zo, eerst ff reageren.
@jansske, fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad in Friesland.
Ben benieuwd hoe het was bij Derek.
@romaty, lekker he, dat babyshoppen, je blijft gewoon kopen.
8 kg is echt netjes hoor voor 30 weken!
En ik zou me niet teveel zorgen maken over een evt. zw. diates hoor, het kindje heeft het gewoon goed bij je!
@ wendy-merle, wat balen dat je steeds negatief test en ook niet ongi word.
Ik duim voor je dat je gewoon te vroeg bent hoor!
@maud, wat een vervelende ouders, wees blij dat er iets voor je kind georganiserd wordt.
alsof ze in een pretpark meer gevaar lopen ipv in een speeltuin?!
@danielle, vervelend dat je zo moe bent.
heb je je prentenboek kunnen vinden?
2200 gr en 44 cmi idd echt klein!!
Ik was laatst bij een vriendin en dat ventje was 4200 gram en dat vond ik al eng!!
Kan wat worden over een paar weken...
@mama1977, wat vervelend dat je ongi bent geworden...
het was je zooooo gegund meid!
ik hoop dat ik niemand vergeten ben, anders sorry.
ben echt al een hele tijd niet meer geweest maar heb hectische dagen achter de rug.
vorige week de groei-echo gehad, kindje ligt met het koppie naar beneden, maar wel weer 2 weken voor met groeien, krijg over 3 weken weer een groei-echo om te kijken of ze moeten ingrijpen.
Roy zijn kamer is eindelijk helemaal af, de babykamer is behangen, moet alleen kast en commode nog inruimen en dweilen en dan is ook die klaar.
Gisteren og even in de stress gezeten, had sinds zaterdag al last van flinke harde bukken en krampen met buikpijn en het trok maar niet weg.
Toch maar even het zkh gebeld omdat ik bij Roy de eerste 5-6 cm ontsluiting ook alleen krampen had en ik wil echt nog niet bevallen!!
Mocht gelukkig gelijk langskomen en alles bleek nog dicht te zitten en de CTG was goed.
Heb ik 's middags een gesprek met m'n baas omdat de gyn vond dat ik het rustiger aan moest doen, krijg ik te horen dat ik door stress thuis last van m'n buik heb en dat ik de laatste tijd altijd wat heb!!
Wat een enorme L*L zeg!!
Ik ben er altijd, ook vaak na werktijd en vond het zo onbeschoft dat hij bepaald hoe mijn thuissituatie is.
Heb gezegd dat ik op m'n werkdagen kom maar naar huis ga als ik moe/beroerd oid ben, anders meld hij me maar volledig ziek als hij het er niet mee eens is.
De gyn zegt toch niet voor niks dat ik stap terug moet doen...
nog 8 dagen tot m'n verlof....
Sorry voor mijn lange verhaal, zit me gewoon hoog dat je baas blijkbaar alles kan en mag zeggen/doen..
meiden, welterusten, en tot snel!!
x Cora
@jansske, fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad in Friesland.
Ben benieuwd hoe het was bij Derek.
@romaty, lekker he, dat babyshoppen, je blijft gewoon kopen.
8 kg is echt netjes hoor voor 30 weken!
En ik zou me niet teveel zorgen maken over een evt. zw. diates hoor, het kindje heeft het gewoon goed bij je!
@ wendy-merle, wat balen dat je steeds negatief test en ook niet ongi word.
Ik duim voor je dat je gewoon te vroeg bent hoor!
@maud, wat een vervelende ouders, wees blij dat er iets voor je kind georganiserd wordt.
alsof ze in een pretpark meer gevaar lopen ipv in een speeltuin?!
@danielle, vervelend dat je zo moe bent.
heb je je prentenboek kunnen vinden?
2200 gr en 44 cmi idd echt klein!!
Ik was laatst bij een vriendin en dat ventje was 4200 gram en dat vond ik al eng!!
Kan wat worden over een paar weken...
@mama1977, wat vervelend dat je ongi bent geworden...
het was je zooooo gegund meid!
ik hoop dat ik niemand vergeten ben, anders sorry.
ben echt al een hele tijd niet meer geweest maar heb hectische dagen achter de rug.
vorige week de groei-echo gehad, kindje ligt met het koppie naar beneden, maar wel weer 2 weken voor met groeien, krijg over 3 weken weer een groei-echo om te kijken of ze moeten ingrijpen.
Roy zijn kamer is eindelijk helemaal af, de babykamer is behangen, moet alleen kast en commode nog inruimen en dweilen en dan is ook die klaar.
Gisteren og even in de stress gezeten, had sinds zaterdag al last van flinke harde bukken en krampen met buikpijn en het trok maar niet weg.
Toch maar even het zkh gebeld omdat ik bij Roy de eerste 5-6 cm ontsluiting ook alleen krampen had en ik wil echt nog niet bevallen!!
Mocht gelukkig gelijk langskomen en alles bleek nog dicht te zitten en de CTG was goed.
Heb ik 's middags een gesprek met m'n baas omdat de gyn vond dat ik het rustiger aan moest doen, krijg ik te horen dat ik door stress thuis last van m'n buik heb en dat ik de laatste tijd altijd wat heb!!
Wat een enorme L*L zeg!!
Ik ben er altijd, ook vaak na werktijd en vond het zo onbeschoft dat hij bepaald hoe mijn thuissituatie is.
Heb gezegd dat ik op m'n werkdagen kom maar naar huis ga als ik moe/beroerd oid ben, anders meld hij me maar volledig ziek als hij het er niet mee eens is.
De gyn zegt toch niet voor niks dat ik stap terug moet doen...
nog 8 dagen tot m'n verlof....
Sorry voor mijn lange verhaal, zit me gewoon hoog dat je baas blijkbaar alles kan en mag zeggen/doen..
meiden, welterusten, en tot snel!!
x Cora