Heey Allemaal!
Hier ook niets spannends te melden hoor. Zit nog rustig in de wachtdagen. Denk dat ik vanaf nu elke dag mijn od kan hebben. Hopelijk duurt het niet te leng, maar zo'n eerste keer na het stoppen is het gewoon zo vaag.
Ik ben er trouwens stiekem ook meer mee bezig dan ik eigenlijk zelf wil toegeven. Het is ook gewoon weer zo'n enorme beslissing. Dat doe je niet zomaar even. Vind ik dan. Het is bij ons echt wel en keuze geweest. Alle voors en tegens afgewogen enzo. En hopelijk mag het allemaal lukken. Dat is ook altijd maar afwachten. Bij mij in de klas zit een jongetje van 9 en die kwam laatst naar me toe en zei: " Juf, ik heb iets heel leuks te vertellen. Alleen mag dat nog niet. Pas over 2 maanden." Dus ik zeg: " Oh jee, dan weet ik het al. Krijg jij een broertje of zusje?" Dus hij stralend ja zeggen. Bij de 10-minuten gesprekken vorige week maar even gechekt, want wie weet is het helemaal niet zo, maar het was idd waar. Ze zijn maar liefst 8 jaar bezig geweest voor dit 2e kindje, dus het is niet vanzelf gegaan. Dan wordt je maar weer mooi met je neus op de feiten gedrukt. Dat je een kindje idd niet ff in de supermarkt gaat halen...
Groetjes, Danielle
Oh ja, ik heb het lijstje ff aangepast, want ik zit pas in ronde 1...
Naam:
Leeftijd Kindje:
Ronde:
Leeftijd:
NOD:
Daniellexx
bijna 1
1
24
rond 22-11
Vlindertje2008
2