A
Anoniem
Guest
@ mama1977: dat betekend Niet Ongesteldheids Dag... Maar ik zeg zelf altijd Naderende Ongestedheids Dag omdat ik dat makkelijker onthoud.
Zou het leuk vinden als je je naam ook in het lijstje zet, of geef je gegevens even dan doe ik het voor je.
ps gezelig dat je mee komt kletsen!
@Romaty, wat balen voor je zeg!! Familie ruzies zijn altijd vervelend maar als jij er de dupe van bent is het nog vervelender....
Ik vroeg me af, hoeveel kinderen willen jullie allemaal??
Ik zag namelijk een foto van de familie Pitt (brad & angelina) en die hebben er 6!!
Dit vond ik zelf ook wel wat, alleen Marcel vind 3 wel genoeg... ik denk dat we er dan maar tussen in gaan zitten met 4 of 5... hahaha
Ben benieuwd naar wat jullie graag zouden willen.
Groetjes
Zou het leuk vinden als je je naam ook in het lijstje zet, of geef je gegevens even dan doe ik het voor je.
ps gezelig dat je mee komt kletsen!
@Romaty, wat balen voor je zeg!! Familie ruzies zijn altijd vervelend maar als jij er de dupe van bent is het nog vervelender....
Ik vroeg me af, hoeveel kinderen willen jullie allemaal??
Ik zag namelijk een foto van de familie Pitt (brad & angelina) en die hebben er 6!!
Dit vond ik zelf ook wel wat, alleen Marcel vind 3 wel genoeg... ik denk dat we er dan maar tussen in gaan zitten met 4 of 5... hahaha
Ben benieuwd naar wat jullie graag zouden willen.
Groetjes