Heey meiden,
ik ben er weer, haha!! Wat een geweldige 2 dagen hebben we gehad! Ik zei tegen jullie dat we naar Groningen gingen, maar het bleek Friesland te zijn ! We zijn in Weidum geweest, misschien iemand bekend? Het was echt heerlijk weer. Lekker bruin geworden en Senna heeft het heerlijk naar zijn zin gehad. De hele tijd gekropen op het gras, zal binnenkort een foto plaatsen op hyves, te schattig.
Gister waren we erg laat thuis dus vandaag alles opgeruimd en het huis schoongemaakt. Het blinkt weer helemaal, heerlijk. Nu ff tijd om op iedereen te reageren.
@Loks, wat leuik dat je oma en je ouders zo reageerde. Moet een heerlijk gevoel zijn geweest. En wat leuk he dat ze het niet gelijk doorhebben, altijd komisch.
Wat zielig dat Isabella de 6e ziekte heeft. Hoe lang kan dat aan blijven houden! En ga jij maar lekker rustig aan doen en op tijd slapen!!
@Maud, ook wij hebben vakantie op 24 juli erg laat dus. Wij hebben meestal vroeg omdat de vierdaagsefeesten hier zijn en de kinderen dan altijd vrij zijn. Nu dus laat omdat de vierdaagse ook laat is. Ach ook weer laat naar school, das dan wel lekker.
Nu snap ik waar je het over had, de eindcito's! Wij hebben ze bijna allemaal gehad, heerlijk. Geloof alleen nog DMT (slaat inderdaad nergens op), maar die neemt de Ib'er altijd af, maar die is er dus niet. Ik zal donderdag eens vragen wie het nu doet. Misschien een x zelf, ook leuk.
Wat verveld dat je vandaag weer z'on last heeft. Wel fijn dat de directie zo reageert, dat vind ik altijd een hoop schelen. Blijf maar goed aan jezelf denken, anders heb je dadelijk helemaal niets aan je vakantie.
@Romaty, alweer wat verkocht op marktplaats gaat goed met jou! Handig he dat die site bestaat. Ik zet daar ook regelmatig iets op.
Hoeveel kilo ben je tot nu toe aangekomen als ik vragen mag?! Zal morgen eens kijken bij Senna op de lijst hoeveel ik ben aangekomen die weken.
Hier is het gisternacht ook van dat noodweer geweest, niet normaal! Heb geen bomen op de grond zien liggen, zoals in de paardenbak bij jullie! Dat moet er raar hebben uitgezien. Wel fijn dat hij morgen al wordt weggehaald.
Heerlijk zeg lekker winkelen en vooral met korting, hihi! Past alles nog in het huis?
@Danielle, hoe is je haar geworden? Knap hoor dat je het zelf aan durft.
Ook ik kan nu ineens geen smiles meer gebruiken, hoezo wazig!!
@mama1977, neeee wat erg. Weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen, had het je zo gegund.
@Wendy, spannend meis! Zegt niets die negatieve testen, maar wil je geen hoop geven! Wat leuk een pandora armband en altijd handig met die korting.
Nou meiden dit was het weer even! Ik ga zo heerlijk naar mijn bedje en atwt kijken!!
Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer, xxx