eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@ mama1977: dat betekend Niet Ongesteldheids Dag... Maar ik zeg zelf altijd Naderende Ongestedheids Dag omdat ik dat makkelijker onthoud.
Zou het leuk vinden als je je naam ook in het lijstje zet, of geef je gegevens even dan doe ik het voor je.

ps gezelig dat je mee komt kletsen!

@Romaty, wat balen voor je zeg!! Familie ruzies zijn altijd vervelend maar als jij er de dupe van bent is het nog vervelender....

Ik vroeg me af, hoeveel kinderen willen jullie allemaal??
Ik zag namelijk een foto van de familie Pitt (brad & angelina) en die hebben er 6!!
Dit vond ik zelf ook wel wat, alleen Marcel vind 3 wel genoeg... ik denk dat we er dan maar tussen in gaan zitten met 4 of 5... hahaha

Ben benieuwd naar wat jullie graag zouden willen.

Groetjes

Hey meiden,

Hier ook nog weinig nieuws te melden, nog geen rode duivels maar dat zou ook eigenlijk nog niet kunnen.
Als ik uit zou gaan van een normale cyclus zou 25 nov mijn NOD zijn, maar dat zou voor het eerst zijn dat ik een normale cyclus heb, haha.

Ik herken de twijfels wel hoor over het krijgen van een tweede.
Kan ik het wel aan, vind ik het net zo leuk als bij Roy enz enz.
Aan de andere kant denk ik dat je met liefde en aandacht al een heel eind komt dus
wil me er niet aan te druk over maken.

Ik merk idd ook wel aan mezelf dat ik al wel meer met het zwanger worden bezig ben dan ik zou willen.
Maar mijn collega probeert ook zwanger te worden en aangezien we samen een duo-baan hebben, heb ik wrs een enorm probleem als ik vlak na haar zwanger word.
Dus zou eigenlijk als eerste zwanger willen zijn, erg hè.
Gun het haar wel van harte hoor, maar heb m'n baan gewoon nodig en vind maar eens iets anders als je maar 2 vaste dagen in de week kan werken.

Ga weer ff aan het werk !!
Fijne dag vandaag!

groetjes,
Cora

Naam:                                        
Leeftijd                   Kindje:
Ronde:                    
Leeftijd:                    
NOD:                          

Daniellexx
bijna 1
1
24
22Nov

Vlindertje2008
2
?
24
?

Romaty
bijna 1
1
24
20Dec

Yessie84
bijna 4
2
24
24Nov

Patricialut
bijna 1
2
?
?

TTamara                            
7                                          
3                                      
28                                        
?                                      

Jansske
8 wkn
1
27
?

Mirlynn
2
?
27
?

Babybeer
bijna 3
1
25
?

Berg-Driel
bijna 1
1
27
25Nov

Lientje79
bijna 1
1
29
05Dec

Mama  v  Aimee      
2,5                                    
1                                      
21                                        
29Nov                    

Mama in A'dam zuid
1
1
32
?

Lau24
2,5
5
24
?

N1979
2,5
?
?
?

Grietjes79
bijna 3
8
?
?

He meiden,

familieruzies zijn echt vreselijk, bah!! wat een narigheid!! iedereen is dan ook zo dwars!! Echt hoor, ik ben dwars, maar de rest van de familie kan er ook wat van!! Duidelijk familie van elkaar zeg maar, hihi!!

Hoevele kindjes? Als het mag en kan hopen wij 2 en wellicht in een grote uitzondering 3, maar dan moet alles wel goed verlopen denk ik.
Vroeger zei ik altijd, maximaal 2, en dat is nu dus verlegt naar 3, maar ik denk dat het er bij 2 blijft, maar zeker weten...
Bij deze tweede krieblet het toch ook wel weer heel hard mijn mijn vriend, en hij begint zelf nog wel eens over een derde... hihi

Maar ik denk toch echt dat het bij twee blijft, aangezien we nog heel veel andere dingen in het leven erg leuk vinden om te doen, zoals werken (heb iegen bedrijfje), verre reizen maken, lekker met vrienden uit eten gaan etc.etc.
dat blijft met twee kinderen nog goed te behappen, maar met drie wordt dat denk ik toch alweer anders!

Maar nogmaals we zien, wie weet, mocht ik nog een keer zwanger raken is het tweeling!! hihi, zou dat ff wat zijn!!

x

Hee meiden,

Voel me niet happy, m'n buik voelt echt vreemd...rare afscheiding en een beetje misselijk. Waar heb ik last van?

M'n zoontje had vanmorgen op z'n buikje/borstkas bulletjes...ook al zo vaag... Lijkt net of hij in een brandnetel heeft gelegen (zulke bulletjes, het lijkt niet op een muggebult). Wie herkent dit?

Familie ruzie,  dat is erg vervelend!  Jij kunt er wrs niks aan veranderen, maar het voelt gewoon heel rot! Sterkte!

Liefs Lientje  

Jessica,

Bedankt voor het aanpassen van de tabel.
Was idd vergeten om m'n NOD aan te passen

Wij zouden graag 3 kindjes willen, als het allemaal zou mogen lukken.
Ik vind een groot gezin gewoon heerlijk en we hebben de ruimte ervoor.
M'n vriend is er één van een tweeling dus mssn hebben we geluk

Groetjes Cora

Dames,

Is er wat bekend van Vlindertje?
Of heb ik iets gemist??

@ Berg-Driel,

3 kids is ook gaaf ja, en wat makkelijker qua kamers en vervoer...
Ik vind het zwanger zijn gewoon te leuk om na 3 al te moeten stoppen denk ik hahaha
een 2ling lijkt me ook gaaf, maar ook zwaar, dan doe je alles dubbel en het kost zoveel geld.
Maar daarin tegen heb je wel gelijk 2 schatjes om naar te kijken!

van Vlinder heb ik even niets meer gehoord nee, of in ieder geval niet in dit topic, misschien schrijft ze ook nog bij andere topics..

groetjes...

Trouwens, wie heeft er al een beetje 'zwanger' gevoel??

Terug
Bovenaan