eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Ps Ik had voor de zwangerschap altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen, na 8 maand toen ineens 30,32,34 en later weer 30 dagen, we zien wel...

He meiden,

Ben alweeer druk aan het werk, maar ik denk zal ook weer eens even wat van me laten horen!
Heb een heeeel saai weekend gehad, maar was eigenlijk ook ziek, dus ja, dan heb je dat!!
Ben nog niet beter, maar ja dat heb je met een eigen bedrijf, dan moet je soms gewoon aan de slag! Het heeft zo zijn voor en zijn nadelen zeg maar!!

Het zwanger worden beheerste ook alweer heel even mijn leven, terwijl ik dat dus echt niet wil!! maar nu ik gewoon lekker ongi ben geworden, wat ik helemaal prima vind want nu is in ieder geval alles weer lekker op gang, ben ik ook weer rustiger geworden! Ik heb nu echt weer zoiets van we zien wel!!! Gelukkig, want ik vind dat neurotische maar niks!!

Geloof wel dat er weer een paar in wachtdagen zitten, dus deze meiden, heeeeel veeel succes, ik zal voor jullie duimen!!

Werkse vandaag!!

x romaty

Hee Romaty,

Ik denk dat het ook te maken heeft dat dit de eerste ronde is, te minste dat hoop ik... Daarnaast hadden we afgesproken om nog even te wachten en nu gaan we er onverwachts toch voor. Ik zei al tegen m'n mannetje dat het net voelt of je heel ondeugend bent, hij voelde dat net zo, haha!

Werk ze!

Liefs Lientje

He Lien,

Ik had dat net zo, want ik had inmijn hoofd toch minimaal 1 of 2 maanden te ontpillen!! maar ja, dan komt mijn vriend met de opmerking, waarom zou je? Het komt wanneer het komt, en het is toch welkom??
Ja, dat is het zeker!
Dus vanaf dat moment had ik zoiets van ach, wat zou het, hup we gaan ervoor!! maar dat is toch wel even heel spannend hoor!! We willen het ook wel wee rheel graag, maar ik merk wel dat ik, net zoals m=bij mijn eerste, ook weer "last" heb van de nodige gezonde twijfels; kan ik dat wel, zal het wel goed gaan, hoe zal de zwangerschap gaan verlopen, krijgen we weer een gezond kindje etc..

Het gaat ook niet om een pakje boter, zeg ik dan altijd maar, hihi!!

Zo ga gauw weer verder!!

x

Hee hoi,

Hoe is ie met iedereen? Nog spannende dingen?

Liefs Lientje

PS Romaty, gelukkig dat je het herkent, ik voelde me al bijna een dombo. Dat ik er alweer zo vol van zit...grrr!

Halo meiden,

daar ben ik ook weer een x!

Gek is dat he, dat als je beslist dat je ervoor gaat, dat je er dan ook steeds mee bezig bent. Ik weet niet wanneer mijn NOD is, dus voor mij is het gewoon wachten, hoezo frusterend.

@romaty, die twijfels zijn toch logisch. Had ik bij de 1e ook en nu bij de 2e wordt het misschien alleen nog meer. Je zegt het ook zo leuk, het is zeker geen pakje boter!

Hoe is het met de rest van de meiden?? Allemaal aan het wachten?

Gr Jansske

Hey meiden:

Het leek me leuk om bij te gaan houden wanneer onze data's zijn.
Als iedereen bij de vraagtekens zijn juiste gegevens in wilt vullen dan wordt het wel wat denk ik.

Naam:
Leeftijd Kindje:
Ronde:
Leeftijd:
NOD:

Daniellexx
bijna 1
2
24
?

Vlindertje2008
2
?
24
?

Romaty
bijna 1
?
24
?

Yessie84
bijna 4
2
24
24nov

Patricialut
bijna 1
2
?
?

TTamara                    
7                      
3                      
28                    
?                

Jansske
6 wkn
?
?
?

Mirlynn
2
?
27
?

Babybeer
bijna 3
1
25
?

Berg-Driel
bijna 1
1
27
?

Lientje79
bijna 1
1
?
?

Mama  v  Aimee
2,5                
1                      
21                    
?                

Mama in A'dam zuid
1
1
32
?

Lau24
2,5
5
24
?

N1979
2,5
?
?
?

Grietjes79
bijna 3
8
?
?

quote: yessie84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-11-2008 16:05:52'));

Hey meiden:

Het leek me leuk om bij te gaan houden wanneer onze data's zijn.
Als iedereen bij de vraagtekens zijn juiste gegevens in wilt vullen dan wordt het wel wat denk ik.

Naam:
Leeftijd Kindje:
Ronde:
Leeftijd:
NOD:

Daniellexx
bijna 1
2
24
?

Vlindertje2008
2
?
24
?

Romaty
bijna 1
1
24
20dec

Yessie84
bijna 4
2
24
24nov

Patricialut
bijna 1
2
?
?

TTamara                    
7                      
3                      
28                    
?                

Jansske
6 wkn
?
?
?

Mirlynn
2
?
27
?

Babybeer
bijna 3
1
25
?

Berg-Driel
bijna 1
1
27
?

Lientje79
bijna 1
1
?
?

Mama  v  Aimee
2,5                
1                      
21                    
?                

Mama in A'dam zuid
1
1
32
?

Lau24
2,5
5
24
?

N1979
2,5
?
?
?

Grietjes79
bijna 3
8
?
?

Heb maar mijn nod op 20 december gezet, maar weet niet zeker of dat dit goed is. Een klein gokje dus!! hihi! x romaty

Terug
Bovenaan