eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@Lien, zou je zwanger kunnen zijn? Ik bedoel heb je op het goede moemtn geklust enzo? Heb eigenlijk niet gekeken wanneer je nod was, maar zit je daar al tegenaan?
wat raar die bultjes, geen idee wat dat kan zijn!!??

Ik heb inderdaad ook niets meer vlindertje vernomen. Gek hoor, ben wel heel benieuwd,want zij was al ruimschoots over tijd!!

Wel fanatieke moeders hier allemaal!! Wel leuk hoor, een groot gezin!!

Ennuh, aan die familieruzie kan en wil ik niets doen. het gaat tussen mijn moeder en mijn tante (wat bijna mijn twee moeder is, bij wijze van spreken). Het gaat voor mijn gevoel over mij en mijn zoontje!! Gewoon pure jaloerzie!! wie ziet wie het meest etc.etc.
Ik wil hier dus niet tussen instaan, maar ja, de uitwerking daarvan valt niet mee, kan ik je vertellen!!
Maar zo kinderachtig, het zijn verdorie volwassen mensen, bah!!

x

@ Jessie84.
Bedankt voor de uitleg van NOD. Als je mij in het lijstje zou willen zetten zou ik dat fijn vinden. Ik weet niet precies hoe dat moet.
Ik ben nu bezig met de eerste ronde en mijn dochter is in oktober vier geworden. Wanneer mijn NOD is weet ik niet. Ik heb wel bijgehouden wanneer ik ongi was maar het is heel onregelmatig. Ik heb wel een lange cyclus. Mijn laatste menstruatie begon op 28 oktober. Ik ben zelf 30 jaar. Over twee weken word ik 31. Of moest mijn leeftijd niet in het lijstje?
Groetjes,

@ romaty. Goed dat je er zo tegenaan kijkt met je moeder en tante. Ik bedoel dat je niks aan hun ruzie wil doen en dat ze het zelf op moeten lossen maar ik vind het wel knap van je. Het zijn inderdaad volwassenen dus moeten ze er zelf uit komen maar toch wens ik je er maar succes mee. Het gaat wel over jou en je kindje heen en dat is niet leuk.
Groetjes,

Ha meiden,

Ik vind het wel gezellig hier!
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe het met vlindertje gaat.

Hoeveel kinderen wij willen weet ik eigenlijk niet. Ik heb altijd wel zeker geweten dat ik er meer dan 1 wil. Mijn man heeft altijd bedacht dat hij er maar 1 wilde maar gelukkig is hij van gedachte veranderd. Niet onder dwang van mij hoor! Haha!
Ik heb altijd zo'n gevoel dat 1 kind zo alleen is. Dan bedoel ik meer in de pubertijd of als volwassene. Op een gegeven moment gaan kinderen als ze ouder zijn zich afzetten tegen de ouders en dan is het toch fijn als je dan een bondgenoot hebt in de vorm van een broer of zus. Dat kan natuurlijk ook met een vriend of vriendin maar die 'voelt' niet hoe jou ouders zijn. En als wij oud en dement zijn lijkt het mij ook fijn dat de kinderen steun aan elkaar hebben.
Verder willen we natuurlijk ook gewoon een kind voor onszelf omdat we nog genoeg liefde te geven hebben aan zo'n lief kindje!

Liefs,

Naam:                                        
Leeftijd                   Kindje:
Ronde:                    
Leeftijd:                    
NOD:                          

Daniellexx

bijna 1

1

24

22Nov

Vlindertje2008
2
?
24
?

Romaty
bijna 1
1
24
20Dec

Yessie84
bijna 4
2
24
24Nov

Patricialut
bijna 1
2
?
?

TTamara                            
7                                          
3                                      
28                                        
?                                      

Jansske
8 wkn
1
27
?

Mirlynn
2
?
27
?

Babybeer
bijna 3
1
25
?

Berg-Driel
bijna 1
1
27
25Nov

Lientje79
bijna 1
1
29
05Dec

Mama  v  Aimee      
2,5                                    
1                                      
21                                        
29Nov                    

Mama in A'dam zuid
1
1
32
?

Lau24
2,5
5
24
?

N1979
2,5
?
?
?

Grietje79
bijna 3
8
?
?

Mama    1977                
4                                          
1                                      
30                                        
27Nov?                

@ mama 1977,

Ik heb je NOD op 27 november gezet, dat is met een cyclus van 30 dagen. Ik heb er een vraagteken achter gezet, dus als je zelf een idee hebt hoor ik het wel.
Ik wil idd ook graag meer kinderen ook voor de toekomst, Darren is anders ook zo alleen. En ik vind een groot gezin echt geweldig!

Ik ga maar eens eten en sporten, ff een beetje in model blijven nog!!

Groetjes

Mijn vriend wilde altijd maar 1 kindje! Ik wilde er graag 3! Wij zijn thuis met zijn 3en, maar mijn zus is overleden. We zijn nu dus nog maar met zijn 2en over! Gelukkig ben ik niet alleen, maar daarom zou ik er graag 3 willen! Voor het geval dat, erg he dat ik daar mee bezig ben.
Eigenlijk past het helemaal niet in ons huis. We hebben maar 3 slaapkamers en ik  vind het wel zo leuk en fijn dat ieder kind een eigen kamer krijgt als ze groter zijn!
Ach, we zien wel! Het moet eerst nog allemaal lukken!!

Ik ga weer weg! Volgende x reageer ik weer op de berichtjes! Moet naar SCHOOL, bah!! Heb je verlof moet je nog verplicht vergaderen  

Liefs Jansske

Hey

Mijn leeftijd is 29 en mijn NOD is 29 nov.
En ronde 8 en we hebben een dochtertje van bijna 3.

Terug
Bovenaan