eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@ jessie84 Bedankt dat je me in het lijstje hebt gezet!

Sinds ik  opschrijf wanneer ik ongesteld ben zie ik dat ik een heel onregelmatige cyclus heb. Na mijn miskraam werd ik na 33 dagen weer ongi. Mijn tweede cyclus duurde 45 dagen. de derde duurde 36 dagen en nu zit ik op de 22e dag van mijn cyclus. Lastig hoor. Hoe moet ik nou weten wanneer mijn NOD is?
Groetjes,

Heey allemaal,

Wat zijn er ineens een hoop berichten bijgeschreven! Moest echt even bijlezen hihi.

Romaty, wat vervelend van die familieruzie. Soms vraag je je af wie nou de volwassenen zijn. Hopelijk leggen je moeder en tante het snel weer bij.

Ik heb altijd geroepen dat ik mama wilde worden. Liefst van een groot gezin en voor m'n 25e. Maar ja, daar heb je er wel altijd 2 voor nodig. Gelukkig wilde mijn man ook graag snel kinderen. 2 ofzo. Ik wilde er graag 4. Dus we zullen wel in het midden van 3 uitkomen. Praktisch is dat ook het max. Met 4 moet je toch een andere auto, dan moeten we zeker gaan verhuizen enz. Maar zeg nooit nooit. Wie weet gaan we voor de derde en dan krijgen we een tweeling. Bij ons zit het ook in de familie. Overgrootopa, opa, ooms en nichtjes, dus wie weet...

Zo, vandaag nog even werken en morgen lekker vrij. In het weekend gezellig naar Brabant (woon nu in Haarlem, maar ben een echte Brabantse) voor de verjaardag voor zusje.

Fijne dag allemaal!

Goedemorgen meiden,

Hier even snel een berichtje van mij, voor dat ik aan de poets ga, hihi!!

Gisteravond belde mijn vader al dat hij en mijn moeder graag met mij wilde praten!! pfff!
Dat zijn echt van die gesprekken die je liever niet wil voeren, bah.
Maar goed, ik wil toch ook wel een beetje uitleg over wat hier nou speelt dus heb toch maar toegestemd.
Maar kijk er niet naar uit, heb echt een hekel aan dat soort gesprekken, ben er heel slecht in! Maar goed, dat is vrijdagavond pas dus ik kan me er nog ff op voorbereiden.

Vandaag ga ik lekker soppen in huis, dan ben ik daar nog voor het weekend van af!

x romaty

Heey Romaty!

ik ken die gesprekken idd ja! De laatste keer dat wij zo gebeld werden was ik wolkenkrabber hoogzwanger en waren het mijn schoonouders die vertelden dat ze gingen scheiden! Als ze al beginnen met: We willen even met jullie praten. Dan denk ik meteen: oh oh foute boel....

Sterkte morgenavond dan maar! Hopelijk valt het toch een beetje mee.

Hier begint vanaaf voor mij het weekend. Heerlijk! Heb lekker veel gedaan opschool ,zodat ik ook echt lekker het weekend in kan. Alles is nagekeken, handelingsplannen geschreven, leerlingen besproken enz. Een lange dag, maar ook wel weer lekker. Vanaaf ga ik lekker met mijn mannetje een filpje kijken op de bank. Heerlijk!

Fijne avond allemaal!

He Danielle,

Dat is ook geen fijn nieuws, hhogzwanger zijn en dan je schoonouders die gaan scheiden.
Maar goed, ik heb me de afgelopen twee dagen helemaal druk lopen maken, maar ik heb vanmiddag besloten dat dus niet meer te doen. Heb er gewoon zin in. Het tenslotte niet eens mijn probleem.
Maar ja, het is bijna hetzelfde als met zwanger worden, je bent er onbewust toch wel mee bezig!!

Ik heb lekker gesopt vandaag!! Morgen ga ik lekker een dagje met de paardjes hier in de weer, het is wel rotweer, maar goed, dat zien we we nog wel!!

Het is rustig hier vandaag trouwens!!
Nog nieuws bij iemand?

x romaty

quote: Dalia-79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-11-2008 21:50:33'));

Hey

Mijn leeftijd is 29 en mijn NOD is 29 nov.
En ronde 8 en we hebben een dochtertje van bijna 3.

@ jansske, wat erg dat je zus is overleden. Kan me voorstellen dat je dat wel in je achterhoofd hebt als je zelf bezig bent met zwanger worden.

@ lientje, het eerste wat bij mij opkomt is idd ook: zwanger??
Wanneer is je NOD ( ben vergeten op de lijst te kijken  )

Wij zijn gisteren nog met onze zoon naar het zkh geweest, hij had al een paar dagen koorts, was hangerig, erg verkouden, huilerig.
Toen ik belde probeerde ze me eerst af te schepen, maar heb  het echt niet laten gebeuren, weet toch zelf wel dat m'n kind iets mankeert !!
Bleek het arme ventje oorontsteking te hebben en de zetpillen die ik gaf, waren te licht dus die hielpen niet.
We hebben nu zwaardere gekregen en gelukkig heeft hij vannacht best goed geslapen dus hij is weer aardig opgeknapt.

Gaan  jullie nog iets leuks doen dit weekend, dames?

gr. Cora

@ Cora, verstandig dat je naar je eigen gevoel luistert. Je weet zelf heel goed of er iets aan de hand is!

Onze kleine heeft gister zijn eerste prikjes gehad. Hij heeft alles bij elkaar geschreewd haha!! Wilde daarna ook niet meer in zijn eigen bedje slapen en heeft dus 1,5 uur op mijn arm geslapen! Daarna was alles weer in orde en heeft hij weer heerlijk uitgeslapen vanmorgen! Zo lekker als je kindje doorslaapt.

Dit weekend geen plannen! Lekker rustig aan doen, misschien ff naar Nijmegen zaterdag! Moet sinterklaascadeautjes kopen, heb nog niets in huis! Volgende week zaterdag moet de suprise en het gedicht af zijn, maar nog niet begonnen! Heb er ook helemaal geen zin in!

Ben je lekker vrij vandaag Cora?

Liefs Janneke

Terug
Bovenaan