelijk blijft hij/zij nou liggen.....afwachten!!!
Klinkt goed dat dagje van jou, ik wil ook z'on baas!! Geniet er nog maar van zolang je kunt!

Ik ga zo Senna naar mijn ouders brengen, want vanmiddag vertrekken we naar Amsterdam. Ga vanavond naar Derek Ogilvie. Heb er echt zin in! Morgen gewoon werken, maar als ik thuis kom en tijd heb zal ik alles vertellen. Is het bij jullie ook lekker weer. Hier schijnt het zonnetje, mmmmmm!

Ik ben weer weg, ff op de bank liggen nu Senna slaapt.

x

Hoi meiden!

hier ben ik toch nog even voor de vergadering.
Het gaat hier redelijk, de massage vandaag was een hel! Maar daarna voelde het wel allemaal wat soepeler aan, dus het is voor een goed doel!
Vrijdag 'mag' ik weer!

@Romaty:Veel sterkte voor de test! Het zal allemaal wel loslopen hoop ik!
En heerlijk naar de Makro! Ik ben ook aan het wachten op mijn inschrijving bij de kvk. Daar kom ik te staan als voorzitter van de ouderraad en dan mag ik ook een pas aanvragen: jippie!!! Zeker als de luiers straks weer nodig gaan zijn!
Fijn dat je kindje weer gedraaid is zeg! Dat geeft toch een gerust gevoel, nu hopen dat het blijft liggen deze keer! Maar je hebt nog ruim de tijd, ze kunnen vaak nog heel lang goed gaan liggen. Sterker nog, de oudste van mijn zus bleek toch niet zo stevig ingedaald als verwacht dus die presteerde het om vlak voor het persen zich om te draaien en met de voeten eerst te komen. En dat had dus niemand zien aankomen! Het is even spannend geweest maar alles is goedgekomen met hem! Hij is nu alweer 13 (pff, ik word out....)

@Jansske: Superveel plezier bij Derick!!! O, ik zou zó met je willen ruilen, ben benieuwd of je een reading krijgt! Geniet ervan!

Meiden, ik ga nog even de papieren klaarleggen en dan Ruben naar bed brengen en op naar de vergadering.
Wordt wel een beetje spannend want een deel is openbaar. Er zijn veel klachten over de door ons georganiseerde schoolreis. We gaan eindelijk naar een ècht park: Toverland. Normaal gaan ze naar een gewone speeltuin. Alle kinderen blij, beginnen ouders te zeuren: om 5 uur terugkomen is te laat, de kinderen moeten in groepjes lopen (niet nodig!!) wij gaan achter de bus aanrijden om op ons eigen kind te letten, etc, etc.
Bah, mensen maken zich echt druk om weinig. Wij gaan met onze school nu voor de derde keer naar Toverland en daar is altijd alles perfect geregeld!
Ach, we zullen zien, voor hetzelfde geld komt er geen enkele ouder opdagen!

Lieverds, tot morgen!
Dikke kus,
Maud

Even kort vanavond…

@ Romaty

Wat fijn dat de beeb weer gedraaid is! Nee geen storm gehad gisternacht. Maar goed dat het die boom is en niet een van de huizen! Lekker hoor shoppen bij de prenatal!!! Wanneer krijg je de uitslag van je bloed? Ik bedacht mij dat ik ook wel eens gecontroleerd ben op suiker (doen ze standaart in het ziekenhuis geloof ik).

@ Jansske

Weidum… Even kijken hoe mijn topografie is ligt dat in de buurt van Leeuwarden?? Ik woon in friesland (onderin dus ik weet niet heel veel) . Heerlijk dat Senna zo genoten heeft! Ben benieuwd naar de foto en naar je verhalen van Derek!!! Geniet ervan!

@ Maud

Je zeurt niet hoor!! Gooi het lekker op het forum zoals je zelf altijd zegt daar zijn we voor!! Fijn dat je het gevoel hebt dat je iets op bent geknapt maar doe het nog wel rustig aan he!!!!!!!!!! Ik hoop dat het vanavond allemaal meevalt!

Hoe is het met de andere meiden??
Hier nog steeds geen ong.

Dikke kus Wendy.

Terug
Bovenaan