A
Anoniem
Guest
@Lien, zou je zwanger kunnen zijn? Ik bedoel heb je op het goede moemtn geklust enzo? Heb eigenlijk niet gekeken wanneer je nod was, maar zit je daar al tegenaan?
wat raar die bultjes, geen idee wat dat kan zijn!!??
Ik heb inderdaad ook niets meer vlindertje vernomen. Gek hoor, ben wel heel benieuwd,want zij was al ruimschoots over tijd!!
Wel fanatieke moeders hier allemaal!! Wel leuk hoor, een groot gezin!!
Ennuh, aan die familieruzie kan en wil ik niets doen. het gaat tussen mijn moeder en mijn tante (wat bijna mijn twee moeder is, bij wijze van spreken). Het gaat voor mijn gevoel over mij en mijn zoontje!! Gewoon pure jaloerzie!! wie ziet wie het meest etc.etc.
Ik wil hier dus niet tussen instaan, maar ja, de uitwerking daarvan valt niet mee, kan ik je vertellen!!
Maar zo kinderachtig, het zijn verdorie volwassen mensen, bah!!
x
wat raar die bultjes, geen idee wat dat kan zijn!!??
Ik heb inderdaad ook niets meer vlindertje vernomen. Gek hoor, ben wel heel benieuwd,want zij was al ruimschoots over tijd!!
Wel fanatieke moeders hier allemaal!! Wel leuk hoor, een groot gezin!!
Ennuh, aan die familieruzie kan en wil ik niets doen. het gaat tussen mijn moeder en mijn tante (wat bijna mijn twee moeder is, bij wijze van spreken). Het gaat voor mijn gevoel over mij en mijn zoontje!! Gewoon pure jaloerzie!! wie ziet wie het meest etc.etc.
Ik wil hier dus niet tussen instaan, maar ja, de uitwerking daarvan valt niet mee, kan ik je vertellen!!
Maar zo kinderachtig, het zijn verdorie volwassen mensen, bah!!
x